JureS, kak?no si mel ti oceno iz matematke v ?oli? (mogo?e bi lahko kadar ima? preve? cajta, malo potreniral), ker nikakor ne razumem od kje ti izra?un da bi dobili zgolj 10? po osebi (domnevam da je bila mi?ljena povpre?na vrednost). Nimam nekih bajnih prihodkov, pa vseeno moj izra?un pove, da je 0,5% zneska vpla?ane dohodnine - BISTVENO vi?ji. Za znesek 10? bi pa rabili biti krepko izpod minimalca, kar pa resni?no upam, da tak?nih je bolj malo (ali ni?) na forumu!
Ne ?teka? - ti gleda? iz drugega konca kot jaz.....ti nekaj 'podari?' a podarjeni ima s tem stro?ke, davke....
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
V teh dneh se precej govori o 0,5% vpla?ane dohodnine, katero lahko "po Pre?ernu" uporabite oz. podarite. Lahko bi se npr. ustanovilo MAZDA KLUB SLOVENIJA, pa ?e nas recimo 20 komadov donira teh 0,5% bi se iz tega lahko tiskale razne nalepke, morda maj?ke in kapice, kak?en piknik, itd.
Skratka, ?enkanmu konju se ne gleda v zobe.
Kdor ne ve, o ?em ?elim za?eti diskusijo, pa je tule na kratko obrazlo?eno;
Ne vem zakaj je tolk te?ko vgradit eno ledico (al pa da znak DPF) gori zeleno, ko se izvaja regeneracija - vsak tehni?ni neved bi vedel, da takrat pa? ni dobro uga?at avta
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Vedno imam na trenutno porabo, samo je pa res, da je ve?ino ?asa samo AC. Tam pa itak fura? vsaj 2-2.5 krpm. Tako verjetno niti ne morem opaziti regeneracije.
tudi takrat je vsaj 20L poraba
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
"NOTE: Mixing of any additives with metallic compounds to the diesel fuel (e.g. valve cleaner,
coldstart accelerator) is strictly forbidden since this leads to an increased ash
formation, resulting in a blocked DPF"
se pa? zavarujejo ne.....
?e neki ?asa gledam da bi na avzpuh dal senzor temperature, ker naj bi se ob regeneraciji temperatura toplotnih plinov pove?ala, tako bi la?je dolo?il kdaj je avto v regeneraciji. Kot pi?e v navodilih se regeneracija spro?i nad hitrostjo 40km/h in 2000 obrati. ?e bi vedel kdaj regeneracija poteka in bi npr. vedel da je avto ?e v regeneraciji, ga ne bi ugasnil ampak bi pustil da se dokon?a. Je kdo ?e kdaj razmi?ljal v tej smeri? Ali pa da bi izkoristil kak signal iz ?e obstoje?ih senzorjev? To so razmi?ljanja
?e prav tole razumem je temp. senzor na izhodu....
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Evo, danes za lep za?etek tedna se mi je ena fletna gospodi?na na poti v slu?bo v rit zabila, sicer ?koda minimalna, zadnja desna lu? razbita pa odbija? popraskan, predvidoma potreben samo li?anja, ampak spet en kup birokracije in laufarije.
Po Eurotaxu so mi na Triglavu ocenili avto, in naj bi bil vreden 1400? - to je skoraj pol ve? kot sem pri?akoval. Limit za popravilo ?kode imam 700? kar bo ?isto zadosti, da se bo avto zrihtalo in bo delal ?e neki ?asa.
Sej ne rabim posebej poudarjat, da se je kar ene par sodelavcev prijavl, da se zmenim z njo kao da brez zavarovalnice zrihtava, pa da grejo oni zraven na pija?o ...
Mah jeba, teli stroji izginjajo zgolj zaradi takih nepazljivcev....zriti jo (avto....da ne bo pomote)
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Ostalih stvari se mi ne da komentirat tega pa ne ?tekam obvozit rondo. Vsak uvoz ma ve? razvrstitev tako da ?e pride? npr. z Jar?ke smeri ?eli? iti v Maribor gre? skrajno levo in to je to. ?e ?eli? Kranj je en ni?je, za ?rnu?e je skrajno desno. ?ist OK. ?e bi rad pa driftal to so pa ti zajebal ja
Komot se ga da obvozit le menjat mora? pas kjer je prekinjena ?rta
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
To je res, ampak lahko bi ?e vedno rekel, da jih ne bo... ?e druga?e gleda?, je DARS bistveno ve? zaslu?il s ABC in klasi?nim cestninjenjem. Vseeno je korak naprej za ostale uporabnike.
Z dragimi urami parkiranja ne dose?e? ni? pa ima? lahko 10 gara?. Zato, ker se folk raje 20 min mrzli?no vozi med bloki in i??e prosto parkirno mesto med grmovjem in telegraf?tango. In tako seveda ostane dalj ?asa na cesti in dela zastoje.
Druga zadeva je, da je zaprl premalo centra. Ta bi se moral zapreti vzdol? cele Slovenske, na za?etku in koncu bi se iz vozne povr?ine spet lahko uredila parkiri??a. Naprej pa pe?, s kavalirjem, kolesom itd.
Tretja zadeva so rondoji. Mislim, katero tele si spomni postavit semaforje na rondo? To ?e samo v Romuniji vidi?. Da ne govorim o tem, da ?e se razvr??a? po tablah (v mislih imam seveda Toma?evo), ga ne more? obvoziti okoli. Npr. pridem iz Jar?ke strani in bi rad ?el na obvoznico proti Mariboru. Brez prekr?ka ne gre. A ni glavna funkcija rondoja, da je sklenjen oziroma omogo?a vo?njo okoli? Ljubljanković bi si lahko pogledal, kako je to drugje urejeno, mogo?e pri rivalu Kanglerju (s katerim ne simpatiziram, da ne bo pomote, vendar promet bistveno bolj?e re?uje). Tudi, ko se izklju?uje? iz obvoznice vedno naleti? na semafor, ?e preden uspe? zaviti na pre?no cesto. Za?el sem ?e resno sumiti, da Đanković sklepa posle z nekom iz semaforskega oddelka prometa, ker ti se postavljajo res na nevmestna mesta, kje niti kri?anja cest ni, pa? pa mogo?e kake zebre (cestne, ne iz safarija), ki je noben niti ne povoha. V mesto dnevno vdre 500.000 vozil, njemu pa je ultra pomembno, da nobenega turista ne motijo smeti v kesonih.
Propagiranje Park&Ride sistemov. ?e jih Ljubljan?ani ne poznajo, kako jih bo ?ele kdo drugi? To bi lahko nadgradil ?e z nalepko za vstop v center, o ?emer je ?e bilo dosti govora, ampak prioritete so bile spet drugje. Tako bi se pa? stimulirala uporaba drugih prevoznih sredstev.
Dosti bi se dalo re?iti tudi z uvedbo A kategorije do 12kW, za katero ne bi bilo potrebno opravljati posebnega izpita, ?e bi ?e imel B. Italijani in ?panci lepo dokazujejo, da z enoslednimi vozili la?je dostopajo, la?je parkirajo in porabijo manj stro?kov za vzdr?evanje. Ker roko na srce, podnebje pri nas je precej ugodno tudi za to. Sicer to ni direktno Đankova krivda, vendar upam, da bo sedaj v parlamentu posvetil nekaj minut tudi temu (glede na to, da se vedno zgledujemo po Nemcih, bi se lahko ?e tokrat).
Skratka, idej je malo morje, samo interesa o?itno ni nobenega...
P.S.: Elektriko pa ne moremo re?it, ker vedno ve? stvari deluje nanjo. Edina re?itev je novi reaktor, kotel... nekaj izdatnega skratka. In s tem dodatna delovna mesta.
?e nisi bil v Parizu vidim.....v dr?avi ki naj bi izumila rondo. VSAK ima semafor, ?e ve? prednost ima tisti ki zapelje v rondo, potem pa ?aka? semafor za izvoz 8ja stoji se v rondoju).....
videti je neumno ampak deluje, ker se folk ne gu?va za ven, pelje? ven ko dobi? zeleno, uvoz pa je jasen s prednostjo (medtem ko uni v rondoju zopet ?akajo na semaforju) - lahko tudi do 3x ?aka? semafor v rondoju...
Vsi rondoji v mestu so taki! Razen okoli Etoila - slavoloka zmage, kateremu pravim ruleta. je za 9 pasov ?irine, ?rt ni, so samo granitne kocke....prednost ima tisti, ki zapelje notri, za ven se pa mora? prebiti sam brez prednosti preko kaosa brez ?rt, povrh vseg pa na robu ?e taksisti ?akajo...
Ampak rad vozim po Parizu (zve?er) ker se zadeva hitro prime voznika in promet te?e
Pa tipi?en francoski rondo s semaforji - bele ?rte pomenijo stop ob rde?em semaforju (?rna pika poleg)
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Zdej ?e kdo kupi to za 20t eur drug leto dobi 15t tako da se niti ne spla?a kupiti.
Naslednji avto bom sam kupoval okoli 4-5 let starega, to bo pa ?e lepa cena napram novemu
Spremljam 6ke - in cene padajo drasti?no - dober avto z povpre?nimi kmji po velikem prvem servisu so okoli 13k....
?e danes vem da bom spomladi pred novo sku?njavo/ra?unico.....trenutna 6ka z 240.000 in servisom ali rabljena novej?a 6ka....za 100? ve? leasinga na mesec za isti kasko...bomo videli, ma da dela in najdemo pametno ceno za servis, saj sem jaz ?e zamenjal veliko na motorju
Bi jo pa obdr?al samo kaj naj moja po ljubljani v centru z njo
Mam ?e plan za drugo leto, ?aka me 50.000 po ta malem
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ne ?teka? - ti gleda? iz drugega konca kot jaz.....ti nekaj 'podari?' a podarjeni ima s tem stro?ke, davke....
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Povezava za deljenje
Deli na druge strani