Jaz pa ponoci na majhnih kriziscih peljem ez rdec semafor....ok guilty...ne da se mi cakat ob 3.00, pa vidis, da ni nobenga nikjer...
sej ameri?ani majo to dober po?lihtan, ?e nima? zelene pa bi rad zavijal desno, pogleda? levo ?e noben ne prihaja pa lahka zavija? ?ez rde?o sam ?e nardi? pa karabol so pa fajne sankcije
Ma? prav , samo nekaj si pa vseeno pozabil, zrak ki ga stisne? se segreje. Tako da tudi avti ki imajo kompressor, pri katerem ni zipu?nih plinov v bli?ini, se stisnjen zrak pravtako segreje in tudi rabijo intercooler, ni pa nujno.
oujea za segrevanje zraka pa nisem vedel da je tolko pritiska not pr dizlu vem da s pritiskom se zrak segreje in dizl pokne brez sve?ke, da se pa to pr turbinah in superch. dogaja to segrevanje zraka pa nisem vedel
To je zelo pomankljivo, ?e povej. Pol mi pa tole razlo?i ?e spotoma, kako se lahko segreje, ?e je hlajena z oljem, na le?ajih in z vodo v tla?nem delu ohi?ja ?
dve kovine se stikata, toplota se vseeno proizvaja z izpu?nimi plini in segreje po?asi turbino, zato se tam na drugi strani ko je sesalna enota segreje posledi?no zrak intercooler pa ga ohladi.
Ja ?e ho?e? met intercooler mor? met neki za hladit to je pa tist zrak ko gre skozi vro?o turbino in se more ohladit da pride tebi v sesalne kolektorje kot hladen zrak
Evo ti ?e sliko povezanega vsega skupaj (za filtom gre cev z hladnim zrakom iz intercoolerja zato sem naredil tak mosti?ek moder )
Ma ne vem. Kar se usnja ti?e se ?e nisem ?isto odlo?il. Se bom pa v nedeljo verjetno peljal z enim Audijem z leder zici pa bom na lastne o?i videl kako se obnese zadeva
@edit: na sre?o mazda ?e zdale? ni priljubljena med tatovi
ko ne morjo n? vn plunat radio... ne mo?e --> integriran, volan... ne mo?e --> ne najdejo ?ramfov ko so jih japonci skril, airbag... bolj te?ko --> se ne morjo odlo?it kirga plunat ko jih je tolk not, denarco... ni ?ans --> prev? predalov in premal cajta za iskat
Ja avto ima malenkost ve? kod 15.000 km prevo?enih pri 20.000 km me ?aka prvi servis pa se bom tam probo pozanimat sam nevrjamem da mi bodo kaj v pomo?. Pri akrapovi?u sem se ?e pozanimal da bi mi naredili celotni izpu?ni sistem tak da to je to pa ,da menjam ?e interkoler in take malenkosti. Rad bi seveda ?e bo mo?no ,da pridem tam nekje do 200 konjev. Zato pa spra?ujem vas ko morti malo bolj poznate mazdo ,?e bi se kaj dalo. Symon vseeno hvala
Sej 200 lahko vozi? tudi z Trayal gumami,samo,kako bo? pa vozu in se zaustavil,je pa drugi problem.
Te Pirelli 6000 so za umirjeno,penzionisti?no- ni?- adrenalinsko vo?njo.So mogo?e malo bolj?e od povpre?nih gum in zelo dra?je od njih.Po de?ju mora? zelo paziti,ker bo?nega oprijema sploh nima.Skratka,sem imel ?e ni?kolikokrat bolj?e gume.Vsem jih toplo odsvetujem.
Pa to smo jih dobl montirane ker smo vzel ?porten paket cordobe, ni?ja, ve?je felge,... pa so montiral pirelli gor sej dok bom mel svoj avto bom ?e velik novga vedel kaj ja in kaj ne
Ne telovadi daj,jih imam sedaj(P 6000)in se dr?ijo ovinkov kot pijanec plota...?e posebej,?e je de? je loterija z njimi kam prit.
resno? se ?e spovnem ko smo se po de?ju enkrat nwm kdaj peljal iz ikee (graz) pa re?e ata miha poglej ?tevc, jz pogledam in vidim prebito magi?no mejo 200 ?e sestri? ko je fanatik za te stvari je rekel da so super
kaj je pa z pirelli-jem narobe :ne vem: mi smo na seatu mel pirelli p zero p6000 pa so dr?ale vseh 5 let, sicer smo mel sam 30k sam vseen je ?el avto v prodajo na prvih gumah
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
to je TO STROJ na kvadrat mazda me vedno znova presene?a joj, japonci so znova in znova polni skrivnosti
If in doubt, flat out...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani