Danes sem vozil novo kio od sodelavca,1.4 turbo. Moram priznati, ?eprav nerad, da ta motor je pa res dober, zvok tudi.
Ima mislim da okoli 280nm navora.To je benzinar, kakr?nega bi morala narediti tudi mazda in bi se druga?e pogovarjali o benzinarjih.?e bo... ko bo...novi x motor vsaj pribli?no tako dober, bo v redu. Aja, pa poraba kie ppo mestu okroglo 8,6l/100 po ra?unalniku.
Zanimivo je, da so Skyactive-X modeli trojke izginili iz cenikov. Zakaj?
Baje, da klenkanja ?e niso odpravili. Izgleda, da so preve? pompozno napovedovali revolucijo in sedaj ni vse tako, kot mora biti.Jaz teh prvih motorjev zagotovo ne bi hotel imeti.
Lublan?anom bi morali oprostiti obveznost uporabe zimskih gum. Ve?inoma jih tako ali tako ne znajo uporabljat.
Jaz pravim, da jih edino primorci prav obvladamo. Folk mi re?e:mah, jaz bom sedaj spomladi kupil nove zimske gume, jih dam gor in imam potem tri leta mir...?? halo, kaj ne bi bilo bolje kupiti letnih, ker itak na obali ni nikoli snega, ve?ina pa, ko je vi?je od ?rnega kala sneg ne zapustijo tega "varnega" obmo?ja. Tako, da v bistvu nimajo nikoli res pravih gum na avtu...
Ali pa bodo benzinarji, 0,6 litra prostornine, 3 cilindri, en cilinder se bo deaktiviral po klancu navzdol, drugi po klancu navzgor, ?e bo klanec prevelik, pa ?e tretji in bo tako onemogo?eno pretirano vlivanje benzina v ta stroj. Hitrost bo pa elektronsko omejena na 117 km/uro, (samo na ravnini), pri klancih navzdol pa "spu??ena" na 119,43 km/uro.Bili bodo euro 12,poraba deklarirana 7dcl/100.
Max.dovoljeno ?t. oseb v avtu za "normalno"dru?ino-1 odrasla oseba (do 79 kg, takrat ne bodo ve? dovoljeni hamburgerji in ma??obe ter sladkor) in en otrok do te?e 45 kg.Za " ve?je" dru?ine bodo na voljo suvi iz ?rne abs plastike, dovoljene te?e do 670 kg skupaj z veliko dru?ino;dvema lo?enema star?ema, ki ?e vedno ?ivita v skupnem gospodinjstvu in dvema skurjenima" frocoma od ra?unalni?kih igric.Na voljo pa bodo tudi plasti?ni elektri?ni modeli z realnim dosegom 195 km,tako,da bodo primerni tudi za dalj?a potovanja, npr. od Kopra do Ljublane pa ?e celo po mestu bo mo? nekaj ?asa voziti.Nato bo sledilo 3 urno ?akanje na el. polnilnici, da pride? na vrsto, vmes bo dru?ina lahko sko?ila na ogled ?ivalskega vrta in nato urno domov...
Pri nas imamo M3 120 in CX-5 165, oboje 2WD MT, in ni nobenih problemov glede mo?i motorja. Pa? mora? znat voziti (predividevati) pri optimalnih obratih. Poraba ostaja nizka. Edino kjer ga zmanjka je na AC - se zna peljati normalno, divjat/skakat pa ne more?.
ps Zanimiv 2019 M3 AWD review:
Saj 165 konji?ev izgleda res veliko. A pri 2000 obratih jih ima? samo 50 na razpolago in 175 nm navora.Tej konji so malo zavajajo?i, saj jih max. ?t. le redko dose?emo. In takrat je poraba...
Mazda res brca v temo s tako svoh motorjem v trojki
Ma, v bistvu bi lahko bilo tako, samo bi morali dat tudi noter eno turbinco, pa tam ene 200 konni?ev za bolj ?portne tipe. Pa bi imeli ?parov?ka za nedeljske panoramske oglede in ?portno zver za "prave" mo?ke(take, ki imajo ?e vedno pora??ene prsi in noge)
Tudi v 6-ki bi lahko ta mo?nega optemili z turbino in bi imeli tudi tam zverino z blizu 300 konji?i. Dodali bi kak difuzor?ek in spojler?ek in to je to.
js sm namest unih razponkanih dal gor nove sava katere bom dal zadaj, spredaj bojo pa dve rabljeni da bom meu filing ce drzijo .. tko da ne bom glih vedu kok drzijo oz se nucajo savske... pa drugo leto
drgac pa glih dons k sm jih mislu zamenjat... preberem da bo u tork spet sneg do 600... jebemuu
Sem napisal nekje, da prihaja ?e zadnji sneg in da gor pri vas ?e malo po?akajte z letnimi gumami.
hvala za ponudbo ogledal, vendar sem prisel do zakljucka tudi po mnenju nekaterih "strokovnjakov" da bom najprej zamenjal avto za kaj mocnejsega oz za avto kateri ima vec navora, saj ne se z dvemi majhnimi otroki ne mislim zajebavat se z avtom ce se mi bo po moznosti pregreval tko da bom se malo pocakal s prikolico....imam pa v planu kupiti novo oz staro do 5 let.
Alora mora? kupit dizla, najbolje 175 konjskega in bo? imel mir glede prikolice.
Nejc,?e bi mene avto tako zafrkaval, da bi bil ve? pri mehanikih kot na cesti, bi bil ?e zdavnaj kup o?gane plo?evine na kaki njivi. Jaz sem imel podobno sranje z p ugijem 306.
Mi je kar ugasnil in ga za vraga nisem mogel v?gati. Pa je pri?la avto vleka in glej ga zlomka-v?ge?Pa so menjali na servisu glavni ra?unalnik, pa to pa ono, za silo so ga zakrpali in je ?el na brzino od hi?e.In sem si obljubil, da nikoli ve? francoza k hi?i.
Sej, ?e sem ?isto iskren,gre Kia v pravo smer z oblikovanjem svojih modelov, ki so res v?e?ni. Za razliko od skoraj vseh premium znamk, ki so skoraj vsi kr neki, ?e ?e ne neuspeli oziroma dolgo?asni. Mislim, da bo v prihodnosti kia imela najlep?e avte poleg mazde, ?e ne bodo krancljali vseh modelov z plastiko in se upali biti ?e bolj druga?ni in od?tekani.
Kak navor...kako blendanje tovornjakov...ne spravjajte ?loveka v strah, no...
Zakaj 145 konji?ev ni dovolj za vleko prikolice? Zakaj je samo dizel za vleko prikolice? Kako so avti 30 let nazaj vlekli prikolice na morje, ko ?e ni dizlov blo? Zdaj bo pa samo na dizla dovoljeno priklop za prikolico montirat al kaj?
Po predpisih se bo ?ist komot peljat s tem avtom in prikolico, pa sklopka ne bo ni? trpela...
Pred leti so pa? benzinarji delali kolone proti Kozini, ko so sopihali in kuhali...in kamioni so jih prehitevali.
Sej pravim, da bo ?lo za silo, a dizelska m6 bi mu samo pomahala v slovo in ?e je ne bi bilo ve? na spregled. In ja, dana?nji tovornjaki z 560 konji in ve? gredo enako hitro po ravnem in v klanec... in ja, taki blendajo benzinarjem, ki sopihajo v klance. Razen, ?e ni to kak benzinar tipa porsche cayenne, ki ima tudi navora za izvoz... to je to.
Avto ima zelo dolgo prera?unane prestave in malo navora. Za vleko po?itni?ke prikolice bi bil bistveno primernej?i dizel, a bo ?lo tudi s tem. Seveda pa bo sklopka bolj trpela ob speljevanju na strmih klancih oz. prelazih.
Za vleko je pomemben navor, ko ga pa ta benzinarka nima v izobilju. Verjetno za silo bo ?lo a najbr? v kak ve?ji klanec ti bodo kamionarji blendali, da se jim odmakne?. Pa sklopka ne bo najbolj vesela...
Kar se ti?e bencina in dizla smo kar vredu,za plin pa ne vem. Lp
To?no tako. Veliko italijanov tanka dizel pri nas in na njihovem mazda forumu izredno hvalijo na? omv dizel.Pa ne zaradi ni?je cene. Nekateri pravijo, da je celo bolj?i od njihovega agipa.Tako, da mislim, da ni ?tos v slabem gorivu.
Bo kr dr?alo. Pri nas na ?ihtu imamo 2 plinska generatorja, ki jih servidirajo Avstrijci in pravijo, da imamo zelo slabo kvaliteto plina, kot ostala juga.
Tudi, ko pridejo avstrijsci kaj servisirati, montirati k nam se vedno nekaj prepucavajo in va?ijo, na koncu pa naredijo slab?e kot na?i in morajo re?evati reklamacije na delo +material. Drugi?, ko pridejo, pridejo z uhi dol in potiho.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Danes sem vozil novo kio od sodelavca,1.4 turbo. Moram priznati, ?eprav nerad, da ta motor je pa res dober, zvok tudi.
Ima mislim da okoli 280nm navora.To je benzinar, kakr?nega bi morala narediti tudi mazda in bi se druga?e pogovarjali o benzinarjih.?e bo... ko bo...novi x motor vsaj pribli?no tako dober, bo v redu. Aja, pa poraba kie ppo mestu okroglo 8,6l/100 po ra?unalniku.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani