A Nexen Winguard Sport 2 pa vsi testi ignorirajo? Sem mel na kakem od prejšnjih avtov in bil zadovoljen. Morm nabavit in nove zimske (225/55/17) in potem letne 19"
Letne vzami nexen, zimske pa nekaj kar je bolj za dežno vreme
Ja, sam sem tudi nekaj dni cincal, potem pa je šel dolar gor .... in namesto 58 plačal 62 (minus 1€ ... uporabiš kupon, ki ti ga ponujajo) ... V vsakem primeru ugodno ... za ta denar že nekaj časa ne morem niti natankat bencina ...
Tebi potem plačam v dolarjih, da ne bo provizije za menjalni tečaj
Sej tudi letne so dobre. Samo ne tist čuden model z dodatnim A pri oznaki, ki ga daje Mazda na nove avtomobile...
Jup, to sva z @Alexom že enkrat ugotavljala. Kot da bi bila guma trša in se ji potem v mokrem sfuzla. Jaz po prevoženih 20kkm na letošnjih Nexenkah še vedno trdim da so boljše gume za 1/3 cene
Kolega bi kupil novo mazdo 3, limuzino. Žal nikjer pri naših prodajalcih nimajo na zalogi testne 3ke s kombinacijo G150 ali X186 z avtomatskim menjalnikom. Imamo koga na forumu ki ima omenjeno M3 in bi se zapeljali kak krog ali dva?
Evo ponovno, Vredestein za pol cene glatko konkurenčne ostalim
Zakaj je pa bridgestone tako slaba??
pred 29 minutami je Liuch napisal:
Ima mogoče kdo izkušnje s temi Hankook? Sem že mislil nabavit Kleber HP3 , pa sedaj malo kolebam. Kleberce sicer niso testiral v '17 , so pa '16 in tam so testi slabši. Cenovno pa kolikor sem gledal so par evrov razlike.
Jaz imam vredestein, meni zadosti vsem pogojem verjetno je ceneje kot hankook
Če drži, da je čas denar, potem pa so EV še posebej predragi. Ali pa tudi ne.
Kolega ima doma ID4 in se v službo vozi 80 km v eno smer. Na streho so dali fotovoltaiko in vstopili v svet neto meritev. Namontirali so še TČ. Pri obeh investicijah so od Eko sklada pokasirali nekaj 1000 €. Njihovi obratovalni stroški za ogrevanje in prevoz so sedaj in naslednjih 15 let praktično 0. Človek bi rekel, da se znajdejo. Jaz pa se sprašujem, kdo bo vse to plačal?
Vse te zavajajoče reklame o trajnostnih "zelenih" tehnologijah ..... kot da narod gleda in ploska cesarjevim novim oblačilom. In jih seveda drago plačuje.
Evo, to je to. Tudi jaz, ki naredim cca 150 km na dan, bi z ID4 in porabo 25kwh komot to prevozil, pa še ene 30 bi ostalo v bateriji. Pa tudi če me zjebe iztrošnja liiona, bi še vedno prišel čez kljub staranju. In na koncu dneva bi čez noč to polnil za 18 centov na kilovat, torej bi me 100kmh prišlo 4,5 eur...Zdaj me pride pa 12,7 eura.
No ja, mogoče malo pretirano. Po mojem je bistveno da ni uvoz in da je lastnik pazil da so regeneracije tekle do konca. Pa preventivno menjaj verigo oljne črpalke.
Normalno, zato pa vsaj 100km na dan, da se poveča šansa da so regeneracije šle čez.
Da nebi ustvarjal nove teme bom kar tukaj vprašal za nasvet.
Do sedaj sem slabih 7 let vozil mazdo 6, limuzina, letnik 2006, bencin/LPG, 150KM in z njo sem načeloma zadovoljen. Z zelo malo stroški je oddelala že skoraj 400kkm od tega 230kkm pri meni. Zaradi količine kilometrov ki jih naredim in potrebe po karavanu je padla odločitev po nakupu drugega avta
Ker sem s staro Mazdo super zadovoljen je seveda prva izbira Mazda6 karavan.
Seveda sem zaradi izkušenj najprej pomislil na bencinarko, vendar po pregledu na Avto.net hitro padel na realna tla saj ni nobene v prodaji, kot pa sem zasledil tudi tu na forumu jih tudi načeloma ni veliko tako da sem pričel z ogledovanjem dizelic.
Pa me zanima kako je kaj z modeli cd150? Sicer sklepam da bo avto ustrezal mojim "specifikam", vendar sem mnenja da je vseeno bolje vprašati.
Na leto naredim cca 40.000km, od tega je vsaj 90% vožnje po AC. Na dan naredim cca 140km, v jutranjih in popoldanskih konicah pa po primorki tudi noreti ravno ne morem, tako da se realno vozim cca 120km/h.
Malo sem omejen z bugetom, tja do 12k € (za kak res dober deal bi se morda dalo še kak k€).
Najbolj me zanima kakšne probleme lahko pričakujem od avta, ki se ga da dobiti za tak denar, torej med 150 in 190kkm?
Po pregledu na avto.net mi je najbolj padla v oči tale lepotica (tale Mazdina rdeča barva je res ubijalska). 😀
Torej kakšne stroške lahko pričakujem v primeru da kupim Mazdo6 cd150 z cca 180kkm? Vem da je veliko odvisno od šoferja (nimam zelo težke noge da bi izzival usode, če pa je cesta prazna pa rad malo pohodim), vendar vem da je pri teh kilometrih potrebno določene stvari popraviti/zamenjati...
Če pa kdo ve za kak garantirano dober avto pa lahko sporoci 😀
Zdravo in pozdravljen na forumu! M6 je super avto, znajo bit pa dizli s katerimi se je grdo delalo kar problematični. Če res hočeš dizla, glej prvi lastnik in nič drugega - da ti pove kaj je delal in kako. Glede na oglas si pa sam ugotovil, da so imele pred 2016 letniki nekaj hib, potem je vsak letnik boljši, ampak še vedno precej specifičen motor. Ta črna ne izgleda slaba izbira, ampak se je verjetno lastniku tako zamerila z vsemi posebnostmi, da jo sedaj kljub velikemu servisu prodaja.
Moj nasvet za nakup M6 dizla bi bil: slovenski, 1 lastnik, letnik 2017 dalje, menjava olja na 10-15kkm, vožen relacijsko vsaj blizu 100km na dan.
Drugače pa je @SpEkTr omenjal, da bi mogoče prodajal?
1. povratnike kaznovat dodatno. Se pravi 1x kršitev kazen, drugič dvojna kazen in tako naprej do odvzema vozniške in pa zaporne kazni.
2. vožnja brez izpita čuza minimalno en mesec takoj brez pardona in prigovorov ter odvetnikov. Pa ne govorim o tistih, ki so pozabili podaljšat, ampak o tistih, ki jim je bil izpit odvzet ali pa ga sploh niso naredili. Pol pa ko voli nek izvoli.
3. povzročitelji težjih nesreč takoj po drugi v dveh letih odvzem vozniške za eno leto. Potem pa vse od začetka.
4. vsi, ki bi morali delat izpit ponovno, 5 let rehabilitacije in vožnja vozil z največjo močjo v sorazmerju 10kg na 1KM. Se pravi 1500kg mase vozila maks 150KM.
5. višina kazni se naj prilagaja vremenskim razmeram in lokaciji prekrška. Primer: kazen 120€, če je bila mokra cesta pomnoženo s faktor 2, noč pomnoženo z 1,5, bližina šole in vrtcev faktor 5. Se pravi recimo taka kazen zaradi razmer lahko hitro rata 10 kratnik. Tako bi tudi policijo spravili stran od kontrole nenevarnih odsekov na kontrolo najbolj nevarnih punktov.
6. zmanjšat število nepotrebnih znakov na res nujne. 30% znakov je namreč odveč.
7. Poleg tega odstranit vse moteče elemente s cest, kot so reklamni panoji, neprometne oznake, ki zakrivajo semaforje in prometne znake. Narest revizijo postavljenih znakov in sicer tako, da so vidni in da jih vozniki zaznajo takoj brez truda. Primer: oznaka cona 30 se naj nahaja vsakj 10m od križišča in ne tako kot danes, ko jo postavijo nekaj metrov v ovinku in jo tekom zavijanja ne opaziš, saj je potrebno bolj merkat na druge stvari, kot je rob ceste, vozila v ulici, pešce, ki bi želeli prečit cesto. Take oznake recimo 80% voznikov sploh ne opazi.
8. lastniki zemljišč ob cesti morajo imeti ograjo, ki nikakor ne sega v pločnik oziroma še najbolj je to pomembno pri živih mejah, ki spreminjajo obliko z rastjo. Če ograja ni urejena kazen za lastnika in po drugi krđitvi odredba za odstranitev in montažo navadne ograje.
9. logično preverit kje so potrebni STOP znaki in kje znaki neprednostne ceste. Četrtina oznak je nepravilnih in tam, kjer bi moral biti stop znak je znak za neprednostno cesto in obratno. Na črnih točkah, kjer v križiščih prihaja do nesreč zaradi neupoštevanja prednosti je potrebno oznake na neprednostn cesti dodatno opremiti s svetlečimi označbami. Mežikajoče rumene oziroma svetleši znaki.
10. uporabnikom prevoznih sredstev, ki ne rabijo izpita in če nimajo nobenega od vozniških dovolenj obvezno hitri tečaj prometnih predpisov za te vrste vozil, da bodo sploh vedeli kaj oznake v prometu pomenijo. Za otroke se to da naredit v šoli in sicer tako, da bi imeli v vsakem razredu vsaj eno uro na teden prometne vzgoje.
11. za ostale imetnike dovoljenj na vsakih 10 let teoretično preverjanje znanja bolj v smislu tega, da se seznanijo z novostmi, spremenjenimi pravili, drugačno infrastrukturio itd. Tak test bi moral biti brezplačen.
12. obvezna uporaba letnih gum od začetka junija do konca septembra tako kot je obvezna uporaba zimskih med novembrom in marcem.
13. prepoved prodaje gum, ki ne ustrezajo standardom varnosti. Raznorazne čipšit čungalunga gume naj bodo prepovedane, uporaba teh pa kazniva. Vozilo s takimi pnevmatikami se odpelje in lastnik mora prinesti nove ustrezne gume, ki se jih namesti pred vrnitvijo vozila, neustrezne gume pa odda na uničenje, da ne bi prihajalo do manipulacij in bi gume spet pristale nazaj na kakem avtu.
14. bistveno skrajšat roke za obnove in rekunstrukcije cest. Glede na trenutna spoznanja bi pri nas zapore cest lahko skrajšali na tretjino. Naj se postavijo standardi koliko časa sme biti zapora za določena dela, ki se lahko glede na vremenske razmere tudi nekoliko podaljša. Ne pa da gledamo zapore cest, kjer lahko tudi nekaj mesecev ne vidimo nobenega izvajalca na njih.
15. kratkotrajna dela kot košnja trave, menjava poškodovane ograje itd, naj se izvaja, ko je cesta najmanj obremenjena in stem najmanj nevarna za morebitne nalete na stoječa vozila.
ma tole lahko nadaljujem še neki časa, pa dvomim da kdo sploh še bere.
2 točka je mal tko tko, loh se zgodi neka pizdarija kjer te npr motorist izsili in morš ti ukrepat kar je najbolš pa na konc rataš povzročitelj..in ti prenašaš neko drugo krivdo, ne vem..
sem pa že tudi sam gruntov o 12 in 13, glede gum...naprimer ti kupiš nižji hitrostni razred gum pozimi in zakon pravi da morš met nalepko v avtu kolikor je hitrost omejena glede na nižji razred.... nihče pa ne nardi kontra temu, seprav pri 30 stopinjah poleti se folk na AC vozi z zimskimi gumami, če bi moral v sili bremzat si ti dobesedno čiguma party in upaš da se ustaviš ko je potrebno - neka regulacija glede tega bi bila potrebna tudi za poletje
Te čist razumem. Sem gledov da bi si limuzino kupu, pa je ne najdem. Mislim, sej jih še delajo, samo Škode zihr ne bom naštimov, na francoska jajca niti ne pomislm, corolla je mal majhna, pol jih pa zmanjka počas.
Jaz sem prepričan da bodo dali ven novo m6, ampak šele čez dve leti
1. točka: dan danes vsak bedak dobi izpit - če ne voziš dobro, te bodo samo malenkost dlje vlačili po avtošoli, da bodo nabrali več keša - izpit zares ni izpit, ampak je samo učenje vožnje, ker je avto nuja - tukaj nimamo spremeniti zares kaj, lahko pa iščemo razloge za omilitev posledic
2. točka: obvezni zdravniški pregled na 10 let - ljudje z neomejenimi zdravniškimi potrdili lahko v svojem življenju zbolijo, pa tega noben ne preverja ko greš podaljšat kartico od vozniške - na ta način bi izboljšal varnost, recimo da bi vsaj koga našel ki ni več sposoben za vozit ali pa potrebuje omejitve pri vožnji
3. točka: policisti bi se morali več ubadat z obnašanjem v prometu kot pa z nadzori hitrosti: sepravi patrulje ki se vozijo naokoli in spremljajo prehitevanja v škarje, sekanja ovinkov, norenje po conah 30,... prav tako povečat kazni za take prekršne
4. točka: video nadzor prometa na avtocestah - spet glede nadzora hitrosti, džabe, naj se raje meri ljudi, ki mi od grosuplja do lj vič vozijo po levem pasu in se ne umaknejo na desno; ljudi ki mi blendajo in so 50 centi za mojo ritjo in ne dojamejo, da bi šel jaz tudi naprej če bi šel lahko; ljudi ki tipkajo fakin smsje/telefonirajo med vožnjo preko telefona (zadnjič ena mamca v toyota cross yaris ki ima ziher bt povezano, ona kliče na roko in drži telefon v roki...ja take potem poslat še na zdravstveni pregled ali pa tutorial uporabe avtomobila
5. točka: obvezno samodejno zaviranje v sili za avtomobile, tovornjake,...
Rad vozim hitro ampak z glavo - sem strpen, nikoli ne bom izsiljeval ljudi na avtocesti, prehiteval v škarje etc...in tudi jaz bom enkrat star, ampak verjamem da ni tukaj problem v starosti ampak v egu, individualizmu in ostalih osebnostnih motnjah, ki vodijo v katastrofalne posledice
To paše tudi na M6 ane. Jaz ne rabim nujno, mi je pa žalostno to stran zlivat. Če se kaj voziš do LJ, bom vzel na rezervo in dal doma v garažo, mogoče kdaj rabim
Tam pa računaj na še dražje vzdrževanje in odpoved elektro komponent.
Razmišljam marsikaj, ker pri 30kkm letno se vsak evro pozna. Bi pa moral sprobat to CX-60 z mojo vožnjo na AC, ampak drugo leto ko bo čas za menjavo se bo verjetno te 60ke dobilo že za dobrih 30kkm iz DE.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ja, Turanza T005A
Šrot, eno stran nazaj smo se o tem pogovarjali To je guma, narejena prav za prvo vgradnjo na Mazdo..
Povezava za deljenje
Deli na druge strani