To?no tako, cilju sem na X6, ne na unega drugega, ki je ulala previsoka cena.
ufff sem se ustra?il, da si mislil na tega za 5 jurjev z okvaro menjalnika... sem bil ?e prepri?an, da se ti je zme?alo
Moj je star 17 pa ga ne dam pod 3 jurje
haha humorist - sej verjamem, da je teb vreden verjetno ?e ve?, ampak na koncu je kupec s ?u?ki tisti, ki bo dolo?il ceno za katero je pripravljen kupiti. Ti pa lahko samo re?e? OK al pa pa? avto obdr?i? in mu ga ne proda? - kot prodajalec ima? zgolj in samo tolk mo?i in ni? ve?, ker cene ne dolo?a prodajalec ampak trg.
Tole bo Slivka kupil in Mazdo prodal, ker pravi, da je Niva pa? bolj?a. Ampak vseeno tistih nekaj jurjev ?ez 10 jurjev bo verjetno odbijalo morebitne kupce. ?e bi pa spravili ceno na 9990? pa verjamem, da bi se jih na?lo kar nekja, ki bi zadevo celo kupilo.
Pri drugi generaciji so odpravili probleme z rjo saj je bila ta v prvi generaciji kar velik problem. ?e vedno pa poglej robove vrat, havbe in prtlja?nika.
Jaz imam 160kkm pa problemov z DPF nisem imel. ?e dobro, da se na za?etku ob kontaktu pojavi lu?ka DPF, ?e ne bi lahko pomislil, da mi je ?e crknila.
Fantje so o?itno spregledali, da spra?uje? za porabo pri 130km/h in ne na splo?no. To je dejansko te?ko to?no dolo?it samo glede na lastne izku?nje je tam nekje okoli 6 litrov/100km. To velja tudi ob regeneraciji DPF, kr bi druga?e bilo ?e pol litra manj.
motorji so Mazdini... edini motor, ki ni Mazdin je za ameri?ko tr?i??e prilagojeni 3,7l V6, ki pa je dejansko sposjen iz Forda. Gleda PSA pa le toliko, da je Mazda uporabljala 1.6 dizel motor, ki pa je bil namenjen le za prvi generacijo trojke.
Glede kvarljivosti je ta minimalna oziroma so se pokvarile le manj pomembne zadeve in to je dejansko klju? (zamenjan daljinec), gumb na prtlja?nih vratih in po?asi se seznam kon?a.
Ma ne vem... ona ima tako dvoumne izjave. Enkrat je samo omenjanje imena nekoga problemati?no, ker ni v konteksu splo?ne zainteresiranosti javnosti naslednji? bi pa javno objavljala dolo?ene zaupne pogodbe, brez da bi to recimo sodi??e odobrilo. ?e?, da so pa? javnega zna?aja, ker se je gospa odlo?ila, da tudi njo firbec matra kaj je notri.
Sicer nisem pravnik, vendar zadevo razumem tako, da na javnih mestih lahko zadeve snema?, ?e gre za tvojo lastno uporabo oz. varnost, ne sme? pa tega javno objavljati (morebiti storjen prometni prekr?ek tega v ni?emer ne spremeni). Glede uporabe na sodi??u pa tudi ne vem, vendar se mi zdi, da takih posnetkov tudi DARS ni smel uporabljati, dokler niso na cestninske postaje nalepili opozoril o snemanju.
Sej to je v redu... posneti material pa? ne sme biti uporabljen v kak?nem postopku, je pa pa? le opozorilo pred nekom, ki se ne obna?a skladno s splo?nimi normami in zmanj?uje varnost. To je le opozorilo drugim, da so pa? pozorni pa ne nujno na takega primerka ampak na to, kaj se lahko zgodi oziroma kaj naj pa? ne po?nejo kadar "delujejo" v javnost, kjer so prisotni tudi drugi in bi jim s takim po?etjem lahko kakorkoli posegali v pravico do varnosti.
u rit naj se zaleti - kdor dela pizdarije se samovoljno odreka zasebnosti, ker dokler s svojim obna?anjem ogro?a mene in s tem kr?i tako mojo zasebnost kot pravico do varnosti.
Z drugimi besedami torej bi po njeno, lahko en z brzostrelko laufal po ulici in grozil vsem ostalim, jaz ga posnamem in ga ne smem objavit, ker bo rev?ku kr?ena pravica do zasebnosti - kaj pa pravica ostalih do ?ivljenja in varnosti. Me zanima katera zmaga, ?e pride do sodnega postopka.
No je pa en V E L I K minus na ?kodi - bremze. Fak mi smo tu govorili da imate eni brake-lag za sekundo, v hladu in de?ju ?e niso segrete....tele na ?kodi te dni je treba vsako minuto tipat, ?e ho?e?
v ponedeljek sem zaplaval ?ez cestnino Vransko 80 na uro...pred postajo sem z ma?ino ni?al do 80 nato ?elel 60 z bremzo pa se ni ni? zgodilo ene 4 sekunde laga pol pa ja...
Vsaki? ko se potem vsedem v mazdo limam ?elno na volan .Res da imam jaz sedaj neke nem?ke plo??ice od 60k naprej)
Hmmm na VW-jih to nisem porajtal da bi bil lag... se mi pa pri Mazdi to dogja samo na 16" feltnah tako, da sumim, da vpliva oblika felten ampak dejansko ni tolk hud lag - recimo cca slabo sekundo. ?e vedno pa to ni glih dobro, ker ko pride do situacije pa bremza ne prime takoj.... policija bo pa napisala "neprilagojena hitrost".
Ampak priznaj, da Exeo je bil ziher avion proti ?kodi s tem motorjem. Poskusi ?kodo ?e mal nalo?it s potniki in prtljago pa bo motor?ek bolj tenko cvilil
Hehe, ja vem kako je... vozim ob?asno enga Golfa s tem 1.6 mlin?kom pa je za prehitevat kr nevaren, ker ne sko?i, tako da se tega manevra malo izogibam. Recimo Audi A4 (2005 letnik) z 1.9 TDI-jem je proti temu raketa pa ima na papirju samo 25KM ve?. Tudi enak Golf z 2.0TDI in 110KM je bistveno bolj?i od 1.6TDI (razen pri porabi).
Zelo lepo pa se pelje prej?nji Passat s 140KM in je po ob?utku le rahlo slab?i od moje ?estke sam res nima PB. Me pa razo?ara ta nov Passat z 170KM, kjer pri?akuje?, da bo to dalo kaj od sebe pa je tam tam z mojo ?estko s PB-jem. Je pa res, da motor je pa uglajen tako nekako kot pri M6 skyactive sam poraba ga pa rahlo jebe - ne vem a zato ker je karavan, al te?a al pa 170KM bolj pupca. Na spritmonitorju je povpre?je skoraj liter ve? kot pri 140KM motorju.
Recimo kot zanimivost je Mazda 6 skyactive D s 150KM v povpre?ju za dobre pol litra z manj?o porabo kot Passat tako, da so in?enirji pri Mazdi res naredili dobro delo tudi pri dizlu.
Sej pri Mazdi I gen. je tudi tako; do polovice naredi? 500 km in potem ?e kak?nih 250 km do rezerve.
Sicer pri moji biv?i ?estki prve generacije je kazalo kar v redu tako, da sem na vsaki veliki ?rtici (?etrtine tanka) naredil od 200-250km. Kot ka?e pa niso bili vsi ?tevci enaki in je ta tvoj bolj VAG-ovske sorte.
Tako Epilog, vozilo bilo danes na meritvi in je bilo izmerjeno na brisalcu 130,35. Izdano je bilo potrdilo, da spada vozilo v 2A razred in lahko uporablja cenej?o vinjeto.
Petek mb. Danes mb. Dinamicna voznja, skodilac 1.6tdi 77kw ma se dobro polovico tanka....pa pada cist linearno.
Sej ne vem, ?e je pri ?kodi isto sam pri Golfih in Passatih pomeni ?rtica na polovici tanka, da ima? dejansko sam ?e tretjino goriva notri. Se pravi na za?etku je full dolg ?asa kazalec na polno potem po?asi pada na koncu gre pa veselo navzdol sploh pri rezervi, k misli? kolk ?e ma?, ker je skala precej velika. Pol pa ugotovi?, da je to jedva za 50km zna biti pa v?asih panika.
Poleg tega je Insignija ena te?ka krava - ?etrt tone te?ja od primerljivih avtomobilov kot je recimo Mazda6. To je tolk razlike kot, ?e se vozi? sam v avtu al pa so s tabo ?e trije normalno te?ki osebki.
Imajo oni svojo ekonomsko ra?unico, ?e tako pravijo da poobla??enci ?ivijo od servisov in ne prodaje vozil...se pravi proda ti nekaj s popusti ipd, potem pa notri dobivajo denar s servisi, pogoji garancije ipd....lep primer je KIA...ima? 7 let garancijo ?e ga 7 let pri njih servisira? in ?e se ne motim je ?e servisni interval kraj?i?? (to sem prebral nekje, tako da 100% ne morem trditi)
Pa sej to se mi zdi ?e vedno najbolj sprejemljiv na?in, kjer se ne po?uti? nategnjenega. Osebno raje dam od tistih 200-300? kolikor stane en servis na Ceedu vsakih 15.000km pa vem, da me ni? drugega ne more presenetit in da je tako dolga garancija pogojena s tem, da vedo, da so naredili zanesljiv material.
Dejansko raje to kot pa servisni interval na 30.000km in dve leti garancije pol pa samo upa?, da nista tisti dve leti dejansko dve leti, ko je material tempiran, da se za?ne kvarit in da so stro?ki ?e za prvim vogalom.
Aja pa ?e kot zanimivost - pred davnimi leti (vsaj 10 - 15 let ali ve? nazaj) sem enkrat bral o neki aferi glede servisnih manipulacij pa se ne spomnim kje je to bilo. namre? servisi so delali tako, da so zadnji servis pred koncem garancije, zamenjali celo vrsto delujo?ih zadev z izdelki (ponaredki), ki so bili dejansko "tempirani", da se bodo v roku dveh let pokvarili. Stranka seveda ni ni? vedela je pa dobrohotno dobila na servisu posebno kartico z ugodnostmi in velikimi popusti, ?e?, da to dobijo samo njihove redne stranke, ki so v ?asu garancije pri njih servisirale avtomobile.
Tako so seveda stranke veselo prihajale nazaj, ker je bilo res poceni in notri so jim spet menjavali nazaj tiste dele, ki so jih neko? delujo?e ven pobrali. In normalno so delale tudi redne servise, da so ja obdr?ale "ugodne" cene.
Da ta zgodba ni ravno iz trte zvita sem se prepri?al tudi sam, ko so mi na nekem servisu v Novem Mestu iz Clarusa pobrali aftermarket diske bolj?e kakovosti in jih zamenjali s slabimi rabljenimi originalnimi. Seveda to nisem pogruntal skoraj 10kkm, ko so se diski ?ude?no spet zvili in ko smo jih dali dol - glej ga hudi?a ... original KIA diski. In komu se gre? po tolkem ?asu lahko sploh prito?evat oziroma jih terjat? Nikomur, ker svoje zgodbe pa? ne more? dokazat brez kakr?nihkoli dvomov.
Oh Boss ne me?aj sedaj dreka. Vsak prodajalec je odgovoren tudi za garancijo. In vsak kupec lahko pripelje izdelek nazaj PRODAJALCU, tudi ?e ni poobla??en serviser, so odgovorni da organizirajo servis, pa ?eprav zunanji.
V primeru garancije za brezhibno delovanje je podana tako odgovornost prodajalca kot tudi proizvajalca. Eden ali drug morata v primernem roku stvar popraviti, ?e tega ne storita pa morata kupcu izro?iti stvar, ki brezhibno deluje. Odgovornost obstaja tudi ?e prodajalec ni izro?il garancijskega list ( tako zakon o varstvu potro?nikov). Kupec lahko torej izbira proti komu bo uveljavlja zahtevek na podlagi odgovornosti za brezhibno delovanje stvari. Zahtevo mora kupec podati v garancijskem roku. Kupec ne more izbirati ali bo zahteval popravilo oz. odpravo napake ali pa zamenjavo stvari. Najprej mora primernem roku prodajalec stvar popraviti, samo ?e tega ne stori lahko kupec zahteva zamenjavo stvari za stvar, ki deluje brezhibno. Zakon o varstvu potro?nikov dolo?a v 20. ?lenu, da je primeren rok, v katerem mora prodajalec popraviti stvar 45 dni, ?teto od dneva, ko je poobla??eni serviser prejel pokvarjeno stvar oz zahtevo za odpravo okvare.Kupec lahko terja od prodajalca oz proizvajalca tudi povrnitev ?kode zaradi nezmo?nosti uporabe stvari, za ?as ko stvari ne more uporabljati in mu prodajalec oz. proizvajalec ni zagotovil nadomestnega aparat. ?e pa prodajalec oz. proizvajalec v primernem roku ne popravi ali zamenja stvari pa lahko kupec odstopi od pogodbe ali zni?a kupnino in zahteva od?kodnino.To seveda samo ob pogoju, da ni stvar ne zamenjana ne popravljena.
Jaz sem kupil od Petrola, Petrol je dobil mar?o, in terjam njega!
ok ok v redu, ne rabi? iz ko?e skakat... ima? prav in jaz sem imel narobe ali pa tudi ne, ker se pa? stvari lotim bolj prakti?no in se zato vedno dogovarjam s servisom, ker tako la?je sledim kako napreduje popravilo in tudi la?je se je pogovarjat s serviserjem kot s prodajalcem, ki se ne razume v popravila in vzroke za napako. ?e da? v ?tacuno, kli?e? ?tacuno, ker ?e je servis dobil stvar za popravilo iz trgovine, mislim, da ti ne sme dajati podatkov (varovanje podatkov), ?e jih pol direktno kontaktira? in spra?uje? glede tvoje zadeve. Ponavadi pa tudi servis ne ve, da je to tvoja roba saj jim navadno pi?e le ime stranke Petrol, ?e bi jo dobili na servis s strani prodajalca.
Kar se pa ti?e termina prodajalec je pa to lahko precej nedolo?eno saj na?eloma pomeni tistega, ki je zadevo prodal to pa je Petrol Celov?ka in verjetno je treba dati nazaj tja kjer si kupil, ?e ?eli?, da ti prodajalec uredi zadevo. Druga?e bi teoreti?no lahko odnesel na Petrol Hrva?ka in tam zahteval servis ker po tej logiki bi verjetno lahko Fructalov sok iz Leclercka Rudnik reklamiral direktno v trgovini Leclerck v Franciji. Pozor govorim za prodajalce ne pa za servis, kjer pa velja, da ?e ima izdelek recimo evropsko garancijo, da ga lahko pa? nese? h kateremukoli poobla??enemu serviserju po Evropi.
Aja zanimivo je pa tole dolo?ilo iz zakona, ki ?e dodatno govori v prid temu, da je najbolje se obrniti direktno na servis
Zakon o varstvu potro?nikov dolo?a v 20. ?lenu, da je primeren rok, v katerem mora prodajalec popraviti stvar 45 dni, ?teto od dneva, ko je poobla??eni serviser prejel pokvarjeno stvar oz zahtevo za odpravo okvare.
Razlaga tega dolo?ila je namre? taka, da lahko prodajalec recimo pol meseca dr?i zadevo pri sebi in jo ?ele potem da na poobla??eni servis in ?ele takrat za?ne te?i zakonski 45 dnevni rok.
To pomoje ne drzi... Garancijo lahko uveljavlja pri prodajalcu (ki potem izdelek poslje na pooblascen servis) ali direktno pri pooblascenem servisu... Ce gre pa za stvarno napako, pa jo mora uveljavljati izkljucno pri prodajalcu...
Zakaj je pa pol zraven sploh garancijski list in poobla??eni serviser? Se pravi, ?e ti crkne pralni stroj ali pa hladilnik, ga odpelje? k prodajalcu al pokli?e? servis? A avto k se pokvari zapelje? tudi v salon al morebiti raje na servis?
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Povezava za deljenje
Deli na druge strani