To je naloga start stop, zraven tega pa pri mild hybridu pomaga pri speljevanju prejo alternatorja, torej alternator pomaga pognat glavno gred preko mikro jermena. Mikro hybrid je pa samo start stop sistem.
Drži. To se pozna po tem, da spelješ z mesta s ful malo gasa (takrat je poraba le kak liter ali dva) avto kar močno pospešuje. Imaš občutek, kot da ima blagi turbo. In ne pozabimo, da ima cx30 tudi kompresor. Po posegu (nadgradnja softverja) se bolj pozna to moč na začetku in pri hitrostih do 50-60 na uro. In pa poraba je še malo padla.
V četrtek sem imel cx30 na servisu zaradi vpoklica.
Pregledali so hladilni sistem, motor nadgradili z novim softverjem. Moram priznati, da sedaj motor bolje vleče na nižjih obratih. Kot, da ima nekaj več navora.
Ja to se meni tudi dogaja...pa recimo je znak konec omejitve 60 pred odcepom/križiščem ampak mi ne pokaže, da je omejitev 90 dokler nisem mimo odcepa, čez 50 m... 😁
Ljudje, mi smo vozili štirideset let brez vseh teh silnih pomagal (tudi brez garmina), pa smo prišli varno povsod po Evropi.
Ta pomagala so v redu, a se ni za zanesti 100% na njih. Kaj boste rekli policaju, če boste vozili prehitro?
V cetrtek sem s CX-30 naredil pot do Mb in nazaj, vceraj pa 750km na jug. Skoraj pol poti mi na avtocesti kaze nizjo hitrost kot je dovoljena (130). Sumim, da kamera pobere kake hitrostne nalepke s kamionov (60, 80...) ali pa ugotavljam da vcasih ne prepozna konec nizje omejitve in potem se kar nekaj casa kaze npr 100km/h ceprav je ze zdavnaj ni vec...
Zakaj nd greš na servis, če sumiš, da ne dela prav. Mislim, da nima nihče drugi takega občutka oziroma t. i. težav.
Moj prvi avto je bila 1992 Opel Vectra 1.6i, kupil jo od sovojaka zadnji dan vojske, bilo davnega leta 1998, a spominjam se, kot bi bilo prejšnji mesec.
Za 75KM je avto res dosegel lepo hitrost kot je že Zmaj napisal. Je pa kolega istočasno imel Calibro 115KM, kaj je šele tisto letelo. Ganes pa Mazda 6 s 165 KM ne gre nikamor, kot razberem s foruma.
Letelo je, ker je bilo ta tiste čase to kar veliko konj. Seveda bi izgledalo to vse skupaj drugače, če bi se vozili v sodobnem prometu v priperjavi s sodobnimi avtomobili.
Res je... to je zame glavni faktor, da nimam nikoli BMW-ja niti v širšem izboru pa so mi avti večinoma všečni, ampak se jih drži neslaven sloves prav zaradi takih maloumnežev.
Seveda ni avto kriv, ampak ko je 1x znamka "ugrabljena" s strani takega tipa populacije pač pade pika vse BMW-je. Škoda, ampak tud znamka si ni kaj dosti prizadevala, da bi se ubranila takega slovesa. Imam občutek, da jim celo paše, da imajo tako klientelo.
Jaz sem ga imel samo enkrat. Takrat so (smo) bmw - je še vozili frajerji. Brez lancev in trenerk. 😊
V bistvu nimajo vse enako kartografijo oz infotainment, samo izgled je podoben… V moji sestici 2013 je bil se TomTom…. Potem v moji CX-5 so bile karte od NNG (iGo)… Sedaj pri CX-60 pa je ponudnik kartografije Here …
Katero verzijo softwara/firmwara imate na CX-30? Zanima me, ker branje znakov dela RES slabo...prej na trojki je zaznavanje delovalo super, skoraj brez pripomb, tukaj pa je sploh brezveze, da jih prepoznava...🙄
Ne vem sicer katero verzijo imam trenutno, a moja cx30 prebere znake takoj. Ravno danes sem na izolski obvoznici gledal, ali spremeni iz 110 na 90 v smeri proti Izoli. In res, v hipu, ko je bil znak 90 je "preklopil" na 90. Res se ne morem pritoževati glede tega.
Oglejte si prispevek, ki je bil danes na rtslo 2 o realnem dosegu teh električnih kosilnic. Govora je o bmw. Koliko je bil doseg na novem in po prvi posodobitvi. 😊 Najbrž bo veliko električarjev šlo v tožbe, izgleda.
Danes je ena Tesla vozila na hitri obalni cesti v zavetrju avtobusa. Kak voznik avtobusa tu s foruma mogoče?
Kako mora šele ameriška CX-30 s 2.5 turbo strojem leteti ... Sploh, ko se uteče. 😃
Jap. Pa doseg 400 km z enim tankom. (ima Mpg 22= 10.69l/100)😉
Še slabše kot električarji. 😉
Sem tudi na forumu cx30. Američani, ki imajo te turbake stalno jamrajo, da kako malo kilometrov naredijo z enim tankom. Pa da jih sploh ne terajo, ko bi se spodobilo. Takrat gre šele poraba v višave...
Čeprav svojo CX-30 večinoma kritiziram, pa se glede utekanja motorja z Alexom popolnoma strinjam in lahko rečem, da nič ne pretirava.
Po več kot enem letu lastništva in 12.500 prevoženih kilometrih, pri svoji G150, tudi jaz opažam neverjetno razliko med takrat in sedaj. Razlika je kot noč in dan. Prej si ga res moral terat v obrate, da je dal kaj od sebe, sedaj pa oživi že pri nižjih obratih. Seveda to ne pomeni, da bo v šesti ali peti prestavi potegnil, takrat je treba vseeno prestaviti dve, tri prestave navzdol. Najbolj občutna razlika se mi zdi pri speljevanjih in tja do tretje prestave, ko si že itak daleč nad omejitvijo. Niti ni potrebno do konca pritisniti gas, ampak recimo samo do polovice in na hitro, da elektronika zazna, kaj želim od motorja in po mojem laičnem mnenju, elektromotor, oziroma zaganjanlnik v mildhybrid modelih, doda nekaj moči.
Že za svojo G150 lahko sedaj rečem, da sem pozitivno presenečen kako gre, kako šele mora njegova X186 leteti.
Tako, da sem pri tem avtu, kar se tiče motorja in peri-briši brisalcev😁 navdušen.
Ko boš imel še kakih 10000 km več, boš še bolj navdušen. 😊 Napisal si točno to, kar sva tudi z Gelipterjem ugotovila.
Da ne rabiš pritiskati gasa do konca, ampak le malo z občutkom in takrat ti elektrika pomaga, da si res takoj preko omejitev, tudi avtocestnih. Enostavno izgleda kot drugi avto, napram na začetku, ko si ga moral gnati v obrate.
Kot, da ima dodatnih 50 Nm navora. Upam, da bo še boljše po namestitvi nove motorne programske. Resnično ne pogrešam dizelskega motorja, saj gre ta kot puščica pa še pije manj kot dizel.
Obstaja pa še chip tuning za dodatnih 15 konjičev in 20 Nm navora. 🤗
101-ka Confort, z vgrajenim motorjem od fiata regate (82 konj, 5 brzin). Dvojni karburator Weber, sprint filter.
Montirani amortizerji in vzmeti od fiata 127 sport, zato znižana, pnevmatike 185... Auspuh zavarjen na Tomusu dvojni kolektor, inox komplet. Cel bele barve, tudi maska. Ta stoenka je letela kot strela, a tudi benzina je popila kot kak super športnik. 😊
Kakšne težave z anemičnimi 150 konjskimi motorji in morajo v osebnem avtu imeti motorje od vsaj 180 konjev. Jaz pa sem s 140 konjskim dizlom peljal še šest potnikov in zraven vlekel kamp prikolico. Pa ne, da se ravno vlečem po cesti kot megla, v Rebrnice še marsikoga prehitim...
Če pa primerjam z BTjko, pa na prikolico lahko naložim tiste osebne od 200 konjev in jih vlečem tudi na vrh hriba, če je treba...
Pa dobro, smo že ugotovili, da se noben avto ne more primerjati s tvojim delovnim vozilom. 😉
Tole je res zabavno,če tole kdo čita ,ki nas dobro ne pozna bo mislil,da smo sami divjaki na tem forumu,ko tako na veliko pišemo kako avto s 150 in več konji nikamor ne gre.....
In to večinoma komentirajo lastniki starih benzinskih motorjev. 🤣
Ja, res je, kar pravi @Alex! Ko bi vi videli, kako šele leti naša petka, ki ima res pošteno zlaufan motor... Čeprav je dizel, se pelje kot da je na kerozin! Vsaj občutek imaš, da se bo vsak čas razpadlo od hitrosti - pa kakršna koli že je...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Drži. To se pozna po tem, da spelješ z mesta s ful malo gasa (takrat je poraba le kak liter ali dva) avto kar močno pospešuje. Imaš občutek, kot da ima blagi turbo. In ne pozabimo, da ima cx30 tudi kompresor. Po posegu (nadgradnja softverja) se bolj pozna to moč na začetku in pri hitrostih do 50-60 na uro. In pa poraba je še malo padla.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani