Ja odvisno od avta do avta,kar se ti?e intervala... Ce se ne motim , se je na nekih alfah moralo menjavati celo na 60t km (gledano po servisni knjigi).
Dr?i. Tudi clio RS recimo na 60k, vsaj v clio 2... verjetno zato, ker se ve, da se takih avtov ne bo?a.
Bele bodo zelo hitro umazane, ?rne pa hudi?evo vro?e. Be? bi bila super opcija, a je ?al ni na izbiro. Enkrat sem imel be? usnjene sede?e (volvo v70) in to je verjetno edina opcija, kompromis med ne prevro?i in se ne uma?ejo prehitro.
Da na?elomoa niso problemati?ne komponente, je bilo mi?ljeno. Vidim, da je sem besedo "problem" zapisal odve?. 300 ali 400 k ni redkost s prvovgradnimi komponentami, tako je bilo mi?ljeno.
V bistvu res, v zadnjih dveh desetletjih. Kia 1,4, ketna. Refault 1,4 jajc. VAG grupa 1,4 TFSI, katastrofa... :ne vem: V 90ih je bilo par dobrih 1,4 nazadnje. OK la?em, upam, da bo Suzuki 1,4 turbo v Swiftu sport dober, ker ga je ?koda, da bi crkoval.
Po 1.4 tce so tudi 1.2 tce /dig-t zelo hitro ukinili (4-5 let?), skoraj vsi avti so cukali od novega, velika poraba olja, veliko gare?a na ventilih ?e pri 50k kilometrih (DI)... 1,33 je naslednik (1,35 nissan), ki naj bi bil bistveno izbolj?an, a bo ?as pokazal svoje.
Renault 1.4 16v z izjemo v?igalnih tuljav (ena menjana) 230k kilometrov narejenih samo z rednim vzdr?evanjem, od tega veliko divjih. Je bila pa go ?e verzija z gasom na zajlo. Clio l.2000 se je s tem motorjem spodobno premaknil, FL (od 2001 dalje) z osve?enim motorjem je ?el bistveno slab?e, sodelavec pa je mel z njim en kup te?av. Kot da bi ob faceliftu ?e motor poslab?ali...
?e malo bolj v preteklost: renault 5 five 60 konjev 1.4. zabaven avto za vozit, prvi dve prestavi sta trgali gate, neverjetno za tako malo konjenico.
Suzuki Swift Sport 1.4 Boosterjet!!!!!!!!!!!!!!!!
Sli?i se kot da ima najmanj 1000 konjev. Marketing oddelek je opravil svoje delo.
Laguna 3 je v nasprotju z laguno 2 super avto, 2.0 dci pa itak eden bolj?ih dizlov - 300 ali 400k ni redkost problem s prvo turbino, DPF, injektorji, itd. Ojni?ni le?aji tu v nasprotju z 1.5 dci niso te?ava. V idealnem primeru naj bi bilo olje menjano na 20k, ne na 30k (priporo?ilo renaulta). Verige se na?eloma ne menja pred 300k. Dvomasni vztrajnik naj se preveri pred nakupom, a ne bo te?ava, ?e so bile delane relacije. Ko je potreba po regeneraciji DPF, avto to sporo?i, zato da ni potrebno ugibati...
p.s. 2.0 dci je plod skupnega znanja nissana in renaulta, ne gre za nissanov motor. Pa tudi ?e bi bil, to ne pomeni nujno kar dobrega - nissan 1.4 NA bencinarji iz almere so imeli nemalo te?av z raztegnjenimi verigami, renault je na ta 1.4 obesil turbino (1.4 tce v meganih in scenicih 2008-2012), posledi?no je bilo te?av ?e ve? - raztegnjene verige, po?eni bloki motorja...
?eprav recimo velja tudi obratno: najslab?i motor v renault espace 4 je bil 3.0d, ki je bil Isuzujev derivat. Glede 1.5 in 1.6 dizlov in novih 1,33 renojevih bencinarjev v MB zaenkrat ?e ni? slabega. Da MB prodajalec mo?no odsvetuje nakup, so po mojem spet neke bu?ke.
Ampak ja, mercedes naj bo hud, drag in mo?an, s tem se strinjam.
Takega, ki je ugoden z "lepimi radkapami" in 1,3 renojevim motorjem ne bi ravno ?tel med prave MB. Ugoden je zato, ker imajo kao akcijo minus 5k EUR. Kljub temu je 22k EUR preve?, ?e dobi? skoraj polno opremljeno mazdo 3 za ta denar, pa je relativno draga.
Oprema je sicer bolje ni da je, kot pa ni da ni, ampak res dobra cena za spodobno velik dru?inski enoprostorec. Scenic verjetno ni kaj bistveno ugodnej?i z istim motorjem, pa B ima verjetno enako prostora in je brez ogabnih ozkih 20 col 195 koles.
pa ?e je 36 valjnik ne bo imel dobrega zvoka, pa pustmo fake zvoke dizlov, ki se zadnja leta vgrajujejo...
dizli (pa sem jih imel v 19 letih kolikor imam izpit par tudi sam) ne bojo nikoli ?portni avtomobili, pa tudi ?e imajo 15.000Nm navora in 2s do 100kmh, enostavno ni to to, ve se kam se tanka nafta..
vsakemu ki je vsaj malo petrol head-a je to jasno
Seveda ne. Veliko navora ni enako ?porten avto, tega ni nih?e pisal. Pravim samo, da ima volvov d5 za dizla neverjetno lep zvok (ne ?porten).
V Avstriji pa je recimo vrtec zastonj, vsaj v nekaterih zveznih de?elah, otro?ki dodatek je za faktor n vi?ji, kot v SLO, itd. Toliko spremenljivk, da je 1:1 primerjava nemogo?a.
Govora je o povpre?nem kupcu avta. Odstopanja v obe smeri (kante za 500 EUR ob pla?i 5000 EUR in jaka kola za 40.000 EUR ob mese?no 1000 EUR) bodo vedno.
Espace je tudi postal SUV, scenic bolj kot ne tudi. Upajmo, da se SUV ljudje kmalu naveli?ajo in da se trend obrne nazaj na normalne uporabne avte: enoprostorci, karavani in seveda 5-vratne kombikimuzine za Bossa.
V zrelih dezelah in poslihtanih glavah se za avtomobil nameni 6 mesecnih plac. V Sloveniji seveda temu ni tako, sicer bi bil vozni park precej bolj zalosten.
Ne, govora je o letni pla?i za nov avto na vsakih 5 let. V Sloveniji pribli?no 1.100 *12 = 13.200, v Avstriji in Nem?iji ca. 2.400*12 = 28.800 EUR.
Ko pogleda? na ceste, so v SLO v povpre?ju tako dobri ali na videz celo dra?ji avti kot v Avstriji ali Nem?iji, z eno veliko razliko: tisti na severu so svojo ?ivljenjsko dobo ?e oddelali (4 ali 5 let, 200-250k kilometrov), v Slovenijo pa so pri?li v stanju "kot nov, negovan, z magi?nimi 112 kilometri na ?tevcu). Seveda obstajajo izjeme in vsak ?ast tistim, ki v SLO kupujejo nove avte za 30k+ EUR in hkrati ni v hladilniku samo kekec pa?teta, v shrambi sbudget bel kruh in voda, 50 % dohodka pa gre za kredit za avto.
?e se prav spomnim, v V70 2005 zlahka pod 7 s precej dinami?ne vo?nje (slu?ben avto, ki se ga ni ravno ?paralo).
@SpEkTr: tudi bmwjevi R6 3.0 dizli imajo super zvok, a volvovih 5 meni zveni lep?e, manko enega cilindra je pri zvoku o?itno plus.
Mercedesa ML W164 (serija 2005-2011) sem recimo prevozil kar nekaj kilometrov - 420 CDI (V8) varianto. V spominu imam, da je avto za tisto maso zelo dobro ?el, motorja pa se znotraj dejansko (?al) ni sli?alo.
Levorg je bil do lani pogojno zanimiv (brezstopenjski menjalnik je marsikoga odbil od nakupa, tudi mene pred 2 letoma), od letos naprej je samo ?e 2.0 benz atmosferec, kar je ob kombinaciji s CVT idealen avto za upokojence in upokojence po na?inu vo?nje, ki ne bi imeli SUV. Prav tako je ob izgubi T in intercoolerja izgubil simpati?no grbo (air intake) na motornem pokrovu in zaradi manka tega detajla ?al izgleda dolgo?asno....
Sicer ne pi?e koliko kilometrov ima, je pa nekih 20k EUR ugodneje kot priporo?ena MPC, v naslednjih dveh letih bo sicer ?e izgubila 10k EUR, potem pa bo ?la izguba vrednosti malo bolj po?asi proti 0. ?e jo misli? imeti dolgo, je ta kriterij seveda nerelevanten.
Mazda 6, ?e manj pa nova 3 nimata za burek proti stingerju, pa ?e pogon ima na pravi strani.
hmm, v kerem stoletju pa si ti nazadnje vozil dizla?
Nazadnje danes, pred tem pa v?eraj. Avto je iz leta 2013 in eden bolj?ih in najmanj problemati?ih dizlov (2.0 dci). Saj ni? ne re?em, porabi pa res malo, slabih 7 litrov (1900 kg te?ak espace IV).
O?itno sem samo razvajen nerobatosti, takoj?nje odzivnosti in prijetnosti bencinarjev.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Dr?i. Tudi clio RS recimo na 60k, vsaj v clio 2... verjetno zato, ker se ve, da se takih avtov ne bo?a.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani