Ko berem ta va?a razpredanja okoli baterij in dosegu teh elektri?nih avtov pomislim, kako zelo sem vesel, da sem se rodil v ?estdesetih, da sem ?el skozi zgodovino rock muzike v ?ivo iz prve vrste, opazoval nastajanje prvih metal bandov,rojevanje dance in pop muzike v osemdesetih, rjovenje grunge-a v devetdesetih. Nato je na ?alost sledila ve? ali manj tema v muziki in se do dan danes ni zgodilo ni? drasti?nega.
Vesel sem, da nismo imeli "pametnih"telefonov, pa ra?unalnikov, pa pametnih ur, smo se pa zato vsak dan dru?ili (v ?ivo) s prijatelji.
Vesel sem, da smo vozili "prave avte", brez veliko odve?ne elektronike in fensi pomagal, da si veliko napak odpravil lahko kar sam na cesti.
Predvsem sem pa vesel, da sem se ve?inoma lahko vozil normalno, z benzinarji ali dizli, poslu?al zvok motorjev (lep?i zvokovi ali pa malo manj) in nisem rabil vzeti dopusta dva dni prej, preden sem od?el na dalj?o vo?njo, kot bo to v bodo?nosti normalno s temi elektri?nimi kvazi avti.
Zgodba z avti se bo (po moje) ponovila kot v muziki...
Ej..super lahko kaj ve? inf..lahko ZS mi po?lji tvoj kontakt..zdaj imam cx5 benzin.,165.k..saj gre.moram jo fullll na obrate 4 do 6.poka?e svojo.mo?..tudi oblika avta naredi svoje...moral bi probat 2.5motor..lp
Tak motor smo imeli z rent a carjem.Sej gre, a mi smo bili ?tirje odrasli noter in poln prtlja?nik kov?kov. Verjetno ni potrebno opisati vo?nje v klanec.
Poraba je bila kar velika. Mi je pa bil v?e? zvok motorja na obratih.
Jaz pa nobene in je moja prva 6-ka, ki je stara 15 let ?e v top formi brez rje. No, nekaj povr?inske je na podvozju ampak to je normalno. Sedaj imam 6-ko l. 2016 in je nisem jn je tudi ne bom mazal z temi ?aubami. ?e bi bilo potrebno bi jo ?e v tovarni s tem namazali.
Bil v Romuniji na mazda servisu...mehanska napaka...disk plo??ica mi je ru?ila...
Za popravilo niso imeli ?asa, bila polna delavnica, moral bi se naro?it...so mi dali termin ?ez 2 dni...odvozil 3000 km skoraj brez zaviranja...bremze so bile, samo glasne (to so bile ?torije)...pa ro?na je pomagala...
Koliko te?av je z raznimi lu?kami v armaturki pri nas, pa se re?uje tu in tam...
Ja, Labi, so tudi dol specijalisti, sam kako naj jaz do njega pridem?
Alex, stari avti nimajo toliko lu?k v armaturki in ne rezervnega programa...
Za moje pojme avti z euro6 motorjem niso zanesljivi...ne bencinarji, sploh pa ne dieseli...ker so narejeni zato, da se kvarijo...
Sam si novega avta ne morem privo??it...tudi, ?e bi si ga lahko, ni kaj kupit...vem pa za ohoho problemov z euro6 avti...
Pa ne samo tisto...vrzi filter ven, pa gasa...
Kje si pa to prebral da se euro 6 motorji kvarijo? Serviser na mazda servisu mi je glih zadnji? povedal, da skoraj vse dizel nove mazde, ki pridejo z vle?no
slu?bo imajo v rezervoarju benzin, katerega veselo nato?ijo partnerke ali partnerji. In obratno, ko presedlajo iz dizla na mazdine benzinarje in se ?e niso navadli na to...
No, v?asih je bilo z stoenkami in yugoti druga?e.Prave pustolov??ine. Kak?na dalj?a tura z ve? kot 200 kilometri je bil pravi podvig. Spomnim se v 80-ih,ko sva ?la z mojo drago na Sardegnio z 101-ko.
In seveda sva sredi otoka ostala na cesti.V vro?ini... Na sre?o sem bil ?e pravi ekspert za popravila in sem sam ugotovil, da so krivi kabli od sve?k. Na prvem odpadu sem jih vzel od enega fiata 128 jih namontiral in gasa.In tako velikokrat.
Tako, da jaz sem imel z starimi avti velikooooo ve? problemov na cesti kot s temi novimi avti z velikoooo lu?kani v armaturni.
Mogo?e pretiravam...je pa dejstvo, da se okvara novega avta, ki ni mehanska, te?ko popravi v sloveniji,kaj ?ele na jugu...in balkanu...
Ampak dejstvo je, da se novi avti manj kvarijo, tako, da je majhna verjetnost, da se ti kaj ve?jega pokvari glih v tujini. Sicer pa obstajajo razne asistence in amzs+, kjer te pri?lepajo domov do 1100 km.
Kupujem limuzino s top opremo. Ponudba je slaba, ocitno bom mogel ?akati.
Trenutno vozilo sam i??em po spletnih iskalnikih.
A ima kdo izku?nje z raznimi firmami "Do avta"..., ki ti avto po?i??ejo, pripeljejo... Se jih izpla?a kontaktirati? Imajo oni kak?ne druge povezave ali je pa? modile.de edino orodje?
Par tu gor nas je uvozilo mazdo iz nem?ije s pomo?jo firme narociavto.si. Kontaktiraj Marka ?e te zanima.Lahko ti on poi??e avto, lahko si ga sam, pa ti on pripelje v slo. in zrihta vse papirje.
Sin je velik 185 cm in z lahkoto sedi zadaj, brez, da bi tla?il noge v prednji sede?. Zdaj ne vem, ali imate vi ostali tako dolge krake ali pa le?ite v sede?u kot v naslonja?u.
Ima pa v svojem razredu skoraj najve? placa zadaj. Edino vzhodni blok jo preka?a.
Po moje ga je tukaj najbolj pihnil mimo mazdin marketing, mi je obljubljal nemogo?e in ljudje so preve? pri?akovali od tega revolucionarnega motorja.
Enako je z skayactiv dizli glede porabe. Ugotovili smo ?e, da se le-ta giblje v okvirih prej?njih 6-k(mk I in mk II).Neke revolucije se ne da narediti, stvari pa? malo izbolj?ajo in to zavijejo v bobasti?en paket.
?ez ?as bodo pri?le na plano ?e porodne te?ave motorja(kake okvare in vpoklic) in to je to.
Nekateri kupujejo prostor v avtu, drugi, da jim je avto v?e?en.Obojega pa? ne more? dobiti v paketu. ?e ima avto velik prtlja?nik, ?eprav mi ni jasno, kaj ti rabi ekstra velik prtlja?nik in je ve? prostora na zadnjih sede?ih za noge (dajte no, koliko krat pa vozite dva, tri odrasle v avtu)? bo imel avto zato prekratek nos in prevelik razmak med kolesi in bo na zunaj videti sme?no (vzhodni blok z zavesicami). ?e pa naredi? v?e?en avto, ?portnega videza z dolgim nosom, majhnimi stekli, bo seveda manj prostora v kabini. Enostavna ra?unica.
?e bi v segmentu gajbic (malih SUV) v kabini rad imel dovolj prostora, potem je Kamiq s cca 15 cm kraj?o karoserijo pa pribli?no isto medosno pravi odgovor. Pa ?e cenej je. A so zavesce serijsko ne vem, ni glih lepotec tako kot tudi cx30 s temi ogromnimi blatniki ni.
No, tukaj se pa strinjava glede lepote. Ne eden ne drugi nista za na razstavo lepote. Imel ne bi ne enega ne drugega.
Samo teh mondeotov je pa res zelo malo videt na cesti. Zakaj je tako? Sej sploh ni tako grd avto. Zdaj to primerjati z mazdo 6, tudi vo?njo, je malo sme?no. Ampak... ?e ho?e? bit malo poseben kupi mondeota.
Meni je pa zadnje cajte zelo v?e?na oblika volvo v 60.So izredno napredovali v dizajnu in mi je po obliki takoj za mazdo 6.?e ne bi bilo mazde 6 ve? za kupit bi se verjetno odlo?il za tega.
To kar stalno pravimo mi vozniki skyactiv dizlov je sedaj Boss samo potrdil. ?e ?e nam ostalim ne verjamete boste vsaj njemu, ki vedno objektivno pi?e.Kdor se vsede iz tega dizla v mazdine atmosferce je normalno vsaj malo razo?aran.
Tudi moje mnenje je, da ?e bi mazdini benzinarji imeli turbine, bi bili to fantasti?ni motorji. Tako pa jim manjka nekaj navora, da bi se jih vozilo z "gu?tom".
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ko berem ta va?a razpredanja okoli baterij in dosegu teh elektri?nih avtov pomislim, kako zelo sem vesel, da sem se rodil v ?estdesetih, da sem ?el skozi zgodovino rock muzike v ?ivo iz prve vrste, opazoval nastajanje prvih metal bandov,rojevanje dance in pop muzike v osemdesetih, rjovenje grunge-a v devetdesetih. Nato je na ?alost sledila ve? ali manj tema v muziki in se do dan danes ni zgodilo ni? drasti?nega.
Vesel sem, da nismo imeli "pametnih"telefonov, pa ra?unalnikov, pa pametnih ur, smo se pa zato vsak dan dru?ili (v ?ivo) s prijatelji.
Vesel sem, da smo vozili "prave avte", brez veliko odve?ne elektronike in fensi pomagal, da si veliko napak odpravil lahko kar sam na cesti.
Predvsem sem pa vesel, da sem se ve?inoma lahko vozil normalno, z benzinarji ali dizli, poslu?al zvok motorjev (lep?i zvokovi ali pa malo manj) in nisem rabil vzeti dopusta dva dni prej, preden sem od?el na dalj?o vo?njo, kot bo to v bodo?nosti normalno s temi elektri?nimi kvazi avti.
Zgodba z avti se bo (po moje) ponovila kot v muziki...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani