@Alex: kot spektr pravi regeneracije lahko ?tejejo, ?e se ti izvajajo na 100 km ali pa 60 km (kot so nekateri poro?ali v preteklosti na drugih forumih) je to definitivno lahko vzrok.
Poglej nivo olja kot pravi 323BA, ?e bo? meu bluzi X oznake potem je skoraj ziher nekaj na temo preve?ih nedokon?anih regeneracij.
No pa da ne bo sam ?koda na udaru V soboto smo se fural z mer?om CLA AT in sorry za 56k ? je pa prava ?ala. Najbolj sm pri?akval kolk bo to bolj izoliran pa udobno v vo?nji, pol so me pa zici v rebre ti??al, komfort na AC pa ni? ve?ji kot pri moji M6, piha tu piha tam, motor se dere k ga prtisne?.
Kar pa nism pri?akoval je pa:
* da je njihov Hi Mercedes prava ?ala. Ni? se nismo mogl z njim zmenit. To?no dolo?ene ukaze pozna in tam se zadeva kon?a
* oblika infotainmenta in ?tevcev mi tak al tak niso v?e?, sm mislu, da majo vsaj en velik monitor, sta pa dva notri lo?eno, no fun
* gadgeti/widgeti polno "cukr?kov" k ji sproba? na testu, med vsakdanjo uporabo je pa ve? kot odve?, aja pa ta model ko smo ga mel je biu brez DAB radia, yay
* upravlanje infotainmenta ... omg, zakaj v to tla?jo touch pad, al je preob?utljiv al pa ne prime pa ?e probleme sm meu razbrat kje na infotainmentu je "kurzor" in nism vedu ka klikam
* motor je biu 2.0d, ok 150 dizelskih konjev, od kterih sm vseen pri?akoval ve?, aja pa niti neupam vpra?at kolk bi bla cena za mal bolj resne motorje
* ?rn strop notranjosti, je fajn, ?e ho?e? sred belega dneva spat, drga? je pa pretemn. Hkrati majo zlo velik ?rne plastike v sijaju, bljak.
Na kratko je to za vsaj 20k dra?ji ?pas kot na?e M6 pa ni? ve? ne dobi?, juhu Aja ... dobi? ?isto zadnjo kamero, to je pa res, ker je skrita v logotipu
No je odvisno od primera do primera, kdaj se spro?i. Js se predvsem istovetim z @Bossom, najve?krat se to zgodi, ko nekdo zavija s ceste in pa? ve?, da gre mimo, avto pa misli da ne. Mogo?e pa v tak?nih primerih ti pu??a? ve? prostora, kar je edino prav
@Spektr: da ti ne govori? o radarskem tempomatu? Po napisanem, si predstavlam, da @Boss ni furu s tempomatom, ampak je dejansko to biu "emergency brake" brez opozorila.
Tako tako, varnostna razdalja, ki re?uje vse probleme.
Sem pa nenamerno zadnji? preizkusil "pre?ni promet" zadaj, sem obra?al v ulici in sem ?el nazaj do ?ive meje in naenkrat bum, zabremza na polno, ?e kr ene 30 cm pred samo ?ivo mejo
Hja js sm pa slabo napisu, tele razne vrjante z USB napajanjem poznam. Jst bi hotu neki brez externega napajanja ali pa vsaj na obd. No?em namre? vle?t kabla v centralno konzolo.
A ona za klimo/ogrevanje, se ti je pr?gala modro pri dolgi vo?nji? ?e ja, potem bi js ?e nardil par dal?ih vo?enj zaporedoma. Zdej ko vidim kak deluje, se ne obremenjujem, ko je bla moja ?e nova je trajalo do 2k km, da se je spravlo vse na ready. Drga? pa i-Eloop se ti pa fila normalno ne?
@Lennzi: Ja, meni se to dogaja, kadar avto stoji ve? kot en dan. Potem je potrebnih nekje 20 km, da se spet zbudi sistem in akumulator obarva modro. ?ist desna, je pa klimatizacija ipd., ki ti tut nebo obarvana modro, dokler v avtu ne bo? meu ?eljene temperature.
Da malo obudim to temo, ve kdo za kak dash cam, ki bi biu sposoben delovat brez eksternega napajanja, pa da nebi biu 10 kil te?ak in velik? Oz. ?e ?e ma eksterno napajanje, da se ga da na OBD al pa kak drga? re?it (ni mi kabla za vle?t v sredinsko konzolo :/).
Rad bi v svojo spet kaj montiral, prej?njo sem mel zdru?eno z vzvratno kamero, zej bi pa rabu sam kej pametnega za snemanje spredaj.
Najprej preveri na kak?no razdaljo ti dela DPF regneracijo, ?e bo? mel regeneracije na 100 km ali ?e manj, potem je to lahko vzrok.
?e nima?, obd vmesnika, da bi pogledu preko forscana/torqua, potem meri razdaljo med dvema regeneracijama. DPF regneracijo opazi? tako, da ti ne fila i-Eloopa + zvok ma?ine se spremeni + trenutna poraba takrat je krepko nad 10 l
Se strinjam glede X, z mojo G194 AT gibljem med 7.5 - 8 s tem da je pol litra ve? kubiture, pa ?e ?estka je malenkost te?ej?a, dejansko z X nekakr?nega prihranka za zdej ni?
Po mojem jih fejst tepe te?a, vrjetno si predstavlamo glede na ?tevilko modela, da je to nek manj?i avto, dejansko majo pa 1400 kg tak k ?estka.
Joj slabo pi?em, hotu sm povedat tole: da dejansko zelo izgubljajmo fokus nad vo?njo, ?e med njo brska? po infotanimentu in nastavitvah, predstavlam pa si, da je pri kak?ni aplikaciji v android autu ?e slab?e ...
Drga? v?eraj sem samo sopotnikom kazal, zakaj lane assist pa? ne sme bit pogoj pri nakupu avtomobila (se ravno kopuje avto in jih je zanimal, kak to zgleda + mnenje). In ja, sam imam nastavleno na vibracije ... in se razen v preglednih ovinkih ne pro?i.
@Boss na?el pa sem tudi "re?itev" za tvoj problem, ki si ga imel pri prehitevanju tovornjaka. ?e ima? med prehitevanjem, ves ?as pri?gan smernik, lane assist ne bo delal.
Hitro pranje cestne svinjarije z vapom + rahlo ?amponiranje, da je sploh ?lo kej dol, groza je zdle z cestami, za sekundo dvajst se vse gor na avto name?e :/
Jst ?e zej ne razumem podobno kot @Boss, ?emu vse te aplikacije, musko si da? na USB al pa radio, ostalo pa ne vem ... sm pa v?er probavu lane assist in me je kr mraz, kolk zgubla? pozornost na cesto, med tem ko opcije preklaplja? ... pa magari to?no ve? kje so.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ojoj down the rabbit hole we go again
Povezava za deljenje
Deli na druge strani