To je stran za dražbe za podjetja, ki imajo registrirano dejavnost prodaje vozil.
Prevoz lahko plačaš dražbi, ki poskrbi za izvajalca, ali pa organiziraš v lastni režiji.
Papirji so načeloma vsi zraven, če niso, to piše. Včasih manjka potrdilo o skladnosti (COC), ki ga naročiš pri uvozniku (dodaten strošek 100-250€, odvisno od znamke).
Jaz sploh ne gledam avto-net oglasov. Mobile.de in autoscout24 sta izhodišče. Če mi je avto res všeč, pot v Nemčijo ni težava, sploh do večjih mest je vlak res poceni, nazaj pa roadtrip, kaj češ lepšega. 😃
ČE ravno koga zanima, 12.1. se je Mazda 3 hatchback 12/2018, SkyActiv G 120 KM MT, prodala za 5.600€ +dražba +DDV +prevoz.
Tako da tele trojke pred MK4, torej MK3 (2017-2018) so kot kaže "best buy", vsaj če se mene vpraša. Ne vem, če kje drugje dobiš boljši avto ali pa več avta za tak denar.
Edino še kak Renault konkurira. Zadnjič sem enega Grand Scenica 1.3 AT (2019) opazoval - sicer je bil zanemarjen, ampak je šel za 5.800 + dražba +DDV. Tudi kupčija tedna.
dne 15. 1. 2024 ob 10:28 je dvorjan napisal:
Toliko, kolikor je kdo pripravljen plačati. Si predstavljam, da avtohiša več kot 12 jurjev ne ponudi ...
Po toliko gredo na dražbah.
Aja, tale dotična je šla za 9.550€ +DDV. Torej švoh 12 jurjev pa roka.
V bistvu se zdej sprašujem če sploh rabim vse te zavarovane postavke. Asistenca gre v vsakem primeru ven.
Jah, pri EV je to vseeno zaželeno. Sploh, ker ga večinoma ne vozim jaz. Jaz bi brez težav shajal z osnovnim zavarovanjem.
Bolje, da ne veste, koliko znese moje zavarovanje za 2.5 dinozavra. 😃 Namig: je manj kot za Smarta, sicer z manj kritji ... ampak asistenca je za dober filing vseeno zraven, čeprav bi se jih lahko odrekel. #Mazda
Evo, ker je eden večjih strahov uporabnikov tudi višina kasko zavarovanja EV, naj povem, da sem kljub vsem podražitvam avtomobilskih zavarovanj, ki so se na forumih (tem in drugih) omenjale v zadnjih mesecih, dobil ugodno ponudbo.
Zavarovanje EV se mi je (ob nespremenjenih pogojih/kritjih) podražilo za 7,6 %, kar se mi zdi povsem sprejemljivo (saj je inflacije vsaj toliko, hehe).
A da trkam na vašo vest? Super. Potem se vas vsaj nekaj dotakne.
Sicer pa se midva 3/4 stvari strinjava, čeprav verjetno meniš drugače.
Sva pa manj kot desetletje razlike po letih in kakšnih 10+ avtov. 😃 Jaz se avta prej naveličam oziroma me premami drug model.
In EV-ji so mi všeč zaradi veliko stvari in nikakor ne zgolj cenejše vožnje. Predvsem uživam v pospeških, ki zagotavljajo za moj stil vožnje boljšo uporabniško izkušnjo, poleg tega pa ne delam nekih groznih kilometrov, da bi me njihov doseg motil. Pa tudi delanje polurnih postankov na poti zame ni nobena katastrofa, če grem v tujini na kak sejem ali dopust. Šele potem je tu ekologija, ki jo omogoča vožnja brez hrupa in smradu. In kljub temu, da živim v bloku (daljinsko ogrevanje), se spogledujem z EV - prej ali slej bom ta scenarij uresničil.
Sicer si v tem odgovoru načel še ogromno drugih tem, tako da bom res kratek in jedrnat z odgovori, ker grem spat ...
1. Da, tudi sam bi ukinil vse subvencije na SE in EV. Samo izkrivljajo stanje na trgu in dražijo stvari, dobički pa se pretakajo v žepe ponudnikov. Bi bile in SE in EV-ji znatno cenejši brez subvencij.
2. SE ne bi odklopil iz omrežja. Čemu bi to počel - saj se energija, ki jo ustvarijo (ko delajo), večinoma porabi lokalno (toliko SE pa Slovenija še nima, da bi imela iz tega naslova presežke).
Preden bodo v praksi uveljavili pametna omrežja, bodo tudi že EV-ji imeli baterije s 1000 km dosega, in uporabnika ne bo prav veliko bolelo, če bo imel sklenjeno pogodbo, da mu iz baterije po potrebi pocuzajo 20 do 30 % ali celo več % energije - če bo zato ustrezno nagrajen oziroma motiviran.
Sicer pa pomislite, koliko časa v dnevu vam avto stoji parkiran doma. Moje celoletno povprečje je verjetno preko 23 ur (delam od doma). Takrat lahko opravlja vlogo hranilnika energije.
Skratka, nič ni zgolj črno ali belo. In tudi elektromobilnost še zdaleč ni zgrešena stvar. Smo se že strinjali, da ni za vsakogar, vsekakor pa je primerna za lep del prebivalstva - in ta bi jo lahko izkoristil sebi in okolju v prid.
Jaz se strinjam...samo,če se montira daljinski!!! vklop in izklop polnilcev za EVje glede na oddani štrom sončnice...ker,kdo bo pa EVja samo takrat polnil,ko bo sijal sonček...nihče!!!
Torej polnjenje svojega EVja samo z viškom od sončnice!!!
Ker ko ni sončka,smo spet na "kolnu"..."jedrski",plinskih elektrarnah itd...in kot sem že napisal...bo zaradi EVjev zmanjkalo za toplotne črpalke,klime poleti in gospodinjstva....torej eni z debelimi denarnicami se bodo "preseravali",ostali pa lahko gremo v kameno dobo...
Daj že dol tista roza očala🧐
Ne, glede tega se strinjam s tabo.
Če se naredi prehod na EV in sončne elektrarne, naj tisti s SE polnijo svoja vozila takrat, ko sije sonce - je več kot dovolj časa in elektrike. Saj zdaj, ko ne bo več prijaznega net meteringa, se bo to tudi dogajalo.
Sploh pa bo vedno več novih EV imelo funkciji V2G in V2L, tako da se bodo lahko obnašala kot velika baterija (in ponoči napajala hišne porabnike). Čez dan na sonce napolniš EV, hiša pa ponoči porabi 5-10% energije, shranjene v bateriji. Win-win-win.
Glede tega, koliko se porabi na letni ravni za ogrevanje s TČ, naj napiše kdo, ki jo ima (jaz je nimam) - bi pa ugibal, da je od 5 MWh naprej za neko povprečno hišo?
Kar je na letni ravni bistveno več od povprečnega EV z dnevno kilometrino 50 km (18.000+ km letno).
Torej nimamo lastnih surovin. Vodne vire imamo kr ponucane. Tako da brez večje škode za okolje ne bo šlo.
Veter ni smiseln pri nas, ker ni dovolj konstantnega vetra. Je samo velika škoda za okolje z nizko učinkovitostjo.
A najbolj očitno stvar si pa nalašč spregledal?
VSAKA slovenska streha lahko - pokrita s sončnim paneli - ustvari dovolj elektrike za več gospodinjstev in električnih vozil. Pa razen denarja za panele in inverter ter - po potrebi še baterije - (vse to je enkraten nakup), ni treba več financirati tujcev. Samo kako vam to predstaviti, da boste razumeli ... Hmmm. Je enostavneje zaviti na črpalko in dati 10 % Petrolu, 50 % državi in 40 % Arafatom. Pa še onesnaževati planet s kurjenjem soka dinozavrov. In se jeziti na ostale, ki želimo nekaj spremeniti na bolje, češ, kako smo čudni. 😃
Edino smiselno je izobraževanje ljudi. In pa zamenjava vrste kemije v baterijah za nekaj manj eksplozivnega. To je vse, kar EV svet rabi.
Elektriko "pridelujemo" sami, čemu bi financirali Arafate, Amere in ostale, če lahko ta denar ostane doma in gre v razvoj Slovenije?! Nafta naj ostane samo tam, kjer je elektrika še ne more "elegantno" nadomestiti, to je pa tudi vse.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Mazda z visoko kilometražo in plin? Ne, hvala.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani