Ne vem, meni se je zdelo zanimivo, da so recimo prve generacije 6-ke imele kar precej te?av z rjo. Moja pa je bila vo?ena po vseh mo?nih pizdarijah, pa avto gara?e ni videl nikoli in je ves ?as stal pod milim nebom (tudi nadstre?ka nimam) in ni bilo niti pikice rje al pa da bi lak odstopal. Je pa res, da smolo, pti?je dreke takoj odstranim, ko jih vidim in tudi udarce od kamen?kov posku?am sanirat vsak konec zime.
Enako... to je prava skrb za avto lak. To je podobno, kot ima? paciente ki nikoli ne pogledajo nivo olja in samo gasa.
Pa slu?ajno zmanjka olja in gre turbina in potem bentijo, kak kr? od avta je to.
Hehe, sem nestrpno pri?akoval in kon?no do?akal ?e sli?ano od tebe . Ta tvoja teorija pomeni samo to, da sem za vse pretekle in sedanje avte lepo skrbel, edino z Mazdo sem delal kot svinja z mehom.
Me je pa malo razo?aral Boss ker je pozabil napisat, da se je lak lu??il s strehe zato, ker se avto ob vsakem prihodu domov ni opral. Tudi ve?krat na dan. Mogo?e ker ve za splo?noznane te?ave karavanskih karoserijskih razli?ic ?estice kjer se je prozoren lak lu??il s streh okoli "sank". In to brez da bi z neba padali kak?ni Pershingi ali SS20.
?e je res da ima 2letni avto o?pice, obstaja dolo?ena stopnja verjetnosti, da se mazda ni izneverila tradiciji.
Zakaj pa na moji 15 let stari ni pikice odlu??ene barve ne okoli
"sank" ne okoli "smu?k".
Kdor se vsaj malo spozna na barve in lakiranje mu je jasno, da je lak izpostavljen vremenskim vplivom, kislemu de?ju, kaki rahli sodri, raznim smolam z dreves, temperaturam od - 30 pa do +40 stopinj, pa uv ?arkom, pa kakim krempljem od ma?k in na koncu" peskanju" sprednjega dela z kamen?ki.
?e laka pravilno ne vzdr?uje? se pa? z leti pojavljajo te?ave. ?e pa vsake toliko prema?e? avto z za??itnim voskom ga za??iti?, saj ni direktnega vpliva na lak (vosek nudi za??ito).
Pri kamen?kih pa ni re?itve.
V?eraj sem iz firbca malo pregledal razli?ne znamke po parkiri??u. In je ni znamke, med drugimi je tudi tvoja, da ne bi imeli popikane sprednje havbe.
In novej?i kot so avti, huj?e je. Zanimivo, da na 20 let starih avtih tega pojava skoraj ni ali pa zelo malo. Pa? dvokomponentne barve (barva+trdilec), rezultat je izredno trda barva.
V?er je pri Pelku dobila novo zadnjo levo zavorno kle??o.
Preglej ?e zajlo od ro?ne... v 90% je kriva zajla, ki ?teka in posledi?no tudi kle??a. Jaz sem se ful s tem zafrkaval gokler nosem zamenjal zajle. In je bil potem mir.
Pa si ti imel v lasti nem?ki avto o katerem govori?. ?e nisi ne vem ?e more? vedet ali je bil naknadno barvan, tako kot ne more? vedet ali ima por?ejev lepotec, ki ga omenja? kot primer, original farbo na haubi.
Jaz prav zagotovo vem da je bila na moji mazdi barva original pa se je prozoren lak lepo lu??il in to na strehi.
?kodo ima sodelavec in je kupil novo.In ne, ni bila barvana in jo je z veseljem prodal prej?nji teden trem delavcem, ki jim je bilo vseeno, kako izgleda samo da vozi in je dizel.
Druga?e ne vem, komu ali kako bi jo prodal.
Moje mnenje je, da komur se to dogaja premalo skrbi za avto oz. ga opere samo vsako prestopno leto Da o kak?ni za??iti laka niti ne govorimo.
Je pa tidi res, da mora? recimo pti?je iztrebke ?im prej oprati, kajti vsebujejo izredno veliko ?kodljivih kislin za lak.
Ravno danes sem ob?udoval belega renolda 10let starega in blizu 200Kkm. In glej ga zlomka, po havbi nobenih o?pic.
Strinjam se s teboj da ni samo mazda firma s te?avami okoli kvalitete barve in da so tudi drugi primerki. Nikakor pa se ne morem strinjat, da imajo vse znamke take te?ave. Govorim iz lastnih izku?enj.
Seveda ne... pa? nekateri dajo dve roki barve namesto ene. No, in nekaterim znamkam se olupi ?ez leta prozorni lak kot olupek od pomaran?e in so vsi flekasti.
Pa ne govorim o mazdi pa? pa o znamki, ki je v nem?ki lasti.
Pri znamkah avtov kjer je lakiranje slabo, prodajajo bajke da so razlog za nekvaliteto barve na vodni osnovi. Pri znamkah kjer je lakiranje kvalitetnej?e (eanko uporabljajo barve na vodni osnovi) jim bu?k ni treba prodajat.
No, ravno v soboto sva z kolegom ob?udovala bel porsche gt3, koprskih tablic. In glej ga zlomka, tudi ta lepotec je bil po havbi kar lepo popikan spredaj. Pa verjetno kupcem oni ne prodajajo bu?k o vodni barvi.
Ta bajka o vodnih barvah je zrasla na zelniku trgovcev. Resnica je druga?na, danes so nekateri avtomobili pobarvani z vodnimi barvami, nekateri pa z vodenimi barvicami.
Ni bajka.Vsi se grejo ekologijo in posledi?no ni ve? dvokomponentnih avtolakov kot v?asih.?e ti pitor barva blatnik ali odbija? bo uporabil akril barve.
Je pa res, da z vsako bolj ekolo?ko so res vse bolj vodene barvice. Jaz za barvanje kitar ?e vedno prisegam na stari dobri nitro lak.
Dobro, itak bo skoraj vsak po?akal ta famozni nov motor.
Sem zmenjen s prodajalcem, da takoj, ko bo nov motor v salonu, grem na probno vo?njo, malo dalj?o in realno ugotovim, koliko bo pila pri normalni vo?nji me?ani cikel...
Malo bolj od blizu sem pogledal to trojko in moram spremeniti mnenje. Nova 3-ka izgleda v ?ivo vrhunsko, ?e posebno v tej rde?i soul barvi. V bistvu je na slikah bolj ?udna v ?ivo pa prava ?portna raketa. Tudi notranjost mi je v?e?. ?e bi rabil manj?i avto bi bilo to-to.
Prijazni prodajalec mi je dovolil slikati par slik.
Sej ti prika?e v meniju, koliko % je ?e dobro olje. Sicer je pa to olje za dpf motorje posebej prirejeno, da se lahko me?a z nafto.?e ne gre? preko x oznake po mojem nima kaj bit z motorjem. Zato pa je ta oznaka, do kje je "varno" za motor.
Regeneracijo mi dela na cca. 200km. Jaz to vem, da se takrat ne smem ustavit... prej?nji lastnik pa se o?itno je.
Prej?nji lastnik je naredil 235.000km v 5 letih in 7 mesecih. Ni imel kratkih razdalj. Te so bile samo zadnje 2 meseca, ko se je avto samo prilo?nostno uporabljal.
Sej nikjer ne pi?e, da ?e nekdo dela veliko km, da ne more ustavit regeneracije. Lahko recimo bi ?el vsak dan iz Kp v Lj in ravno pred domom se mi vklopi regeneracija. In ugasnem avto.In grem zopet v Lj in to ponovim.In olje nara??a. Ali pa avto dela regen in zavije? na pumpo in jo zopet prekine?.
V vsakem primeru mora? slediti in poslu?ati motor in gledati zrenutno porabo in i-loop.Seveda je za motor bolj?e, da dela? dolge relacije, ker tudi bolj?e deluje in je manj?a poraba.Poznam pa ljudi, ki imajo dizel skyactiv in imajo veliko km po mestu in nobenih problemov z dpf.
Olje obvezno zamenjaj.Na koliko km ti dela regeneracijo? V povpre?ju delajo tej motorji na pribl. 250 km, tako da lahko pribli?no sledi? kdaj ti dela regeneracijo.?e malo pazi? ti kljub veliko mestnim kilometrom ne bo naraslo olje ni? oz. minimalni. Takrat, ko ti dela regeneracijo pa? odpelje? tistih 12 km po hitri cesti in ima? nekaj ?asa mir.
Ful lepa in dobro izgleda. To, da je od kamen?kov popikan je "normalno", ker so dana?nje avto-vodne barve podenj na ?alost. To re?i? tako, da kupi? komplet za popravilo, (cca 10?).
Ja...v?eraj me je poklical klega iz Mazde kp...naj pridem pogledat to novo Mazdurino 3..
Na hitro..lepa ?portna..notri lepi materjali..ekran velik obrjen proti vozniku....kull..ta je bla 1.8 dizel..srednja oprema ..zanimiv je tudi klju?..plo??at kot manj.zipo.?ez 14 dni dobijo benz.testno..bom probal..cena te rde?e dizel srednja oprema ..24.000 ?..plus popust
Kolega pa ima drugi teden izobra?evanje za novo mazdo..MMS.Uradno je zdaj da novi motorji X.benz pridejo Oktober 2019...bomo vidli.ve? bom v ponedeljek pogledal novo mazdo 3..lp
A tole imajo v salonu v KP?
Jo moram it ppogledat v ?ivo, ker na slikah izgleda precej ?udno...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
https://www.operi-avto.si/zascitni-voski/1023-chemical-guys-butter.html?search_query=voski&results=91
Ta je pa super za ?ez zimo, ker je izredno obstojen in odporen na pranje.
https://www.operi-avto.si/zascitni-voski/1099-colliinite-no-845-insulator-wax.html
Povezava za deljenje
Deli na druge strani