Pa akumulato mora met dost kapacitete. Dejansko ma? tri dejavnike: motor, akumulator, klimatizacija. Ko je vse troje v tipi topi stanju, bo zadeva ready.
Pa ja itq, da pretiravamo, tak al tak je vpra?anje, ?e je sploh do?ivel teh 800Nm kdaj, ?e je normalen voznik. Me pa zanima, ?e je s tem vozilom vsaj ?ou na Nordschleife, bi se pa ?e moglo dat pelat pod 10 minut
Tole se mi pa zdi, da jih je ve? in ve?. Ni mim jasno, zakaj mislijo, da ne rabjo preverit, ?e kdo pride. S kolesarjim je enako.
Joj pa v?eraj LJ in kolesarji, tipo se pelje med vsemi avti, vsi trobjo, vse izsiljuje, se jim me?e pred/za avto, po mojem je mogu kak hipi akcijski film snemat ...
Ja alex, tako trese, da se boji?, da ti bo avto razpadu! Najraj bi jo kr prodal, sam jo zihr noben nebo hotu, k je bencin
Tele treslaje ni nujno, da ?lovek opazi na testni vo?nji, kot je ?e tin?ek povedal, se najbolj opazi ko se konstantno vozi? 80 km/h In v primerjavi z prej?njo CD150 to ni ni?, tam ja ?e v prostem teku tolk treslo, da si mislu da bo? poletu xD
@Mrau?k: tole ?tudijo sem nekje ?e videl, ?e jo najdem jo linkam. ?lo se je o tem kak?na je ekolo?ka opore?nost enega in drugega. Pa se mi svita da je blo nekje govora, da pri bolj kakovostnem, se obrne pri petih letih al neki takega. Ma pa ta tip k ga je boss linkal, tudi na to temo:
Muahaa pol pa jemle povpre?je CO2 za ICE za ameriko ... ofcouse bo taka vrednost da te na rit vr?e, kake mrcine pa furajo tam xD
Hja stebri?ki so zadnje ?ase zaebana stvar v avtu, zelo hitro se zgodi kaj podobnega, meni se je to pripetilo na kro?nem, kjer mam dejansko blokiran ceu pogled na priklop na levi strani (?e je kro?no ustrezne velikosti), ampak sem ?e vseeno na koncu ustrezno odreagiral, preden sm vstopu v kro?nega.
@Nejc: a ni blo zmer pri zavijanju levo: levo-desno-levo?
@Boss: pol pa pipika? onim brez lu?i, pa te bulijo ... ka je to spet en mazda? zme?an .... been there done that Ampak resno a ma kdo idejo, kak nazorno pokazat tem ljudem, da jim falijo lu?i? Js sm okno spu??al pa jim hotu povedat, pa so se raj stran obrnali pa me ignorirali ...
Ja tole se dogaja tudi na drugih, moja M6 2019 ima podobno obna?anje. Zadeva je v tem, da je normalno, da se bo vse treslo, ?e ne letijo vsi bati in je motor obremenjen. Zdej, zakaj pa tak dolgo ?aka elektronika z vklopom, je pa meni tudi logi?no: Predstavljaj si pelje? se po ravnini 70-80 z konstatnim plinom. Ra?unalnik ugotovi, da za to rabi? X konjev, hkrati pa ra?unalnik ugotovi tudi, da teh X konjev lahko izstisne samo iz dveh batov in evo ga vklopi ti samo dva bata, je sicer teh X konjev zelo na meji ampak avto gre.
Po mojem bi morali malo te pragove po?timat, ampak zaradi emisij in porabe vrjetno to nebojo delali.
Druga?e pa js se temu izognem tak, da pa? mal bolj prtisnem na gas, ?e me ?e res fejst moti.
@Spektr: res je, sem pa vozil obe na istih progah in CD 150 mi je kuru 6.2 z enakim slogom voznje.
@Alex: ne bos vrjel ampak ravno nekje tvoje procente delam. Doma 500 m makedama v hrib kjer se furam 5 km/h, na cilju 10 min mestne voznje, skupaj pa tale voznja zavzame 23km. pa enkrat na teden v povprecju se ac cele-lj, kjer je voznja vse prej kot sparovna. ko grem na izletnisko relacijo, se vecinoma vracam s porabo okoli 7.0.
... in benzinarju pod 8,5,?e si seveda ne izmisli?.
O?itno sem fejst domi?ljav Lahk ti ?e sliko po?lem povpre?ne od 0 km do sedaj na 4800 km, kar zna?a domi?ljavih 7.6 l/100km ... stil vo?nje pa definitivno nimam nedeljski oz. penzionisti?en.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
@Alex: ja povej ?e ktere dvojne ane, me firbec mantra
Povezava za deljenje
Deli na druge strani