Torej ima mazdin twinturbo uporabno obmo?je od 1000 do 5000? Mo?no dvomim.
Probaj pa bo? videl... vozi? ga lahko kot benzinarja, tudi v obrate gre rad in zvok tudi ni ?voh. Marsikdo, ki ga vozi? sploh ne porajta, da je dizel.
Pustimo prvo gen. mazdo 6, ki je bila do 1700 obratov kot kak benzinar, nato se ji je utrgalo, ko je prijela turbina, da te je zalepilo in te je izstrelilo po cesti.
Pri ta novi skyactiv dizelci tega ni v bistvu sploh ni turbo luknje in komot lahko vrti? ma?ino na 4 ali celo 5 jurjev in ne bo tulila v prazno.
Vpra?ajte Gelipterja, ko smo se najprej vozili v njegovi 165 konjski benzinarki nato v moji mazdi, kak?na razlika je.
Na pamet bi rekel, da je ve?jinpospe?ek v benzinarki a ni.Dizelca je trgala asfalt.
Toliko o realnih cenah. Nova mazda 6 z vso opremo bi morala biti v SLO po ceniku toliko kot v Avstriji (49.200 EUR 184D AWD avtomatik), potem pa bi dali recimo 12k popusta. Zagotovo se bi jih prodalo ve?, saj ljudje kupujejo popuste, a o?itno tega marketing oddelek v Sloveniji ?e ni doumel. Politika "damo ti nekaj stotakov EUR" popusta ne deluje ravno.
Pa kje najdete te cifre?... za tak denar dobi? ?e por?a druge roke iz Nem?ije.
Amazon, s tem da je bilo naknadno ?e dodatnih 50 EUR popusta zaradi malenkost po?enega ohi?ja, torej sem za aku dal 70 eur. ?ista sre?a. Bencinarke imajo 60 Ah in 680 zagonskega toka, dizel verjetno ve?, zato razlika v ceni?
Dizel ima tak " mo?ki" akomulator 95 ah in zato stane skoraj dvakrat ve?. Ta 60 ah je bolj za kake elektri?ne bicikle, zato tudi taka cena.
V ?ivo je ta modra super. S 17 se avto ?e udobneje pelje, pa ?e fakin 19 col plati?? (pre?irokih za 225 ?irino) ne opraska bolj?a polovica ob vsakem drugem parkiranju. Poleg tega je baje bencinarka itak pre?voh za 19 col.
Tembo plava barva je za penzioniste. Imam tudi sam 17" zimske feltne,ki so zelo lepe, pa avto ?e nekajo izgleda, ker je red soul rde?. Original 17" izgledajo na temno plavi Mazdi 6 prav ?e?ko. Samo ?e zavesice gor in je.
To ?e, samo Jugo je imel 750kg te?e pa ?e mal sem ga imel povrtanega, tako da je dal ven 60KM. Ampak bistvo je v tem, da so na?elom takrat imeli vsi take ?voh avte. Danes se pa zgodi, da prehiteva? bavarca ali pa olimpijca in un kar za?ut klofuto po egu ter ti sred prehitevanja pospe?i. SIcer je pa res nekaj, da starej?i ko si manj prehiteva? -
Samo tiste stoenke in yugoti so kar ?li. Jaz sem sicer imel v stoenki montiran motor od regate 90 konjev in je letela, da je kazalec zabijalo.(homologacija??)
Res je tudi, da se dan danes na, splo?no ve? ne prehiteva "v ?karje" kot v?asih ampak bolj u izi na dolgo in sigurno.
6 so res pomehku?ili s faceliftom lani. Neposrednega feedbacka s cesti??em nabvolanu in sede?u ne ?uti? ve?, skoraj predobra izolacija notranjosti. ?e bi vsaj v EU prodajali 2.5T, bi se jim pol oprostilo.
Kaj ?mo... po?asi gremo proti premium znamki, kjer mora bit vse tiho v avtu.
Definitivno se ti izpla?a kupit mazdo v Nem?iji(bolj?a izolacija, izdelava, veliko ni?je cene). Jaz in ?e par foruma?ev smo uvozili. Moja je bila stara leto in par mesecev in je imela garancijo ?e skoraj dve leti. Enkrat sem jo izkoristil in to brez problema.
Z FL modelom problemov z dvigom olja skorajda ni ve?, pa tudi z barvo z uvo?eno ne bo takih problemov kot z na?imi za slo trg.So kak?ne pikice od kamen?kov ampak to je itak pri vseh znamkah tudi t.i. "premium"
?e se rad vozi? bolj hitro z pospe?ki in majhno porabo je ditel pravi zate. ?e pa ti je bolj v?e? penzionisti?na, lahka vo?nja brez stresa potem benzinarka.
Rolo je delno ro?en Se pravi, ?e ima? vse zaprto se z odpiranjem okna odpre tudi rolo..logi?no. Pri zapiranju se pa zapre samo okno, rolo premika? po ?elji. Ja, ima? direkt sonce ?e odpre? rolo, vmesnega 'sen?nika' ni.
Sej pravim-brez veze. Pa ?e kak hexen?us vrata dobi? in si pe?en.To je bolj za mulce, ki niki nimajo teh problemov. Jaz sem imel ?iberdah pri dveh avtih ma ga prav ni? ne pogre?am.
To je res kar pravi? ampak ti govori? o maximumih mi pa o povpre?ju na cel tank goriva ali nasploh,tvoja vo?nja pa ni normalna za vsak dan,no upam da ne?
Govorim za cel tank. In ja, moja vo?nja zadnje cajte ni normalna, ker imamo okoli koncerta ful opravil in vse na knap in mi je 24 ur enostavno premalo.
E, ?e bi jo vozil po hribu tukaj nad Koprom verjemi, da bi ?la. Res je, da je bilo skoraj vse po mestu in po avtocesti krepko nad pripporo?eno hitrostjo. Dvakrat sem moral bit v Medvodah po hitrem postopku.
Meni je 3-ka zakon. ?e bi rabil majhen avto bi jo takoj imel(v soul rde?i barvi, se ve). Gelipter jo je na skupinskem testu kar orenk gnal skozi ostre ovinke in tudi mi ostali, pa nismo opazili ni? slabega, anci, avto se je peljal kot po tirnicah. Zadaj je res veliko prostora za noge. Oblika avta je pa itak bomba. Vsi ostali avti v tem rangu izgledajo poleg njega prav bogo.
No, ko se vsedem iz 6-ke prve generacije v rde?o pu??ico nimam nikoli ob?utka utesnjenosti, kve?jemu ve?je varnosti. Tiste nizke ?ipe v 6-ki prve generacije so kr neki. Kot, da si napol zunaj avta. V avtu mora? bit zabarikadiran, druga?e si pa kupi? kabrio, kjer je vse odprto, prostorno, svetlo, nad glavo ima? samo nebo.
To je prostornost ne pa enoprostorci. Tisti so namenjeni bolj za preva?ati pra?i?ke in cement zadaj. Spotoma lahko zapeljejo ?e kakega pacienta na prednjih sede?ih.
Razumem velike dru?ine, ki imajo kopico otrok ampak zakaj ga rabi recimo mlad par, mi je ?e sam?
Mogo?e se po?utijo ?e ostareli pri mladih letih? Kdo bi vedel?
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Samo res, kam smo pri?li s temi cenami. V?asih si za tak denar, kot je na ceniku dobil ?e konkreten "premium" avto z full opreme.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani