... ... ... ... ... ... Drgač o minusih največ vedo tisti ki ga sploh nimajo 😂
Nimamo. In smo ponosni na to. In nikogar ne silimo, da mora vozit ročni menjalnik in da je to edino pravilno. In lastniki avtomatikov mi počasi delujete kot vegetarjanci, ki mahajo s stisnjenimi pestmi in kričijo, da smo "mesojedci" agresivni ljudje...
Nimam avtomatika. Kar pa ne pomeni, da nimam izkušenj z njim. Jih imam ravno dovolj, da me vedno prepriča, da je zame ročni menjalnik boljša izbira. Zadnjega, ki sem ga vozil, sem tudi posnel. Obrati so skakali gor in dol, prestavljal je med prvo, drugo in tretjo ter nazaj v drugo in prvo, hitrost je bila pa ves čas enaka... Poraba pa skoraj kot Valuk...
Predzadnjega sem imel pa pozimi, na poledeneli cesti in kasneje v okoli 10 cm snega. Takrat sem najprej ponovno odkrival, kako zelo se ne marajo poledenela cesta, verige in ABS, ampak pustimo pri miru. Dvakrat sem pritisnil zavoro, pa so bili vsi trije, sicer pogumni, sopotniki mnenja, da gredo lahko zadnjih 6 km tudi peš... Od zadnjega križišča, ko pa v našo smer ni bilo pluženo, so se pa začele širiti take vonjave, da sem podobno začel razmišljat tudi sam...
Z lopato se ne pospravlja seno in z vilam se ne kida sneg. Avtomatika nimam. Ampak o njegovih minusih vem zadosti, da ga (vsaj prostovoljno) ne bom kupil. Pa ne glede na to, koliko mi vegetar... ... ... se pravi, lastniki avtomatikov kričijo, kako vrhunska je ta tehnika...
Mislim, da bo prej Soča tekla skozi Džerdap kot bom jaz kakršen koli kombi kupil. Je v vrsti nekje tam kot električno vozilo. Se pravi, da je več možnosti, da bom imel bee eee eeeen... ... ... Me trese samo, ko moram napisat... Se pravi, je več možnosti, da bom imel ne-dizla z avtomatskim menjalnikom kot pa kombi...
Tudi meni ni bilo. Ampak takrat sem bil mlajši in vitalnejši, pa sem zmogel obdelat ženo in ročni menjalnik. Zdaj grem pa že proti 50, pa ne gre več po dvakrat na dan. In ženo po poti pustim pri miru in imam med vožnjo dovolj časa za ročni menjalnik...
No in pol so se pojavili mestni brihtoli, ki so ugotovili, da če kolesarji ne upoštevajo prednosti je tole zelo nevarno križišče in so zaradi podivjanih kolesarjev brez trohice samoohranitvenega nagona naredili objekte na cesti,
... ... ... ... ... ... ... ... ... ...
... ... ... ... ... ... ... ... ... ...
... ... ... ... ... ... ... ... ... ...
Kolesarjem pa tudi niso preprečili, da bi udarili direkt naravnost.
... ... ... ... ... ... ... ... ... ...
... ... ... ... ... ... ... ... ... ....
... ... ... ... ... ... ... ... ... ...
Sm kmet an s hribu doma, pei se ne zastopm lih tanartabl na te stvari. Sm gruntu an gruntu, ma ne zastopm. Ki mi lohko kdo taku, po kmečko, razloži to meščansko logiko?
Če prou zastopm, so problem podivjani kolesarji.
Da bi jih umirili, so postavili ovire in znake, ki zmanjšajo hitrost osebnih vozil.
To je nekako tako, kot da bi te bolel zob, pa bi šel k urologu na pregled...
Poskusi našopat na to sliko tako cisterno v enakem merilu, ki zavija v ulico...
Pa še vseeno bo to samo slika, v realnosti zna biti drugače. V realnosti bo tam še en avto, vsaj pet avtov nasproti (od tega vsaj en živčen), dva kolesarja in kdo od Bolt-a, ki se mu bo mudilo prehiteti čas...
In kako zgleda v tem križišču, kadar kje zagori in pridejo gasilci s tovornjaki? Recimo cisterna od Gasilske brigade Ljubljana, ki je postavljena na štiriosnega Mercedesa MB 4150 Actros, ki je širok 2,5 metra in dolg čevapčič več kot 9 metrov (Rosenbauerjeva 13 kubična cisterna za vodo + kubik penila)?
Celo leto je dražil, zdaj pa dvakrat malo zniža cene in kaj - pričakuješ, da se mu bom klanjal do zemlje in ga po božje častil?
Glede na to, koliko je za***al v enem letu, bi ga po Turško nataknil na kol in zapičil nekje pred vhodom v parlament - v opozorilo drugim. Čeprav mislim, da bi jih bilo toliko za nasadit na kol, da bi jih bilo dovolj za obkrožit parlament...
V dolino se ti bo avto zastonj napolnil, nato pa v službi 8ur ponovno zastonj štrom,da se privlečeš nazaj domov, nima vsak take sreče... 😁🫣😉
Ampak v Bruslju in Ljubljani delajo zakone za vse enako - ne upoštevajo, da obstajajo izjeme...
V službi zastonj štrom? A jaz česa še ne vem? Kaj misliš, da kar podaljšek potegnem čez dvorišče? Bi moral biti kar konkreten kabel za take tokove... In ne vem, kako bi me šefica in direktor gledala...
99,99 % voznikov nikoli ne gre na 3.000 km potovanje. S katerimkoli avtom.
In ja, lahko greš tudi z EV, saj ne narediš 3.000 kilometrov v kosu.
In na potovanjih se ti ne mudi toliko, da ne bi vsake par ur naredil polurni postanek - ozr. se ti vsaj ne bi smelo, sicer nekaj delaš narobe v življenju.
Če smo že pri dotičnem primeru Sardinije, lahko na telefon namestiš aplikacijo Enel X Way, ki ima pokrite skoraj vse e-polnilnice po Italiji in vneseš svojo kreditno kartico. Ko stojiš pred polnilnico, te le še vpraša, s katere "ročke boš tankal" - ali pa poskeniraš kodo QR. Simpl.
In če nisi največji škrtuh, lahko tudi s Petrolovo aplikacijo (ali kakšno drugo) greš po Evropi in tankaš elektriko - zaradi gostovanja je sicer nekaj dražja kot pri lastniku e-polnilnice, a da ne bi mogel polniti avtomobila se ti skorajda ne bo zgodilo.
Tako da te zgodbice o 1000 in eni aplikaciji so samo v glavah ljudi, ki se še nikoli niso zapeljali z EV malo dlje, ali v kako sosednjo državo.
Po drugi strani pa še dobro, da ti "jamrači" o(b)stajajo, saj EU nalaga lastnikom DC-polnilnic, da te opremijo s POS-terminali, torej boš že prihodnje leto lahko prišel in povlekel bančno kartico ter polnil.
Očitno sodim med 0,01% voznikov...
Mogoče imam zato tudi težave s FuksWagnom. Ker en petek (zadnji petek, se pravi 15.12.) sem se lotil relacije: najprej 25 km do Nove Gorice, nato 235 km do totega Maribora. Ideja je bila, da bi še isti dan opravil enako relacijo nazaj domov. Ampak me očitno že pripravljajo na elektromobilnost - 520 km kar tako v enem petku je preveč. Sploh, ker sem v četrtek, dan prej, prišel iz Kopra domov, torej 115 km. Še dobro, da je doma še BTjka, ker so si v soboto otroci zamislili obisk drsališča v Novi Gorici - še dodatnih 50 km...
Zdaj pa poskusi to relacijo spravit skozi na elektriko - predvsem me zanima rezultat v urah in v evrih. In, ne pozabi, doma imam 16A varovalko...
Kaj pa če bi razmišljali drugače? @Jest ne rabi nikamor iti, v garaži všteka in je stvar rešena. Tako kot date zvečer telefon na polnilec, pa še to ne vsak večer. 😃
Glavna varovalka za našo hišo je 16A. Daj hitro en izbor, kateri električni avto lahko v garaži vštekam zvečer in je zjutraj polno? Pa ne pozabi, da mora ostati še dovolj elektrike za:
- centralno (250W za obtočne črpalke in mešalne ventile, ker kotel je na polena)
- hidrofor (800W - mi smo v mestni občini Nova Gorica in nimamo vodovoda, ampak svoj zbiralnik za deževnico in hidrofor)
- hladilnik in zamrzovalno omaro
- kakšno luč
Pa po možnosti tak avto, da ga, kot telefon, ne bo treba dati na polnilec vsak večer...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Me je dedek Mraz prosil za pomoč...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani