Ja Jures zakaj se ?udi?... zdaj ima? za dve generaciji starej?i motor, kot je bil v ?estici in ravno tako je DPF filter ?e prve generacije.
Ampak tudi pri meni s regeneracije dela na nekje take kilometre tako, da mislim, da je to kr normalno - je pa hec, ?e mal bolj pohodim avto in ga mal poteram hitro pridobim ?e kakih 50-60km ve? do naslednje regeneracije.
?al sem peljal le 150KM dizelco in ta ?voh bencinarco nisem pa probal 175KM tako, da ti ne znam podati kakega razloga zakaj bi vzel 175KM. Sem pa vozil 170KM Passata, kjer sem pri?akoval, da bo bistveno bolj posko?en kot 140KM pa sem bil fejst mo?no razo?aram - z dvema besedama povedano "ni? posebnega".
Motor pri novi je nekako naravnan na udobje in prefinjenost manj na performance. Zato dejansko ne izgleda tako eksploziven saj je v primerjavi s staro Mazdo 6 2.2 129CD + powerbox bil kar zaznavno po?asnej?i pri vmesnih pospe?kih (od 60 - 140km/h).
Testirano lani na internem forumskem testou porabe.
In potem te nekdo vpra?a, zakaj ne vzame? dizla. Ne vem zakaj bi!
Z dizlom bi imel pa ?e liter ni?jo ob istih pogojih uporabe. Res je lepo var?en novi Skyline benz motor, ?e ga uporablja? na relacijah oziroma na AC je ?ist mo?no narest take lepe cifre. ?e je meni ratalo narest pri hitrosti 90km/h s prvo ?estico dizel (121KM) iz Lj do Bre?ic 3,8 verjamem, da se da pri isti hitrosti spravit tudi bencinarja globoko pod 6 litrov. Ampak kakorkoli so to ekstremni pogoji in ne odra?ajo dejanskega stanja, kar tudi govorijo podatki iz recimo Spritmonitorja.
Joj ... pa ti sam sebe v istem postu negira?. kako gre skupaj to, da so prodajalke naveli?ane, ?e je gu?va a isto?asno pa so druge zadovoljne, k morajo ?opat kot nore in to ponekod tudi v stoje (ne dovolijo, da bi se usedle). Glej, ?e nekdo v reklami podjetja razlaga kako je zadovoljen ker dela v Hoferju to dejansko ni odraz splo?nega stanja tam in ?e manj realna slika zadovoljstva ali nezadovljstva zaposlenih.
Sicer pa ?e ti je v redu, da mora? divjat ?ez blagajno tud ok... jaz osebno, pa ?etudi mi pravi? penzi?, kupujem in pla?ujem z normalno hitrostjo kot normalna stranka, ki jim da denar in ne nek nebodigatreba, k ga je treba ?imprej iz trgovine zabrisat, ko je enkrat z denarjem na blagajni. Ne vem, osebno se kot stranka pri takih pa? ne po?utim dobro niti ne preve? za?eljeno in isto velja v banki - verjetno ti svoje stranke tud ne sprejema? po na?elu kvantitete ampak raje po na?elu kvalitete in ji da? vedet, da je zate pomembna in ne samo ?tevilka, ki jo mora? ?imhitreje obdelat.
Sej vem, da so za nekoga to malenkosti ampak ravno take malenkosti na koncu odlo?ijo ali ti bo nakup nadle?no dejanje ali pa bo? vseeno ob?util, da to le ni nekaj zoprnega - in glede kako marsikdo jamra nad tem kako so mu nakupovanja zoprna bi to dejasnko lahko povezal tudi s tem kak?en odnos ima trgovina globalno do tebe. In spet se vrnemo na za?etek - vsak delujo? avto te lahko odpelje od to?ke A do B razlika je le v tem kako kvalitetno to naredi in ali ti je ta pot zoprna ali pa v njej u?iva?.
Pa ?e reklame;en diskont blati vse ostale trgovce.Znano je, da imajo negativno reklamo nemo?ni in nezadovoljni.
Jap, sem sicer pri?akoval, da bo to po?el en drug diskont ampak to?no to kar pravi?. Kdor rabi na ves glas razgla?at, da je najbolj?i ?al ni vreden pol pizde mrzle vode. ?e si dejansko najbolj?i bodo kupci itak najbolje vedeli, ali pa? tile mislijo, da smo klele nekje bogu za hrbtom in ?ist neizobra?eni in neumni - pa? meni osebno je njihova reklama ?aljiva do kupcev saj jim posredno pove?, da so neumni, ker se ne znajo sami odlo?it kje bodo kupovali.
Boss, ?e nisi sposoben tako hitro zlagat stvari v vozi?ek kot jih je blagajni?arka sposobna preskenirat enostavno pomeni, da si ?e star. In razumem, da je stvar frustrirajo?a, ?e to opazijo ljudje v vrsti za teboj.
hodim v trgovine, kjer vrst ni... in kjer se po?utim kot stranka in ne ?tevilka, ki jo morajo ?im prej ven sterat... ne ?tekam pa kako eni u?ivate, da ste kot na teko?em traku - in ja, vsaka normalno sposobna blagajni?arka lahko stvari skenira bistveno hitreje kot jih me?e? v vozi?ek.
To?no tako. Eni pa? hodijo v ?tacune zato da u?ivajo, drugi zato ker morajo.
obstajajo tudi tretji, ki jim je muka hodit po ?tacunah, ?e pa ?e morajo pa ?elijo, da se vsaj tiste pol ure notri po?utijo kot dobrodo?la stranka v nekem dokaj urejenem in prijaznem okolju ne pa da ima? skos ob?utek, da si prepo?asen - sploh na blagajni, kjer une reve ?opajo kot nore, sam pa te brzine zlaganja nazaj v vozi?ek enostavno ne zmore?. Pol pa nehote pogleda? tiste, ki stojijo za tabo in te vsi prebadajo z o?mi, kaj me?ka?. Sorry ampak ravno ta gonja ti ubije ?e tisto malo volje, ki jo ?lovek komaj zbere, da opravi nakup.
Aja pa ne vem v katere ?tacune zahajate ampak zadnjih 20 let se ne spomnim, da bi kje stal v vrsti ve? kot 10 minut pa sem vsak teden vsaj enkrat po nakupih (sem edini nabavni doma, ker moja sovra?i ?tacune - kar je v bistvu velika sre?a ).
Se pa popolnoma strinjam z Alexom, ker je napisal ve? ali manj tisto kar dejansko je res in pri vseh, ki imamo omejeno ?asa za nakupe je to?no tako kot pravi. Seveda pa obstaja tudi druga plat in za to je lep primer moj biv?i sodelavec, ki je ?el med penzioniste in on zdaj zjutraj lepo preveri vse prospekte in reklame trgovin ter odpre internet ter predela cene, si vse to zapi?e nato pa si naredi seznam, kje bo kaj kupil in tako gre vsak dan v tednu v drugo ?tacuno, da nakupi najceneje.
Aja pa ?e beseda dve o sramovanju - verjetno, ?e bi bilo vsem tako nerodno ali sram v ?em se vozimo bi verjetno morali vsako leto ali dve menjati avto, obleke, pohi?tvo itd itd... meni osebno to kar si drugi mislijo o mojem avtu prav dol visi, edino bi me bilo sram, da imam zanemarjen avto, rjast in obtol?en kot ?e bi imel strgane obleke, preluknjane in zguljene ?evlje, ter razpadajo? dom.
To?no tako... ?e je kupec pripravljen dat zanj 11 jurjev je tolk vreden. Seveda pa lahko vsak kupec da svojo zadnjo ponudbo in ?e je prodajalec pripravljen sprejeti 9 jurjev je pa? vreden le toliko.
Za BMW-ja ne vem, pri mazdi pa lahko potrdim, da so tovarni?ki podatki kar to?ni. Sam sem ?e ve?krat spravil povpra?no porabo do 5l (tudi pod) in to brez Hypermilinga. Porabo 7,5l imam pa le pri 100% mestni vo?nji, ob konicah, s hitrimi pospe?evanji in zaviranji v zadnjem hipu.
Mi je pa prav sme?no, ko pogledam prikazovalnik za gorivo in je po prevo?enih 500 km ?e vedno nad polovico (pri stari ?estici je bil takrat kazal?ek ?e kar blizu 0). Da mi niso slu?ajno podtaknili dizla?!?
Klele je Mazda res naredila velik napredek in so pri bencinarju v povpre?ju spustili porabo kar za liter in pol. pri dizlu je te?je narediti tak preskok ampak ?e zmeraj jim je ratalo za skoraj liter zni?ati povpre?je. In dejansko pri Mazdi je razlika med bencincem in dizlom res precej manj?a kot pri ostalih proizvajalcih ampak ?e vedno obstaja tako, da tisti, ki delajo veliko km pa? morajo oreng razmislit - seveda le v primeru, ?e jim je stro?ek goriva sploh pomemben.
Izredno slab in ?isto pristranski ?lanek, ki dejansko nima neke uporabne vrednosti ampak le "tola?enje" tistih, ki so kupili bencinarja, da so pa? naredili prav tudi na stro?kovni ravni.
Klele se ne mislim vtikat glede zvoka motorja in drugih nepomembnih zadev iz ?lanka, ker ve?ini vseeno najbolj prija to, da je motor ?im manj sli?en in to so dosegli tako pri bencinski kot pri dizelski razli?ici.
Glede porabe je pa tako, da tovarni?ki podatki so en velik bul?it saj se lotevajo dejansko vseh mogo?ih trikov, da na testu spravijo porabo ?im ni?je. V resnici pa je najbolj?i podatek ta, ki ga bele?ijo uporabniki na raznih portalih o porabi. In ?e vzamemo ta podatek recimo iz spritmonitorja, ki je bistveno bolj relevanten potem je pri BMW-ju razlika 2,2 litra pri Hyundaiu pa 1,7 litra.
Se pravi ?e to prera?unamo je izena?enje nakupne cene pri cca 50.000 km in to pri obeh avtomobilih iz ?lanka. V koliko letih pridemo do tega tudi ni pomembno saj je bolj pomemben podatek koliko kilometrov mislimo narest z avtom predno ga prodamo. Recimo, da je psiholo?ka meja 200.000km pomeni, pri BMW 5735? manj?i stro?ek za gorivo pri dizlu in pri Hyundaiu 4932?. Zanemarljivo? Ne bi glih rekel saj pri Hyundaiu je to ?etrtina nabavne cene novega avtomobila.
?e bi recimo gledal BMW-ja in na moje razmere je pri meni to cca 83? na mesec manj z dizlom.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Aja...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani