Sam res ... sem imel par dni nazaj ob?utek, da je na? Lojz sklical koferenco, ker e bilo toliko njegovih prista?ev na cesti in to v samo 5 km vo?nje.
1.) na Lj obvoznici se je en ata odlo?il, da bo 60km/h kar primerna hitrost, nato pa so mimo njega skakali tovornjaki na prehitevalni pas - v glavnem ?isti kaos samo zaradi enega primerka budaljenja
2.) ko smo kon?no pri?li mimo se je en z BMW-jem odlo?il, da se ne bo vozil na pred kamioni ne za ampak, da je hitrost 90km/h ?ist ok za normalno vo?njo ob kamionu - to je trajalo cca 22 km potem sem pa zavil z obvoznice
3.) a takoj zatem me je na ?martinki ?akal naslednji pacient, ki je bil prepri?an, da se nahaja na cesti, kjer velja cona 30.
noro res....
mam pa ?e eno dana?njo in nalimam video ko pridem domov - mo?akar s kapelco se je odlo?il, da bi malo zbil skupaj pre?iroke boke Audija RS6... sre?a mu ni ratalo je blo pa kar nekaj zanimivega vijuganja po AC.
Tale test v AutoBildu je zanimiv saj na koncu vzamejo le 15 najbolj?ih - ostalo je pa ve? ali manj ?rot. Ampak med prvih 15 se je pa vseeno uvrstila tudi na?a Sava, ki kot ka?e postaja dejansko ena bolj?ih pnevmatik na trgu.
Boss, ti pa vedno ne lo?i? jabolk in hru?k med seboj.
kako da ne... hru?ke imamo doma v eni ko?ari, jabolka pa v drugi. Ne vem, ?e nisem bil tako pijan (navodkkan) da tega ne bi lo?il - a ti pa ima? probleme z lo?evanjem? :ne vem:
Potem bodo goljufi prevrteli ?tevec pred vsakim tehni?nim.
ampak vseeno bo tega manj, ker nmalo je takih, ki bodo to ?e od za?etka namensko po?eli - bolj je problem v avtih iz tujine, kjer dejansko je vsak s popravljenimi km-ji.... nekateri tudi po 200kkm ali celo ve?.
A si mogu no... zdej si mi pa najdu drugo ketno. Na tega me pa konstantno kli?ejo anketarji pa prodajalci vsega mogo?ega. K bom najdu cajt moram nekje dobit tist postopek, da se me al zbri?e z imenika al pa prepre?i, da me kli?ejo komercialni klicatelji.
a se da bo?nice gume kakorkoli popravljat? Na ve?ih koncih jo je prerezala kerami?na plo??ica. Druga? pa notranji pla?? in pleteno ogrodje gume ne izgledajo po?kodovani in tudi guma nima nobene bule.
Je pa zanimivo to, da Michelinka je bila predrta in uni?ena takoj, ko je moja draga prvi? zapeljala gor, medtem ko Savina pnevmatika razen povr?inskih po?kodb kar dobro kljubuje zlorabi kljub ve?kratni vo?nji ?ez ostro plo??ico.
jah ti glej to kot zaroto, jaz pa to veliko pozdravljam. ?e misli? da se bodo slovesnki Petrol, hrva?ka Ina, en kvazi ruski MOl, avstrijski OMV in ?e 4 drugih to dogovorili se moti?, predvsem pa zato, ker so vse pumpe v najemu lokalnih oseb, ki gledajo konkuren?nost.
To ni Slovenija s 2ma dobavlja?ema, bi pa to uvedel pri nas - in dal ve?je cene na avtocvestah in manj?e izven - tako kot Italija in Avstrija.
Sicer pa je folk tisti ki danes v naprej pogleda ceno in na podlagi tega tanka, noben te ne sili, ?e pa mislijo v sezoni dvigniti in slu?iti na turistih je to EDINO PAMETNO, ?e mene vpra?a?. Kaj ima na primer Slovenija od tranzita?
Sorry, ampak a ti dejansko ve? kako je formirana cena goriva? A ve?, da pri nas distributer dobi komaj nekaj ?ez 8 centov po litru kar je maks, ker imamo regulirane cene. Prakti?no ni junaka, da bi ?el pod 8 centov na liter, si od?krnil mogo?e nekaj centov in bil najcenej?i...
enostavno ne morejo, ker potem gredo v minus zaradi vseh ostalih stro?kov poslovanja.
In zdaj, ?e jim sprosti? bodo cene ?le samo gor in ne samo na AC-jih. A si res pripravljen nato iskat neke obskurne pumpe z nekaj desetletji starimi rezervoarji z bohvedi kolk svinjarije in vode notri, da bo? imel cena goriva primerljivo dana?njim. ?e enkrat ni?je pri tako nizkih mar?eh, pa? ne gre, ker ?e bi ?lo bi ?e danes imeli razli?ne cene v okviru teh 8 centov mar?e.
In tu ni nobenih zarot samo po?akaj da bo zadeva "zalaufala" pol jih pa ne ustavi? kar tako - ker ?e bi bila to res zdrava konkurence, danes Italija ne bi imela goriva po ceni, ki je ?e zelo blizu 2?.
Svaka jim cast. Takoj ko jih je malo vec v radiusu to pomeni plus, in obratno seveda
what?!?!
To je vse dogovorni biznis in sigurno ne v plus potro?nika - ?aki, da pride sezona, ko se jim bo cena pribli?ala italijanskim. Pol bo ?ele folk cvilil.
Dokler se kaj ne zgodi so vse zavarovalnice super fino fajn s tiso? in eno ugodnostjo in tanajbolj?i prjatli z vsakim zavarovancem... ko pa se karkoli zgodi pa dejansko vidi? katera zavarovalnica je resni?no dobra in vredna tudi tistih nekaj evrov dra?je zavarovalnine. In tako kot pi?e? MB to dejansko ni
Druga?e pa pr Triglavu najve? iztr?i? z najmanj komplikacijami. (Najmanj se to?ari?)
Tudi jaz imam take izku?nje s Triglavom (do zdaj je bilo vedno vse korektno), kar za ostale zavarovalnice ?al ne morem re?i (MB, Tilia, AS, Grawe... )
v bistvu je prav, da ?ist ni? ne ve? in ni mote?e.
Vidi se pa na ve? na?inov:
1. za tiste z zelo ostrim sluhom - zvok motorja je med regeneracijo rahlo ampak res rahlo druga?en
2. najla?je se vidi tako, da ima? priklopljen prikaz trenutne porabe in v trenutkih ko se izvaja regeneracija je ta poraba navadno od 1,5 do 2 litra vi?ja kot takrat ko se regeneracija ne izvaja. ?e bolje se pa vidi takrat, ko zavira? z motorjem in bi morala biti poraba enaka ni? bo? tekom regeneracije imel izpisano okoli 2 litra.
3. ker med regeneracijo se zelo segreje DPF filter (nad 600 stopinj) je prisotno tudi rahlo pokanje zaradi raztezanja in skr?evanja materjala. Najbolj sli?no je takrat, ko tekom regeneracije ustavi? avto in ugasne? motor.
4. lahko priklopi? tudi OBD bluetooth modul in ga pove?e? s telefonom ali tablico in z ustreznim SW-jem ti bo kazalo temperaturo na sondi DPF-ja in ko ta posko?i nad 600 stopinj se vklopi alarm, ki ti sporo?i, da se je za?el postopek regeneracije.
5. obstaja sicer ?e en indikator vendar je ta spet za tiste z zelo prefinjenim ob?utkom in ?e to se mora zgoditi vklop v ?asu idealnih pogojev vo?nje. Se pravi ?e vozi? s konstantnim gasom po AC in se ravno takrat zgodi vklop to rahlo za?uti? tako, da za?ne avtu hitrost padat. Vsak sicer pomisli, da j epa? malce klan?ka in samo bolj pritisne stopalko. Za?uti se pa tudi, ko je konec regeneracije pri istih pogojih, ko za?ne avto rahlo pospe?evati. Ampak res je vse to tako komaj ob?utno, da redkokdo to sploh zazna.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Sam res ... sem imel par dni nazaj ob?utek, da je na? Lojz sklical koferenco, ker e bilo toliko njegovih prista?ev na cesti in to v samo 5 km vo?nje.
1.) na Lj obvoznici se je en ata odlo?il, da bo 60km/h kar primerna hitrost, nato pa so mimo njega skakali tovornjaki na prehitevalni pas - v glavnem ?isti kaos samo zaradi enega primerka budaljenja
2.) ko smo kon?no pri?li mimo se je en z BMW-jem odlo?il, da se ne bo vozil na pred kamioni ne za ampak, da je hitrost 90km/h ?ist ok za normalno vo?njo ob kamionu - to je trajalo cca 22 km potem sem pa zavil z obvoznice
3.) a takoj zatem me je na ?martinki ?akal naslednji pacient, ki je bil prepri?an, da se nahaja na cesti, kjer velja cona 30.
noro res....
mam pa ?e eno dana?njo in nalimam video ko pridem domov - mo?akar s kapelco se je odlo?il, da bi malo zbil skupaj pre?iroke boke Audija RS6... sre?a mu ni ratalo je blo pa kar nekaj zanimivega vijuganja po AC.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani