No se bom potrudil po lublans sam nwm ce mi bo ratal iga no ..
Ko sem imel daewoo nubiro 10.0 litersi motor ali pa 10000 ccm na 3
Sem vedno in redno zahajal na OMV-jove petrole a ves .. ka tam imajo bencin ki je 100 oktanski .. "vem da ga ima tud petrol po novem ze en cas.." in pac avto je trgal cuj ..
No sedaj ko pa imam pa dizla oprosti mazdo 6 dizel .. pa zahajam ravno tako na omvjove pa po gorivo dizel alpin a ves ka v zimskih casih prav pride iga ..
Zdej pa nwm a sem se kaj pozabil.?
,,,,, ..... ???? !!! Ce kje se manka bos pa sam vstavil
ajoj... kaj pa si zdej tole z vseh vetrov skup naklamfal... tole ni niti pribli?no ljubljan??ini podobno ampak je nabrano od vsepovsod. Sej jaz tud ne znam dobr ampak se bom mal potrudil da bo? videl kako naj bi bilo .
Ko sem ownal nubiro z 10 litrskim enđinom al tam nekih 10 jurjev kubov sem valda skos drajval na OMV-je, pa to... k tam storajo un ql 100 oktanski benz... itaq da ga selajo tud na petrolu ?e kr en cajt, model, kva je avto trgu gate pol.
No zdele pa? ownam dizla, sori Mazdo 6 dizel, pa se ?e kr kao furam na OMV-ja za unga alpin dizla, k zdele k mal freeza je to ful kul staf.
?e Mazgo tankam na Maksenu, gre za spoznanje te?je kot ?e tankam na Petrolu ali OMVju. In ?e tankam na OMVju, pri -18°C la?je v?ge, kot ?e tankam na Petrolu.
Maxen ima Petrolovo me?anico noter tako, da ne vem od kod razlika... jaz jo ne opazim ima pa zdele spet Mercator kupone za popust 5 centov na liter, ?e gre? na Maxena -tole zadnje je zgolj za info.
Mi smo klele bolj hribovci in hostarji pa kej dost ne porajtamo - recimo un na? Cigi je zadnji? bivalno prikolco zgubil pa do morja sploh ni porajtal, da je nima ve?. Potem je pa bil prisiljen it v apartma dopustovat ampak to je pol ?e druga zgodba.
Smo pa v?asih dajal notri tudi Nitro razred?ilo, ki pove?a eksplozivnost goriva in ma? ob?utek, kot da ima? res Nitro pospe?ke
ampak danes je to po?etje mal prenevarno, ker je avto pol ?ist brez kontrole tako, da se uporabljajo bolj zadeve tipa octane booster... ?koda k nima? ve? Nubirice, da bi tole sprobal ker ?al na dizlu ne deluje najbolje oziroma vpliva na to, da pol motor sploh ne deluje ve?
aja pa ne vem, ?e tist tvoj zadnji pregovor ?isto dr?i - sem sli?al, da gre takole: "...kdor z malim zadovoljen ni, mu velik ne zraste..." :ne vem:
?e ena take, ki vidi samo druge in da so vsi drugi kreteni sama je pa brezmade?na in odli?na voznica.
Danes je pa ducatu voznikov vklju?no z mano paral ?ivce en s ?vicarskimi tablicami. Zakampiral je prehitevalni pas pri hitrosti dobrih 100km/h tako, da smo se od vrhni?kega klanca do cestninske postaje na Logu lepo cjazili za njim - ob?asno je kdo izgubil potrpljenje in je ?el mimo po desni ter pospremil mimohod s trobljo ampak ?vicar se ni dal motiti.
Pa tale tudi ni letnik 2006 - nekje od septembra 2005 naprej je Facelift.
ah ?e bi bla sam letnica narobe... tole je neki zmu?kano, ker o?itno prodajalec sploh ne ve kaj prodaja. Tole sigurno ni CE oprema, ker je tam ro?na klima in ni nobenga tempomata ter gumbov na volanu.
Se pravi, ?e ni CE je lahko TE ampak tukaj se spet postavlja vpra?anje saj TE pri 120KM dieslu ni imela stabilnostnega sistema (?e ga dejansko sploh ima), ki je bil na voljo pri osnovnem dizlo le pri opremi Evolution, ki pa je imela ?e xenone, ki pa jih tale na sliki nima.
Torej gre kot ka?e za nek uvoz (verjetno Italija), kjer so bili nivoji opreme druga?ni kot pri nas. Bi pa poleg previsoke cene posumil tudi na realno ?tevilo kilometrov saj volan zgleda precej zglajen in nekako sumim, da bi znalo biti kar kakih 50 ali celo 100kkm ve? kot jih ka?e ?tevec. Lahko se sicer motim, ker slike varajo, ampak iz lastnih izku?enj vem kolik?na sme biti dejanska obrabljenost pri takih kilometrih kot jih navajajo v oglasu.
Evo glih kar se na 24ur.com odvija kronski dokaz zakaj je stanje v prometu tak?no kot je. Imajo namre? anketo glede udejstvovanja v prometu in ogroma ve?ina se ima za nedol?ne angel?ke ali pa ?e pri anonimnih anketah la?ejo.
Se pa vseeno bolj nagibam na to stran, da dejansko ne vedo, da ga sploh serjejo na cestah in to se mi zdi ?e najbolj kriti?no. Ne zagovarjam ne enih ne drugih ampak sem prepri?an, da je vseeno manj nevaren tisti, ki zavestno naredi prekr?ek kot tisti, ki se sploh ne zaveda da po?ne prekr?ke.
hehe, a ja z kej ne vem s ?em se Mazda klub ukvarja?
Avto je redno servisiran pri Mazda klubu Slovenija. Pri 120.000 km opravljen veliki servis, original ra?un. Zadnji redni servis opravljen pri 162.758 km. Je v odli?nem, brezhibnem stanju, vreden ogleda in nakupa..
Tisto zadnje kri?i??e izgleda kakor, da je zelo prometno in je verjetno te?ko priti ven na glavno cesto oz. je potrebno malo izsiljevanja. Ampak ?e ?e sko?i? ven potegni zaboga Celjskega.
to je najmanj kar lahko naredi?, ?e ?e izsili?... in ?e bi tedva to naredila se sigurno ne bi zna?la ma film?ku
a je kdo tole ozna?evanje malo bolj podrobno pregledal? Namre? oznake D sploh nimna nobene guma. Se pravi je lahko med C in E v bistvu minimalna razlika. :ne vem:
En tak kola? cestnih veseljakov. Kot sem obljubil za?nemo z medvo?kim rondojem in "komentarjem" na dogajanje. Nadaljuje se s policijsko akcijo "varnostna razdalja". Potem imamo neko zmedeno blondinko, ki dejansko ne ve ?emu slu?ijo ogledala kot tudi naslednji voznik belega kombija, ki mu ne znak ne ozna?ba na tleh ne povesta dovolj, da nima prednosti in samo modelki v Seatu se lahko zahvali, da ni uveljavljala prednosti. In za zaklju?ek kaj bi brez Celjanov - dva posnetka. Isto mesto, razli?en ?as, isti na?in vklju?evanja po principu "boli me...".
Jures... brez veze - ni? nisi pizdil, kak?en video je to pol. ?ak bom jaz na?el kak?en moj posnetek. Lahko tud Medvo?ki rondo, ki je itak konstantno poln svakojakih kretenov. ?e dobr, da tam ve? ne poka.
Malo slaba konkurenca od Kie torej? ?eprav... ?e da? pa ?portni kolektor pa naredi? generalko pa verjetno prehiti vse na cesti? :ne vem:
se vidi, da je v tebe naselil ?e pravi duh Honda?a
To je bilo tisto obdobje, ko je Mazda Miato ven prvlekla in je bila prodajni boom pol so pa vsi hoteli svojo skled?ko prtaknt. Lotus je ugotovil, da cenovno bi ?e lahko konkoriral z nekim FWD roadsterjem s turbo mlin?kom ampak ?al v praksi pravega odziva kupcev ni bilo. Kia je pa hotela image firme izbolj?at in je takrat kupila kompletno vse pravice do Elana, ki pa je bil ravno tako prodajni fijasko in takrat dokon?ni udarec ter bankrot fabrke. K sre?i je takrat Hyundai kupil 51% dele? v KIA in s tem postal ve?inski lastnik ter prepre?il potop in ukinitev znamke. Se pa to danes vidi, da je bila ena bolj?ih potez s strani Hyundaia, ki obema korejskima proizvajalcema omogo?a dejansko ob?utno vlogo v avtomobilski industriji.
Druga?e je pa zelo zanimivo, da se kej dosti tele managerji v avto industriji ne nau?ijo iz napak drugih. Recimo v zadnjem ?asu je tak izlet v neznano naredil Renault z Windom, ki je ravno tako prodajna neuspe?nica. Pa kako jim ni jasno, da ljudje ?e tako te?ko kupijo malega FWD roadsterja sploh, ?e ga da ven fabrka, ki na tem podro?ju ravno nima renomeja
Po vetru v laseh je ?e konkurenca ampak po namestitvi motorja pa? Pogon je sigurno zadaj motor pa verjetno v sredini kot MR2 in MGF
motor je ?isto v redu name??en spredaj ?al ti pa verjetno pogon ne bo ustrezal, ker je tudi FWD.... to je bil mislim da edini Lotus s FWD, Kia je pa samo licenco kupila, ko je Lotus nehal izdelovat zadevo nekje sredi devedesetih let.
Popolnoma prav ima? - notri je kijin 1.8 motor brez turba s 151KM medtem, ko je original Lotus Elan imel 162KM 1.6 litrski turbo iz Isuzuja. Pred leti, ko sem ?e imel KIO sem si ga na KIA servisu ku?ar ogledal od vsepovsod. Je pa to tipi?na direktna konkurenca Miati al pa recimo Barchetti.
Je pa kia redkej?i avto kot je lotus tako, da kdor ho?e met ekskluzivo je tole pravi nakup.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Povezava za deljenje
Deli na druge strani