?ivimo v obdobju, ko so bencinarji redkost zaradi forsiranja dizlov v zadnjih dveh desetletjih. Bomo videli kaj bo ?e prinesel ?as, zdaj, ko so na voljo ?e elektri?ni.
?as bo prinesel to, da bodo zaradi forsiranja bencinarjev dizli redkost. Ampak ne dizli ne bencinarji se niso forsirali tako na silo, kot se sedaj forsirajo elektri?ni.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Jaz bi raje imel Mazdo, ne vem ?koda mi je ?e vedno tak ?e?ka , pa vsak drugi jo vozi. Pa ene par dni nazaj se je ravno pred menoj ena parkirala (SCALA) in mi zvoki, ki jih je spu??ala niso bili preve? v?e? . Ko je zapeljal naprej in zabremzal ter nazaj in zabremzal je grdo za?kripalo, kot ena stara ?e?ka kripa ...pa niso bile zavore, ne vem mogo?e je ?e avto bil preve? nov pa se ni ?e vse ule?alo kot se mora, za novi avto vsekakor nespreemljivo, vsaj zame. Pa tudi raje imam ta atmosferski motor v Mazdi kot pa TSIja v ?kodi, mislim da na dolgi rok ni primerjave , pa kaj potem ?e malo slab?e pospe?uje, pa? ne pospe?uje? iz nizkih obratov mampak iz 3.500+ ali pa ga ?ipira? pa je bomba.
Tudi meni je mazda spu??ala zvoke ki mi niso bili v?e?, ?e mnogo manj pa mojim sosedom - se ne zafrkavam -pol vasi sem sred no?i zbujal tako zelo je glasno je ru?ilo in ?kripalo vsaki? ko sem na rikverc zapeljal nazaj na dvori??e. Vsaj ene 6 ali 7krat sem bil na mazdinem servisu pa mi niso znali porihtat. Mogo?e ima ?e?ka gre?ka enake probleme.
Druga?e pa na osnovi videnega v salonu mi ne mazda3 ne ?e?ka skala nista avto, ki bi ga imel.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
model za volanom je pa tudi kul, kajti ljub temu, da je starej?i ob?an ?e veselo ska?e po odrih, za razliko od nekaterih drugih, ki grejejo kav? doma pod dekico.
Alex, zakaj si se pa ti oglasil? Saj s tistim starej?im gospodom za volanom nisem mislil tebe ampak tako na splo?no.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Saj barva ni napa?na,ampak pa?e pa zgolj na ?portne modele...
Ja pa saj jaz bi imel RS-a.
Ma? ?ist res, ne priti?e vsaka barva vsakemu avtu. Tudi znamenita Mazda soul red bi bistveno lep?e izgledala na kak?nem ?portnem avtu, ne pa na kravetini od karavana v kateri not sedi starej?i gospod.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Pri 10 letih in 200Kkm je renold pri na?i bajti dale? najbolj zanesljiv in najmanj pokvarljiv avto. Pa so rekli najve?ji mazdini strokovnjaki katerih servisov redni in izredno pogost gost sem bi z mazdurino (tisto ki je nisem znal vozit zaradi ?esar je rjavela in pa crkvala), da mi bo pri renoldu pri 100Kkm zaribala ma?ina, no pa ?e ni ribnla pri 200. Lahko mi pa jutri. Kdo bi vedel.
Je pa renold zagotovo dobra firma, ?e so ti Slivka zastonj krili tvoje neznanje uporabe. Moram re?i da pri mazdi ni bilo vse moje neznanje krito. Verjetno iz razloga ker sem res zelo bukov ?ofer.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Pri ?kodi so garancijo s 6 let skraj?ali na 4, isto?asno pa obvezen servisen interval podalj?ali iz 15 na 30Kkm. So rekli da zato ker je to za uporabnika dobro.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Glej boss s prvo mazdo se mi je zgodilo da je bila garancija hudo potrebna. Ampak v kon?ni fazi resni?no se naveli?a? kar naprej viset na servisu. Precej raje imam avto brez dolge garancije pa da je ne rabi?.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
V tridesetih letih pri?para? skor za en avto ?e nikoli nima? kaska. Koliko ljudi tukaj na forumu oz kolik?en procent je pa ?e kdaj naredilo totalko? Kasko je pribli?no tako kot vpla?ilo lota.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Pri mojem ?kodilaku vsaj zaenkrat je 6 letna garancija brezveze ker se ne kvari. Po drugi strani pa zana?ati se na garancijo, potem pa enkrat na mesec stalno viset na servisih tako kot sem to po?el z mazdo pa tud ni nek pretiran u?itek.
Tako da renold ne rabi garancije ker se ne kvari.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Izku?nja sicer izpred 10 let. Kupovanje drugega avta za mojo najdra?jo. Kija je imela enih reklamnih akcij, na vsakem kandelabru skoraj je viselo da zaradi neke okrogle obletnice so pa kijini avti napol zastonj. Ko smo za?eli sestavljat opremo, se je izkazalo da je ceed skor 2 jurja dra?ji od megana, ?akat bi jo pa bilo treba nepredstavljivo dolgo.
Megane III je v dosedanjih 200Kkm prijetno presenetil z izredno zanesljivostjo in nepokvarljivostjo, negativno pa z izjemno glupo ergonomijo v potni?ki kabini.
Kaj bi trenutno kupil za mojo najdra?jo ne vem. Zase zanesljivo ?e enkrat isto kar imam. Ups, se ?e ne da ve? isto kupit - 185konjske ma?ine ni ve?, samo 150.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
... se pravi, da so tej fensi suvi namenjeni le za zelo gladek asfalt, ker v malo ve?ji luknji v njem obti?ijo?
Super. Vsak navaden avto je bolj vsestransko uporaben kot tej kupinplastike.
Pred dvema desetletjema pa ?e mal, ko smo bili ?e alpinisti in nas je pot z navadnim avtom zanesla tudi izven asfalta, SUVov ?e ni bilo. Imel pa je kolega Hondo CRV 1.gen. - smo rekli super. Ampak pol nas je pa z njo pripeljal samo do konca asfalta - je rekel da ne more naprej ker bi kamni na makadamu spraskali feltne.
Ja res je, SUV-i so namenjeni samo pumpanju egov.
Pa madona no, kje ste zdaj lastniki CXov, dajte mal nazaj udarit!
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
In tako smo se odlo?ili, da smo malo bolj temeljito poservisirali na?o petko in zdaj ima ?e spodobnih 270.000 km, pa ?e vedno ne dela nobenih te?av, ?eprav je stara ?e devet let. Bomo raje po?akali, da se moda obrne
?akajo?i na obrat mode boste ?e vedno takrat, ko imela va?a petka ?e poceni podalj?anje registracije zaradi statusa starodobnika.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
?e zanemarimo dejstvo da imajo SUVi napram avtom slab?o lego na cesti in ni?jo stopnjo udobja.
Pri SUV so ?e samo pri zra?nem uporu 3je minusi - to jest 4je:
- slab?i koeficient zra?nega upora zaradi: - same oblike karoserije, ve?jih odprtin okoli koles, ve?jih ogledal, stre?nih sani...
- ve?ja ?elna povr?ina
- vi?ji upor zaradi ve?je oddaljenosti od tal
Ne pozabit, da se ve?ja ?elna povr?ina in slab?i koeficient zra?nega upora v ena?bi ne se?tevata pa? pa mno?ita!
Zaradi ve? materiala je avto te?ji, posledi?no slab?e pospe?uje, ve?ja kolesa pomenijo ve?je masne vztrajnike ki jih je potrebno zavrtet - spet slab?e pospe?evanje.
Obatroje, tako vi?ji zra?ni upor kot ve?je mase mo?no vplivajo na porabo in izpuste.
Meni nikakor ni jasno oz mi je ?isto jasno. Evropski politiki z vsemi topovi streljajo proti dizelskim ma?inam ki so sodobne ?isto primerljive z bencinarji, v dolo?enih segmentih primerjave celo bolj?e. Po drugi strani pa o?itno podpirajo trend SUV-ov in povi?evanje izpustov.
Kaj pa ?e je vse samo priprava terena za (prisilen) prehod na elektri?ne avte. Takrat smo ga pa dvakrat najebal.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
No sej, po?as boste vsi pri?li do tega, zakaj "kompliciram" pri nakupu. Ker enostavno ni tistega, kar bi ?lovek ?elel pa ?eprav nimam nekih izvenzemeljskih ?elja. ?e tisto kar pa je, pa ali se ne da dobiti v normalnem ?asu oziroma celo za testno vo?njo ne ali pa so cene nehigienske.
?ali se Rusom. Oni so prvi izumili sistem da se ni dalo kupit avta, kakr?nega so si ljudje ?eleli, pa? pa kar je bilo na razpolago. Zgleda da je ta komunisti?en izum kapitalistom zelo pri srcu.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
?as bo prinesel to, da bodo zaradi forsiranja bencinarjev dizli redkost. Ampak ne dizli ne bencinarji se niso forsirali tako na silo, kot se sedaj forsirajo elektri?ni.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Povezava za deljenje
Deli na druge strani