Skoči na vsebino
Elektromobilnost
Napisano

Nič nisem osebno prizadet, le ne maram pljuvanja po EV-jih kar povprek.

 

Kar pišeš, drži. Težja popravila so dražja, sploh če je poškodovana baterija, posledično tudi zavarovanja.

Ampak pri normalni uporabi vozila in scenariju, da to življenjsko dobo preživi brez nezgod, pa je vzdrževanja bistveno manj in je pod črto cenejše.

 

Mnogi med vami se sploh ne zavedate, na kakšnih ekonomsko tempiranih bombah se danes ljudje vozijo. To so predvsem razni hibridi ter turbo dizel in bencin mlinčki. Ketne pokajo, menjalniki se kvarijo, hibridne baterije crkujejo, EGR, DPF - vse to so draga popravila v ICE svetu.

 

Enkrat sem že napisal, pa se bom ponovil: čez 5 do 10 let boste ob nakupu rabljenega vozila raje izbrali EV kot pa ICE, saj bo "bolj varna izbira".

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano

Jah, kako "plastično" naj vam še povem.

 

Karoserijski deli in luči ter radarji so zelo verjetno za Hyundai Sonato (pogost rent-a-car avto v ZDA) cenejši kot za Teslo 3 ali S ...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano

Ja, lahko bi tudi Teslo dal popravljat kam drugam. Pač h kleparju na kleparska popravila.

 

Še enkrat - če bi prebrali izvirnik - gre članek o tem, da so stroški popravil za rent-a-car višji.

 

Za kakšna popravila gre? Tipične rent-a-car poškodbe - odbijači, luči, platišča, pleh ... Pa še ti novi avti imajo v nosu kak radar, kar tudi ni poceni za menjavo. Original stvari so drage.

Nekaj o "draginji" elektromobilnosti v EU:

WWW.AVTOMOBILIZEM.COM

Povprečna cena električnega vozila kitajskega proizvajalca je več kot polovico nižja kot povprečna cena električnega vozila, ki ga izdeluje...

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano
pred 27 minutami je skritikrt napisal:

Ne me "hebat"...🧐....kdo bi si mislil-predragi za vzdrževanje😂🤣 

 

 

 

Boste morali pa vsi skupaj malce bolj natančno prebrati stvari. Tukaj imate izvirnik:

WWW.BLOOMBERG.COM

 

Niso "predragi za vzdrževanje", temveč so "popravila poškodovanih vozil nadpovprečno draga".

Kar je logično, saj je veliko aluminija, poleg tega rent-a-car podjetja poškodovana vozila popravljajo na uradnih Tesla servisih, ki seveda niso poceni (kot ni noben uradni servis).

 

Ampak važno, da možakar nabija vaše klike in prodaja oglase ... 😃

 

To, koliko je "EV-hejterjev" na tem svetu, ki se z EV še sploh peljali niso/niste, mi daje misliti. Mogoče bi moral tudi sam imeti "pro-EV vlog", saj bi mi že z vašim pritoževanjem in negodovanjem med komentarji generirali lep promet ...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 2 vs. Toyota Yaris
Napisano

Ma, baterije v teh Toyota hibridih so ponavadi fuč med 100.000 in 150.000 km (odvisno kako pogosto je priganjan in stoji na vročem soncu), samo avto tega takrat ne javi. Dobra stvar je, da ne gorijo in da so popravljive.

 

Kako veš, da je baterija fuč? Poraba znatno naraste (ker ni toliko pomoči elektrike). Kako je s prepričevanjem prodajalca/uvoznika, da baterija ni več okej, če avto ne pokaže napake, pa ne bi vedel. Verjetno je bolj podobno boju z mlini na veter.

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano
pred 6 urami je Boss napisal:

Tole pa zna bit en od Avant2GO -ovih avtov za carsharing. Oni imajo namreč polnilnico v garaži pod kongresnim.

 

Ampak smešno a ne, eni se še kar trudijo razlagat, da električarji manjkrat zagorijo kot ostali pa se ne spomnim v lajfu, kdaj je gorelo v garaži kongresca.

 

Zagorel je električni golf voziček, ki ga uporabljajo za zastonj prevoze po Centru, tako imenovani Kavalirček.

Je pa bolje napisati električno vozilo, kar tudi je, saj se tako lažje manipulira

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 2 vs. Toyota Yaris
Napisano

Jaz sem tak CH-R vozil samo po mestu, tako da glede tega težko rečem.

Sem pa vozil tudi Corollo s tem motorjem in se kar pošteno premakne (jih imajo tudi policaji ...). Poraba okoli 5-5,5 mešane vožnje, če bo več hitre AC pa 6.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nakup avta iz tujine
Napisano

Jah, naj ti ga da na dvigalo pa sname plastiko in poslika od spodaj (če ga ne bo prej obrisal). Če ga bo pa hitro/slabo obrisal, se bo pa itak videlo, da je mastno (ali sveže brisano).

 

Pol imaš pa še tale seznam:

 

Owners of OM651 engines commonly report problems with different coolant leaks. One of the more common ones, even at low mileage, is a coolant leak at the O-ring sealed pipe junction that is located at the bottom of the diesel fuel filter.

 

Other standard coolant leak locations you should be aware of include:

  • Heater matrix
  • Water pump housing
  • Thermostat housing
  • Pipes and fittings around the fuel filter
  • Plastic elbow on the pipe that leads to the heater
  • EGR valve seals
  • Radiator

If you own or plan on buying a used car with the OM651 diesel engine make sure you check for any leaks on the floor where the car is standing. You should also check the coolant level and monitor it regularly if you decide to buy the car. If you Google “OM651 coolant leak” you can have fun for hours.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nakup avta iz tujine
Napisano

@mazdaman:

Sicer se ne spoznam kaj dosti na MB, a že parminutno Googlanje mi nažene strah v kosti zaradi motorja ... Puščanje olja, odpovedi turbine, oljne črpalke, AdBlue težave. Tale OM651 res ni nek biser.

 

Drugače pa zgleda lepo ohranjen in tudi prodajalec ok.

 

Samo da se v Nemčijo zapelješ snet plastiko pod motorjem in pogledat, koliko je masten, je pa tudi sranje ...

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
Pred eno uro je Matick napisal:

Meni osebno ni normalno da avto ne zdrži od enega servisa do drugega.

Saj pravim, ne vemo, koliko je bilo olja natočenega, če avtor teme ni tega delal sam, niti pogledal za mehanikom.

 

Imaš tudi mehanika, ki najprej nalije 4 litre, zalaufa mašino, pol pa pozabi natočiti še zadnji liter ...

 

Najboljša novica pri vsem tem je pa res to, da ima avto senzor in opozori voznika na prenizek nivo olja. V tem primeru pač takoj ustaviš in doliješ olje.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano

Vprašanje je tudi, koliko olja so na servisu dolili. Če je bil npr. do polovice na šipki ali manj, je čisto možno, da se je prižgala lučka.

Zdaj ni več navade, da se kontrolira nivo olja, kot včasih, ko smo to delali pred vsako daljšo potjo ali pa vsaj enkrat na mesec - pa ne bi škodilo.

 

Pač dolij pol litra, pol litra vozi pa s seboj v prtljažniku, če se ti še kdaj ponovi ta scenarij.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Sprememba cene goriv
Napisano

Jaz bom šel tankat jutri oziroma v sredo. Ne bo gužve. 😃

Za tisti evro in pol me ne bo konec.

 

Bi bilo pa bolj fino imeti EV, tam je praktično fiksna cena oziroma celo leto veš, pri čem si. 😃

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Sprememba cene goriv
Napisano
pred 3 urami je godlike napisal:

Super.

Baterijo lahko enačimo za tank za bencin.

So pa 4x elektromotorji šli. Torej 4x menjana mašina.

 

Evo prevedeno v ICE svet.

Skoraj.

 

Prvi - torej original - e-motor je zdržal 800.000 km, ostali, ki so bili "obnovljeni", torej refurbished, pa le še po cca. 250.000 km vsak.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Sprememba cene goriv
Napisano

Evo vam novih cen:

 

V torek bodo regulirane cene bencina višje za 3,7 centa, dizla za 6,4 centa in kurilnega olja za 6,8 centa. 

 

Od 26. septembra do vključno ponedeljka, 9. oktobra, bo cena 95-oktanskega bencina znašala 1,588 evra na liter, liter dizelskega goriva bo stal 1,664 evra, liter kurilnega olja pa 1,249 evra. Za petdesetlitrski tank bencina boste tako od jutri odšteli 79,4 evra, za petdesetlitrski tank dizla pa 83,2 evra. 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Sprememba cene goriv
Napisano

Polniš v režimu med 10 in 30 % na okoli 80 % ali na 100 %, če veš, da imaš daljšo pot.

Pa npr. enkrat mesečno pustiš polnjenje na 100%, da se izvede še balansiranje.

Nič drugega ne rabiš misliti.

 

Sploh pa je za EV včasih veljalo pravilo ABC = always be charging. Če npr. ob obisku trgovine nafilaš za 10% baterije ne bo prav nič narobe. Tudi če to počneš vsaka dva, tri dni.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano

@Matick: Kaj pa, če bi ti pogledal, kaj si sploh prilepil?

To je seznam avtomobilov, ki bi pregovorno lahko prevozili milijon milj. In nobenega dokaza, da je kateri od teh to tudi storil ...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Sprememba cene goriv
Napisano
pred 3 urami je Slivka napisal:

Pri električnemu pri 150.000 km je počasi že baterija za zamenjavo - kar nanese malo več kot ena mesečna plača...

Kje si pa to prebral?

 

Bateriji s časom in uporabo degradirajo celice. Ampak to nekako pomeni, da ima po 10 letih nekje 90 % uporabne kapacitete (odvisno, koliko je imela prej "bufferja"), dela pa še vedno b.p.

 

Tudi prvi Nissan Leafi, ki nimajo nikakršne skrbi za baterijo (npr. gretje/hlajenje), torej je ta izpostavljena vsem mukam, še vedno zmorejo 70-80 % prvotne kapacitete.

 

Imaš pa tudi Teslo S, ki je v Nemčiji kak mesec nazaj naredila tehnični pregled. Zanimivost? 1.634.000 kilometrov (ja, 1,6 mio km). Statistika: prva baterija, pa 4 zamenjani elektromotorji. Baterija ima še vedno 78 % kapacitete ...

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano

Madonca ste omejeni v razmišljanju.

 

Stalno ponavljate ene in iste ekstremne scenarije. Da bi šli v višku sezone na dopust 500-600 km na Hrvaško? To je vse, kar vas skrbi?! Več od tega ne gre?

 

1) Kaj pa če bi malce gledali vsakdanjo uporabnost?

Povprečen avto v Sloveniji dnevno prevozi 23 km. Za take razdalje še Smarta polniš enkrat tedensko, kaj šele vse ostale. In to na šuko!

 

2) Kje bom polnil, bwahuaha?!

Eno prosto vtičnico/polnilnico na nekaj dni boš menda že kje našel, ni hudič.

Mimogrede, precej lažje in hitreje postaviš veliko električnih polnilnic kot zgradiš novih bencinskih.

In ne, ne rabijo biti vse ultra super duper hitre, v bližini služb in spalnih naselij so lahko počasne, da se baterija napolni v nekaj urah, ko avto miruje.

Trenutna generacija EV ponuja v povprečju nekje 300-400 km dosega. Kdo to prevozi dan za dnem? Povprečen Janez ali Tone že ne. In če bosta pol ure na polnilnici 2x letno, ko gresta na dopust, ju tudi ne bo hudič vzel. Lahko pa dinozavra rentata, če ju bo res tako zelo strah.

 

3) Razlika v ceni?!

Vsak dan manjša.

Pa tisti, ki je računal samo ceno bencina/nafte, naj doda še kak servis in okvaro. Pri EV se pogon in baterija zelo redko okvarita, v času garancije skorajda ne.

Čez par let boste raje EV kupili, ker bo to bolj varen nakup rabljenega vozila od trenutnih bencinarjev, dizlov, hibridov in ostale eko-downsizing šare.

Da ne boste rekli, da vam nisem povedal.

 

4) Razlika v vožnji

Ta faktor kar vsi pozabljate. Pa se radi vozite hitro, uživate v pospeških, mogoče stavite na udobje, katerega del je tudi tišina?

 

5) Infrastruktura ne bo kos, če bi vsi ...

Noben tak prehod se ne zgodi čez noč, torej ni te bojazni. In tam, kjer se je prehod že zgodil - namig, Norveška - tudi ne živijo v temi in ob svečah, kajne?

 

Pravzaprav bo smešno brati te strani čez ene 10-15 let, ko boste vsi vozili EV-je ... če bo ta forum še obstajal.

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.