Moja je stara 3leta. Vsake 2leti gres na kontrolo in ti po potrebi se enkrat premazejo. Cena je bila 120€, lahko je pa do okoli 160€ odvisno od stanja in velikosti avtomobila. Traja pa 1uro.
Jaz zmeraj zategnem 110Nm, in do sedaj ni bilo težav. Drugače pa nasvet kateri bi radi imeli na polno: zategneš toliko da potem že gre lahko no ko prideš tako daleč pa greš en navoj nazaj
Jaz sem pa 2leti nazaj, šel po ključ za menjavo pnevmatik v avto in dal gospodu vulkanizerju da mi odtegne. Seveda ni mogel in to mu je bila lekcija da je sel po moment kljuc in zategnil kot je predpisano.
Menjalniku so pri 130.000 na garancijo menjali 3 prestavo. Zobnike požrlo. Bojda prvič, da se jim je to zgodlo. Pa pri 160.000 sem moral baterijo menjat. i-stop in kolone na Šentilju niso ravno najboljša kombinacija.
Motorj je X 186
Uhhh zanimivo glede menjalnika. Važno da zdaj dela kot mora 🙂 .
evo, v 3 mesecih sem s CX-30 naredo 12.000 km. Motor je e-skyactiv-x, potrošnja za preživet... 6.3 l/100. Sem pa med hitrejšimi vozniki.
Do sedaj ni težav, moti pa me, da pri vzvratni vožnji ni dodatnih linij, ki se krivijo glede na zasuk volana (safety paketa s kamerami žal v beli barvni niso imeli).
Muciko pa sem malo "popopral", da ne bodo vse enake.
Dečki včasih so se družine vozile z 40KM in bistvo je bilo da se je lahko kam šlo. Nema veze kdo ima koliko konjev ali je dizel bencinar kerozin hybrid jedrski pogon, vse ima svoje prednosti in slabosti vazno je da v voznji uzivamo in da nam avti služijo pa seveda da nekam gremo 🙂
Na začetku in na koncu 1 km cca 45 km/h, vmes pa 18 km avtoceste cca 110 km/h.
V službo cca 19 km, od tega 15 km avtoceste, in nazaj 6,0 - 6,3 l/100 km, če gre promet kolikor toliko tekoče in počasi po avtocesti med 80 in 100 km/h. CD175 je pila po števcu pri podobni vožnji cca. 4,5 l/100 km, če se ni vklopila regeneracija. I-stop izklopim takoj, ali najkasneje ko prvič ugasne.
Počakaj, še premagal te bom ... nekoč 😁
Pri trenutnih cenah goriva, ko je nafta 8% dražja od bencina, je strošek goriva CD175 in G165 podoben.
Me veseli da uzivas v g165. Ne premagal, to je navdih 🙂 in dokaz da se da, saj se da se nižje ampak tisto pa je oviranje prometa. Moj minimum je 4,6 ampak res kot pp jajcih 🙃🙃🙃🙃, 5,5 pa cist realno brez oviranja. Super, cestitam 🙂
Je bilo preverjeno pes in stima. Vmes je bila tudi voznja po avtocesti. Pac malo razmisljas predvidevas ni skoz gas, bremza ampak cimbolj tekoca enakomerna voznja, po bregu navzdol motor hladis. Z obcutkom se da, brez oviranja prometa in cijazenja, po omejitvah.
Relacija Ptuj- Slovenska Bistrica, vožnja po omejitvah s predvidevanjem in občutkom, brez oviranja prometa čim bolj enakomerno. Doma čakamo hybrida, pa enega pod krinko že imamo mazda 6 g615 🙃🙃🙃🙃
Po mojih zadnjih informacijah G120, G145 in G165 nimajo deaktivacije cilindrov, ampak samo Mazde z 2.5 motorji. Tako, da sem kar zadovoljen, da moja nova M6 te pogrutavščine ne bo imela. 😊
S strani Ferka je bilo rečeno da imajo vse nove serije. Bom preveril jutri še pri selamrju v celju (gremo na testno vozmjo cx3🙃🙃🙃)
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Moja je stara 3leta. Vsake 2leti gres na kontrolo in ti po potrebi se enkrat premazejo. Cena je bila 120€, lahko je pa do okoli 160€ odvisno od stanja in velikosti avtomobila. Traja pa 1uro.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani