Bi ?e lahko spremenil naslov teme v "Webasto dela"
Webasto je ?el v Lock zaradi pomanjkanja goriva. Ko so bile cevke zamenjane, ni bil napolnjen z gorivom.
?rpalko za gorivo sem vezal direktno na akumolator in impulzno vlapljal, da se je webasto napolnil, pol pa sem ga priklopil (?tartal avto) in ?ez pol minute je za?el kadit, pol pa normalno delat, pa pri tretjem ?tartanju je ?e vedno delal.
JURES hvala za napotke
samo da ne zebe
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Cevi so ?e menjane, ampak ne vem, je treba jih odzra?it, se mogo?e notri ustvari zra?ni mehur?ek in ne pusti goriva naprej, ali kaj podobnega, ali pa je webasto pokvarjen.
webasto gre v lock - z njega potegni konektor - 2 polni ?rno rde? za 5sek in ga potem daj nazaj. ?e ni dostopa pa kar akomulator, samo to potem potegne ?e drugo za seboj.
?e prej pa probaj z roko na pumpici ?e dela, ?e dela je nekaj drugega, ?e pa ne pol se pa sploh ne vklopi cela zadeva in resetiraj
Webasto se sam izklopi / gre v stand by ko:
ne dobi nafte (tu ponavadi vsaj ?tarta nekajkrat - po ve? poizkusih je potreben reset
ni dovolj hladilne teko?ine (se pregreva) - preveri tudi to, v tem primeru se naenkrat izklopi in dima je kar nekaj
ko je akomulator pre?voh - ponavadi pa tu sploh ne ?tarta (ampak to je bolj pomembno ko ma? urco ali daljinca, ker s klju?em je vedno dovolj ?troma ko ma?ina lavfa
Nenazadnje preglej konektorje - 6 polni je za vklop 2 polni za ?trom
seveda ni izklju?ena tudi mo?nost okvare - pa tudi, ?e je nagri?eno je lahko potegnilo notri drobce in se zama?ilo....v tem primeru se priklopi webasto na webasto tester za diagonozo (Beja doo na primer)
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Ta cevka je bila na?rta, pumpa dela normalno, samo webasto ne da glasa od sebe.
Danes pri 2-eh stopinjah sem avto ?tartal in ?ez pol minute ugasnil, pa bi moral webasto takrat laufat, da porabi gorivo, ampak ni laufal.
v pol minute se webasto ne vzge. Najprej se zraci - vklop ventilatorja v komori - kako minuto do dve, potem za?ne dozirati preko pumpe in se po?asi v?iga, lavfaj (mrzel motor) vsaj 5 min potem pa ugasni in bi moral sli?ati kako se uga?a
?e pa je na?rta tam - samo po?akaj da za?ne doziat (?e da? roko na pumpico ?uti? TOK TOK TOK impulze in ?e ma? po tem cev mokro je to to
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Lani sem mel problem, da mi je podlasica nagrizla cevi za gorivo, ki grejo do webasta. Cevi sem dal zamenjat in od takrat ?e nisem sli?al webasta laufat, ?eprav smo zdaj meli ?e kar nizke temperature.
Ima slu?ajno kak?no varovalo, ?e ne dobi goriva?
Laufal je do menjave cevi, ampak je ful smrdelo po nafti, ker je cankala na izpuh webasta.
Si lahko kdo predstavlja, kaj bi lahko bilo narobe?
Ima lastno varovalo in sicer da se ugasne, a vsaj zalavfati more, takrat pumpa dela tk tk tk, sam ?e ne pripelje bencina se webasto ugasne.
takrat ko dela tk tk ?rpa bencin in bi moral vohati nafto, cevka do pumpe ni dolga, ampak ?e ma? na?rto mora biti od izhoda pumpe do webasta, ker ?e bi imel to pred pumpo bi ti pu??ala med delovanjem motorja
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Jaz bi zastavil druga?e - ?e ve? takih opozoril (tudi izmi?ljenih). Ko bi bilo v enih prometnih informacijah na?tetih ?e 10-15 radarskih kontrol folk ?e ne bi ve? vedel kje vse so in bi avtomatsko dal nogo z gasa. Kar pa bi bil ?e ve?ji efekt je pa to, da bi zavladalo prepri?anje, da je policija povsod prisotna, kar je bistveno, ker kaj nam pomagajo visoke kazni, ?e je minimalna mo?nost, da jo fa?e? - to sem omenjal nekaj strani te teme nazaj.
S ?asoma bi se pa? folk navadil na nov bolj previden stil vo?nje in bi jim pre?el v kri, ker je tudi namen.
V nasprotnem primeru, kot predlaga? ti Jures bi pa po moje pri?lo ravno do kontra posledic in sicer bi brez teh sporo?il ljudje nekako pozabili na to, da policaji obstajajo in ker je tudi teh kontrol relativno malo se lahko zgodi, da nekdo leta in leta divja brez, da bi bil ustavljen.
Te pa razumem, da bi raje igral na ?love?ko ozave??enost ampak ?al nekako ne bo ?lo, ker ljudje so v kar velikem procentu ovce - in ?e ho?e? red pa? rabi? nekoga, da jih "?uva" in usmerja iz ograde na pa?nike in nato nazaj. Sploh pa dokler bodo ve?ino vodila samo ?ustva in ne intelekt je utopi?no pri?akovat druga?ne rezultate.
OBNOVA: ovce, kazni in policija
Mislim, da smo ?e v tem obdobju.....in ?e te ki so so zaznamovani, zato pa po moje bolje da se ?e ti skrijejo, in da je prisotna bojazen v vozniku. ?e vedno pa velja vozi pravilno, pa je lahko 3000 policajev na cest ali 1....
OBNOVA:
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
No samo, da jaz dodam, mogo?e sem narobe napisal in se ni razbralo, kaj sem imel v mislih.
Zame je rok kdaj dobi? kazen nepomemben - ?e si bil prehiter in ujet - mora? biti kaznovan, jebi ga, tudi sam sem nazadnje 70 na 50 najprej razmi?ljal kako bi se dalo omiliti, ampak to je prvi efekt, ki te zadane, kasneje se mogo?e res ?ele zave?, ja bilo je narobe (kje je to bilo in koliko je tam omejitev, je popolnoma druga tema, ker to je narobe v SLO, ampak tako je)
Torej, zakaj irelevantno - ker ali nas res mora ?ele kazen opomniti, da smo prehitri, in potem od tega dogodka naprej vozimo 'preobra?eno' in pravilno? NE! Voziti je treba po predpisih stalno, zato ne potrebujemo opomina, ta opomin je v glavi in nikjer drugje.
Enako za telefone, smse, pasove...kazen nekaterim ne pomaga ve?, ker jih ni ve?.
Kazen je le trenutni opomin, da pa svoj stil vo?nje spremenimo je le na nas in na nikomur drugemu, 1 teden po kazni smo mogo?e ?e zdresirani, potem pa samo po starem naprej - vsi smo enaki, po kazni ne vozim druga?e, dokler v glavi ne po?timam.
Sicer pa je v SLO vse usmerjeno v to, da je treba voziti po?asi (po predpisih) zaradi policajev, in ne zaradi varnosti - to je v osnovi narobe...
?e bi bil jaz funkcionar bi bil prvi predlog v zakonu ukinitev opozoril preko medijev - wtf??? Zakaj potem radarji in kontrole, ?e vozniki vedo za njih ?e preden se policaj iz avta pobere? To pomeni da nekdo gas - pred kontrolo za katero ve normalno, pol pa spet gas...
Pa ?e enkrat vse je v glavi - po pameti pa bo. Verjetno smo vsi ?e imeli kako situacijo, po kateri smo se malo po?ohali po glavi in si predstavljali ?rne scenarije....
OBNOVA ZA LABIJA IN ICEMANA: Vozi pametno!
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Nisi napisal, ?e bi po tvoji logiki pravno zdr?i pla?ilni nalog izdan v hitrem postopku 2,5 leti po storjene prekr?ku. Kaj res ne velja noben rok?
Ne morem verjet, da ljudje tako hitro dvignejo roke in re?ejo, da se ni? ne da! Zidarja dobijo z roko v ?aklju, pa ga njegov odvetnik zma?e ...
A se je tebi kdo zarotil ali kaj, tako je...marsikaj ni tako kot bi moralo biti a je...ti pa ?e pretirava? v letih...
zakon so pisali tisti, ki so jih rabili.
druga?e pa velja - najbolje je da ne dela? napak in bo? ?ist, zato so pravila...tud jaz sem ?e naletu na radar, pa ni bila kriva dr?ava jaz sem ?el 70 na 50 ne policaj.
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Si na?tudiral zadevo? Po tvoji logiki bi se ti zdelo ok, ?e ti po?ljejo nalog 2,5 leta po storjenem prekr?ku?
Moja logika je ?isto ok, ampak ?e je tako uzakonjeno se lahko v tla me?e? pa ne bo? dosegel ni? - nasprotno, zvi?ali ti bodo kazen in pike (stro?ke) po neuspeli prito?bi - a ne uklopko
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
?e ena pravnica misli, da se to ne da, ?e ne pomeni, da se res ne da! ?e bi bilo temu tako, bi bilo vseeno, kak?nega odvetnika pooblasti? za zastopanje in vsi bi imeli enako ceno. Tako kot je bistvenega pomena kak?nega zdravnika dobi?, je bistvenega pomena tudi, kak?nega odvetnika ima? ...
Kaj pa pomeni "v razumnem ?asu"? Kak?ni so standardi na?ega US ali ES?Pja? Je to res pol leta po storjenem prekr?ku? Se lahko po tolikem ?asu ?e spomni? kje si bil takrat in ti je omogo?ena u?inkovita obramba?
To so prava vrpa?anja ...
Tega se NE DA izpodbijati, ker ni zakonskega roka. Pika
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Ali JPN oz. AUT ni? ne preverjajo kak?ni so servisi tukaj? Ali kdo bdi nad tem?
Na kateri servis sploh vozit.
Ne morem verjet, da se to dogaja znamki, za katero sem mislilila da je nad... in oh in sploh...
Sem tako razo?arana nad 'mojo' znamko, da sem ?e ?ist prizadeta in na tleh. ?okirana!
Katera znamka mi sploh ?e ostane????
Honda?
Kaj ma pa znamka veze s kleparjem? Na sploh je bolje iti direktno do obrtnikov, ki se s tem bavijo in ne na original servis - tega gre? le v primeru, da zavarovalnica krije nove dele....
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Original servisi imajo vsi zunanje izvajalce (?e ne pomeni da niso odgovorni) zato raje jaz k A vozim, pa se vse direktno + ve? zmeni...sedaj tudi kleparija
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
kupujem rabljen avto srednjega razreda, v katerem sem trenutno najbolj zagret za M6 karavan (2008+).
Po primerjavi vozil na avto.net in uradni mazdini strani sem precej zmeden, saj se na a.net nahajajo avtomobili s tipi opreme, ki jih na uradni strani ni mogo?e najti. Te so, npr., Luxury, Executive, Exclusive, medtem, ko so na uradni strani CE, TE, TE plus in GTA ..
A so to starej?e opreme, ki jih po FL ve? ni ali gre za uvo?ene avtomobile? ?elel bi namre? slovensko vozilo od 1.lastnika. Do 130k prevo?enih in do 14k?. Dizel.
Hvala za pomo? in lp.
V ve?ini so tiste prve oznake iz tujine, pri nas so bile te spodnje '?rke' kot si omenil.
Druga?e pa ?e ima avto znano zgodovino - servisno in zgleda ok, ni ni? narobe ?e je iz tujine, v?asih so cene neprimerno bolj?e. Kar nekaj nas je tukaj ki furamo italijanke.
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Sem malo probal zavorne poti z ABS in brez njih. Rezultati so taki, da mi itak nih?e ne bo verjel. Zato sem nehal s preizkusi. ?e bo koga zanimalo, lahko dam par slik gor, vsekakor pa varovalke nisem ve? dal noter in zdaj vozim brez ABS. ?e ?ena, ki mi je pri merjenju pomagala, je bila ?okirana, koliko dalj?a je zavorna pot z ABS zavorami. In me je spra?evala, kako da so odobrene in zahtevane, ?e so pa toliko slab?e. A ji nisem znal odgovoriti.
?e pa je kaj zanimanja, lahko naredimo en majhen piknik v Lokovcu, samo za en dan, pa spotoma naredimo ?e preizkus zavor. Sem prepri?an, da bi tisti, ki bi bili prisotni, takoj pobrali varovalke ABSa iz svojih vozil...
saj to je jasno, da je zavorna pot z ABSom dalj?a, fora je v tem da omogo?a vodenje avta
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Povezava za deljenje
Deli na druge strani