Tole jest od tm ne bi su dokler mi ne bi zamenjali vinjete. Oni so lepil, oni naj zrihtajo. Glede teh stvari pa znam bit kr fejst tecn, in tud generalno je tko, k en tkole zajebe mors bit kr tezk, drugac ne bos nc dosegu.
Uf mal ti kuri. Jest imam po 6000km, 6.5 porabo, od tega 90% avtoceste, in vozim 130 ce lahko, drugace pa guzva, in je veliko bremzanja in pospesevanja.
Ravno v nedeljo sem bil v Celju, pa se je en model z mazdo 3 vozil po avtocesti 120 ali ?e manj.In potem tak napi?e, da mu pije 6 l/100 ali ?e manj. Seveda, ?e ga pa ?e kamioni prehitevajo in vozijo pol v zavetrju kamionov.
Z mojo mam zj 5800km, 90% po avtocesti, vecinoma nastavim tempomat na 130, in je poraba po racunalniku 6.6, po izracunih pa skorj 6.7, ksn stamprle mnj.
Ceno ni?ajo mo?no v primeru njihovega financiranja, ki je drago napram Mazdinemu EOM 0,0%
Jest nimam EOM 0,0%, pa ne preplacam tolk velik lizinga, na koncu mal mnj kt 2000 vse skup z odobritvijo in podobnim traparijam. Pri ostalih se teli dnarji vrtijo od 3 do 4000. Plus, tukaj mi je vsec da mesecno placam kar placam, in zadnji obrok je enak prvem, ne pa neke traparije da zadnji je pa 2000+ kt ma skoda naprimer
En hiter odgovor bi potreboval. Za Mazdo 3 je ET50. Nekje mi ponujajo ET51. To je 1mm razlike in pravijo, da ni problema. Kaj menite ostali? Pasejo? Problem v primeru nesre?e?
Itak da mora pokrov?ek ven ....kak bi pol gume centriral????? Saj na centrirki ponavadi tam skozi pogleda navoj na laterega potem zategnejo da felna ne pade dol.
Jest tega problema nimam, vsaj ne s tretjo. Edino problem je vcasih v rikverc dat, samo pol pa spustim sklopko pritisnem in gre. To se mi je dogajal na prejsnjih avtomobilih in me niti ne mot tolik
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Logicen korak glede na trenutni line-up bi bil CX-7
Povezava za deljenje
Deli na druge strani