3k motor in turbo BREZ vgradnje. Turbo je ca. 800 EUR, seveda obnovljen ne nov. Tudi nov motor je bistveno ve?, jaz sem napisal rabljen s pol manj kilometri.
Alex: dovolj je takih, ki izven garancije ne servisirajo ve? na uradnem. Ali pa ?e hitreje ne ve?, ?e te recimo v tujini mali servis pride 400 EUR+ (olje, 2 filtra), mnogokrat tudi skoraj novi avti uradnega vidijo samo enkrat. Neuradni pa ne vna?ajo v servisno knjigo (ki je pri mazdi itak ni), ?e manj pa ne v Mazdino bazo. Tu je potem prilo?nost za diler?ke prevrtevalce.
Sej zato se takih sumljivih avtov izogiba?. Sej je dovolj drugih avtov, ki imajo vse po?telano in zabele?eno. Res pa je, da se bo vedno na?el kak po?tenjak, ki bo nasedel tem prevarantom. Zato pa jaz osebno nikoli ne kupim avta od teh na?ih prekup?evalcev, ki uva?ajo in prodajajo tudi doma?e avte. Tam je res vsega.
Koliko kilometrov in ceno bi imela taka po morebitnem uvozu v SLO? Stavim na 112.000 in 17.980 EUR
Ne ve? dan danes.Preveri? vin na prvem mazda servisu, tam ti izpi?e vse servise na koliko kilometrov so bili delani in kdaj. ?e pa ga preteku garancije vozi h kakemu privatniku ga pa? ne kupi?.
Ok, mogo?e vam gor, kjer je pozimi res mraz to v?asih pride prav, a mislim, da tudi webasto opravi svojo nalogo.
Se pa tudi strinjam, da drsanje ?ipe ni najbolj?a varianta, ker nastajajo mikro zarezice, katere potem uni?ujejo metlice brisalcev. Pa tudi svetlobo ?arometov nasproti voze?ih avtov razpr?ujejo.
Ali pa mu kaka v glavi manjka, zato tak?na vo?nja.Mislim,da bi morali ?e v avto ?oli to po?telat, ne pa, da se vozijo v druginin tretji. Mogo?e to z benzinarjem gre, potem pa kupijo dizla in vozijo podobno. Vsem nam je jasno, da se tako dizla ne vozi. Ali ne sli?ijo motorja, kako rohni ali je kaj drugega vmes, ne vem.
Ej, samo res nekateri ne znajo vozit. Poznam modela, ki komaj na avtocesti menja v ?etrto in nato peto brzino. ?esta je ?e nova, ker nikoli ni uspel vozit z njo. Druga?e pa druga, na 3 jurje, pa tretja, na tri jurje, pa dizel. Avto ima sedaj dobrih 60000,pa je moral menjati sklopko. Od takega ne bi kupil avta nikoli.?e se peljem z njim, bi najraje jaz menjal, ker on govori... in govori... in govori a vozi po hitri cesti 100 na uro v tretji. Katastrofa.
Alexs, izpadlo bo kot da lastnik jadnik nima za ornk zimske gume.
Ampak kaj zdaj turi? zimske gume (moj jih nou vidu ?e 1mesec vsaj), ko je govora o odtaljevanju vetrobranskega stekla in o tem da tebi in Bossu to najbolje gre pri poletnih temperaturah.
Tudi pozimi, preden se dobro zavem, se ?e tali sprednja ?ipa. Dizel skyactiv motorji so narejeni tako fancy, da na mestu dvigne obrate na 1800 obratov, malo cajta, da je temp. nekje 50 st. v motorju. In ko ?tarta?, glej ga zlomka piha ?e toplo v ?ipo. Brez webasta brez elektri?nih grelcev, brez drv.
Baje, pravim baje, da ko je res ornk pod nulo, (kje gor pri vas) in je ?ipa v ledu, ni dobro tega gretja ?ipe uporabljat takoj, ker lahko po?i.
Sicer je pa to podobno kot vhodna klu?avnica na prstni odtis;dokler je prst v redu odklene?, ?e pa se pore?e? v ta prst in da? gor flaj?tr je konec.Ni uporabno sploh. Zatorej, manj kot je te navlake v avtih bolj?e je.
Jap... za ta teden so napovedane ohladitve. Bo treba zimake gor montirat... ?eprav ne bo lep avto. Kaj ?mo. Ne moremo imeti vsega hkrati-lepote in varnosti.
V mojem tudi pozimi ?e po kakem kometru piha toplo. Res je, da ga pusti? da se segreje na mestu, dokler ne padejo obrati. In takrat je ?e dovolj toplo, da ti odmrzne ?ipo. Sem probal v?eraj in res deluje.
Boss, se popolnoma strinjam. Ljudje kupijo avto z recimo 200 konji (pri 5800 obratih) in se hvalijo, kako mo?en avto imajo. Da, a ve?ino ?asa se verjetno vozijo pri 2000 obratih in 100 konjih, ?e je to benzinar.
In kakor si pravilno ugotovil, pri dizlih je to druga?e, saj ima pri istih obratih motor ?e skoraj polno mo?.In kar je zanimivo, dizel motor porabi pri tem znatno manj goriva.
Po moje, da bi benzinar lovil dizla z enako dinami?no vo?no, v hrib in pa pri vi?jih hitrostih po avtocesti bi bila ta razlika kar velika.Zanimiv bi bil test, kjer bi vzeli benzinarko in dizelco, na isti relaciji in bi direktno primerjali(obrati, koliko je trenutno mo?i, katera prestava, trenutna poraba in kon?na poraba). To bi bil ?ele pravi rezultat.
Pozimi je itak megla in de? in verjamem, da nih?e ne hodi gledat mojih 17.Sicer pa ni neke bistvene razlike med 17 in 18 col. Vse kar je manj kot 19 je za kariole.
Samo ima prav zagovornik golfa. To ni das avto forum zato se dajmo pogovarjati lepo o mazdi 3 o kateri je govora v tej temi.
P. s. sodelavka pravkar prodaja oz poizku?a prodati golfa 6,na katerem je light show lu?k(od egr ventila naprej) zadnjo ?arnico v lu?i menjuje skoraj vsak teden avto pa ima dobrih 150Kkm.Rekla je, da ?e ga uspe komu uvalit naredi takoj fe?to.
Vemo, kdo ponavadi kupuje golfa. To je zame najbolj precenjen avto ever. Plastika v notranjosti je, kot bi jo delali v mehanotehniki.Mislim, da ima ?e dacia bolj kvalitetno. Kvarijo se toliko, da je res veliko mehanikov cpecializiranih samo za popravila golfov.?e kupi? novega golfa, recimo sedaj bo 8. , 99% folka tega sploh ne bo opazilo. Mislili bodo, da ima? gola 5. ali 6. ali 7...
?e vidi? parkiranega zdraven nove Mazde 3 je Mazda toliko lep?a, modernej?a in ekstravagantna, da je bolje, da ga sploh ne parkira? zraven... bo sme?no.
Vsaka Mazda je ?e po veliko letih atraktivna, medtem ko je golf, ko ga odpelje? skozi vrata salona ?e zastarel, ker je na poti ?e naslednji model golfa z malo druga?nimi sprednjimi lu?mi...in druga?nim izpuhom.
Bravo za avto in predvsem barvo.Meni osebno je ta prava barva za 3-ko.Tako pride do izraza ?portnost in je vidna. Zato tudi komplimenti okolice. Z kako sivo barvo bi bil zlit z okolico in tri ?etrtine ljudi avta sploh ne bi opazilo.
Danes ?e zmeraj lahko kupi? rabljenega fi?kota, jugota, hro??a,...tudi V8 ameri?ko mi?ico. Samo zato ker nostalgija zamegli pogled za nazaj, ne pomeni, da so stvari bile bolj?e kot danes. Bi se lagal, ?e bi rekel, da me ni nikoli mikalo imeti starega hro??a, ampak bi ga imel za par kilometrov gor pa dol, ne pa dalj?e vo?nje. Vseeno je na prvem mestu mo?nost, da me avto pripelje od to?ke A do to?ke B v zglednem ?asu in brez okvar. Sicer pa, asistence na cesti ti ponujajo na vsakem koraku, tako da ?e se karkoli zgodi, pokli?e? in si re?en, brez da bi si umazal roke. Pa tudi ?e je potrebno samo gumo zamenjat.
Glede mx30. Meni je v?e?na, ampak z 200km dometom nikakor ne pride v po?tev. Mogo?e kot 2 avto, kot je rekel ?e nekdo pred mano.
Tukaj nisem govoril o neki nostalgiji ampak o tem, kako bogi boste s temi elektri?nimi avti v prihodnjosti. Kot vse sedaj bodo tudi avti brezosebni in brezdu?ni... kot si povedal sam za prevoz od to?ke a do to?ke b.Nekaterim je avto nuja drugim je veselje.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Povezava za deljenje
Deli na druge strani