Najvi?ja dovoljena hitrost pri nas je 130kmh, po nekaterih dr?avah dejansko le 120kmh, torej se to smatra za normalno vo?njo, ve? od tega si pa ?e v prekr?ku.
Kaj je mo?ka vo?nja pa bo? moral pojasnit, ampak kot domnevam krepko preko omejitve?
Jaz pod mo?ko vo?njo smatram vo?njo, ko se ne ustra?i? bavarcev in olimpijcev.
Pa? gre?, ko pride? do avta pred tabo da? ?migavec in gre? mimo.
Tako, lahkotno, brez stresa...da ostanejo kamioni dale? zadaj.
Prejsna M6, 2010 letnik 147PS bencinar, povprecna po racunalniku pod 8,7 ni sla, nad 9 pa tudi ne. Malo mestne voznje,izvenmestne vecinoma 40km v eno smer, ter vec relacijskih-dopust pa to.
Po avtocesti, od 150-170km/h povprecje.
Ista voznja z CX7, dizlom, popvrecna po compu 8,3.
Rezim voznje ostaja isti, samo voznja z dizlom je veliko boljsa, ker seveda prej nisem nikoli vozil turbacev, dizlov pa sploh ne.
Realna poraba. Vozi? mo?ko in nisi ovira na avtocesti za kamione.Nekateri pod normalno vo?njo smatrajo 120/uro po avtocesti.
Po skoraj sedmih letih lastni?tva z 2. generacijo (CD 129) sem naredil malo obra?una, povpre?na poraba je bila 5,91, ra?unano na roke. Jaz sem bil zadovoljen.
Upam, da bo naslednja generacija podobno u?inkovita.
Poraba vseh Mazda dizel je od prve gen. naprej podobna. ?e bo? vozil enako z novo, bo poraba enaka.
Epilog z dogodiv??inami z mojo vinjeto. V glavnem, pisal sem na Dars in jim poslal sliko natrgane vinjete. Odgovorili so mi,da vinjeta sicer ni neveljavna a tudi v redu ni??
Da moram z avtom priti v Lj in bodo oni zamenjali z novo za ceno stro?kov 7?!??.
Ok.Grem danes nazaj na AMZS Koper in jim to povem. Gospodi?na, ni?kaj prijazna, mi je dejala, da je govorila z njimi in edino, kar mi gre lahko na roko je to, da mi povrnejo stro?ek 7?,ki ga bom imel z novo.
Wtf? Kaj pa stro?ki za gorivo do Lj?Dejala mi je ?e,da ni tako nujno, da to storim, ko bom ?el pa? v Lj. In kaj sedsj ta Vinjeta velja ali ne velja?
Na?eloma se lahko vozim po avtocestah a v redu ni, je bil njen odgovor.
Sedaj bon napisal en lep dopis vodstvu amzs, pa da vidimo, kaj bo iz tega.Jezen sem kot hudi?.
Saj ubistvu to ma? ?ist prou... Nih?e nikogar ne sili da se vozi po AC in ho?e? no?e? tko pa? je. Meni je tudi majica v Tom tailor draga pa mi to vseeno ne daje pravice da naredim karkoli drugega kot jo pla?ati ali pa je ne imeti...
Ljudje pa? vedno i??emo neke bliznjice...
Ampak kaj, ko je slovenski nacionalni ?port, kako prelisi?iti dr?avo oz. vse po vrsti.Kaj vse se spomni folk, da pri?para oz. pridobi kak?en evro.
Kupil sem novo vinjeto...Ker sem jo vzel na amzs so mi jo kar oni prilepili na ?ipo. In kaj se je zgodilo? Na enem koncu se je razstrgala. Vpra?al sem mojstra, ?e je to v redu in je rekel, da se mu je to danes ?e dvakrat zgodilo. Skratka, tanke so kot hudi? in pazite, ko jo limate na ?ipo.Konec koncev ima? ra?un in je stvar v redu. Ne izgleda pa ni? lepo na ?ipi.
Ni mi v?e?, kam pluje dozajn novih mazd... spredaj pusto (prej so bile vdaj meglenke, s strani ni? posebnega in zadaj tako-tako. Zakaj ne naredijo kaj bolj ekstremnega bi bili vsaj od?tekani. Sej mazde kupujejo ljudje, ki i??ejo kaj drugega kot konfekcijski avto.
Pogre?am predrznost in futuristi?nost.
Vedno z serijskim avtom pokvarijo koncepte, ki so res lepi.
Kar se pa ti?e ?tevcev bodo ?ez par let vsi tekmovali, kdo bo dal bolj klasi?ne ?tevce nazaj v avte... kot pri vseh stvareh se vsake toliko vra?ajo vintage stvari. In velikokrat se izka?e, da so bile prve pogruntav??ine tudi najbolj?e.
Zanimivo bo v teh luna parkih (ali druga?e novodobnih digitalnih ?tevcih) ko bo avto fasal kak virus in bo kazalo porni? namesto hitrosti.
CX-5 G160 AT AWD 2012 77.000km. Maja letos je odpovedal poslu?nost senzor koli?ine vstopnega zraka (Luftmassenmesser). Ostalo samo redni servisi. Poraba 7,8 do 8,0 po BC, po izra?unih pa ?e 0,2 litra ve?. Ve?inoma ( ca. 70%) imam mestne vo?nje.
No, to se mi zdi realna poraba za tak avto.
Ravno v nedeljo sem bil v Celju, pa se je en model z mazdo 3 vozil po avtocesti 120 ali ?e manj.In potem tak napi?e, da mu pije 6 l/100 ali ?e manj. Seveda, ?e ga pa ?e kamioni prehitevajo in vozijo pol v zavetrju kamionov.
Ceno ni?ajo mo?no v primeru njihovega financiranja, ki je drago napram Mazdinemu EOM 0,0%
Sodelavec je v?eraj dobil predra?un za ceed 1,4 motor, benzinar, res dosti opreme,pri Jerebu 22400, pri Ben?i?u pa 21600.WTF?...za eno navadno ceed benzinarko, res, da je naro?il specialno rde?o barvo, pa vendar.Mogo?e je pa sedaj to premium znamka?
Dobrih 5 let je ?lo mimo in je akumulator ?e malo bogi. Pomojem ga prav ta i-stop jebe akumulator. Pa zdaj kratke vo?nje.Aja pa ?e opozorilo za premajhno napetost se mi je ?e prikazalo.
Pa to je dolgo vzdr?al... meni na mazdi 1.gen. ni nikoli zdr?al ve? kot 4 leta.
KIA in Hyundai ?e kar nekaj ?asa nista ve? poceni oziroma sta celo v rangu VW-ja s ceno. ?e dobro, da so ?li tudi s kvaliteto v tej smeri ampak vseeno je cena pretirana. Se pa da kar nekaj izpogajat pri nakupu tako da :ne vem:
Cena je pretirana.Ko ga pa prodaja? ne dobi? ni?.Pa? avto za rajo in ni(?e) uveljavljen.
Pa redni servisi dragi kot ?afran... in to polnih sedem let.
Na za?etku bo malo rizi?no kupit te nove motorje... spomnite se na za?etke skyactiv dizel-okvare gredi, problemi z dpf... Bo verjetno mpral priti facelift, da odpravijo vse te?ave.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Po?akajmo,da pride in da ga preizkusimo. Primerjal ga bom z dizlom in podal moje mnenje.
Bo pa imel te?ko nalogo, da me prepri?a in visoko letvico, da jo presko?i. Druga stvar je ta, kako se bo obnesel v praksi, (okvare, vzdr?ljivost).
Povezava za deljenje
Deli na druge strani