Jest ne vem kolk se plin ?e resni?no spla?a. pri ceni skor 0,8 je razlike 40 centov cca kar pomeni, da se ob cca 30.000 letnih km en cel let samo za investicijo napeljave vozi? in ?ele potem za?ne? nekaj malega ?parat... Seveda natan?nej?i izra?un poka?e rahlo druga?no sliko a ne vem ?e bistvano......
Naj te popravim - na Verov?kovi majo plin po 0,64? na liter (nimam sicer a?uriranih podatkov), torej pol cene benza!
Se strinjam z Juretom, kar se bencinca ti?e - sam nekako ne bi kupoval 1.8, izbiral bi torej med 2.0 in pa 2.3 motorjem, ki sta oba ?e kar posko?na, medtem ko 1.8 naj bi bil bolj za nezahtevne (beri nedinami?ne) voznike!
Kar se dizlov z DPF ti?e, pa ne bom komentiral, ker niti ne razpolagam z dovolj (objektivnimi) podatki o njih, vem samo da je ogromna razlika v vo?nji med motorjema; benz (120KM) in pa dizl (120KM), turbina pa? opravi svoj del posla!
No o Golfih I in II smo verjetno mislili izvedbe 1.3 Benz in 1.6D, ki imata oba 55KM (benzarja sem tudi sam imel v lasti 3 leta), tko da o nekih GTI izvedbah ni blo sicer govora. Ta dva pa imata pospe?ek (iz glave ti povem); benzar 16.3 in dizler 18.9 od 0 do 100 kmh! Kapo dol za tak ruker od pospe?evanja!
je mel kolega pred leti golfa IV 1.4...to en tak len debel pujs (tako asocijacijo sem dobil) od avta, da niti po vrhni?kem klancu navzdol no?e in no?e dobit brzine notr (kratek menjalnik+uber alles motor pomojem)
to mam pa skor raj? renoja kt tistga lenega debelga pujsa
Te?ko bi se odlo?u kaj je slab?, ker zdej po?as za?enam razumet zakva folk sovra? Renoje!
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Fajn preveri zadevo!

Lepa kot slika, na sliki pa traktor
Povezava za deljenje
Deli na druge strani