Sa?o, nekak te razumem, ampak ?e prenesem to logiko na goriva, bi pa reku da u benz motorju je bol? da ni goriva (krepne) kokr da da? nafto notr, zna bit podobno s temi Antifrizi!
V?eraj sem opravljal redni servis pri MarkotuMX3, na doma?i 323FBA, pa mi je manjkalo malo hladilne in sem nameraval dolit neko hladilno (rde?o oz. roza), ki sem jo ?e imel doma na lagerju. Ampak pozor v hladilnem sistemu mazde je trenutno modra teko?ina in mi je Marko odsvetoval dolivanje rde?e, ker lahko nastopijo konkretne te?ave (npr. tesnilo oz. "dihtunga" na glavi motorja itd.)
Kak?ne so va?e izku?nje s to zadevo, ali ste morda ?e imeli kdaj te?ave, meni bi se se namre? do v?eraj to z lahkoto zgodilo, posledice pa vpra?anje kak?ne bi bile, morda sem ravno na Tojoti to kdaj nevede naredil, pa mi je ?la potem dihtinga na glavi, kar me je konkretno udarlo po ?epu!
Jaz bi dejal, da je nasplo?no zgradba dizla tolko bolj komplicirana, da ima? cel spekter zadev, katere lahko krepnejo, pri bencincu ti pa ne bojo mogle!
Je pa tudi res, da lahko ra?una? kak?na 2l/100 prevo?enih km ni?jo porabo ob isto KM mo?nem dizla?u kot bencincu (govorim na pamet, ampak tu nekje bi morala bit razlika)!
Sicer se pa odlo?i sam, ?e ti je poraba problem, potem ti je opcija, no bo kdo drug povedal, kako zmanj?at stro?ke!
Moj sistem je pa sme?en, kadar je bolj de?evno vreme, me zna mal pohecat (prosti tega ga preve? pikira), ko pa je suho (oz. suh sne?ni mraz magari), pa laufa k sto matr! Vrjetno bo treba kej malga na?tela, kej hujga naj ne bi blo!
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Sa?o, nekak te razumem, ampak ?e prenesem to logiko na goriva, bi pa reku da u benz motorju je bol? da ni goriva (krepne) kokr da da? nafto notr, zna bit podobno s temi Antifrizi!
Lepa kot slika, na sliki pa traktor
Povezava za deljenje
Deli na druge strani