?e Mazdo6 hvalim, pol pa miato ne razumem, zadnji tank je ganjanje po 2500m GrossGlocknerja na redkem zraku s plinom in ?re manj ali enako kot na ravninskih relacijah....skratka poraba je 9-10 pa ?e se potaplja? z njo
Mi2 z na?o sva đtartala od doma in do raba ,sva imela 8,8 po BC, ki la?e cca 0,8 litra.
?la sva petek obcca pol 8h zjutraj od doma, lepo ?ez ?iri-rovte-logatec, pol na AC do postojne in naprej do pivke, ?ez kne?ak, do rupe, pol pa na AC do bakra in naprej do jablanca po magistrali.
Polno nalo?ena za 17 dni, poln prtlja?nik do zadnjega mm sam ga nabasal, in polni zadnji sede?i(ne dam truge na streho, pa tud ?e zame ni placa).
Po magistrali sva prehitevala kot za stavo, invalide ki ne vedo da je omejitev 90, parkrat je blo kar prehudo se je avto zadaj tako posedel, da so gume podrsale po notranjih blatnikih-kolotekih.
Nardila sva đe krog po otoku in zdej je poraba ?e 9,2.
Dejansko je to velika za 260 konjev in full nalo?eno kanto ?
?e upo?teva? ?e vro? in nemogo? zrak za ma?ino je to lahko +0,5 dodatnih L, samo moji se ne pozna
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
kako ti rata, jebemti...jest pa pod 7 ne pade sploh. ?e se fjakam po AC velik, pol sm en plunk pod 7, drga? pa kr skoz 7+ pa ne bi reku da ga trajbam skos ko vosla. AV vozim med 120 in 150, po mestu pa tud precej pridno ?altam, da ga ne matram v obratih.
Mam pa na sumu, da sm avto chippan dobil, ker mi je prve tri tanke ?rl manj, po ob?utku letel bolj, potem pa je ?el na Gamo na ra?unalnik in tm se je najverjetneje konjenica nastavila na originalni program. Od takrat se mi zdi, da je avto bolj len pa tud poraba je ?la gor.
Hja ne vem...avto res ne ?re....pa imam pon-petek res samo kratke relacije pol pa vikend Rovinj.....ker ne zaupam range-u po BCju grem vsaki? malo dlje ampak po tankanih litrih se vidi da bi lahko naredil 1000km....(sem komaj 53L not spravu)
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Neverjetno, kaj sem danes odkril. In to ?isto po naklju?ju. No, po sili razmer...
Na kljuko od Mazde BT-50 pa?e tudi po?itni?ka prikolica, ne le tovorna (ali dve). Kdo bi si mislil? ?e ne bi poskusil, ne bi verjel. No, jutri pa se odpravljamo na po?itnice. In ker je sestri ?kripnil Ford, si bo sposodila mojo Hondo. Nam pa potem ne preostane drugega kot da gremo s poltraktorjem na po?itnice. Upam, da bo zdr?al. Pot bo le dolga. Bolj kot dolga pot pa me mu?i to, da je ves ?as asfalt. In na kljuki skoraj nobenega resnega tovora (samo ena prikolica, pa ?e ta po?itni?ka). Se oglasim, ko pridemo nazaj in poro?am, kako se je obnesel BT pri takem (ne)delu.
Potem pa upaj vsaj na burjo! Uzivaj
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
prvi tank 6.8l/100km na poti nazaj iz pristine, drugi pa na avtocesti pod 140km/h nisem sel (streha dol itak) pa okroglih 9.0l/100km..glede porabe je ta avto res carski
Moja ma se vedno benz od marca 2011 po 8000km. Beat this
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Js mam pa mal druga?n problem, vse dela ok, ampak ko uklopim vse 4 mi leva stran stalno gori (ne utripajo), desna ne dela. Ko izklopim vse 4 pa leva ?e 2x utripne. :ne vem:
Zvezat je treba drugace kot nacrt ker je to mazda. Ti dam na zs
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Tako ti povem, moja ima sedaj 174.000 in dokazano narejen veliki servis pri 120. Ravno 1 teden nazaj sem sam menjal jermen alternatorja ker je malo cvilil, in razlika je ocitna, trsi daljsi....
Jermen stane 20 ojro, ce si mal maherja ni tezko zamenjat...tako da po 50.000km ni neumno to menjati ne glede. Ce pa ti vse dela kot mora dont fix it, its not broken
Kdo naj bi delal ta servis? Ce je avtohisa potem preveri tam ali povprasaj ce je avto vpisan v DSR, mazdino elektronsko servisno mrezo
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Dober opis in primerjava med Laguno in Mazdo. Kot razumem ti je Laguna bila bolj v?e? za vo?njo, razen lega je pri mazdi bolj?a. Tudi dana?nja M6 ima (verjetno) najbolj?o lego v razredu. Bolj?o kot recimo nov Passat.
V glavnem Laguna in ostali Francozi bi bili dobri avtomobili ?e bi bili zanesljivi. Laguna prej?nja generacija dizel je bila katastrofa. Na dCi motorjih so crkovale samo resne zadeve, ki stanejo 500? in ve?. Ni za imet pri hi?i. Sam da bi pa tudi ta bencinc tolk hecal ne morem verjet ker to je pa ja enostaven avto/motor.
Bom tudi jaz napisal kaj sva si z ?eno lastila (samo nova vozila)
1. Passat 2005 1.9 TDI (105 KM) Odli?en avto. Naredil v dveh letih 115 kkma in ni crknilo ni?. Edino naslon mojega sede?a se je s ?asom po?asui spu??al. Vsako 1-2 ure vo?nje si moral malce zategnit/zavrtet kolesce. Nisem niti reklamiral, ker bi ostal brez avta. Avto je bil res dober sam pre?voh, moral bi imeti najmanj 140KM.
2. Opel Astra 2005 1.7 CDTI Cosmo. Oprema in izgled top. Lega top. Notranjost tako tako. Te?ave: 2x ABS, 1x diski, motor je ?el v safe m ode ?e si ga gonil 20+ min 180 kmh in ve?, nikoli niso popravili, enkrat smo ostali na cesti v Zagrebu. Naredili 90.000 km in ga prodali
3. Opel Vectra 2007 1.9 CDTI 120 KM. V redu avto ampak ni? ve? kot to. Crknjot: alternator pri 68.000 km, EGR pri 60.000 km, 3x poklopljiva ogledala. Prodal bratu.
4. Honda Accord 2008 2.2 iCDTI. Najbolj?i avto ki sem ga kdaj imel. Motor TOP, lega TOP, udobje TOP. Servisi exstremno dragi. Ni crknilo ni?. Naredil 45.000 km v 1 letu. Prodal sem ga. ?al mi je sam smo rabili kravana.
5. Pe?o 5008 letnik 2010 1.6 HDI FAP. Nov avto. Ni ?lo ?e ni?. Sam mi ni preve? kul. Motor je pre?voh in pre? utesnjeno je vse skupaj.
6. Mazda 6 CD129Sport Combi TE plus letnik 2011. Dober zelo dober avto. Me spominja na Hondo. Lega je res dobra. ?al mi je da nisem vzel 160 Km razli?ice ali celo 180 KM. Sam kaj ko jih ni bilo na zalogi. Budale prodajalci. Sem zelo zadovoljen in upam da ta japonska vzdr?ljivost res velja.
Edit: Diski so sedaj na M6 290mm. Ogromni Ve?ji kar so diski manj?i je navor na ro?ico in manj?o silo rabi?. Tako da je kr mus imet velke diske
Edit 2: Tukaj je izpadlo da vsake dve leti menjam avto. Dejansko je delo in ?ivljenje tako naneslo. To Mazdo upam imet med 7 in 10 let pol pa novo kupit z najve?jim motorjem ki bo n arazpolago
Re?ljivo in moj opis bo enak na 2 leti
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Meni osebno (tezji) karavan M6 odli?no bremza, enakovredno prej exeotu z ve?jimi diski, iz ra?unov vidno so bili menjani prvi diski. Mazda ima 'zgodovino' z diski, jaz bi ?el na tvojem mestu vr?ti u? na tole....kaj pa plo??ice si sploh menjal odkar ga ma?, oz, kdaj so bile?
Sicer pa ni va?na velikost diskov, ampak povr?ina plo??ic na disk, Mazda6 - sem zamenjal sam, ima na primer ogromne in te?ke plo??ice spredaj....
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ja od prvega zre tok, zato je na LPG in gas....
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Povezava za deljenje
Deli na druge strani