Sam ti tistega ne bi priporo?al, ker stvar ne deluje tako kot bi si ?elel. Ko avto miruje je ?e dokaj uredu, ?eprav z nekaj ?uma, med vo?njo pa se me?a z drugimi frekvencami radijskih postaj in potane stvar mote?a in neuporabna. Raje vlo?i kak euro ve? in nabavi xcarlink.
100 ojrof, kar se mi zdi veliko..... potem vgradnja - kam s ?katlico- in po mo?nosti ?e neko razkopavanje radia, v primeru da ne dela,(v navodilih na njihovi strani) bljak. Ne da se mi. Sem len a ne? Bom pa? zdr?al nekako s 6 CDji.
BTW - kaj pa nek originalen MAzda modul za predvajanje MP3? Nekja sem sli?al tudi o tem....
Mene zanima Mp3 gizmo, ki ga vtakne? v vti?nico in preko radiske frekvence poslu?a? muziko.... Ja ja, saj vem, da obstaja Xcarlink, ampak tisti hudi? precej stane pa ?e polovico avta mora? podret, kar pa se meni ne da. Torej vpra?anje: a so te napravice na voljo samo v hoferju ipd za 15 eur, ali se da kje dobit kaka spodobna zadeva ki resni?no deluje?
podobna zgodba pri trasi ?tajerke - protno naj bi ?la ?ez tuhinjsko dolino... AMpak je moral nekdo tunele delat. Sicer sem osebno v velikem plusu, ampak razlika v stro?kih je pa ve? kot si upam predstavljati.
Saj se ne gra zato, da bi hr?ki kaj sikali ?ez na?e vinjete.
Si prepri?an, da ne sikajo? Od kod pa potem vsa medijska gonja, pljuvanje in celo izdaja zgibank kako do IKEE v Grazu mimo na?ih AC? Ne vem no. Govoriva o isti stvari?
Hrvati naj kar dr?ijo rilec okol na?ih vinjet, banda oderu?ka. Za eno smer iz Zagreba do Zadra je 117 kun ali okoli 17 eur. pa nazaj, pa si vinjeto zaslu?u. sam tiho nej bojo hr?ki.
Glede nepokor??ine... stavim, da bi lahk podra?ili za 50 centov pa ne bi blo ni?. Smo pa? tak narod da dlje od forumskih in gostilni?kih natolcevanj ne pridemo. Z drugimi besedami beee beeee beeeeeeeee
Vsi ki gobcate, da smo poceni, dajte se malo zamislit. Zamislite si, koliko litrov goriva si lahko kupi s svojo pla?o Nemec in koliko Slovenec. Pa boste videli kako drago je pri nas.
V Avstriji sem na OMv pumpi pla?al 83 centov za liter 95 okt bencina 6. julija letos.
tudi jaz sem imel izredno pozitivne izku?nje. Kot prvo, so mi brez nadaljnega ponudili nadomesten avto. Kot drugo, avto opran in posesan. Kot tretje, izredna prijaznost in ustre?ljivost. Kot zadnje, cena ni?ja kot najavljeno, da bo. Mazda Zagorje, ?e se vidimo. Pri tak?nem na?inu dela, bom nedvomno tudi po izteku garancije sodeloval z njimi.
Mene zanima, kaj je realno pri?akovati kot nek bonus oz dodatna usluga, ko pripelje? avto na redni servis.
Meni se zdi, da je nadomesten avto (kakr?enkoli, le da je brezhiben) nekaj samoumevnega, sploh v teh "kriznih" ?asih, sploh pri teh cenah rednih servisov.
Prav tako bi enako pri?akoval za pranje avta.
To dvoje je recimo pri konkurenci stalnica (avto, ki stane nov le 11.000?)
Zanimivo, na nekem drugem forumu sem enako napisal o osvobajanju du? iz gum na hrva?kem, pa mi je moderator prispevek zbrisal. Mogo?e zato, da nebi po nepotrebnem vznemirjal javnosti.
Tipi?no. Ampak res tipi?no. Ko se pi?e o ju?nih, so nekter tako napeti k struna. Boh ne dej kej re?t ?ez njih, samo ko se pa po nas seka, pa ?e sami pod?igajo. Take bi pred zid dau. Sploh razne moderatorje k v takih primerih igrajo male bogove.
vsekakor so nove Mazde 6 grdo dra?je kot prej?nje. Govorim o dosti ve?jih gumah, zavarovalnih razredih, (?e 103kW je vi?ji razred) servisih... groza. V?asih si bil pravi đek ?e si kupu avto za 25 000 mark, danes pa za enako evrov ne dobi? veliko.... obup.
Cinizem on: ker smo dr?ava, ki izdela najve? avtomobilov : cinizem off
je logi?no, da imamo popolnoma svoje razrede za registracije. Tako kot idioti pla?ujemo 103 kW (meja je do 100 kW), enako se godi M6 135 kW (nad 130 kW)
Ne gre za komplekse ampak za splo?no podalpsko vozni?ko kulturo. Na cestah (ne na AC) ti od 10 ki jih prehiti?, vsaj 7 ljudi stopi na gas. Dr?i? Torej ?e ?e v ?tartu ve?, da nima? dovolj pod havbo, sploh ne gre? prehitevat. In ?eprav se je prehitevani peljal 80, se bo med prehitevanjem peljal vsaj 140, po prehitevanju pa spet 80. Kruto in ?alostno, a slovensko.
Mo? oziroma predvsem navor pa je pomemben takrat, da ?e se ?e spravi? prehitevat, da to lahko ?imbolj varno in hitro naredi?. Prehitevanje res ne sme trajati celo ve?nost in tukaj sta navor/mo? motorja zelo pomembna. Danes je 170KM tako nekako kot pred 10 leti 136KM saj se je te?a avtomobilov pove?ala na ra?un vse dodatne varnostne in druge opreme in za isti na?in vo?nje je pa? potrebno imeti mo?nej?i motor.
jst sm pa bolj mnenja da gre tu za povpre?je in kolk od njega odstopa?. Res so avti postali te?ji, nedvomno, ampak va?no je po mojem kolk nad povpre?jem si. V?asih si bil s 100 konji car, danes si reve?. Par let nazaj i bil car s 130, danes si le za las nad povpre?jem. Tko da ja, 180 KM je tisto, kar te za?ne dvigati nad povpre?je. Tudi pri zavarovanju .....
Pa kaj govoris clovek, predelava je max 1500? pri pravih ljudeh, in pri normalnem bencinarju je poraba do 5% vec.
Preverjeno se povrne investicija pri 25-30.000km cerka, to je eno leto potem pa samo pluuuuuuus
No ce ti zre 9L je to pri 25.000KM takole a ne:
30000*9/100 * cena bencina =cerka 2800?
Plin 30000*10/100 * 0,5 =1.500?
razlika v enem letu za instalaciijo
In zakaj rabis 2.0 motor???? Predelas lahko 1.0 motor.......
Pa se to ne izgubis NIC prostora v prtljaszniku
Bom ?el po to?kah:
kot prvo vsi nimamo dostopa do "pravih ljudi", plineks ho?e imet za M6 2 jurja.
vsi po forumih pravijo da je M6 1,8 bolj kot ne nepremi?nia, torej ?e ho?em ostati na performansu m6 2.0 CD 120, mora bit 2.0 motor, dr?i? 2.0 motor NE ?RE 9 litrov. razen morda pr 90kmh nek zdrav mix nekaj mesta in AC 140 km/h je gotovo 10 l.
Posoda v velikosti rezervne gume se mi zdi malo, saj ima? s tem verjetno max 500 km avtonomije, ?e je sploh tolk, torej je treba nekam tist dodaten pisker dati. (Sploh pa je tam ?e BOSE woofer, ki ga ne bi dal ven)
Lahko ti sicer linkam, a upam, da bo? verjel: avto s pogonom na plin v povpre?ju ?re do 15% ve? in ima do 10 % manj?o mo?.
torej: do plusa je meni osebno predale?, da bi se spla?alo in konc. Sem naredu celo ?tudijo predn sem decembra kupil M6D, pa delam letno 40 000
Poraba moje M6 do zdaj:
6,7 l po 1,059 ? = letno 2.838 ?
11 l plina po 0,520? = letno 2.288 ?
razlika na letnem nivoju 550?, kar je od oka vsaj tri leta ?e ne 4. In ?e proizvajalci navajajo do 15% ve?jo porabo bom tako tudi upo?teval pri izra?unu in ne nekega nabijanja meni ?re manj meni ?re isto itd... ?e zraven upo?tevam pri konkretno M6 ?e dra?jo reg zaradi preskoka v vi?je kW, smo na nuli. In zato nima smisla. Vsaj zame ne.
P.S. zdej pa pejva v temu primerno temo, tukaj namre? pi?emo o DPF. Da ne bo kak admin hud.
bencinarja pa na plin! ceneje in onesnazujes manj kot traktor z DPF
V primeru M6 to po mojem ni ceneje Rabi? 2.0 motor, ki ima preko 100kW (dra?ja reg.) pa tiste 2 jurja al kolk ko?ta predelava, potem si ob prostor v prtlja?niku, poraba je cca 10% ve?ja kot pri bencinu, torej 11 - 12 litrov, pa smo tam. Kje je ?e odpla?ilo oz. amortizacija nakupa plinske predelve. Po mojem se ne spla?a - s tem da kolikor sem jaz pod sre?no zvezdo rojen bo ?el tisti mesec plin za 300% gor, ko bi jaz kupil avto in ga predelal na plin. No go...
Nimamo pa interesa to bo to. ?e bi se vsi po servisih jahal kot to dela uni stric z M5, bi bla pa zgodba druga?na
?e ?e dodam - ne vem zakaj celo v Golfu 6 ?e ni DPF, Mazda ga ima pa od leta 2006 v vseh avtih. Stavim, da obstaja verzija brez ampak je bil na MMs spet eden iber brihtn pa je reku ne ne mi bomo pa sam DPF jemal. Bedniki.
pri vseh maxi onesna?evalcih kot so Acroni, toplarna lj, Revoz, Cinkarna, Lafarge, ?o?tanj, in ?e vsak lokalni ku*ac, ki v svoji delavnici se?iga take in druga?ne ostanke svoje mizerne proizvodnje nas oblast in prodajalci in proizvajalci je*ejo z raznimi ekolo?kimi pi*darijami, katere seveda mi pla?ujemo.
Spi?imo vsi uporabniki Mazd peticijo, da DPF ne dela in, da je to vsem jasno in, da ga naj MMS na svoje stro?ke odstrani iz na?ih karjol.
Sam jest sm gledala ravno n Mazda servisu v Gama centru v Btc-ju in so mi rekl, da pridejo 135 eurov original. Mi je pa mal bedno met aluminijaste, ker mam ?rno Mazdo in bi raj mela ?rne, ampak ?e so bol? aluminijasti zarad teh razlogov, ki so gor navedeni bi blo pa res bol? mal potrpet zarad barve pa kvaliteto zbrat.
Hvala
Lej deklica... Predvidevam, da nisi obrtnik z lojtro na strehi, torej lahko sklepam da bo prtlja?nik na avtu 5 do 10 krat letno, za trugo, kak?en bicikel in morda smu?ke. Alu je ?e lepo in prav, ne bom trdil, gotovo so zelo kvalitetni. Vendar dajat 140 eur, je meni osebno ?ista bedarija. Originalne prtlja?nike dela za Mazdo Thule in ko?ta na servisih cca 80 do 90 eur (?rni plasti?ni). Kar je ve? je nateg. Zganjajo hrup ?e so ?tirioglati? Pa kaj. Vsaj vem, da so ?e gor. ?e me pa moti, imam pa BOSE ozvo?enje.
Moj nasvet: ?e se ti ne mudi spremljaj bolho in avtonet. Slej ko prej jih bo? na?la in to zelo ugodno. Jaz sem jih iskal cca 1 mmsec in dobil Thule ?rne na klju?avnico za 40?, stare eno leto in pol, kot nove.
Lidl varianta - gotovo jim ni? ne manjka, morda so materiali nekoliko slab?i in bi ti, ?e bi jih imela stalno gor morda prej zbledeli ali pa bi po?ila kaka ro?ka. Ni pa nujno.
?e pa kupuje? prtlja?nik zato, da bo stalno na avtu in da bo? videti pravi "rekreativec" potem pa morda res bolj?e vzeti ALU thule.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
100 ojrof, kar se mi zdi veliko..... potem vgradnja - kam s ?katlico- in po mo?nosti ?e neko razkopavanje radia, v primeru da ne dela,(v navodilih na njihovi strani) bljak. Ne da se mi. Sem len a ne? Bom pa? zdr?al nekako s 6 CDji.
BTW - kaj pa nek originalen MAzda modul za predvajanje MP3? Nekja sem sli?al tudi o tem....
Have a nice and productive day!
Your future depends on it.
Your LIFE… depends on it.
A Klokateer...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani