Avto mi zgleda top, tudi kilometri izgledajo realni, moraš se pa zavedat vseh hib, ki jih imajo dizel mazde pri visokih kilometrih. Če bi jaz kupoval tole, bi obvezno preveril, da so vpisani vsi servisi v servisni knjižici - drugače bi raje jaz vzel drugo. Kaj točno se je menjalo pod garancijo boš pa lahko dobil ta info samo na pooblaščenem servisu, ker imajo tam program za preverjanje.
Sem bil v dobrih odnosih s sprejemniki na Mazdi, pa teh njihovih spiskov izrednih popravil nisem mogel dobiti niti za svoje avte.
Takle avto ma lahko tud že blizu 300kkm. To ni nič takega, ker nekateri tud 70kkm delajo letno. Če samo delovne dni vzamem je to cca 260/dan. To naredi tisti, ki vsak dan pelje iz MB v LJ in nazaj.
V glavnem, kaj hočem povedat, da je treba oreng pogledat kolk ima tole dejansko km. Če so iz Italije se bo itak videlo, ker ni vpisov v digitalno servisno in takrat bi jaz raje roke dvignil od posla. Če pa že pol pa avto h kakšnemu stručkotiu zapeljat, pa da se pogleda ali je sesalni kolektor čist, a se avto lepo pelje, ne cuka, ima moč itd.
Ima pa ta prodajalec dostikrat tudi avte z zelo malo km, kot recimo tale Mazda pred meseci in se je prodajala za cca. 26.000 €. V vsakem primeru nekaj ne štima (ali preveč, ali premalo km). 😂
Kakor sem seznanjen je ta trgovec specializiran za uvoz iz IT trga....(jaz osebno tam ne bi kupoval avta, lahko pa da se motim, ker ga pa ne poznam, mogoče kdo pove / pozna kaj več), in 4.leta in 180k km, to je že kar lepa številka km....če niso redno delali servisov, bi se takemu avtu izognil....
Potočnika poznam. Dokaj na nivoju (glede na sceno pre-prodajalcev rabljenih vozil). Včasih je delal pri Ated v Šiški. Poznam tudi nekaj ljudi, ki so kupili pri njem avto (enemu Volvo D4, ki je bil kupljen z 230.000 km žre 1 l olja na 1.500 km - klasičen problem teh motorjev, ki zahteva generalko za cca 4k€... trgovec je prijazen in mu časti olje 😃). Včasih je uvažal iz Belgije, specialist za Volvote V70, V60, ... tudi Mazde.
Vsak trgovec gleda na razliko v ceni in da je avto za kupce privlačen - mora lepo brezhibno izgledat. Ne iščejo avtov po kakovosti, ampak po nizki ceni. Če kupi avto z napako, je morda niti ne opazi, ker ga takoj prodaja naprej. Torej tudi nehote proda kakšen slabši avto, kar pa mu ni v interesu.
Od tega prodajalca, ki "butično" prodaja avte že od 90-tih (najprej v Šiški pri Ated, potem samostojno na Drenikovi, pa v Grosupljem in sedaj že kar nekaj let na Cesti 2 cesarjev) bi si upal kupit avto. Ima tudi dokaj realne cene, ki upoštevajo stanje vozila, tudi prevožene km.
Mi smo imeli CD175, vožena 95% na 30 km relacije po avtocesti, 30.000 km od temeljitega čiščenja saj, spiranja, ... menjave podložk (ja, pri 65.000 km je zasvetila dpf lučka), pa je bil pri 100.000 km spet zabasan s sajami, regeneracije na cca 120-140.000 km. Sumilo se je na injektorje. Tudi zato moj odklonilen odnos do Mazd dizlov.
Točno tako.....sosedov in fovšarije nikoli dost🤣🤣🤣
Je znanec pred časom kupil novega (Peugeot) in po parih mesecih prodal, ker so sosedje "govorili" kako ima obratomer drugačen 🤪 pa to moraš res biti trčen....
Sprašujem se, pri komu je problem, pri sosedih ali pri znancu? Ali pa je bil problem morda v Peugeotu? 😃
Jah, po tej logiki so vsi avti v garanciji odlični avti. 😃
Pa čeprav so limone.
Enos, da skrajšam: če je prioriteta visoka zanesljivost in nizki stroški, potem naj bo bencinska CX-5, če pa imaš raje nekaj več užitkov v vožnji in malenkost nižjo porabo, pa dizelska.
Torej Mazde dizli so za drzne, adrenalina potrebne voznike.
Mazda ima digitalno servisno knjižico. Super. Ampak ne pomaga dosti, ker ni podatkov o vseh posegih določenega vozila, najbolj pomembnih, kritičnih posegih. Menjava odmične gredi iz servisne zgodovine ni razvidna, ali se motim? Je pa to zelo pomemben zgodovinski podatek.
Po statistiki tudi samo eden zadene na lotu. Pa se zgodi, da lahko zadaneš prav ti defekt ega benzinarja. A ni bilo kar nekaj generalnih na benzinarjih delanih tu na tem forumu? 😉
Sigurno. Vendar če imaš dizla, imaš v roki tri listke za srečen dobitek, pri bencinarju pa samo enega. 😃
Glede na to da je st sasije preverjena in so servisi redno narejeni po mojem mnenju nebi smel vlagat. Je pa res da se nikoli neve, ampak po informacijah naj nebi bilo treba.
Kakšnih informacijah? Edino na kar se lahko zaneseš, je garancija.
Sicer pa kot si rekel, nikoli se 100% ne ve. Lahko imaš tudi srečo in naslednjih 100.000 km preživiš samo z rednimi servisi. Lahko pa kupiš bencinarja, pa boš imel z njim več stroškov, kot s tem dizlom. Vse je možno. Ampak po statistiki je z Mazdinimi bencinskimi motorji manj težav kot z dizelskimi.
Haha pa nisem nekaj zelo vesc v avtomobilih pac kar preberem tukaj mi zelo pomaga, ampak vidim da je veliko vec ljudi na strani bencinarjev in sem potem malo zmeden glede vsega 🙂samo to je razlog in seveda vec mnenj bolje je 🙂
Stvar je tudi v tem da pri svojem bi moral vloziti cca 1000€( kar realno nebom dobil nazaj ce ga prodam) in mi za zamenjavo ponuja v redu denar in tudi zaradi tega bi sel v nakup. Ker pa ponavljam bencinarjev ni na razpolago(aut) sem primoran gledat dizle 🙂
Na enakem sem bil leta 2019, kupil dizla, pa ga čez leto in pol prodal, ko sem našel bencinarja. Od takrat nobene DPF lučke. Meni je všeč, da čim manj obiskujem servise.
Na treh Mazda servisih so mi svetovali, naj kupim bencinarja. Je pa res, da sem vedel za 2 mehanika pooblaščenih servisov, ki sta oba vozila dizla. 😃
Pa zdaj imam Mazdo CX-5 175 AUT DIZEL letnik 2014. Moja poraba na racunalniku kaze cca 9-10l sicer zelo vec mestne voznje. Sicer moje relacije so kar kratke tam cca 20km, med vikendom pa tudi kaksna daljsa cca 100km.
Kako mislis da skrajsam interval na 10000km glede olja? In kaj mislis z neprekinjanjem regeneracije?
Ja, tukaj marsikdo vzame iz konteksta kak posamezen primer, ki se je zgodil. Sicer pa, če so res redni servisi delani kot se zagre, pa preventivno še kake podložke ipd, bi moral to laufat.
@SpEkTr, zakaj si zamenjal prejšnjo dizel Mazdo s sedanjo? Koliko je imela prevoženih?
In kako odpraviti te težave z injektorji,turbina,glava motorja? Ali je pac to loterija tudi če redno servisiraš vse norkalno kot bi moral??
Redni servisi ne škodijo, veliko stvari pa je, tako kot praviš loterija. Tako mi je enkrat nakazal predstavnik Mazde, ki se ukvarja z reklamacijami ... je šla turbina lastniku pri 70.000 km, ki je z avtom ravnal več kot vzorno, nekaterim pa zdrži 300.000 km, pa ravnajo z avtom zelo slabo. Podobno je z injektorji, pri nekaterih nagajajo že kmalu, recimo pri 50.000 km ... nekaterim prvi injektorji zdržijo 300.000 km.
Tudi bencinarji se kvarijo, samo je po statistiki tega 3x manj.
Sicer sem gledal se hyundai tucsona 2.0 CRDI AT 2018 tudi dizel, ampak nvm so kar precej dragi po mojem mnenju in tudi porabo ima mislim da vecjo od mazde.
Lahko bodo težave, povezane z velikimi stroški (injektorji, turbina, glava motorja, .... da naštejem samo nekatere). Pri 150.000-170.000 je priporočljivo menjati verigo oljne črpalke, sicer jo lahko odtrga, mašina pa zariba. Na tem forumu je bil celo primer, ko naj bi to verigo odtrgalo pri 136.000 km, če se ne motim. Drugemu je šla pri 130.000 km glava motorja ... na koncu strošek blizu 5.000€.
Kolega se je pred kratkim znebil sicer starejšega i40 pri 200.000 km, ki pa je imel podobne fore kot Mazde (dviganje nivoja olja, itd.).
In zaradi takih situacij, ki jih opisujete, imajo servisi takšne marže kot imajo, ker se potem vsem fajn zdi, da dobijo še malo popusta in malo izcenkajo - na koncu je pa servis lih na nuli
Ja, se strinjam. Mi bi bilo bolj všeč, da bi bile fiksne cene, ampak res za vse enake.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Sem bil v dobrih odnosih s sprejemniki na Mazdi, pa teh njihovih spiskov izrednih popravil nisem mogel dobiti niti za svoje avte.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani