Sej to ni odbija?... to je le prevleka odbija?a. Spodaj pod njim je tisti pravi odbija? in tistega pa ne bo? niti pribli?no takole zlomil... in tisti te dejansko varuje pri trku, ker tole na sliki je pa le ?minka.
30-day money back garantee - ampak le ?e nisi odprl in sprobal zadeve. Se pravi po doma?e vsaj eno fla?ko bo? kupil in pla?al v celoti, ker ko jo 1x odpre? je ne more? ve? vrniti. To pa je zavarovanje nakupa by USA standards.
Zadeva torej velja le v primeru, da recimo kupi? 10 fla?k (sicer ne vem, ker osu bi to naredil preden zadeve na sproba, ampak OK), re? ne deluje in prej kot v enem mesecu vrne 9 neuporabljenih fla?k.
Druga?e te je pa Jadranko Juras lepo vpra?al kako to merite na tanke - kak?na enota pa je en tank goriva? To ni konstanta ampak je spremenljivka in je odvisna od same prostornine. Edina logi?na bi torej bila, da re?e?, da rabi uporabnik najprej skurit 200l goriva (a je to v treh tankih, ?tirih petih ali ve? sploh ni pomembno) potem pa naj bi se poznal nek efekt.
pa dejansko pznas koga, ki je dobil denar povrnjen? Aja... Saj res ... to ni mozno... Saj izdelek 100% deluje... In sploh ni mogoce, da kdo ne bi bil zadovoljen... Kot sem ze napisal... Ce bi bilo kaj resnice v tej pravljici... Bi to proizvajalci avtomobilov ze sami priporocali... Tako pa ima edino korist od tega proizvajalec teh aditivov... Sluzi pa na racun naivnih strank, ki celo verjamejo, da so zaradi tega zmanjsali porabo in s tem prihranili ogromne denarce...
Pa sej...ni? novega, pol zadev na svetu dejansko laufa na placebo efektu tako v farmaciji, prehrani, raznoraznih dodatkih in ne vem ?e vsem. Pa? ?e ene zadeva ve?, bistvo je da je kupec zadovoljen, ker 80% folka se itak ne poglablja v detajle ampak ?ivi samo od lepore?ja. ?e pa kdo misli, da je bil na suho nategnjen pa lahko podma?e kar s tem aditivom da ne boli toliko.
No ko smo ?e lih pri BMW-jih. En primerek iz Slova?ke je o?itno ugotovil, da sem prepo?asen in da ?rte pomenijo zid ter je bolje se zaletet kot pa jih prevozit. Tudi avstrijski Mercedes je ugotovil, da je najbolj varno ob de?ju se postavit na sredinsko ?rto med pasovoma ter zabremzat. Tako ziher ne bo nesre?e.
Ne vem ampak zadnje ?ase najve?krat opazim tujce, ki delajo dejansko najve?ja sranja in neumnosti na na?ih AC... se vidi, da gre poletje notri in to privla?i na ceste raznorazne bedake od vsepovsod.
Boss, odgovor po dolgem ?asu, ?isto na kratko - sam si raz?iril debato iz golih stro?kov za Passata/Mazdo/?kodo na to, da naj si ?lovek privo??i nov avto, pa tudi ?e nima kaj dati v lonec (kar je, kljub temu, da je to odlo?itev posameznika, milo re?eno kretenizem par exellence), in v kombinaciji z delom o zbijanju morale in apati?nosti (kdo bo apati?en, ?e si lahko namesto nove Mazde 6 privo??i "le" novo ?kodo Octavio, res kriti?na situacija) si sam vpletel socialno-ekonomski vidik. Naslednji? pa? napi?i, da se lahko replicira samo na del, ki se nana?a na prvi post...
Z Gustavom sva pa? podala svoj pogled na nakup novega avta (nikjer ne pi?e, da je edini pravilen). Daj ?e malo premetavaj in obra?aj ?tevilke, mogo?e celo pride? do tega, da je nakup novega avta cenovno najugodnej?a varianta...
Pa dobr, a ti zna? vsaj en prispevek napisat brez, da bi manipuliral in potvarjal - vse je napisano, ne rabi? zavajat? Ma res no sej to je noro, kako posku?a? izvajat neke nami?ljene preobrate samo, da bi nadaljeval s trolanjem. Dej poglej ?e enkrat (?e ti ni prete?ko) o ?em govori prva tabelca, ki je NISEM objavil jaz. Govori o nakupu novega avtomobila in ne rabljenega... torej komentiramo nakup novega avtomobila in vse stro?ke povezane s tem in z uporabo v nekem obdobju. Ne vem no, a to je res tako nedojemljivo te?ko razumet al bo treba zraven ?e podnapise dajat (vsaj za nekatere).
Mislim s tabo se argumentirano pogovarjat je res misija nemogo?e, ker prvi? sploh ne bere? o ?em te?e debata, komentira? in negira? samo uporabnike, ki ti gremo na ?ivce, potem pisari? bedarije, ki niso povezane z ni?emer, namesto, da bi vsaj enkrat (res ?akam na ta dan) te tvoje pisarije tudi konkretno argumentiral, se vsaj toliko potrudil, da bi namesto v kregarijo ?as vlo?il v to, da bi sestavil svoj stro?kovnik in mogo?e marsikomu na ta na?in olja?al odlo?itev o prednosti ene in druge izbire. Ne to je o?itno prete?ko pol pa imamo en cel kup tvojega trolanja po tem forumu brez glave in repa ter zani?evanje vseh, ki pi?ejo druga?e kot je tebi v?e? oziroma vidi? v druga?nem mnenju napad na tvoje odlo?itve za katere si prepri?an da so 100% pravilne in da so vsi ostali skoraj bedaki, ker ne razmi?ljajo to?no tako kot ti.
Glej pa prosim, daj enkrat se nau?i bontona in ne napadi pisca ampak komentiraj napisano in napi?i tehten protiargument tako kot se v normalnih debatah to po?ne. Res prosim, daj enkrat napi?i argument, ga opremi s svojimi izku?njami, napi?i kak?ne resni?ne ?tevilke, da dodatno podpre? napisano in se ne vtikaj v pisce osebno ampak komentiraj le napisano.
Ok, ?estitke za prvi post, kjer najprej arogantno in samov?e?no zmerja? vse na forumu z butli. Le tako naprej bo? sigurno ?e dolgo ostal na portalu, brez skrbi. In ne vem zakaj ti je toliko mar za vse nas ostale, ker ?e si zadovoljni uporabnik, super, bo? prihranil ti mi pa pa? ne.
Ker pa imam ob?utek, da si prodajalec te zadeve in te zanima samo k?eft pol pa vemo kolk je tvoja ocena relevantna sploh, ker je na trgu takih in podobnih pripravkov precej pa ?e do danes se ni niti eden izkazal za zelo revolucionarnega.
ojej, ?e tole dejansko dr?i se lohk samo za glavo prime?.
ARETIRANI - ZASLI?ANI - OBSOJENI - KAZNOVANI IN SKORAJ IZGNANI IZ HRVA?KE ?lanice EU.
?lovek ne more verjeti.
?lani ?D O?PICA - smo se v petek odpeljali v Pulo kjer ima na?e ?portno dru?tvo jadrnico, da bi le-to kot vsako leto pripravili za sezono jadranja in regate. Po dobri uri dela na jadrnici pa nas obi??eta dva policista iz "grani?ne policije", prekineta delo , od nas zahtevata dokumente in jih zadr?ita. Po kak?ni uri ?akanja kaj in kako, zvemo da smo kr?ili zakonodajo Hrva?ke in sicer "zakon o strancima" ( stranci ? v EU ???) in sicer o delu na ?rno. Odpeljani - oziroma pospremljeni smo bili na policijsko postajo, kjer so nas popisali, zasli?ali, izdali varnostni ukrep prepovedi zapustitve dr?ave in nam izdali obvestilo, da bo proti nam vlo?ena obto?nica in obravnava pri sodniku za prekr?ke. Procedura je trajala kar 5 ur - od 19 do 24 ure. Naslednji dan pa obravnava pri sodniku za prekr?ke ob 10uri - zasli?anje vsakega posebej, brez odvetnika z branjem njihovih zakonov katere smo "kr?ili" , brez realne mo?nosti ugovora po hitrem postopku pravnomo?no obsojeni za "delo na ?rno na podro?ju republike Hrva?ke"- ?eprav smo opravljali dela na svoji jadrnici katere lastniki smo- z zagro?eno denarno kazen od 7.000 - 10.000 HRK in ukrepom izgona in prepovedjo vstopa v Hrva?ko. ("Zakon o strancima " ?len 73, ostavek 1, to?ka 1., kaznivo po ?lenu 224 in 226 odstavek 1, to?ka 1 Namre? dr?avljani EU - torej tujci - ne Hrvatje, na Hrva?kem na svoji lastnini ne smejo opravljati nobenih del tudi brisanja prahu na pohi?tvu ne , kot je izjavil sodnik za prekr?ke v pojasnilu, ter nam dobrohotno izrekel zni?ano kazen 2.000 HRK na osebo z takoj?njim pla?ilom.
Za sladico pa tako - banke odprte do 12, brez osebnega dokumenta z kartico ali evri ne more? pla?ati - ja kako pa naj imamo osebni dokument ?e nam je bil pa odvzet....pa smo se s pomo?jo razumevajo?e doma?inke v vrsti zna?li, da je zastavila svoje ime za na?e pla?ilo....
V OPOZORILO LASTNIKOM NEPREMI?NIN IN PLOVIL - PO ZAKONODAJI HRVA?KE: - za vsa dela morate pridobiti potrdilo o bivanju na Hrva?kem in dovoljenje za delo - brez tega morate najeti hrva?ko firmo registrirano za opravljanje dejavnosti katero ho?ete izvajati - vi pa lahko samo nadzorujete
To so bile besede sodnika
No pa si zamislite kdo bo pometel okoli hi?e, pa o?istil wc, zamenjal po?eno pnevmatiko itd. , kak?na banalnost in to v EU.
In ja, na pripombe nas novinarjev iz celega sveta so v fazi 2 umaknili neposre?eno upravljanje zadev prek volana in naredili klasi?no rabo potovalnega ra?unalnika (zakaj bi kdo hoto ?telat klimo na volanu, pri tem pa vse skupaj traja 5x dlje kot na roko na konozoli?)
Pa u?timali so podvozje, faza 2 je mela veliko bolj harmoni?no vse skupaj, pr F1 je blo na slo cestah kar muka. In ?e ena zadeva, ki jo malokdo ve, odpre? havbo motorja pr GH F1 in je not zagotovo en kup rjavih ?raufov in vodil, pr F2 so drugi ?raufi
Hmmm nenavadno... meni je pa ravno tole v?e?, da se da klimo ?telat tako preko volan kot klasi?no. Se pravi izbira? lahko eno ali drugo mo?nost nastavljanja. Res ne vem zakaj ste imeli novinarji ?eljo, da so potem ukinili upravljanje preko volana. Res nenavadna ?elja in marsikateri uporabnik se s tem ne strinja. :ne vem:
Aja, kje so teli rjavi ?raufi... sem preveril pri svoji ?estki pa jih ne najdem. Kam moram gledati, da preverim ali so res zarustani.
oni s kamionom ni gledal na cesto ampak je po?el bohvedi kaj...
sem pa pred leti do?ivl nekaj takega, ko je eni me?ki razneslo gumo pa je od trgal tudi notranji kolotek in ?migavec je tud ven zabrisalo, da se je zavalil po AC-ju
Kolega pravi, da je servis Mazde napram drugim znamkam, npr. VAG grupe, kar nekaj dra?ji, prav tako pa rezervni deli, hkrati pa da je pri popravilu dostikrat potrebno zamenjati celoten "sistem" in ne samo dolo?enega dela... to dr?i?
To je bilo res v ?asu debelih krav... danes pa so tudi poobla??eni servisi dodobra spustili cene
Tisto ni bil FL ampak je bila le vpeljava novega motorja, ki bi moral biti na voljo ?e takoj od za?etka a so imeli te?ave pri razvoju in so zamujali. Zato so bili prisiljeni uporabiti 2.0 motor iz prej?nje generacije ?estice. Ko so zamenjali motor ni bilo drugih facelift sprememb - sploh ne vizualnih; edino kar je bilo poleg ?e dodano je bil RVM, ki bi ravno tako moral biti na voljo od za?etka ampak so imeli tudi tu te?ave.
Pravi FL, ki je zajemal tako vizualne spremembe zunaj in znotraj ter neke finej?e nastavitve podvozja pa je bil ?ele leta 2010 in to je tudi edini uradni FL.
A ne ne to pa ne bo dr?alo... tole v oglasu je model pred faceliftom kar se lepo vidi na maski in tudi po mo?i motorja, ki je pred FL-jem imel 185KM, FL pa 180KM.
.
Pred FL so bili na voljo dizelski motorji 2.0 140KM (2007-2009) in 2.2 z mo?mi 125, 164 in 185KM (2008-2010). Po Fl-ju pa so bili na voljo motorji 2.2 129KM, 164KM in 180KM (2010-2012).
Andrejus se popolnoma strinjam sploh tvoj drugi stavek pove prakti?no vse. Ampak ?e enkrat - point te debate ni prepri?evat kogarkoli kaj je bolje al nov avto al rabljen. Point je samo nalit si ?istega vina in dejansko preverit kolk ima? stro?kov v nekem obdobju.
Pa ?e smem bi v tvojem prera?unu od?tel trenutno vrednost avtomobila. Zato ker to je denar, ki pa? ni izgubljen (ni stro?ek in je samo shranjen v neki drugi obliki) in ga s prodajo avtomobila dobi? nazaj. Oziroma ob menjavi za drug avto se ti za ta znesek zmanj?a potrebna kupnina.
Se pravi Mazda torej 23.400?, Passat pa 24.100?. In med opombami si tudi pravilno ocenil, da ob prodaji aktualnega modela lahko iztr?i? tudi jurja ali dva ve? kot ob prodaji prej?njega modela pa ?eprav sta avtomobila lahko isti letnik z enako kilometri in ohranjenostjo.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Uffff..... eni jo pa imamo priklopljeno non-stop poleti in pozimi.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani