Sej ni te?ava. Pa? pa board computer deluje pravilno in ka?e domet na bencin, katerega ti pa porablja ob?utno manj. ?al se mu sanja ne da deluje na plin in da bi moral prera?unavat drug tank
Pa? si zapomne? kok km nardi? oz. ima? lu?ke na novem knofku v avtu
ZOMG. No ja pri SIGASu so rekli da nekje porablja 80% plina in 20% bencina. Kar je dokaj znotraj tvojih vrednosti
@netko: nujno ?im prej zra?unaj porabo
turbina pa? zahteva benz v obratih
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
?e slabe 4 tedne sem lastnik na plin predelane CX-7.
Predelavo so mi opravili pri Plinexu. Cena 1.800 z velikim rezervoarjem za plin.
Predelava je bila kon?ana v enem dnevu, za ?as predelave dobil tudi brezpla?no nadomestni avto. Odnos korekten in nimam ve?jih pripomb.
Avto dela super, ne cuka, izgube mo?i ni opaziti.
Glede porabe pa ?e ne morem podati kon?nega mnenja. Sicer sem ?e prevozil cca 1.500 km vendar polno obte?en in z prtlja?nikom na strehi. Ob dokaj hitri vo?nji (150 -160 km/h) je bila poraba med 14 - 15 l.
Tisti ki ?e imate izku?nje ali mi lahko poveste kak?na je bila poraba pri vas?
Te?ava oz bolj neprijetnost ki sem jo opazil je da mi ra?unalnik ne ka?e pravilno koliko ?e lahko prevozim do praznega tanka. To mi je sicer logi?no vendar ali ima kdo kak?ne izku?nje z tem ter ali se da to te?avo re?iti.
poraba je - bo 12L plina + 2-3L benza
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Uff sem se nasmejal tej debati na forumu strojni?tva - strojniki so zakon
V realnih razmerah vo?nja v prestavi po klancu navzdol je najbolj var?na in ?e ne rabi? vmes pritisnit na gas lahko pride? do dna prakti?no brez porabljenega mililitra goriva. To se da ?ist enostavno sprobat pelje? v prestavi navzdol brez gasa in ugasne? motor. Ob?utek pojemka zaradi trenja v motorju je enak pri pri?ganem motorju kot pri ugasnjenem torej v obeh primerih porabe ni.
Kdor bo to res probal naj pazi, da se mu ne zaklene volan in da servo bremze ne izgubijo pritiska, da ne bo kaj narobe.
Zdej pa drugi del zgodbe in sicer ?isto matemati?no fizikalen, ki ga v realnosti na cesti prakti?no ne najdemo.
Idealen klanec brez ovinkov, ki nato preide v idealno ravnino.
1.) Najprej se spustimo z avtom s pri?ganim motorjem v leru. Ker je avto v leru avto zavira le zaradi trenja na kolesih in oseh ter zaradi upora zraka. Na?eloma v bistvu pospe?uje do konca klanca (?e seveda ni prej dosegel terminalne hitrosti) nato pa v ravnini zaradi hitrosti in majhnega pojemka se odpelej zelo dale? predno se ustavi. Poraba je ves ?as vo?nje le poraba samega motorja v prostem teku.
2.) Nato se spustimo po istem klancu z avtom v prestavi. Ker je vklju?en ?e motor in na njega vsi porabniki (alternator, pumpe) je zaviranje bistveno ve?je kot v prej?njem primeru, tako da na dnu klanca pride s precej manj?o hitrostjo v ravnino, kjer se hitrost ?e dodatno hitreje manj?a z ve?jim negativnim pospe?kom kot v prej?njem primeru zato je zelo kmalu potrebno pritisniti pedalko za gas, da pridemo v istem ?asu na isto razdaljo kot v prej?njem primeru.
Kljub porabi 0 po klancu in na za?etku ravnine potem po pritisku na gas ta poraba bistveno naraste na precej ve?jo vrednost kot motor v leru.
?e bi ?li prera?unavat vse te energije in izgube bi na koncu presene?eno ugotovili, da je verjetno poraba enaka ali pa zelo zelo podobna v obeh primerih.
Ampak ?e enkrat tole drugo je res idealen primer, ki velja le v primeru, da je klanec tak, da ne rabi? tikat bremze, kar pa v praksi prakti?no ni nikjer tako, da v vsakem primeru, v realnem svetu, za bolj ugodno porabo, je treba vozit tudi po klancu navzdol v prestavi.
Na cesti kljub klancu dol je pomembno ohraniti hitrost, zaradi razdalj, drugace stalno zlajfas, ali celo kak pacient pred teboj zlavfa za vsak drek in si na veliko slabsem kot da vozis v prestavi konstantno.
Plus omejitev hitrosti, v leru po klancu dol je lahko poraba takoj 100 evrov nehote
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
A to ti v hladnih dneh cuka skos tud ko je motor ogret? Lahko, da je kaj narobe z luftmesserjem al pa kak?ni senzorjem temperature. A tud ?e da? powerbox stran isto cuka?
stalno pod petrolom pozimi....tudi jaz :ne vem:
Ampak na OMV pa ne
Sicer to ne gre za ne vem kak?no cukanje - rahlo poka?ljevanje ki je ?ist za pre?iveti. pri 1200-1300 nikoli ne vozi? konstantno.
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Tule lahko le napi?em x2! Michelin Pilot Sport ima mehkej?e bo?nice kot Exalto 2 (ki ga bojda ?al ukinjajo). Dr?ijo se pomoje isto le slab ob?utek je ko se bok na meji zvija preve?. Trenutno so pomoje Bridgestone RE050a ene najbolj?ih namensko so jih dali na Megana RS Trophy, da je dobil najbolj?i ?as na ringu med FWD avti, prej?nji rekorder Megane je imel Toyo R888!
Mimogred Labi a slu?ajno ve? ?e za kake nove gume v stilu Federal RS-R, Toyo R1R, Yokohama AD08? Nekaj v tem rangu pa?, ?e je slu?ajno letos kaka nova ponudba, ki je ?e nisem zasledil. Ravno zaradi premehkih bo?nic in potreb po gumah za dirkali??e razmi?ljam o dveh novih sprednjih tokrat kar 16 col pa se pripeljem na dirkali??e pa odpeljem pa ?e jih znucam dam nazaj Michelinke. Da ne bi cvikal s 15kami v pritlja?niku ?ez mejo na Grobnik.
kupi? dol ceneje pa ?e ddv nazaj dobi?
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Povezava za deljenje
Deli na druge strani