Skoči na vsebino
Elektromobilnost
Napisano

Vse imam kar je možno-čisto vse,samo mi ne priznajo škodo iz naslova parkinga,tako da bom moral koristiti kasko...tu pa je odbitna 400€.

Sicer ni kasko problem,ker sem kmalu po tem na novo zavaroval,k je lih poteklo,tako da bom pri naslednjem zavarovanju spet na 100% bonusa tud pr kasku.

Dejansko gre le za to,ali bom doplačal tistih 400€ al ne....je pa cenilec en "fuknjen"....in tud ko so "dali na komisijo"...podpisan lih on...in enako po moji pritožbi-spet on....kot da je edini k je cenilec in edini v komisiji...pol pa si si misli svoje in se buni....očitno jih boli k...

Pač oni so veliki,in si lahko privoščijo..pa jih toži.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano
pred 12 urami je Janez007 napisal:

Lahko bi  tudi razumel, da si ti na parkingu ruknil in "spizdil" ... in v bodoče boš izkoristil vse kar se da ??? Nič od tega ni takega, da bi se kdo pohvalil, pol pa šimfamo etnično manjšino ... Verjetno sem narobe razumel. 🙂

 

 

Ruknili so mi avto v BTCju pri tržnici...a opazil sem šele doma.

Ker pa je pri poškodbi navpična črta,trdijo,da je od stebrička...čeprav se poškodba na spodnjem delu,kjer je del odbijača celo potrgan,spodnja črna plastična obroba pa celo porinjena not...nadaljuje čez to vertikalno črto.

Po mojem mnenju kaka prikolica,kak dostavnik z nakladalno platformo ali kaj podobnega,ker je na spodnjem delu poškodba kot od traverze/C-profila,kot to imajo spodaj tovorna vozila montirane zadnje luči....

 

In vztrajajo na svojem,ker vedo,da bi moral plačati neodvisnega cenilca in jih tožiti...za tistih 400€ razlike med koriščenjem "parkinga"" in kaskom,pa je meni mojih živcev in časa škoda,in se ne mislim jebati z njimi.

Bom pa koristil nadomestno vozilo,kadarkoli bom rabil...kot bo ravno sedaj...ker imamo še C-Maxa,sem to koristil le redko...sedaj pa,kadar bo le mogoče,tudi če ne bom potreboval,ker le tako jim lahko "vrnem" tam,kjer jih najbolj boli-pri cvenku.

 

O Triglavu govorim,da ne bo pomote.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano

Zavarovalnice bodo zaščitile svoje interese...boli njih k.. za folk...sem na lastni koži občutil-na parkingu ruknil levo-zadaj mojo CX-5 in "spizdil"...na triglavu pa-"to ne more biti avto...to je stebriček itd...in tudi pritožba z meritvami,argumenti itd ni pomagala...za kurčevih 400€ pol pa jih pojdi tožit...pa imam vse pri njih zavarovano..od bajte,zdravstveno...vse....in so po ugotovljeni dodatni skodi zavlačevali 3 mesece z potrditvijo...seveda "stroški poplav",in nimajo cvenka...pol pa k vedo,da bodo v vsakem primeru morali plačati...pač zavlačevanje...

Od sedaj naprej bom samo še gledal,kako jih bom čim bolj "ogulil...vse bom izkoristil kar se da.

 

V konkretnem primeru bi pa izpostavil žrtve-ljudi...če jih sosedje nebi zbudili...še 5min.,in morda nebi preživeli...pa je kombi bil zunaj,ne pa v hiši...

Človeškega življenja ti nobena zavarovalnica ne povrne!

 

Me zanima,kdo v tistem okolišu oz. sosedov bo kupil EV🙄

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano

To pa ni več hec🧐 

 

 

Družini sredi noči EV-konbi za unvalida zgorel in zažgal hišo....

 

Koga bolj zanima tudi prejšnji video govori o tem,samo tu ni ugibanj itd...in tega bo vedno več🫤

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano
pred 3 urami je g.Wankel napisal:

 

Uglavnem...nataknjen si zarad električnih avtov. Smo dojel.

 

"Smo"....koga pa vse predstavljaš?

 

Mene pač zanima čisto vse,ti pa🙄...izgleda da rad "pometaš pod preprogo",če ti ne paše v agendo.

 

Kaj je pa narobe,če z "prstom pokažem" na tisto,kar ni prav?...naj čim prej naredijo tiste "solid-state" baterije k bi naj bile varne,in bom prvi,ki bom "ploskal"...dokler pa temu ni tako bom pa tega konja "jahal" dokler ne bo "crknil"...pa če ti paše ali ne.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano
pred 52 minutami je g.Wankel napisal:

Lahko ti zaradi filača za telefon, pa ne vidim nikogar tu gor, da bi se pritoževal.

Imaš prav🙄...najbolje,da kar pustimo tako kot je...nič regulativ-kdo pa to nuca...k za polnilce jih tudi ni 🤥...sam da je poceni in bomo vsi veseli😃👍

 

Kdor najde kaj sarkazma,ga lahko obdrži😉

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano

 

Vsi EV-ji nepoškodovani...ja seveda😂🤣....samo ,samo,samo,samo....vžig po tednih,od kar je požar uradno pogašen-zelo nazoren posnetek,kako se od Mercedesa začne kaditi med prekladanjem v bazenček😲

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

vožnja mazde
Napisano

Jaz bom rekel...za normalno-umirjeno vožnjo kot do sedaj.

Razlika je le v tem,ali rabiš moč ali pa ne...v osnovi za vzdrževanje hitrosti lepo pri dokaj nizkih obratih in z malo gasa,kakor hitro pa boš hotel,da potegne,pospeševal,prehiteval,vožnja v klanec ipd.,pa "izgubi" odpor do šaltanja-pomeni-takoj 1-2 brzini navzdol,da držiš motor pri višjih obratih. Za maksimalni pospešek šaltaj tako,da ko boš prestavil v višjo,da ne bo padel pod 4000 obratov.

Fora je pa v tem,da tak motor pri takih obratih niti ne potrebuje takega gasa,da bi vlekel.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano

Itak od mislim da 2027 leta naprej,bo v EU za vse baterijske izdelke (od telefonov do avtomobilov-vse) obvezna možnost odstranitve baterije brez posebnega orodja možna tudi za laike.

Kaj to pomeni za avtomobile je jasno.

Torej,za kaj pa ne transport posebaj baterij in posebaj avtov?...ker je ceneje...sem že pisal "računica".

 

Pa me ne sekira transport,ampak parkiranje v garažnih hišah,odprtih parkiriščih,doma v garaži itd...in seveda polnjenje.

 

Moje mnenje,kot sem že napisal-naredijo naj baterije,katere ne gorijo in se tudi na vžgejo in problem bo rešen...pa ne gre tukaj za vzrok požara.

Saj npr. rezervoar za plin-zanj tudi ni šanse dobiti dovoljenja za montažo v hiši,in to iz razloga,ker za to obstajajo varnostni standardi...za velike pakete baterij pa teh ni...razen na letalih.

Tudi npr. e-Bike-ji so mi sumljivi...na vlak se jih "naguzi" malo morje,pa se nihče ne vpraša o požarni varnosti...

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano (urejeno)
Pred eno uro je NevLado napisal:

Ko so dali vn liion baterije so izračunali, da je verjetnost za samovžig 1 proti miljon.

 

Pa se je nekaj časa tuhtalo in tuhtalo, pa ni bilo iz tega nič.

 

Rezultat vsega? Masovna proizvodnja liion baterij vsepovsod. Pogledam samo sedaj okoli sebe, laptop jo ima, telefon jo ima, ročna ura jo ima, brezžične slušalke jo imajo...

 

Ampak se je to pozabilo in živimo dalje. Če se vžge, se pač vžge. V določenih primerih bo pač malo škode, v nekaterih pa ful. Npr goreči Samsungi na avijonu, težke in blesave situacije, možnost da vse skupaj zgori in gre v cugrunt pač obstaja. 

 

Ja pa kaj, folk veselo še naprej kupuje naprave z liion baterijami in piči dalje. Me zanima če se ti sekiraš, ko svoje mašinerije kupuješ, če bo prišlo do samovžiga? Ah dej no mir, lepo te prosim. In isto bo z avti. In isto bo z vsemi drugimi stvarmi. JEBIGA, bo pač zgorela drvarnica ali lopa. Tako to pač je dan danes.

Bom rekel tako...ti je dovoljeno kupovati petarde,rakete in podobne stvari...JE.

Kaj pa npr. 1kg C4 eksploziva ali kaj podobnega....ne bomo o tem....

 

Bom pa izrazil mnenje,da se mi to zdi omalovaževanje problematike.

 

Primerjava z laptop baterijami,orodjem ipd. tudi ni na mestu,ker je razlika,če se vname laptop z tremi celicami (večina) ali pa z šestimi,ali pa če se vname EV z tisočemi.

 

Pa sem že pisal tukaj o izrednem dogodku na potniskem vlaku,ko je kolega uvažal z polnim potniskim vlakom v Ljubljano,ko se je potnici vžgala baterija na laptopu.

Bila je velika sreča v nesreči,da je to starejši,zelo izkušen strojevodja,ki je bliskovito reagiral,poklical prometnika,da naj takoj postavi vozno pot na peron (ker ni bila),je z tipko premostitve mesta ustavitve (to možnost ima strojevodja,če se sproži alarm za požar v tunelu,na mostu ipd.) preprecil avtomatsko ustavitev,tako da je z zaletom uvozil na peron.

Gorelo je tako,da so se potniki zaletavali v vse zivo in drug v drugega,ker je bilo vse v dimu...

Ne bom več "nakladal"...si lahko situacijo naslikate sami.

Bom pa omenil,da po eni strani škoda,da je bila garnitura KISS (dvopodnik) namesto FLIRT (klasični stiričlenski Stadler), ker KISS nima šprinklerja...na Flirtu bi pa bili potniki lepo "oprani"....gasilni program ni mogoče ustaviti oz. prekiniti...gasi dokler ne zmanjka gasilnega sredstva. Vlak se avtomatsko ustavi,vrata se avtomatsko zablokirajo (tudi prehodna v prvi razred) in gasi do konca...

 

Ce bi bil Flirt,bi bilo po vseh novicah in poročilih,tako pa za to ne ve nihče razen potnikov....škoda.

Popravljeno od skritikrt
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano (urejeno)
pred 57 minutami je dvorjan napisal:

Saj smo šli že večkrat čez to ...

 

Strah je prisoten, a ne povsem utemljen. Statistično gledano EV-ji gorijo redkeje. Težava je v tem, da ko gorijo, pogorijo temeljito (in še kaj zraven).

 

Varnostni standardi so - mogoče bi jih še nadgradili. Ne moreš pa reči, da varnostnih standardov ni. Če vozilo prestane vse NCAP teste brez da se užge, potem je precej narejenega na varnosti - se strinjaš?

 

 

Veliko krivde je v "obračanju besed",kot je primer tudi tukaj...pač,da zadeva izgleda malo drugače.

 

Jaz bi rekel tako-tudi če EV-ji statistično redkeje zagorijo,je strah utemeljen,ker ni toliko problem,da "temeljito pogorijo",ampak,da se jih ne da pogasiti....ker skoraj vse "gori",problem je,če se tega ne da pogasiti!

 

Za EVje seveda veljajo enaki standardi kot za ICEje,a problem je,ker se vsi odgovorni delajo,kot da so zadostni,in to je tisto,na kar Cadogan vedno znova opozarja.

Žalostno,da bo zaradi tega dejstva očitno moralo biti še več žrtev...in še večja škoda za renome EVjev,z čemer se jim v bistvu dela "medvedja usluga",ker tako bo še več potencialnih kupcev dobilo odpor do njih.

 

Jaz bom dodal le moje mnenje,da naj samo naredijo baterije,katere bodo negorljive,in problema ne bo več....samo to bi rad!

Seveda bodo takšni EVji še vedno lahko zagoreli,a tukaj se boš dejansko lahko boril proti požaru,in tu je tista odločilna razlika.

 

pred 57 minutami je dvorjan napisal:

Koliko ljudi osebno poznaš, da jim je zagorel avtomobil? Jaz točno dva, enega direktorja, ki sem mu še mahal, ko se je njegov Audi A8 začel dimiti, da je pravočasno odvil in izskočil, ter od kolega sodelavca z BMW 2 Tourer. Sem pa pri vseh prevoženih kilometrih po domačih in tujih avtocestah v živo videl goreti še tri avtomobile - v vseh primerih so bili ICE ...

 

Statistično gledano-Bullshit.

 

pred 57 minutami je dvorjan napisal:

Nobenemu proizvajalcu EV ni v interesu, da ne bi kar se da dobro poskrbel za zaščito pred gorenjem, saj jim je kristalno jasno, da če se kakšnega njihovega modela prime renome bakle, da lahko kar zapre proizvodnjo ...

 

Spet nakladanje "rekla-čula"...v bistvu je to le "računica",ker niti proizvajalci avtomobilov in tudi proizvajalci celic ne morejo vedeti,katera baterija oz. celica v paketu je sumljiva tempirana bomba...vse je le računica,ker se celice iz stroškovnih razlogov ne selektirajo,kot to počnejo npr. modelarji,kateri sami sestavljajo baterijske pakete...pač vzame se v račun,da je mogoče ena od "ne vem koliko" celic defektna...in kot že x-krat omenjeno-termalnega pobega celic,ki so na gosto pakirane ena zraven druge...tega ne morejo ustaviti niti gasilci...tu se lahko proizvajalec "postavi na glavo" pri zaščiti pred gorenjem...vse zaman,ker se sproščajo take količine energije,da lahko samo opazuješ,kako lepo gori.

Popravljeno od skritikrt
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano (urejeno)
pred 26 minutami je dvorjan napisal:

Ne vem, no, bo treba še kak vir pogledati, ne le enega "ICE vernika":

WWW.ELECTRIVE.COM

After the fire on the car cargo ship off the Dutch coast, the media hastily identified an electric car as the cause. Now it turns out - that...

 

Saj ne gre za to,da bi bil ICE vernik ipd...pa tudi če bi bil.

Gre za to,ker zahteva varnostne standarde!

In kaj je narobe z tem?

Ti veljajo za vse živo...ti lahko garantiram-kot strojevodjo,me vsake 3 leta "jebejo" z VPD in prevozom nevarnih snovi,postopki,ukrepanjem v primeru izlitij,nesreč,pozarov itd...da ne nakladam....

Za EVje to ne obstaja...in to za to,ker bi stvar bila neprijetna...vprašaj vsakega gasilca,kaj si o tem misli.

 

Jaz zase vem,da dokler so baterije na litijevi osnovi,mi tak drek ne pride parkiran pred bajto,kaj šele v garažo...in zunaj na javnih parkiriščih se jih tudi izogibam,kolikor se le da...ostali pa-vsak zase ve.

 

EDIT: ko sem kupoval avto...sem o tem že pisal...vidiš kakšnega sem kupil...ga nisem kupil za to,ker bi ga potreboval,ampak ker sem hotel točno takega...da ne nakladam o motorju,menjalniku opremi itd...tukaj bi povdaril le dejstvo,da nisem hotel nikakršno varianto "električarja"...ne EV,ne mild hibrid in tudi plug-in ne...nič od elektrike...in tako bo ostalo,dokler ne bo baterij,ki bodo varnostno "nekaj čisto drugega".

Popravljeno od skritikrt
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano
pred 1 uro je Boss napisal:

...pametni ga pač vozimo skos v avtu...

Z Hofera od GLORIA...2kg verzija...ne vem več koliko,sam mislim,da ni bil niti 30€🤔-dost bo za moj avto🙄....za EVja pa ni važno kakšen je...tud gasilci ne pomagajo🙄

IMG_20230730_165536.jpg

IMG_20230730_165529.jpg

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano (urejeno)

Meni je pa predvsem zanimivo to,da VW (kdo pa drug) poda izjavo,da zaenkrat ne morejo ugotoviti,koliko njihovih avtomobilov je (oz. je bilo😂) na tej ladji.

 

Pa kako neumen oni mislijo,da je folk,da bo to verjel?!!!

 

OK-pač "računica"...enako kot pr "dieselgate-ju"...oz. pač računajo,da bo juha kasneje hladnejša,ko jo bodo morali požrti...

 

Seveda na račun okolja oz. narave....bravo VW👍

 

Točno vedo koliko,kateri in točno kje na ladji so bili parkirani...že zaradi teže-vse je določeno kje kakšen in kateri-vse elektronsko zajeto itd...

 

Aja...in seveda,da se zlažejo koliko EVjev je gor...pol pa k že tako dolgo gori pa naenkrat 500kom.....pol pa verjami izjavam...

Popravljeno od skritikrt
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano

Je pa žalostno,da je en mornar moral na tej ladji pustiti življenje🤨...me zanima,če se bo sedaj končno šlo v postavljanje regulativ okoli transporta,in garažiranja EVjev...zna biti velika "cokla" za to tehniko,k se nič ne izgleda,da bi bila "na pohodu" kaka druga tehnika baterij,katere bi bile zares varne🧐

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.