Vijolica delno ima? prav...samo ?e ne pride do "klica za pomo?" nimajo kaj iskati v gara?ni hi?i..... to?no tako kot dal primer o doma?em dvori??u.... torej tuki je ZVCP nemo?en... in pa? ljudje ki tega ne vedo... seveda pla?ajo... osebno pa se mi ne zdi fajn da policija "cola" naiven folk....sam da se dr?avni mo?nji?ek polne.....
Torej to je ena od lukenj v zakonu, eno sem pred ?asom ?e objavil (radarji in provide)....
Ti pa seveda, ?e ne bo? dala v parkirni hi?i oziromo lahko tudi pred svojo hi?o, vseh 4 ?migavcev medtem ko bo? v rikverc peljala..... glej veselo pla?aj tistih 20 000 sit al 10 000 sit... Jest vem da ne bom...
Leeep lep dan vijolica ?e naprej...
daVid
?al nima? prav DaVid. Razlika med privatnim dvori??em in med cestami in parkiri??i v BTC-ju je v tem, da so slednja dana v javno uporabo in zato v BTC-ju velajo pristojnosti policije po ZVCP-ju tudi brez klica "na pomo?". Vozniki so dol?ni spo?ovati pravila ZVCP-ja in so tudi kazensko(prekr?kovno) odgovorni za kr?itve. Kazni za nespo?tovanje se ni mogo?e izogniti. Z lepim obna?anjem se mogo?e dobite nadomestek za denarno kazen, to je opomin.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Sej bi ?lovk dav mazdiću kej druza za jest (pit), ampak o?itno je na olje tako navezana, da brez njega enostavno ne more, ?e huj? naravnost obo?uje ga!
Ja Sirius, zadeva je prj k pa ne podobna kot dosedaj, va?no da pa tut ?e se slu?ajno poslab?uje, da se poslab?uje na bolj?, tko da kon?ni rezultat je v vsakem primeru bol?i kot 0!
Ne, da bi te?il, ampak obstajajo neke nelogo?nosti v rezultatih. ?e se prav spmnim, si navedel, da je olje pri 10.000km bilo zelo ?isto. To ka?e na dejstvo, da batni obro?ki tesnijo dobro. ?e ne bi bilo tako, bi pri pri ekspanziji del izgorelih plinov prodiral mimo obro?kov (saj je pritisk plinov veliko ve?ji od pritiska olja) in bi ( tudi zaradi) tega olje bilo zapacano.
Torej ponavljam vpra?anje: pred koliko km si menjal teflone in kako je s kompresijo ter, ali se pojavljajo pod avtomobilom, ?e je dlje ?asa parkiran, sledi olja? So kake kapljice oljha na zadku automobila po preganjanju?
:ne vem: :ne vem:
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
kaj pomeni AT-PZEV in multifunkcijska kontrolna plo??a oz. kaj vsebuje?
Advanced Technology Partial Zero-Emission Vehicle => Napredna tehnoligija - vozilo z delno nulto emisijo.
Mi?ljeno je, kadar deluje samo na elektri?ni pogon je emisija ?kodljivih plinov nula. Ima pa ta avto tudi bencinski pogon 1,3 litra. Elektri?ni del je starter-generator-motor. Slu?i za zagon, speljevanje, kot pomo?ni motor (tudi samostojni) in shranjevanje odve?ne energije, ki nastaja pri zaviranju ter vo?nji navzdol.Skratka podobno kot pri Prijusu le, da za nijanso druga?e.
Multifunkcijska kontrolna plo??a na?elno pomeni pomeni sistem za kontolo in upravljanje z vsemi sistemi v vozilu. Tako lahko preko univrezalnega LCD prikazovalnika nadzorujemo motorni del, audio (celo video) sistem, navigacijo, klimo. Z istimi stikali lahko upravljamo s temi razli?nimi sistemi.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
po tej logiki se trenutno ?e vedno najbolj spla?a dizel...
kje pa so plinske ?rpalke, kako to?enje zgleda v praksi, koliko plina pa lahko "nato?i? da bo poln oz ?e se lahko re?ejo litri al kubiki? in koliko prostora zavzame tak tank? me zanima ?isto informativno
Ob dana?njih cenah goriv ?al ne. Sodobni bencinski motorji tisti na 100KM imajo povpre?no porabo od 9-12 litr. Dizelski motorji tega ranga pa 6-9 litr na 100km. Ob vgradnji plinske napeljave pa se poraba finan?no prepolovi in je ekvivalent dizelski porabi 4,5-6 litr/100km. Pri tem je najbolje kupiti avtomobil z vgrajeno napeljavo, ki je ponavadi tako speljana, da ne zmanj?uje prtlja?nika. Pri naknadni vgradnji pa se je treba odre?i nekoliko prtlja?anega prostora, ki jo zavzame dodatni rezervoar za gorivo. Ta ima to pomanjklivost, da zaradi oblike, ki jo pogojuje visok tlak plina v njej, zavzame ?e ve? prostoram, kot zna?a dejanska prostornina rezervoarja.
Najprikladnej?i za naknadno vgradnjo so rabljeni, dobro ohranjeni, bencinski avomobili z velikim prtlja?nikom, ki imajo zaradi visoke cene bencina ni?jo ceno od dejanske (?e bolj?e pa je, ?e imamo tak avtomobil v lasti).
Ma ja plin je majka, kdo dela velik kmjev se mu res izpla?a in to dost hitro, pa naj petrolovci guznejo!
Pri sedanjih razlikah cen goriva se investicija v plinsko napeljavo pri avtomobilu, ki ima povpre?no porabo goriva 8,5 l/100km povrne po 42.000 prvo?enih km (cca.).
Po mojih izku?njah (ispred davnih let) se pri avtomobilih nad 110ks skorajda ne pozna razlika v performansah, je pa ogromna razlika in na plinski ?rpalki, ko je treba od?teti za poln tank goriva.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Boss u?eraj sem si pora?unal kilometrino pa je ?e vedno 62 sit.... :ne vem:
Vijolica mislim da tuki nimajo monopolisti veze....ampak dr?ava, tro?arine in davki... in s takimi podra?itvami skrbijo da inflacija ne naraste preve?......
Tu pa nima? prav. Dr?ava se ?e kako boji visokih cen naftnih derivatov, ki ogro?ajo prehod na Euro. Dokler ni dosegla europsko dogovorjeno vrednos tro?arin, jih je zmanj?evala in prepre?eva?a preveliko rast cen naftnih derivatov, sedaj pa je talec globalnih razmer na naftnem trgu, ki ga na na?o ?alost krojijo velike multinacionalke, preko katerih US financira vojno v Iraku. Glavni krivec za tako rast, po mojem mnenju, nista velka gospodarska rast Kitajske in Indije, marve? vojna v Iraku. Omenjeni dr?avi sta imeli veliko spodarsko rast, ki posledi?no pove?uje povpra?evanje po naftnih derivatih, ?e pred pri?etkom omenjene vojne, pa takrat cena nafte ni silila v nebo. Je sicer ?e nekaj dejavnikov (nestbilnost v Nigeriji, te?ave zaradi tornadov v Ameriki, Venecuela), ki vplivajo na tako visoko ceno, vendar domnevam, da je glavni vzrok nestabilnost na Bli?njem vzhodu.
To so zgolj moje domneve in zaklju?ki na podro?ju, ki postrokovni plati spada na Violetino podro?je (zaklju?ek na podlagi njenega zadnjega odgovora).
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Ko govorimo o hibridnih pogonih avtomobilov, ni napa?na tudi zamisel Saba o pogonu 100% bioetanol+elektrika. Pri tem sistemu se ne?alijo. 330 skupnih KM in izjemni pospe?ki pri nula izpusta CO2. Ve? o tem na tej strani:
Glede porabe enoprostorcev in drugih vozil (SUV), ki imajo relativno veliko povr?ino preseka in slab koeficient zra?nega odpora, je potrebo upo?tevati, da je sila odpora sorazmerna s kvadratom hitrosti. Tako je ta pri 130 km/h za 1,69x ve?ja kot pri 100 km/h.
Iz tega sledi, da je hitrost pomemben faktor porabe goriva.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Mogo?e pa ima ta zme?njava kako povezavi z spodnjo novico.
HIROSHIMA, Japan--Mazda Motor Corporation has announced that it retailed 133,778 Mazda brand vehicles in China in calendar year 2005. This represents an increase of 51 percent over January-December 2004, well above the overall wholesale Chinese passenger vehicle market rise of 26 percent for that period, and amidst tough competition. This is also the first time that Mazda has surpassed the130,000 unit sales mark in China.
The sales breakdown by model showed that FAW Car Company-produced Mazda6 sales rose 101 percent to 55,186 units in CY2005 compared to the previous year. Additionally, the Mazda323 Familia sedan, built by FAW Haima in Hainan Province, also showed a healthy sales jump of 32 percent to 63,398 units year-on-year. FAW Haima also makes the Premacy minivan, and sales of this model climbed 22 percent over the prior year to 15,019 units.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Prehitro sem pogledal logotipe. Ne gre za original. Kaj je v ozdaju bo pa kmalu ?as pokazal.
Na kitajski strani mi je uspelo de?ifrirati samo ime, ki pokriva ta logotip HA/MA (haima) napisan z enakim stilom, kot Mazda. Mogo?e pa gre za podobno kombinacijo kot Reno/Dacia. S tem, da so tu skoraj popolnoma kopirali zunanjost. Kaj se skriva pod pokrovom pa je enigma. Ponavadi se v take kombinacije vgrajujejo motorji prej?njih generacij tako, da se zni?a kon?na cena.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
tud, ?e jo imajo (v kar zelo dvomim) je to ?e vedno ?isto navadno posilstvo
Kaj pa ?e je to verzija Mazde za kitajsko tr?i??e? Nekaj podobnega, kot je citroen pripravil na bazi C4 samo za Kitajce. Glede nato, da so na avtomobilu original logotipi, ne verjamem, da gre za kopiranje. Kitajski trg se odpira z nadzvo?no hitrostjo in je velika prilo?nost za avtomobilsko industrijo, ki jo cene goriva in okoljska problematika sili v recesijo.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Sirius, glede na kratke in jedrnate odgovore, me zanima, ?e obstaja kak?na strokovna revija, v kateri tudi pi?e? oz. ?lanke bi moral pisati tudi v dnevnih ?asopisih...
Ne, ne pi?em, tako visoko pa spet nisem. Avtomobili so od nekdaj bili moj hobi, pisanje pa moja mora. V?asih sem vneto prebiral in sledil vse novosti, sedaj pa malo manj. Imam nekaj tehni?ne podlage tako, da jaz, literatura in internet lahko marsikaj razjasnimo....Je pa na tem forumu ?e nekaj znalacev tehnike in avtomobilov tako, da nisem osamljen v tem pogledu...
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
?e mi lahko prosim, preprosto pojasni? od prve do zadnje navednice in ?e tri kratka vpra?anja:
1. kateri avtomobil (seveda ?e dopu??ajo vse mo?nosti) bi imel ti in zakaj?
2. kaj pomeni pod "model avtomobila je" napisana formula: 1xM+C5+1xa=>>0
Ne vem natan?no, sklepam, da je Mazda takrat za?la v finan?no krizo in je zaradi tega pri?la pod okrilje Forda, ki je na tem podro?ju imel svojo politiko. Tako so napredne ideje romale v "hladilnik"
Pri Mercedesu je pomembno to da razvijajo dizel-elekrtri?ni sistem, ki bo ?e racionalnej?i od bencinsko-elektri?nega sistema. Te druge napredne tehnologije pa niso za sam sistem tako pomembne. Infrarde?a tehnologija bo pomagala pri zaznavanju ovir, ki so iza osvetljenega vidnega polja npr. pri kratkih lu?eh. Deluje pa na zaznavanju oddajanja toplote razli?nih teles, na podlagi tega se na posebnem monitorju projecira infrarde?a slika, na kateri lahko zaznamo ?loveka ali drugo ?ivo bitje v popolni temi. Pri ultrazvo?nem sistemu pa mislim (domnevam), da gre za neko vrsto radarskega sistema, ki bo v pomo? pri vo?nji (vzdr?evanje varnostne razdalje ipd.)
Sistem drive-by-wire pomeni, da ni ve? mehanskih prenosov komand za gas, sklopko, menjalnik, volan. Vse se prena?a po opti?nem kablu preko ra?unalnika, ki ima nalogo tudi nadzorovanja in povezovanja vseh sistemov in tudi voznikovega po?etja. Tako, da nekatere napake ne bodo ve? mo?ne.
Za sistem hi-wire ne vem ?e natan?no kaj pomeni.
Glede formule poglej temo Tehni?ne te?ave…., Mazda 6 v garanciji, stran 5,6
Kateri je moj tip avtomobila. Te?ko re?em. Mogo?e Lexus RX 300, ali novi Land Rover Dicovery, pravzaprav ni? brezpogojno dolo?enega, vsekakor pa ne ve? noben tip s pretrdim ?portnim vzmetenjem.
In kateri pogonski sistem ima bodo?nost. Najverjetneje tisti na gorivne celice. Vse drugo je prehodnega zna?aja, dokler ne bo ta tehnologija zrela za uporabo.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
P.S: Uh, da sem jaz med mazdinimi razvojnimi in?enirji blo bi rotary reborn
Mazdini in?enirji gledajo ?e nekoliko dlje od plina (GPL) in Mazda RX-8 na vodik-bencin (po izbiri) je ?e navoljo, resda ?ele kot prototip, vendar pa nadaljevanje sledi.....
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Prius, al je mo?no, ?ist teoreti?no vpra?anje, da bi se v bodo?e razvijala tehnologija v tej smeri z dizlom....(npr. dizel + .... ) kaj podobnega s ?e manj?o porabo, (v mestni vo?ji),?istej?im okoljem itd.?, (na tem vem, se ?e dela, samo ne s kombinacijo s ?im drugim)..
Seveda je mo?no in se tudi razvija.
Da ne bi jaz izmi?ljal toplo vodo, ki bi mi k temu vzelo ?e precej ?asa, se lahko o vseh novostih, ki so se zadnje ?ase pojavile, seznani? na tem naslovu http://www.motorevija.si/l3.asp?L1_ID=30&L2_ID=48, kjer je povzetek novosti.
Za mazdoljubce pa bo mogo?e zanimiva verzija RX-8, ki jo lahko poganja vodik, ali bencin.
:mi pijemoo: :mi pijemoo:
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
ali mi lahko pove? kaj ve? o motorju, (vgrajen je v avtomobilu Toyota prius) - je hibridni avto, in mislim, da ima pogon- pol na bencin in pol na vodik? ne vem ?ist to?no.
Prius ima dva motorja, bencinski in elektromotor. Vse skupaj pa je ra?unalni?ko nadzorovano. Toyoti je za sedaj ta kombinacija ?e najbolje uspela. Zasnovana je na logiki izkori??anja izgub in slabosti drugih klasi?nih sistemov. Zaradi relativno slab?ega navora pri malih obratih so klasi?ni motorji predimenzionirani in kljub temu opremljeni ?e z menjalniki. Toyota je v pokrila slabosti dveh sistemov slabosti bencinskega motorja pokriva z elektri?nim, slabosti slednjega pa obratno z bencinskim. Elektromotorji imajo ogromen navor ?e od nulte hitrosti. Velika slabost elektri?nih sistemov pa je nezadostna akumulacija energije.
Tako je v Priusa grajen 1,5 litrski sodoben (iz Al) bencinski motor z 16 ventilsko tehniko, elektronsko krmiljeno in direktnim v brizgom goriva, ki razvija 78KS in 115Nm navora, kar ne bi bilo ni? pretresljivega, ?e mu ne bi bil dodan ?e elektromotor 67KS z impresivnim navorom 400Nm od 0-1200 o/min, ki lahko deluje samostojno, ali pa zvezno z bencinskim motorjem, kar omogo?a, da ta navidezno ?ibek avtomobil pospe?i od 0-100km/h v impresivnih 10,9s. Poleg tega se ta avtomobil lahko vozi zgolj na elektri?ni pogon (mestna vo?nja). Ko se baterije izpraznijo se bencinski motor avtomatsko aktivira, slednji se zaustavlja pri zaviranjih in zaustavljanjih, zaviralna energija pa se koristi za polnjenje akumulatorjev. To pomeni, da ta avtomobil ne pozna izgub zaradi zaviranj in zaustavljanj. Nekako takole v mestni vo?nji je elektromotor »glavni« bencinski mu asistira, izven mesta pa je obratno. Glede performans je avtomobil z 1,5 litrskim motorjem izena?en z tistim z 2000ccm. Ni izrazit ?portnik, vendar pa tudi trom mehku?ec ni. Tudi glede opremljenosti in varnosti ne zaostaja za ve?jimi brati. Zanimiva je predvsem poraba. Na nekem testu je v mestni vo?nji dose?ena poraba od 5,2-5,6l/100km, na avtocesti pa pri 130km/h 5,9l/100km. Pred dvema dnevoma sem se v »?pici« izvla?il iz centra ljubljane 1h, ?e bi imel Prijusa bi bila poraba v mirovanju (ki ga je v tej uri bilo najve?) bila 0 l (nula).
Prius je ?e po ne?em posebne?. ?tarta se z gumbom, potem, ko smo daljinca vtaknili v re?o in ni? se ne zgodi. Nesli?en je. ?ele ?e nekoliko bolj pritisnemo na gas se v gibanju na?ge bencinski motor (tudi ta je zelo tih), ki pa se v mestni vo?nji po koncu pospe?evanja (do 50km/h) spet ugasne.
Da ne bo nejasnosti, tudi ta avtomobil ima menjalnik, vendar najsodobnej?i brezstopenjski, elektronsko nadzorovan (ECVT).
Ta sistem po karakteristikah »diha za ovratnik« dizelskim v rangu mo?i do 130KS.
Pa ?e to, maksimalna hitrost Priusa je 170km/h, skupna mo? obeh motorjev je 146KS, ?e bolj impresiven pa je skupen navor 515 Nm.
Zaradi nizke emisije ?kodljivih plinov je opro??en davka na motorna vozila.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Do zme?njave pri dveh vrstah tehnologij so privedli avstralski izumitelji sistema, ki sem ga opisal, s poimenovanjem impulsni sistem, ki (naj) izbolj?uje delovanje Otto motorjev na na?in, kot je zgoraj opisan.
Impulsni motor pa je dejansko najbolj enostaven reaktivni (jet) motor, ki je bil uporabljen pri prvi krilati bombi V-1. Deluje pa tako, da se zaradi hitrosti, ki jo je potrebno dose?i s pomo?jo drugega nosilca, skozi sesalni kanal nabija zrak v izgorevalno komoro, kamor se nato vbrizga gorivo in zmes z zrakom v?ge. V komori se tako pojavi velik pritisk, ki zapre ventil za dovod zraka na dovodni cevi za zrak. Edina pot izgorele zmesi je skozi izpu?no cev. Zaradi velikega pritiska se plini z veliko hitrostjo usmerijo skozi izpu?no cev, pri tem pa se ustvari precej?nja reaktivna sila. V komori se zaradi inercije plinov ustvari pod pritisk, v sled katerega se ventil ponovno odpre in zrak ponovno polni izgorevalno komoro in postopek se ponavlja. Motor deluje pribli?no tako kot se gibljejo morski glavono?ci (lignji, sipe...)le, da pri veliko vi?jih hitrostih. V-1 je imela v kratkem ?asu po lansiranju hitrost skoraj 700km/h.
Kako deluje tisti dvocevni pulsirajo?i motor na zemeljskih vozilih, ne vem, vendar si tega sistema ne morem predstavljati brez komprimiranega zraka (jeklenke). Dve cevi pa so verjetno za to, da delujeta izmeni?no in tako zmanj?ata interval med posameznimi impulsi. Taki motorji nimajo prakti?ne uporabnosti, razen za kake dirke naravnost.
Je pa uporaben drugi turbinski motor, omenjen v debati. Ta ima rotirajo?a kompresor in turbino, s katerih osi se preko reduktorja mo? prena?a na mehanski pogon. Motorji, v primerjavi z velikostjo, dajejo veliko mo?, vendar pa so za avtomobilsko uporabo neprimerni, zaradi velike porabe goriva.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Ker me ni? kaj dost ne stane, pa ?e vedno tega, ko je dost ?ist, ohranim, pa ga imam eventuelno za dolivat, pa sem ?e vedno ubil 2 muhi na en mah!
To se ne ujema z logiko 007. Po 6000 prevo?enih km je koncentracija Olda v olju ?e najmanj 3%. S tem, ko bo? to zlil ven in nalil novo olje, bo v motorju ostala le ?e kli?ina 007 nanesena na torne povr?ine. Z dodajanjem tega rabljenega olja novemu pa koncentracija ne bo zadostna za vzdr?evanje, oziroma nadgradnjo za??itnega filma. Pod takimi pogoji je te?ko priti do realnega rezultata. Zato bo test nadaljevan z Oldom v 5% koncentraciji. To sicer ni na?in, ki sem ga zamislil jaz (s pove?anjem koncentracijije aditiva do cca 10%), vendar pa kljub temu verjamem,da bo dose?ena ?e zadnja zahteva, zamnj?anje porabe olja. Za kar ima 007 sicer drugo oro?je(Old special), ki je sedaj ?e na razpolago.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Pojasnila v zvezi z impulsnim (novim) sistemom za otto motorje so za?le v napa?no smer. Tu ne gre za turbinske motorje, ampak za nov na?in polnjenja motorjev s toplej?im zrakom in hlajenjem motorjev z ni?jo delovno temperaturo hladilne teko?ine. Gre na nek na?in za obraten sistem od konvencionalnega pri katerem se polnjenje cilindrov izvaja s hladnim zrakom, hlajenje motorja pa s toplej?o vodo. Nov sistem naj bi v kombinaciji s pove?anjem mo?i iskre za v?ig zagotavljal ve? navora in ve? mo?i.
Hot Air Induction and Cold Water
NEW induction and cooling system uses hot air and cold water
Hot air induction is used to increase the speed and pressure of combustion and when used in conjunction with cold water it maintains the optimum combustion temperature needed to maximise power with the larger volume of hot air forced into the engine by the Negative Supercharging process.
Hot air induction with cold water produces more power
If hot air induction is used with hot water, the combustion temperature becomes too hot which reduces the speed and pressure of combustion which reduces power. For this reason a cold water temperature between 45-50°C (113-122°F) must be used to keep the combustion temperature at the optimum level with the larger volume of hot air forced into the engine by the Negative Supercharging process. This allows hot air induction to increase the speed and pressure of combustion to produce more torque and horsepower. However, the much faster burn produced by hot air induction requires using the Negative Supercharging ignition timing which uses a unique advance curve with less total advance to prevent pre-ignition (pinging).
For example,
If the air induction temperature
* FALLS below 40°C (104°F), Negative Supercharging will produce less power the colder the air, even if the water temperature is increased to above 82°C (180°F)
* INCREASES from 40°C to 121°C (104°F to 250°F), Negative Supercharging will produce more power the hotter the air, but the water temperature must NOT exceed 50°C (122°F) to maintain the optimum combustion speed and temperature with hot air induction
If the water temperature
* EXCEEDS 50°C (122°F) with hot air induction, Negative Supercharging will produce less power the hotter the water
* FALLS below 40°C (104°F) with hot air induction, Negative Supercharging will produce less power the colder the water
Hot gas explodes with much greater force than cold gas
Hot gas explodes more violently, produces more combustion pressure and reaches its maximum pressure much faster than cold gas.
For example,
2 equal size gas cylinders filled with the same volume of gas are placed in an open field. The temperature of one gas cylinder is chilled to a cold 10°C (50°F) while the other gas cylinder is heated to a hot 121°C (250°F) or to just before it explodes. A spark is used to ignite the hot and cold gas cylinders and both explode with a tremendous force but the hot gas cylinder leaves a larger crater. The reason for this is, the less dense hot gas reaches its maximum pressure much faster than the more dense cold gas which causes the hot gas to explode with a much greater force.
Therefore, the engine is able to produce more power with hot air induction because the increase in power produced by the higher combustion pressure and faster burn of hot gas is much greater than the loss produced by less dense hot air.
Cold air induction with hot water is less efficient
During cold weather, cold air induction and hot water produce the optimum combustion temperature and maximise power. However, as the air induction temperature increases during hot weather so does the combustion temperature. This causes combustion to exceed its optimum temperature with hot water which reduces the speed and pressure of combustion which reduces power. Also, the slow burn produced by cold air induction transfers more heat into an already very hot cooling system which allows the engine to easily overheat during hot weather and produce pre-ignition (pinging).
Therefore, combining the fast burn of hot air induction with cold water and special ignition timing, the engine produces more power, runs cooler and during hot weather it eliminates the overheating problems caused by cold air induction and hot water.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani