Verjemi, da se pozna - uporabljam zimske 205/60/16 in letne 225/45/18. Razlika se lahko ob?uti tako pri pospe?kih kot pri porabi.
?e samo ?irina daje ve?ji zra?ni in torni upor pa nezanemarljiva je tudi te?a. Zimsko kolo tehta 19kg letno pa 24kg. Se pravi 5kg razlike krat ?tiri kolesa je to 20kg razlike in ker so kolesa neke vrste vztrajniki dejansko teh 20kg razlike, ki jih je treba zavrtet pa? vpliva.
Vse to pa vpliva tudi na par deci razlike v porabi, ki bi sicer bila ?e ve?ja, ?e se ne bi malo izravnalo zaradi ve?je porabe v zimskih razmerah.
Bo? moral kakega novej?ega bencinarja sprobat - to kar pi?e? je bolj za klasi?ne atmosferske motorje mi?ljeno. Mondeo v 6. vle?e od 60km/h naprej bolj?e kot moja 6-ka v 4. prestavi. Pa je takrat komaj na kaki 1500 obratih. Fiesta in Bravo se tudi redko pretegneta nad 3000 obrati pa ?e vedno pustim ve?ino na semaforju za sabo.
No ja to se glih ni za hvalt, ker precej?en dele? folka tako po?asi speljuje, da jih ?e pe? prehiti? - pa? vse v stilu var?evanje in bohnedaj, da bi kdo prtisnu gas ve? kot za en cm.
Pa spet omenja? ?estko prve generacije, kjer dejansko se pod 1900 obrati kaj dosti ne dogaja oziroma skoraj ni? in ?e si pri 60km/h v ?etrti stisnil gas je eno samo mrtvilo. Pri novej?ih dizlih oziroma najnovej?i pa turbo lukenj skoraj ni ve? in zadeve vle?ejo prakti?no od 1100-1200 obratov.
Je pa res da od teh novih turbo bencinskih mlin?kov sem peljal le Golfa 1.2 TSi 105KM in resnici na ljubo nisem bil ni? navdu?en, verjetno zato, ker je pa? pre?voh. 1.6 TDI mi je bil bolj dinami?en, se je pa TSI lepo zavrtel v obrate ampak takrat je pa teklo notri, da je bilo veselje (za ?rpalkarje mislim). Moram probat ?e kaj mo?nej?ega, da lahko bolj relevantno sodim o tej zadevi - recimo vsaj tam nekej 140-160KM.
Jih je pa vsaj zame bistveno bolj fajn vozit kot dizle, saj se turba skoraj nikjer ne ob?uti in vle?ejo od za?etka do konca (dizl pa malo ne vle?e, potem vle?e ko nor, potem pa spet ni?).
Bo? moral kak?nega novej?ega dizla sprobat - to kar pi?e? je preteklost izpred dobrega ducata in ve? let.
Sorry guys sam res ne vem kaj je tukaj za aplavdirat - oba sta kretena. Tudi ta je svojga dnarja vreden, ni ga spustil naprej pa k je hotel un it mimo ga je zapiral pa ?e po gasu je stopil, da ja ne bi mogel mimo. Normalna oseba ga pa? spusti mimo pa v naslednjih 10 sekundah pozabi na ta dogodek, kreten pa pa? odreagira kot kreten in tukaj sta kretena oba.
Road rage ni nikol za pozdravljat ?e najmanj pa zagovarjat da je to prav.
Zavedajo se, da prevod v Slo ni jezi?ek na tehtnici pri nakupu in zato jim je vseeno. ?e pa bi se folk odlo?al tudi glede tega ali bo kupil dolo?en avto ali ne, bi zelo hitro imeli vsi prevedene vse funkcije avta v Slo. ?al smo pa najve? krivi prav kupci, ker gre kupovanje po tej prioritetni lestvici:
To je bila tema ?e davno in sem vpra?al tudi na sre?anju s predstavniki uvoznika MMS. Na?eloma smejo mi pa ni logi?no zakaj ni prevodov, ker ?e jo znajo v vsak klin?ev elektronski gadget na?timat v avto, ki pa stane 100x ve? pa je to skoraj tabu.
Sej to je verjetno tud z Michelinko ... fabr?ko ima na koncu nane?eno mehko plast, ki ima odli?no obna?anje, ko je nova ampak to bi pomenilo, da guma verjetno ne bi zdr?ala niti 15.000km. Tko pa je odli?na ko jo dajo na test zmogljivosti in potem, ko naredijo ?e test obrabe (ma?ina z valji) se pa tudi obnese super saj zdr?i ?e pa jo?. Ampak kot vsi vemo ni je gume, ki bi imela odli?en oprijem in res dolgo ?ivljensko dobo. ?koda, da teh gum ne znaucajo recimo do pol profila pa pol ?e enkrat ?ez vse teste pa da vidimo pol zmagovalca. Ker nam kot kupcem en falus pomaga, da je guma odli?na samo nekaj tiso? kilometrov. Bolj je pomembno da je zelo dobra ali pa vsaj dobra skozi celoten vek trajanja.
Tale citat enega izmed uporabnikov teh gum pove natanko to, kar smo ti nekateri ?e omenjali kako in kaj je na stvari glede teh gum...
these tires are a let down, past 6000 miles traveled, I have noticed a sharp decline in performance especially in the snow, where they should serve more. I will change tire brand
To je bil v?asih kar pogost pojav, da se je kupovalo "na zalogo" tako avtomobile, kot tehniko (TV, HiFi), ko so ljudje na?li kaj finan?no ugodnega.
Tako poznam primer, da so se vozili s stoenko v gara?i pa je stala nova Fiesta, neregistrirana, ker 101-ka ni in ni hotla crknit. Tako so Fiesto registrirali ?ele po ve? kot 6 letih - nedojemljivo za dana?nje pojme. Drugi primer je pa bil nakup dveh TV-jev iz carinskega skladi??a, ker sta bila cenovno ugodna. Enega so za?eli uporabljati, drug je pa v ?katli pre?i?al 15 let in ?el ?e zapakiran na odpad, ker se je tehnologija v 15 letih tako spremenila, da je bil TV prakti?no neuporaben.
Polahk, da se ne boste zdaj vsi nanjga spravljal, ker mislim, da ima kar prav in da ni krivda v vo?nji poleti saj glede na datum nakupa in prevo?ene kilometre se vidi, da so vo?ene samo v zimskem ?asu. Tudi krivda ni v TCS ampak dejansko v samih gumah oziroma v testih, ki dolo?ajo katere gume so top in katere niso. Problem je namre? v tem, da so testi delani na NOVIH gumah direk iz fabrike, nikoli pa ne testirajo po recimo nekaj letih uporabe in recimo prevo?enih 10-20kkm.
Tako, da odli?na guma na testih se lahko po nekaj letih totalno spridi in ravno z zimsko Michelinko sem imel pred nekaj letih to?no tako izku?njo kot tudi recimo z Dunlopom M3. Obe te gumi sta bili po nekaj letih uporabe tako drse?i in skoraj neuporabni za varno vo?njo.
Kar se ti?e prito?b ali reklamacij pa ?al Castro36 ne bo? uspe?en, ker staranje materiala in spremembe zaradi tega ne bo? mogel uveljaviti ne kot garancijo in ne kot stvarno napako. Edina re?itev je torej da teste naslednji? vzame? le kot smernico za izbor gume, dejasnko pa je najbolje poslu?at uporabnike, ki uporabljajo dolo?en tip gum ?e nekaj let in kako so zadovoljni z njimi po tem ?asu.
Kljub temu, da sam sumim tudi gume pa mogo?e ?e vpra?anje, ali si imel v prtlja?niku kaj nalo?enega, ker pri 12% klancu se zaradi te?e zadaj, prestavi to?ka te?i??a precej nazaj, kar posledi?no pomeni razbremenitev prednjega konca, kjer je pogon in zato oprijema hitreje zmanjka.
Ma ni problem gola cena goriv... problem so tro?arine, davki in druge budala?tine, ki so obe?ene gor. In ?e je tega 60% bo? te?ko bistveno zni?al ceno, kljub ni?ji ceni nafte. Cmerar naj se odpove cca 20 centov dav??in pa bo konkuren?na cena - vpra?anje je samo a ima sploh jajca, da naredi kaj takega, ?eprav je tole zdaj edinstven trenutek pa ?e s CO2 izpusti in emisijskimi kuponi ne bo imel problemov.
Hja, pejt pogledat kako je pri nekaterih avtih napisano celo 2.0 ali 1.9 bara. To je minimum, ker v kolikor ima? pod so gume premalo napolnjene. ?e ima? nad si na varni strani. Namre? v tisti raziskavi, ki sem jo omenil so testirali tlak in kdorkoli je imel pod to vrednostjo, ki je bila predpisana za njegovo vozilo je bil zabele?en kot uporabnik s premalo napolnjenimi pnevmatikami in zato je bilo v statistiki 80% takih.
Je pa marsikaj odvisno tudi od modela gum. Nekatere tako nizkih tlakov ne prenesejo in se neenakomerno obrabljajo. En tak lep primer je bila stara Eaglca F1, ki je rabla kar visokih 3.0 bara, da se je enakomerno obrabljala po celi tekalni povr?ini in ne samo na robovih, da je bila po 20.000km ?e za v kanto.
Ko smo ?e pri tlaku v gumah: povsod je zabele?eno, da je zapisan tlak za mrzlo pnevmatiko. Kako pa ve?, kdaj je ?e mrzla in kdaj je ?e topla? Termometer s seboj pa pomerit? Pri kateri temperaturi pa je ?e mrzla?
Tudi to je en od vzrokov... pride? z ogretimi pnevmatikami, napolni? na vrednost, ki jo vidi? na vratih in odpelje?. Ko pa se gume ohladijo ima? pa kolk tlaka v gumah? Kr za nekaj desetink bara manj in si spet v prekr?ku.
Slivka, ne to ni ?isto tako kot so te informirali..
Evropska zakonodaja zapoveduje naslednje in sicer:
1.) od novembra 2012 so morali imeti TPMS (Tyre Pressure Monitoring System) vgrajen serijsko vsi novi modeli avtomobilov, ki so pri?li na trg in so se prodajlai znotraj EU.
2.) od leto?njega novembra 2014 je to zdaj raz?irjeno na VSE nove avtomobile, ki so v prodaji tudi za tiste, ki so bili kot nov model predstavljeni pred letom 2012.
3.) zakon ne velja za nazaj, kar pomeni, da ne velja za stara vozila, ki so bila prodana pred tem zakonom.
4.) zakon predvideva, da odstranjevanje ?e vgrajenih TPMS sistemov (menjava ventil?kov za klasi?ne, blindiranje lu?k in zvo?nih signalov glede opozoril) se smatra zdaj kot prekr?ek in se lahko sankcionira ozirom tudi zavarovalnica lahko zavrne pla?ilo od?kodnine, ?e je bil poseg na TPMS sistemu. Predvideno je tudi, da naj bi se od leta 2015 to testiralo tudi na tehni?nih pregledih (sicer ne me vpra?at kako, ker ne verjamem, da bodo spu??ali gume, da preverijo delovanje) Ampak vseeno se ni za zajebavat .
5.) Velja pa ta zakon za osebna vozila s do 7 sede?i
Zakon je nastal na podlagi raziskav, kjer se je ugotovila, da naj bi kar 80% avtomobilov imelo premajhen tlak v pnevmatikah. Kar je sicer zaskrbljujo?e ampak je vse skupaj posledica tega, da danes ?e vedno 90% ljudi misli, da je potrebno imeti gume napolnjene natanko toliko kot imajo napisano v navodilih ali na nalepki na vratih. Dejansko pa je tam napisan najni?ji tlak, ki je ?e varen in isto?asno omogo?a najbolj udobno vo?njo. Ampak, ?e tlaka ne kontrolira? vsaj vsak drugi tank si hitro pod to mejo in posledi?no lahko nevaren na cesti. Zanimivo, da pa nih?e ne spremni zakonodaje v tem smislu, da se naj objavlja priporo?ljiv tlak v pnevamtikah in poleg tega ?e minimalnega. Priporo?ljiv pa je po moje pri cca 0,2-0,4 bara nad trenutnimi oznakakmi, ki jih imamo v avtomobilih.
Vzdr?evanje tega avta ni ma?ji ka?elj, ?e samo za osnovno registracijo z max boniteto in cestnino pla?a? preko jurja brez kaska, s kaskom pa ?e kakega jurja in pol da vsega ostalega sploh ne ?tejem. Tisti, ki ima toliko denarja za vzdr?evanje si bo verjetno prej privo??il novega ali pa skoraj novega.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Temu se re?e: "ne jebe pet posto"
Povezava za deljenje
Deli na druge strani