S telim stavkom se ne morem strinjat. Poglej ves Volkswagnov in Renojev Bullshit z 1.2 motorji k jih tlacijo v lagune, senike, pasate itd... Kolega ma golfa VI 1.4 s 160 KM pa ze tretji motor notr pri 50 kkm.
Res pa tukaj ne govorimo o teh modelih.
KUPIM Laguno z (original) 1.2 motorjem, ker to bo pa rariteta da bom zaslu?u na njej ko jo bom razkazoval!
Dejan lepe so k sto matr, kr hrabro ene 17ke gor, zdej ma? vsaj konjenico parkrat ve?jo od 90 KM!
P.S. ?e zmer ne morm vrjet, da si dejansko nabavu V6 makino, ful mi je zgledal da samo neki sanjari? in filozofira?, ?ESTITKE za pogum in odlo?itev ter upam da bo? nagrajen za odlo?nost in "hrabrost"
ha ha ta butelj, ki sem ga tudi jaz klical z zlato miato je hotel 5900 - zadnja cena brez barantanja, sedaj je pa ugotovil da je to utopija spustil na celih 5600 in umaknil sliko da se ja ne bo vedelo kdo je
Sistem ?pila k zmaj, ma ?e nekih 45Kkm za seboj (injektorji pa so ganc novi), tko da ni da ni, mogo?e samo ?e "fine tuning" pa pi?imo dalje, do naslednjega rednega servisa!
EDIT - popravu moj del, zdej ga mora? ?e ti, da izgine v celoti!
Sam lahko re?em da furam 1.8 16 v (Renoja) s 120 KM, pa te?o 1315 kg, pa je avto kar fajn za vozit, bolid pa vsekakor ne, ?e ima ?e dodatnih 200 kg, se mu verjetno kar pozna, vendar ?e si nezahteven voznik glede zmogljivosti, zna zado??at teh omenjenih 120 KM!
Nekaj mi je izredno ?udno in sicer, ko tega mojga Renoja furam na LPG, do zdej me je lep cajt neki hecal (trokiru ko zme?an, totalna ne-posko?nost itd.), potem pa sem v?eraj po doolgem ?asu spet tankal LPG na Verov?kovi (kje je na sre?o tut dale? najcenej?i LPG) no in zadeva je prakti?no izginila (malo bi bilo treba samo ?e na?telat prosti tek, ostalo ?tima)!
Moje vpra?anje je naslednje; ali je mo?no, da je kalori?na vrednost plina, ki sem ga v predhodnem obdobju kupoval na Petrolu oz. ko sem se po Hrvatariji fural, majo tam Ina in ?e par firm, torej da je kalori?na vrednost tega z Verov?kove, tolko bolj?a, da so mi te?ave postale takoreko? zanemarljive s tistimi prej. Ali je to mo?no???
P.S. Dvomim, da mu samo temperature malo nad 0, tolko ustrezajo, da je to vse po?timalo glede nagajanja pri vo?nji na LPG!
Jao, ne vem - ?e oblikovno sta si tako razli?na, jaz npr. niti slu?ajno ne bi vzel Tojote, ker mi je obupna na pogled, mazda je solidna, medtem ko npr. Insignia je pa BO?ANSKA!
P.S. med japonci oblikovno bi verjetni jaz izbral Accorda tanovga!
opa, malo redkej?a pri nas.. ta "?e??a" s 192 konji?ki
Mi je pa smeh, kako je dodatno slikan tistle START knof, o?itno je bla to takrat za Japonce te?ka pridobitev in silni dose?ek, medtem ko imajo to ?e nekateri EU skreti, ?e kar okroglo desetletje! Aja firme ne bom izdal!
Jaz bi v vsakem primeru odlopu kleme akumulatorja, potem pa enkat na 14 dni bi ga pa zalaufal, morda se kar malo popelju z njim, al pa vsaj da na mestu malo laufa!
P.S. - nekateri pravjo, da ?e dlje cajta stoji na mestu, ga je dobro vsaj mal prepeljat, ker se ti gume nekak posedejo oz. ratajo lahko "kvadratne", ?e je to kej res na tem, te?ko re?em!
Ja, isto?asno pa ?e majo npr u celi dr?avi 15km AC-jev, me prov zanima kdo bo pla?val za vinjete in torej ?e ho?jo, da jih sploh kdo kup, morajo dat neke simboli?ne cene!
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Mislm da mava dost podobn okus, men tut tele ki je kolega svetoval, niso v?e? niti mal!
Lepa kot slika, na sliki pa traktor
Povezava za deljenje
Deli na druge strani