No, upam, da se pametnii ljudje ne bodo držali teh neumnih predpisov. Jaz zamenjam gume, ko imajo še 4 mm profila. Takrat je meja, ko so gume še nekaj vredne. Na suhi cesti. To najbolje vidiš, ko je voda na cestišču. Kdor se hoče igrati naj se. Zame to ne velja.
Michelin Pilot Sport 3, 18 ", DOT 3917, po 6,5 letu uporabe na Mazdi 3 (od junija 2018) in cca z njimi prevoženih 70.000 km, velika večina po avtocesti.
... pa Rupar. Sami možganski trusti. Aja pa Logi po naredu red, ker zdaj je tudi on svoboden al se pa vsaj dela da je. Super bo, zlati časi nas čakajo... se že veselim.💖
Samo, da ne bo zopet kak "nov" obraz od malih stricov iz ozadja. Izgleda, da, so se holoba naveličali pa se ga hočejo znebiti. Pa bo prišel "novi" obraz levičarjev. In bo obljubljal nemogoče. In potem se bo posral.In ljudje bodo zopet pizdili, pa jamrali, pa popularnost mu bo padla na 10%....In na naslednjih rednih (ali izrednih) volitvah zopet- ponovi vajo.
Ja, samo ali pri nas vidiš kakšen urejen najemniški trg? Mogoče malo v Ljubljani, drugje je pa vse bolj slabo. Spet posledica, da je vse lastniško...
No, saj o tem govorimo. Pri nas se zadnjih trideset let ni skoraj nič gradilo.
In, ker je premalo stanovanj na trgu (veliko je praznih) so cene najemnine oderuške. Saj je vprašanje, kaj bo, ko bo davek na nepremičnine. Kam bo šel pobrani denar glede na to, kako vodstvo imamo in kako delko z našim denarjem. In kako vsak dan lažejo...
Mogoče še dodam in poudarim - v primeru, ko imaš lastniško nepremičnino, kar večina mladih in tudi malo manj mladih nima. Tu se začnemo pa potem pogovarjati o vedno večjih ekonomskih razlikah med ljudmi. Enkrat sem poslušal intervju z Avstrijko, ki živi na Dunaju in je sama rekla, da ima lepo urejeno življenje, ampak se zaveda da zato, ker je bil stanovanjski problem rešen preko imetja in lastništva v družini. Drugače bi bila zgodba živeti tam čisto drugačna in veliko veliko bolj zakomplicirana. Pa to na Dunaju, ki je tudi eno boljših mest za življenje.
P.S. Naš standard pa tudi bazira skoraj samo na tem, da ima večina ljudi rešen stanovanjski problem preko družine. Če gledamo gospodarstvo je vse bolj na trhlih temeljih - nikakršnega ustvarjanja dodane vrednosti z lastnimi produkti, itd.
Na Dunaju imajo sicer zelo dober sistem glede stanovanj. Poberejo davek na nepremičnine (tega pri nas še ni, upam, da ga bodo kmalu uvedli) in s tem denarjem vsako leto naredijo par tisoč novih stanovanj za mlade. Pa še najemnine so poceni, ker je veliko konkurence. Sem veliko hodil po svetu in v večini držav jim ni mar, da imajo vsi svoje hiše ali stanovanja. To je bolj naša balkanska folklora. Važno je, da imam svojo hišo, pa četudi zanjo delam celo življenje in si ne morem privoščiti nič drugega. Da bodo ja sosedje čim bolj nevoščljivi.
Ko bo pa potrebno obnoviti streho ali fasado bo pa v veliko primerih jok in stok. Pač v Sloveniji ima folk prevelike avtomobile in prevelike hiše za svoje dohodke. Recimo letos sem bil na Danskem, kjer je delež lastnikov stanovanj sorazmerno majhen. Vprašal sem mlade, zakaj je tako in ali si zaskrbljeni kaj glede bivanja. Odgovorili so, da ni rečeno, da bodo celo življenje živeli v istem mestu (ali državi) in da bodo pač plačevali najemnino. Stanovanj je v glavnem mestu Danske še viška pa tudi za najemnine dobijo mladi del plačila sofinanciran od države. Tako, da jim ta strošek ne prestavlja nekega problema. Recimo mi smo tam stanovali v 90 m/2 velikem stanovanju.
Za najem tako velikega stanovanja bi mlada družina plačala le 450€. Kar je za njihove plače drobiž.
Evo v živo poročam iz Andaluzije. Prevozil sem 1300km v 1 tednu in na celi poti srečal samo 1 x Ev Teslo in se to samo v mestu v Sevilji. Elektricnih polnilnic je tudi zelo malo. Prav tako sem opazil da španci niso čist notr padli v SUV manijo in je škatel bistevno manj kot pri nas.
Vglavnem očitno so španci ocenili da EV ni za njih.
Ali pa nimajo dovolj visokega standarda, da bi bilo več električarjev.
Ja, vse sorte se danes zaposluje po firmah, ker ni ljudi, kadra. Te napake bi bilo dobro reklamirati in dati pritožbo, ker drugače tudi do vodstva ne pride feedback, da nekdo res slabo opravlja svoje delo in ga je dobro odrezati. Sem mnenja, da je to neka dolžnost stranke ker s tem skrbi za nivo storitve v prihodnosti. Vem pa da v praksi večinoma ni tako...
Tako je odletela zaposlena na sprejemu za Mazde na Avto plus. Bilo je kar nekaj pritožb strank (med drugimi tudi moja) in sledila je zamenjava.
Ko ti na servisu zategnejo nosilce injektorjev "do konca" in ti posledično počijo. En nosilec je po ceniku 120 eur. Brez komentarja (no, razen tega, da je uradni Mazda servis).
Kot smo že velikokrat ugotovili, so uradni servisi večinoma šalabajzerji.
Ko mine garancija se jih je potrebno izogibati kot hudič križa.
nekaterih ki jih tukaj oglašujete ni niti na seznamu :), kaj naj to pomeni? (da jih raje niti ne probajo, da so tako dobre da testov ne potrebujejo ali nekaj tretjega, heh)
Ravno danes sem gledal (bolj iz firbca), katere letne dat gor, ko bo čas za menjavo tovarniških. In te (PremiumContact 7) zgledajo obetavne. Bridgestonke po suhem ajde ajde, po mokrem v ovinku malenkost hitreje voziš in si že na limitu zdrs/ne zdrs - spredaj. Ampak, jih bo treba ponucat prej.
Zimske Hankook i-cept evo3 pa čakajo na zimo, da jih preizkusim.
V bistvu mi je zanimivo, ker te Bridgestonke, ko se ogrejejo, po suhem držijo kot prilimane. Ko pa je samo mako vlažna cesta , pa se ne upaš več vozit z njimi.
Pa da ne bo kdo mislil, da se to dogaja zaradi prehitre vožnje. V krožiščih je dovolj 30/uro,da ti sprednji del že nosi ven. Res, tako slabih gum na mokri cesti nisem še imel nikoli. Navajen sem GY, F1 assimetric, ki dobesedno enako držijo po suhem in po mokrem. In venomer je to odlično.
Tudi sam najprej pogledam teste...a kot nekaj absolutno objektivnega jih ne vzamem...sem se tudi že "opekel" z P6 Cinturato...
So mi mnenja v bistvu bolj važna...na koncu pa itak neko svojo izbiro usekam.
Za teste pa...da vidim,kaj se ponuja,kaj obstaja,k kaj je bilo par let nazaj z ADACom ...vse plačano,sam da se folk nategne...
Tako da teste le infirmativno.
Tukaj se pa absolutno strinjam....saj za neko umirjeno vožnjo ni razlike...sam ko gre "na oštro" npr. po serpentinah čez zaporedne ovinke...na slabi cesti itd...je razlika.
To so te gume in mnenja drugih uporabnikov, ker so nekateri toliko pametni, da ne zaupajo forunašem, ki imajo izpit za, avto že 43 let in so zamenjali nešteto znamk in modelov gum na svojih avtih.
Mislim, da še ne... pač s 100km/h na AC ne moreš glih bit pobalin.
Imaš pa modele z Teslami, ki recimo peljejo iz Kopra do Ljubljane in nekateri jih kar poženejo, ker ne rabijo šparat. Ena raka črna je bila včeraj celo med najhitrejšimi na avtocesti.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
No, upam, da se pametnii ljudje ne bodo držali teh neumnih predpisov. Jaz zamenjam gume, ko imajo še 4 mm profila. Takrat je meja, ko so gume še nekaj vredne. Na suhi cesti. To najbolje vidiš, ko je voda na cestišču. Kdor se hoče igrati naj se. Zame to ne velja.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani