To ni nikakršna eksotika, samo preznačkana zadeva.
Drugače pa sta izbira in odločitev na tvoji strani.
Problem pri nas je pač ker vse kar ni nemško je podcenjeno, kar je pa neznano pa narod avtomatsko obide ker se ne interesira glede modelov ter ne upa vprašati za njih.
Se strinjam, da so nemški avtomobili mnogokrat precenjeni in verjemi,da jaz raje pogledam in kupim kaj drugega kot nemca.
Fiat freemont in dodge journey sta pa preznackana modela,ne? Obojih je pri nas precej malo (kar ne pomeni,da sta slaba avta), ampak ne vidim pa zakaj bi jih šel gledati, ob poplavi nemških in nenemskih konkurentov. Imam raje nekaj kar mehaniki poznajo in za kar zlahka dobim rezervne dele.
Tako je; zgolj Porsche in subaru imata Boxer. Freemont? Dolgo časa nisem vedel,da obstaja 4x4 v tem avtu... Jaz se take "eksotike"nebi šel... Je dosti druge izbire.
Res je, prvi primerki so imeli Mercedesovo srce in mehaniko, ostalo pa je bilo od pokojnega Daewoo-ja.
Nekakšen korejsko-nemški mix je to bil.
Kaj pa zadnje Chevrolet-e si kaj gledal?
A ni bilo tako,da je Daewoo precej pozno vmešal prste? Musso je bil v štartu Ssangyong, šele kasneje se je za krajši čas preimenoval v Daewoo Musso.
Kaj pa ima Chevrolet zadnje čase od 4x4? Itak jih že nekaj časa ni na EU trgu (ali pa vsaj na našem trgu), pa že prej je bila vec ali manj zgolj captiva, kot neka napol preznackana Opel antara...
na tvojem WC-ju? hmmm, kot bi bla navodila za tazadnjo obrisat. 😈
Ampak v tem sneženem vremenu je tole fejst neprektična zadeva, ko želiš odmaknit brisalce od šipe, da jo očistiš pomrznjenega snega. In seveda bohnedej, da pozabiš odmaknjene od šipe in daš kontakt, ker želiš, da se ti avto ogreje. Roka brisalca najprej zaruži po robu havbe nato pa brisalec s silo udari po šipi. Z mal "sreče" poči še šipa.
Čisto resno; tole je meni ena boljših pogruntavščin pri Citroenu; tudi če ugasnes avto z ročico na "ON", moraš po ponovnem zagonu motorja, dati ročico najprej na "OFF" in šele potem spet na "ON", da delajo brisalci. Tako se izogneš nepotrebnemu in neželenemu vklopu brisalcev.
Tudi jaz na službenih avtih občutim slabšo odzivnost (malo z zamikom)+cager za temperaturo zna malo več pokazati+zna malo po zazganem smrdeti. Takrat ga ne smeš ugasniti.
Meni je cx30 noro všeč, sploh notri. Stelvio mi je res Kul,vsec mi je ne preveč nacickana notranjost (verjetno to kar večino moti ), crv nisem nikoli preveč gledal,ampak glede na pedigre je zihr ok.
Hibridna tehnika pri Toyoti me prej odbije,kot pritegne (old school), ssangyong si nebi upal kupiti (če bi gledal ta cenovni rang bi raje vitaro ali dusterja), zaljubljen sem pa itak v subaru XV...
A smo spet odplavali z raznimi Nivami in Lamboji ter jaguarji na drugi strani bo spet anketa?
To ni nič čudnega in to mi lahko potrdi legendarni punker in taksist Marin kateri je stalno na Mazdah, edino sedaj ima Kio Soul.
Kia pa kot vemo je delana na Mazdini licenci.
Od vzhodnjakov sem imel nekaj Toyot (Carina, Starlet) ter Daewoo (Nexia, Leganza) ter seveda taksiral pravtako z Mazda Premacy in sam lahko potrdim da je z razliko od ostalih znamk tu zvestoba in oprema, medtem ko drugje šteje samo imidž
Poznam kar nekaj starejših oseb ki imajo japonce po 15 in več let, sploh pa če ste opazili jih je največ parkiranih pred domovi upokojencev ter podobnimi zavodi
Nexia in leganza... Kje so te časi nexia je bila zAsnovana pod oplovim okriljem,ne? Racer je bil preznackan kadet , nexia pa kot nekakšen naslednik...
Sej zato je pa imel pri meni en tak poseben prostor v srcu, ki me je zbližal z bogom, saj sem vsakič, ko sem ga zagledal rekel "o moj bog" in sem ga zato tudi ljubkovalno klical kapelca.
Prvotno CX-30 (ker je tudi boljši polovici bolj všeč:)), in kot sem napisal sem mi zdi to že malo prevelik za moje potrebe (za CRV pa kot sem že v enem postu napisal, ker Honda nima drugega pametne izbire - frv pa je not go). Me pa zanima, sem si sedaj malo pogledal na netu....zakaj je CX-5 celo cenejši kot CX-30, ker je "kao" star model, CX-30 pa sedaj nov model, novi motorji, itd., čeprav je večji avto oz. drug rang.?
HR-V si pogledal? Jaz bi v tem rangu pogledal še Nissan "kaškaj", Mitsubishi asx ali eclipse cross (meni zelo vsecen ; sem ga vozil) in definitivno subaru XV (meni eden ljubših nasploh). Če ti je cx5 prevelika, ti je rav4 tudi verjetno?
1. Jugo 45 (1981) - 45KM (pobrušeni valji, zamenjana glava pa še nekaj malenkosti. ocenjena moč glede na top speed 65-70KM)
2. Peugeot 305 1.1 (1980) - 60KM (prvi avto, kjer sem se zaljubil v obliko limuzin)
3. Wartburg 1.3 (1990) - 58KM (4-taktni, klasična šasija, manj kot tono teže. Presenetljivo uporaben avto)
4. Kia Clarus 1.8 (1999) - 118KM (prvi nov avto, prvič klima, motor narejen po mazdini licenci)
5. Mazda 6 2.0 (2004) - 121KM (prvič dizel, prvič turbo and I love it)
6. Mazda 6 2.0 II (2008) - 140KM (odlična kombinacija športnosti in uporabnosti, naredil v 11 letih skoraj 300kkm)
7. Citroen Picasso (2001) - 116KM (eeee kaj?!?!? Trenutek slabosti, itak jo je pa baba pol vozila, tako da je bila zgolj na papirjih moja)
8. Mazda 6 2.2 III (2019) - 150KM (najbolj eleganten avto do zdaj, skoraj premium občutek)
Priznaj,da ti je bil Picasso najbolj všeč.... Tisti športen filing, neposreden volan, ful ergonomski sedezi, Ergonomija sedenja je pa itak dbest... Pa še ko se spije kakšno pivo se od daleč ne ve kaj je prednji in kaj zadnji del avta...
@Nejc1986 ali bi sploh vedel, da je Mazda najboljši avto, če jih ne bi še toliko drugih sprobal?
Ja,je treba sprobati več stvari:) je pa res bila Mazda daleč najbolj zabaven avto in edini, s katerim sem se vozil samo iz gušta... Ko ni bilo kaj delati,se je en krog z miato zdel fajn zdravilo
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
No,recimo en avto,ki je po krivem spregledan; outlander.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani