Preglomazen avto je to zame. Poleg tega se mi zdi PHEV slepo črevo razvoja. Fully electric je prava pot, torej BEV, ne pa razni hibridi, kjer s seboj voziš dve tehnologiji, ki, ko enkrat začneta zajebavati (ena ali druga ali kar obe), postanejo luknja brez dna.
Tam, kjer sem kupil FucksWagna, imajo tudi Ford Mustang Mach E.
Parkiranega nekje zadaj, ker jih je sram, da morajo to ponujat ljudem. Mustang je Mustang v celoti, z zvokom in sliko. In zvok mora biti vsaj iz V4 motorja, še raje iz 4,8 litrskega V6... Električni mustang je nekaj podobnega kot bi naredil Mazdo MX5 na nafto. Saj bi šlo, samo to ni to...
To se pa popolnoma strinjam.
Naj pustijo Mustanga takega kot je.
Za električnega športnika pa naj izberejo novo ime.
Menda je slovenscina zaenkrat v Mazdi 3 in CX-30 ... dobijo pa tudi drugi modeli postopoma... ob kaksni vecji prenovi... Zal pa menda na obstojecih ne bo mozno nadgraditi ...
@FuManchu Ko bi le to držalo ... Jaz bi si zelo želel cenejših EV.
Pa žal ZDA in EU nista primerljivi. V EU so se EV mogoče pocenili 10-15 %, pa še to velja le za tiste, ki se ne prodajajo najbolje. Bomo videli, kaj prinese januar. Nad decembrom sem pošteno razočaral, sem mislil, da se bodo želeli znebiti kakih rabljenih EV, pa nikjer nobene fantastične ponudbe.
Pravkar zamenjal baterijo v ključu. Že ena dva tedna avto opozarja na slabo baterijo v ključu, pa ne bi rad na novega leta dan ugotovil, da ne odklene. 😃
Evo, prejle me je klical kolega, ki je dva meseca nazaj kupil Teslo Y LR. Pa sem ga vprašal, kako je zadovoljen. In je ni mogel prehvaliti. 2 meseca, 10.000 prevoženih km. Pravi, da ko pride iz službe, avto žena kar zapleni, tako ji je všeč. 😃
Tudi asistenčne sisteme je pohvalil, da delujejo bp in še niso zatajili. Aja, pa ni nič kaj počasen voznik, 140-150 km/h tempo po avtocesti, avto pretežno polni doma, le na kakem daljšem izletu zavijejo še za pol urice na supercharger.
Ja, vem, tak avto stane 45 jurjev in ni za vsakega. Ampak Mazda CX-60 je celo dražja kot PHEV ...
Kdo ti je kriv, če se pa rad mučiš in ne znaš uživati v naravi in dopustu?
In spet - zopet in še kar - serviraš neke robne primere, ki jih povprečen voznik nikoli ne doživi ... Pač, prav, tebi EV ne pride v poštev, ampak zakaj potem to posplošuješ še kar na vse druge?!
Dejstvo je, da če greš z EV na pot, se moraš prilagajat najprej vozilu, potem WC, potem želodcu. Drugače pa vozilu nazadnje. Pa ni važno, kaka baterija je not...
Misliš "na potovanje"?
Kdor kupi EV pač kupi takega, ki 90 % njegovih potreb (razdalj) pokrije brez dodatnega vmesnega polnjenja. Če gre 2- ali 3-krat letno nekam dlje na potovanje ali dopust, pa polurni postanek res ni težava. Razen v glavah nekaterih ICE-voznikov. Tisti z EV je ves ta čas že noter prinesel čez leto, ko je samo v garaži priklapljal avto in mu ni bilo treba na bencinske hoditi ...
Sam sem med tistimi, ki lahko vozijo dolge (t)ure. Ampak mi povsem ustreza tudi to, da se po 300 km npr. ustavim za pol ure - poleti in pozimi. Malo raztegneš noge, zaužiješ tekočino in/ali hrano, WC po potrebi. Probaj enkrat, boš videl, da se ne boš čutil kot talec. Ali pa vklopi štoparico, ko s familijo naredite postanek na poti na morje ...
Gre za to,ker ti gledaš "čez roza očala",ker si pač na tem,innormalno da,ker ga imaš,mu odpuščaš "napake"
Bom rekel tako-objektivno mi naštej lastnosti baterij,kjer so slabše od fosilnega goriva...jaz sem glavne naštel...pa jih daj še ti...objektivno.
Evo, moj pogled na to zadevo - minusi baterij:
1. Volumen in teža.
2. Omejena zmogljivost (domet vozila)
3. Cena (nadomestne baterije)
4. Nevarnost požara.
Pri čemer je pri točki 3. to začasno stanje. Dokler ne bo hiperprodukcije baterij in bodo te le v domeni proizvajalcev, bodo cene visoke. K sreči pa se pojavlja vse več podjetij, ki baterije popravljajo. Baterija v EV zelo redko crkne. Oslabi ponavadi kakšna celica, ki nato zavira cel sklop, odvisno od količine sklopov v bateriji pa se za ustrezen delež zmanjša zmogljivost (ker BMS odklopi problematični sklop). Stroški takšnega popravila baterije pa niso pretirani, od 500 dalje, in bodo še manjši, ko bo na voljo več rabljenih baterij (donatorjev) in sestavnih delov (v prosti prodaji).
Statistično gledano z vidika okvar me baterije sploh ne skrbijo. Res ne. Če z njo ne ravnaš ravno kot svinja z mehom, moraš imeti kar precejšnjo smolo, da do neke poštene kilometrine doživiš okvaro. Pa še za to je najpogosteje kriv zunanji dejavnik - domača ali javna polnilnica v okvari, udar strele ipd.
To, kar "daleč najbolj", pa spet ne tako zelo pogosto crkuje na EV so polnilci v vozilu. A o tem nihče ne govori, ker jih zaenkrat večinoma menjajo v garanciji. Tudi tu se k sreči najdejo podjetja, ki se spustijo v popravilo, čeprav je to za kakšna eksotična vozila kar izziv (že sami sestavni deli). Kdor je imel kdaj opravka z računalniki, verjetno ve, kako luštno je popravljati skurjen napajalnik ... Dobra novica pa je ta, da so skoraj vsi OBC (on-board charger) tudi popravljivi.
Starodobniki so niša. Z njimi se ne dela nekih hudih kilometrov, ljubitelji bodo že poskrbeli za nadomestne baterije, če se bodo želeli voziti, tisti, ki bodo v dnevnih sobah in muzejih, so pa samo za gledanje in slikanje. 😃
Točno tako @Boss. Zato pa se bodo rabljene MX-30 že prihodnje leto prodajale po 15k €.
Njihov plus je pa to, da z njimi nihče ni delal velikih kilometrov, torej so zelo dobro ohranjeni avti s kakovostno notranjostjo, podobno Mazdi 3 in CX-30, ne pa tipični EV plastik-fantastik.
In za nekoga, ki ne rabi večjega dometa, je tudi MX-30 lahko super avto.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
To bi pa rad slišal argument.
Notranjost je skoraj identična, večina tehnike tudi ...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani