Okej no, da ti kuri 6L pri 160+ km/h pa ti lah prodaja? eskimom no Tam ma cel spiritmonitor.de povpre?no okoli 5,8, bencinar pa pri taki hitrosti kuri krepko preko 10.
Razen ?e si vozil ve?ino ?asa 50km/h po LJ pa potem ?el za 10 minut na AC, potem ja
fak kam smo prisli, da je tezko obracat eno faking stikalo in prizgat luci, ko je to potrebno
auto luci, vecje bedarije se ne
Ja, pa kar s tipko pri?ge? avto namesto da bi ?el ven in s ro?ico ga pognal. Zaganja? z akumulatorjem, ve?je bedarije pa ?e ne! (Sarkazem btw.)
Mislim, da je Mazdin senzor vseeno malo bolj?i od Renaultovega, vendar ?e vedno slab?i od PSA in VW grupe. Opa?am, da se tudi pri CX-3 v tunelu ?ele nekje na sredi tunela pri?gejo vse lu?i. Pri PSA in VW se takoj na za?etku tunela, pa ?etudi je zunaj mo?no sonce. O?itno imajo neke druge svetlobne senzorje.
Si se kaj igral z nastavitvijo ob?utljivosti? Jaz sem jo pove?al in se zdaj pri?iga bistveno prej (je pa res da v de?ju in megli ?e vedno glumi gljivo).
- ?e vedno vgrajujejo isti HUD, ki je bolj kot ne igra?ka in ne pa?e v tak segment vozila (taka blagovna znamka si zaslu?i bolj kakovosten in pregleden HUD, ne pa samo en kos plastike, kateri se v?asih dvigne in v?asih ne)
Hmm, ja, meni je HUD hudo uporaben, je pa mal cheap. Je pa res da nisem barvnega projiciranega HUDa videl nikjer v tem segmentu - naziwagni jih sploh nimajo pod 40 jurji. Ma kdo drug?
Ne Igo navigacija z Here maps (ali tomtom) - na androidih, kar imam v avtu lahko sam izberes zemljevide in posodabljas, na kupljenem iphone appu pa imajo Here maps in dela.
Vse je samo stvar licence. Za androida iz avta sem ze limal tukaj slike kako lepo dela in ponuja tudi obvoze (ce imas to seveda vklopjeno, jaz imam ce obvoz prispara vsaj 10 min mi ga ponudi)
Samo danes imas lastno Here maps aplikacijo, ki je bolj za en shit, in ostale navigacijske appe ki uporabljajo te mape.
Po informacijah jancha na partisu here maps razvijajo lokalni provajderji, tako kot poprej topmaps. Janch jenen izmed njih (monolit)
Jap, saj navigacije na telefonih so na?eloma novej?e. Osebno se mi pa zdi da ma vgrajena navigacija vseeno bolj?i vmesnik za vo?njo (dodajanje obvozov, novih ciljev, etc.) in ti ne kuri baterije na telefonu. Integracija v ADD dela vo?njo tudi precej bolj udobno, tako da kljub licenci za Sygic ter GMaps na telefonu mi je vseeno ljub?e voziti z Mazda navigacijo.
Ce se prav spomnim, je Nokia, ko je bila se lastnik Here, kupila Navteq ... Takrat se je storitev imenovala Nokia Maps... kasneje so jo preimonvali v Ovi Maps... in se kasneje v Here Maps ...
Torej predvidevam, da sd kartico registriram pred prvo uporabo in od takrat dalje velja brezpla?na 3 letna posodobitev? ?e bom navigacijo potreboval ?ele od septembra dalje, bi s kasnej?o registracijo lahko pridobil par mesecev?
Hmm, v mojem primeru je kartica bila ?e takoj vezana na vozilo ko so mi jo dali. Mo?no pa je da jo je posodobil / povezal z avtom ?e salon.
No pa smo v sne?ni apokalipsi pogruntali kaj se zgodi z SBS ter MRCC v slabem vremenu
?e ti brozga prekrije prednji radar najprej neha prepoznavati vozilo pred tabo (ADD ve? ne ka?e slike avta), potem se pri?ge pa lu?ka za izklop/napako SBS sistema. Dokler ne spuca? senzorja in restarta? avtomobila se tempomata ne da ve? vklopiti.
Z ostalimi "bombon?ki" ne bo ni?, ker smo ?e vse dodatne "bombon?ke" pridobili ob naro?ilu. 100% sem, da avto brez njih ne bi bil ni? cenej?i.
Se pa strinjam, da je nelegalno kopiranje ene vrste kraja. Pa? smo dru?ba, kjer kraja v trgovini ni enaka kraji intelektualne lastnine (fotografije, programska oprema,....)
Daj definitivno vzemi kartico. Uporaba piratske namre? zahteva da gre? ?arit po softwaru na CMU in crackat aplikacijo za navigacijo (in to vedno znova po posodobitvah). Prav tako mora? potem vedno znova kopati po torrentih za posodobitve namesto da vtakne? kartico v PC pa je. Zakaj bi tak debilizem po?el ko ti dajo SD kartico zastonj mi ni ?isto jasno, sam o?itno majo eni ljudje preve? ?asa v ?ivljenju
Online services ti verjetno ne bodo nikoli shekali, ker se po?ilja kriptirana serijska ?tevilka avtomobila in jo preverja stre?nik. ?e bi po?iljal ?tevilko drugega avta bi jo pa? banali, tako da na crackanje tega ne bi preve? ra?unal.
To z TMC je pa totalen fail, ?e posebej ker bp deluje zunaj Slovenije. Zakaj pa majo v tujini te kode vpisane?
Postopek zahteva da "scracka?" aplikacijo za navigiranje, da ne preverja licence na SD kartici. Kolikor ti bodo te?ili na servisu pa je odvisno od servisa.
Ti bo pa posodobitev vse te hacke povozila in jih bo? moral narediti ponovno.
Evo, sem kon?no peljal mojo 3 na en izlet po avtocestah in prelazih evrope
Nekaj statistik, ?e komu koristi:
- Skupaj prevo?enih 2320 km
- Povpre?na hitrost 82 km/h (ve?inoma so bile avtoceste in nekaj nem?kih / ?vicarskih magistralk)
- Povpre?na poraba 6,8 L/100 km (ve?inoma vo?eno s tempomatom)
Plusi:
- MRCC je vreden vsakega centa, vozakanje po malo ve?ji gu?vi na avtocesti in magistralni cesti je bistveno bolj udobno. Pa ?e ne sekira? se ?e ?lovek pred tabo niha cel ?as med 78 in 85 km/h, ker avto popravlja razdaljo sam
Bolj je zanimivo da zna avto tudi zavirati, tako da ?e recimo nastavi? na 70 km/h pri vo?nji dol po hribu, bo zaviral avto da ne bo presegel hitrosti.
- RVM isto precej pomaga pri glupih italjanih ko ti vozijo v mrtvem kotu.
- Kvaliteta izdelave je top - tudi pri 185 kmh na autobahnu ni bilo nobenega ro?ljanja, vibriranja volana, zana?anja ali (presenetljivo) tulenja motorja. V bistvu je proti 130 bilo komaj kar razlike, opaznej?i je bil le zvok vetra.
- Kljub "samo" 120KM ma?ini ni prav ni? len pri posp?eveanju preko 130km/h.
- Avtomatski menjalnik je ?e vedno eden bolj?ih kar sem ga probal. Pri normalni vo?nji menjava zelo hitro, mehko in motorja prakti?no ne sli?i?. ?e ?eli? malo ?portnosti bo pa pustil motor tudi do 6000 obratov ko ga malo pohodi?.
- Navigacija ni lepa, je pa bila bistveno bolj prakti?na od Google Maps na telefonu. Vmesnik je bolj prilagojen za vo?njo (la?je dodajati vmesne postaje, nov cilj, preklicati pot, ipd.), prikaz naslednjega postajali??a ob avtocesti je zelo uporaben in prikaz kri?i?? na projekcijskem displayu dela vo?njo bolj udobno. RDS-TMC je deloval, so pa bili podatki velikokrat mimo.
Minusi:
- 18" stock feltne delajo vo?njo bistveno manj udobno od 16"k. Tudi privzete Michelin gume so crap, ker so hudi?evo glasne na malo slab?i podlagi in ob?asno "zvonijo" pri 130kmh.
- Preglednost nazaj ?ez okno bi lahko bila bolj?a. Vzvratna kamera sicer ta problem ?isto re?i.
- Tank bi lahko bil malo ve?ji, s 70L rezervarjem bi mel skoraj 1000km dosega. Tako pa je bilo treba tankati tudi v dragih dr?avah :/
- Mehanizem za ro?no premikanje sovoznikovega sede?a deluje poceni in se malo zatika.
- Preklapljanje med dvema bluetooth telefonoma najeda, opcija je zakopana v najbolj zakotni del menijev.
- Pogre?am spomin na voznikovem sede?u in nastavitvi projekcijskega displaya (punca je manj?a od mene kar pomeni veliko pretikanja gor in dol :/ )
- Follow me home funkcionalnost je neuporabna ker deluje samo ko lu?i niso v auto na?inu.
V bistvu sta to itak ista motorja pri ?emer je G120 elektronsko omejen. Do 4000 obratov (oz. nekje v tej smeri) imata identi?en navor. Je pa res da je 165ka ?e vedno mal hitrej?a. Poglej koliko te stane zavarovanje za mo?nej?o verzijo in se odlo?i a si pripravljen pla?ati dodatno za ve? pospe?ka preko 4000 obratov
Sej lih to me matra, 120 al 165 konjev sem neodlo?en
Pejt probat, men je G120 ?isto okej, je pa res da menjalnik mal menja dol ko prehitevam po avtocesti. G100 je pa grozen in ne vem zakaj ma sploh 6 prestav.
(Mam pa jaz porabo po AC vo?nji nekje okoli 7.5 povpre?no.)
?e se vsi spomnimo prometne nesre?e, ki se je zgodila nedavno nazaj na AC proti obali (nekje pri Nanosu, ?e se ne motim) in sicer zaradi "goste megle" - ali bi aktivni tempomat "videl" te nesre?ne avtomobile in bi sam zaviral? Torej ali ta laserski tempomat vidi "skozi" meglo?
Imamo kak?ne informacije?
Laserji na?eloma ne delajo v pogojih ko ti ne vidi? (ker so vidna svetloba) in SCBS nima niti dolgega dosega (zato omejitev do 30 km/h). Tako da v nesre?i verjetno ne bi kaj dosti vplival.
Kar pa se ti?e radarja - kolikor opa?am na moji trojki dela brez te?av tudi v nalivu in megli, tako da bi verjetno pomagal. Nima sicer zelo dolgega dosega - kolikor opa?am radar "opazi" avto pred mano ko je kaki dve 2 sek. varnostni razdalji pred mano. Tako da pri 130km/h se ne bi niti pribli?no ustavil, bi pa zbremzal dovolj da bi precej omilil ?kodo.
Res pa je da mi ?e ni uspelo stestirati zaviranja v sili z radarjem (in upam da nikoli ne bom *tok tok*) tako da nimam pojma kako hitro se odzove ?e je pred tabo stoje?a ovira.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Okej no, da ti kuri 6L pri 160+ km/h pa ti lah prodaja? eskimom no Tam ma cel spiritmonitor.de povpre?no okoli 5,8, bencinar pa pri taki hitrosti kuri krepko preko 10.
Razen ?e si vozil ve?ino ?asa 50km/h po LJ pa potem ?el za 10 minut na AC, potem ja
Povezava za deljenje
Deli na druge strani