Ja naredijo... pred ?asom se je en tak prodajal, ki je bil celo od avto?ole - ?e zdr?aijo 400kkm torture u?encev avto?ol pol je to res kvaliteta brez primere.
To sicer res, sam je blo pa kr mal scary gledat tisto prikolco, ki je kar po?teno nihala gor in dol. Pa k bi bila vsaj prpeta na kak?nega 2 toni te?kega SUV-a bi ?e rekel ampak Jetta - hmmm
Sem pa danes spet trpel med temi inozemskimi cestnimi intelekti... pa to ne more? verjet kaj po?nejo.
Francoz mi sko?i direkt izza kamiona, da je blo treba na polno zavirat, Hrvat se je odlo?u, da bo mal s?ekiral obcestne table in je pa? pravilno spustil hitrost na 60km/h in to na AC.
Starej?a Belgijka se je postavila na prehitevalni pas in previdno s 95km/h se ni pustila, da bi jo kdo premaknil od tam tako, da je pa? cela kolona bila prisiljena iti mimo po voznem pasu.
O Nemcu in vo?nji s prikolico skoraj s 140km/h pa sploh ne bom izgubljal besed.
Presene?en sem bil pa danes nad Italijani saj so vsi vozili res lepo in v skladu s predpisi in cestnim bontonom
Aha...torej ce ni nikogar, se lahko semafor ignorira? To so kaksni novi predpisi.. Ker ko sem jaz pred mnogimi leti delal izpit, so bili prometni predpisi ocitno drugacni .... Saj ni cudno, da potem veliko folka tako vozi tudi takrat, ko je polno prometa... Jaz recimo sem navajen, da dam smernik tudi ce ni nikjer zive duse... Pac cisto avtomatsko ... In prav tako se ustavim pri rdecem semaforju... tudi ce ni nikjer zive duse ...
Sam res, pr katerih zahojencih sva midva delala izpit? Namest, da bi pustili, da vsak dela po svoje, kot mu pa?e v tistem trenutku.
To sem jaz do?ivel s strani enga sivolasega Nemca. Dobesedno ne ve? kaj bi naredil.
So pa teli tujci ena ?iva katastrofa n na?ih cestah in ne razumem slovenceljnov, ki tako ?islajo obna?anje voznikov v tujini. Ker to kar kle po?nejo je skregan ne samo z varno vo?njo ampak z vo?njo na sploh pa ni nekih razlik; Nemci, Italijai, Avstrijci, Francozi, ?vicarji, Nizozemci, da o vzhodu in jugu sploh ne zgubljam besed. ?e bi se policija samo zapodila s Providami na AC in snemala ?e kej druzga kot samo hitrostne prekora?itve bi lahko kasirali kot pri norcih.
Zadnja cvetka: Dva ?vicarja se ustavita na izvozu z AC in sicer tako, da sta oba avta stala pol avta na koncu zaviralnega pasu in pol avta na voznem pasu, kjer so drveli mimo 130km/h. Katastrofa - to mentalno uravnove?en ?lovek ne naredi niti v sanjah, njima se pa ni ni? ?udnega zdelo in sta preu?evala zemljevid - ja jebemu kaj v ?vici pri takem standardu, ki ga imajo, ne poznajo navigacije al kaj?
(1) Z motornim vozilom je dovoljeno vle?i najve? eno priklopno vozilo, s traktorjem in pri gospodarski vo?nji pa najve? dve priklopni vozili.
(2) Pri gospodarski vo?nji za prevoz oseb s cestnim turisti?nim vlakom so dovoljena najve? tri priklopna vozila.
(3) Vle?na naprava ne sme biti obremenjena bolj, kot to dovoljuje proizvajalec vozila oziroma proizvajalec vle?ne naprave, pri ?emer se mora upo?tevati ni?ja vrednost.
(4) V primeru, da priklopno vozilo ali tovor na njem zakriva vidno polje v vzvratnem ogledalu vle?nega vozila, morata biti na vle?nem vozilu name??eni dodatni vzvratni ogledali, ki omogo?ata normalno vidno polje.
(5) Z globo 40 eurov se kaznuje za prekr?ek voznik, ki ravna v nasprotju z dolo?bo ?etrtega odstavka tega ?lena.
(6) Z globo 80 eurov se kaznuje za prekr?ek voznik, ki ravna v nasprotju z dolo?bo prvega ali tretjega odstavka tega ?lena.
(7) Z globo 500 eurov se kaznuje za prekr?ek pravna oseba, samostojni podjetnik posameznik ali posameznik, ki samostojno opravlja dejavnost, ki ravna v nasprotju z dolo?bami prvega ali tretjega odstavka tega ?lena, njihova odgovorna oseba pa z globo 80 eurov. Z globo 80 eurov se kaznuje za prekr?ek tudi odgovorna oseba dr?avnega organa ali organa samoupravne lokalne skupnosti, ki ravna v nasprotju z dolo?bami prvega ali tretjega odstavka tega ?lena.
So pa kazni res sme?ne in v rangu minimalnih prekora?itev hitrosti na AC pri tem, da nepravilna uporaba prikolice se dejansko lahko kon?a katastrofalno.
Ampak ta velik del sem pa naredil na kapelci, ker je moji dragi en cepec odlomil cel ?pegu, k se je drenjal med dvema parkiranima avtoma. Predno sem razstavil zadevo sem mislil, da bom doktoriral, ker francozi so pa? eni navadni cepci, ker zadevo tako zakomplicirajo, da te vse mine. V glavnem sem iz plastike naredil vse polomljene nosilce in restavriral cel notranji mehanizem. ?e najbolj me je zajebavala vzmet, ki dr?i oziroma omogo?a, da se ogledalo ob udarcu zlo?i. Vzmet je tako mo?na, da sem jo nazaj spravil ?ele z nekaj triki. Vzmet sem stisnil in jo na treh koncih zvezal s tanko ?ico, da je ostala stisnjena ter jo vstavil v le?i??e in zapel z zaponko - ko je blo vse na mestu sem samo odvil ?ice, jih potegnil ven in zadeva zdaj deluje tako kot mora.
Sicer novo ogledalo ni zelo drago, ampak tudi, ?e pr?para? teh 55? je dober ob?utek.
Ena od v?eraj, kjer so govorili milimetri, da ni po?ilo
Zadeva je zanimiva v toliko, ker mi je najprej stari Passat na desni ukradel pozornost saj je hotel zaviti na moj pas. Najprej sem sicer mislil, da je crknil in ima vklopljene ?tiri ?migavce, ker kdo pri zdravi pameti bi ?el na drugi pas iz stoje?ega stanja, ker pred njim ni bilo nobenega vozila. In ko sem peljal mimo je ?tartal in zavil vame (na posnetku se ?al ne vidi) - toliko, da ni po?ilo, ker sem pogledal v ogledalo. In v tisti sekundi, ko sem bil zaposlen s Passatom in pogledal ?e v ogledalo je z desne hotel na moj pas ?e en bukselj brez ?migavca, ki pa sem ga zaradi pogleda v ogledalo dobesedno spregledal in samo hiter refleks zadnji trenutek je re?il karambol.
Ne vem, ?e vse ?tima v oglasu... 1.9 TDI (105KM) ma?ina tipa ?rpalka ?oba se je vgrajevala do letnika 2009. ?e pravi, da je letnik 2010 pol ima ali 1.6TDI (105KM) ali pa 2.0TDI (140KM).
Glede stola in pokanja/premikanja je potrebno neke nosilce menjat - vsaj tako so rekli na servisu, ko so jih menjali v garanciji. Od takrat imam mir tako, da verjetno samo z zategovanjem ?raufov ne bo? kej dosti naredil.
Glede skubljenja opreme je pa to ena ?rna pika za Mazdo. ravno lu?ke varnostnih pasov zadaj in zvo?ni signal, ?e se kdo odklene med vo?njo je pri treh otrocih zlata vreden. ker druga? niti ne ve? a se mulc odklene in bi to lahko ugotovil ?ele ko bi bilo lahko ?e prepozno.
proti Mazdi 6 je kot gugalnica... Jih imamo nekaj slu?benih z manj km kot je na moji pa so vsi mehkocurni - super za AC ampak poraz na kaki bolj razgibani cesti.
Ah ne... avto mora bit tolk trd, da ve?, da se vozi? po cesti in ne po pudingu
In men je ravno to najbolj?i del ?estke... super podvozje in natan?en volan... Ko bom pa enkrat star ata si bom pa kupil passata al pa kej mehkega... v stilu mehka cura mehek avto
Moji ne rabim ni? delat. Ona si sama dela... Gumidefekt sicer. Ampak najlep?e je to, da si polno nalo?en in z 1 mese?nim otrokom
To se mora zgodit na vsake toliko, ker ?e ne je Mazda en ?iv dolg?as.
Me je par dni en doma?in tukaj na morju prepri?eval, da naj raje zamenjam Mazdo za Audija, ker Mazda je ?iv dolg?as, ker se premalo kvari. Z Audijem pravi pa ima kr pestro ?ivljenje saj je vsak let jurja al pa dva ? izrednih stro?kov, bi blo pa ?e ve?, ?e si nebi vse sam poservisiral.
a sam ... sem mislil, da bo kej ve?. Mah brez veze zastonj deu.
A se bo kaj poznalo pri porabi nafte?
verjetno, da ne, ker je zna?ka na maski, bi jo moral zmontirat ali na kako dovodno cev za gorivo ali pa ?e bolj v tank.... pol pa bi bil konkretni prihranek goriva.
nehi mi tele oglase limat , ker se ?e dve leti se naslajam, da bi si to?no kej takega ubodu... pol sicer zmaga zdrava pamet ampak, ko spet grem na avto.net gre pa zdrava pamet v robide,
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ja naredijo... pred ?asom se je en tak prodajal, ki je bil celo od avto?ole - ?e zdr?aijo 400kkm torture u?encev avto?ol pol je to res kvaliteta brez primere.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani