kaj pa glede rje? je kdo od vas imel kake probleme...sej najverjetneje tudi ce je kaj rje je ni prav dosti sploh pri 4-5 let starih avtih
kaj pa poraba....kok je kej zejna tale masina?
od 2002 do 2005 je rja serijski pojav (?al tudi pri avtih, ki so stari 3-5 let), ki ga ponavadi v garanciji tudi odpravijo (menjava robov na zadnjih blatnikih) garancija na prerjavenje je 12 let.
To tudi jaz ?e cel ?as preklinjam... Mene jezi predvsem ta umazanost stranskih ?ip in ogledal, saj se mi zdi, da gre ?ez te ?ipe ... pri drugih avtih mislim da je velik bolje vse skup speljano in za??iteno, pri m6 pa se mi takoj vse userje in ni? ne vidim..
kje so tisti ?asi, ko voznikom ni bilo odve? s krpo pobrisati klju?nih steklenih povr?in za bolj?o vidljivost
jaz vsako jutro ko je mokro, zmrznjeno ali vsrano, o?istim lu?i, ?ipe in ogledala, predno se odpeljem od doma...
ta postopek vzame cele 3 minute
?e posebej zdaj pozimi je v prtlja?niku vedno ena "steleks" fla?ka z raztopino za ?i??enje stekel, in pa guma za brisanje stekla... hitro, enostavno in u?inkovito...
tudi na dalj?ih potovanjih, ker me ponavadi vsake dve ure stisne na skret, se pa? ustavim, pobri?em, in gasa naprej...
brat ma Hyundai Lantro, pa je isti ?morn, mati ma staro Fiesto, pa je isti ?morn, fotr ma Fiat Doblo, ?ena pa 323F, vsepovsod se v takem vremenu ?ipe uma?ejo... :ne vem:
Pravkar sem izvedel iz prve roke. To?nih podatkov ne smem izdat, saj razumete. Enemu od najbolj znanih slovenskih avtomobilisti?nih novinarjev je "novi" Golf crknil med testom in je moral poklicat avtovleko Nadaljnji komentar verjetno ni potreben. ?e bi se to zgodilo Mazdi, jih verjetno lahko kar nehajo prodajat.
ja hotu je povedat, da ne more razumet, kako so lahko taki problemi pr avtih ki stanejo 30k evrov...eno je ?e se to pojavlja pr twingotu, drugo pa pr mazdi 6..verjetno
ma isto je to Twingo pa? glede na velikost ni vreden ve? denarja, zatorej je "Value for money" pribli?no isti...
zakaj bi se torej na winkoju, ki je manj?i in manj stane, lahko pojavila napaka pri izdelavi ali materialu, na enem ve?jem avtu z ve? opreme pa ne ?
saj vem, kaj je mislil, ampak vseeno
napake se pojavljajo tudi na npr. BMW X5, ki stanejo od 70k EUR navzgor... pa bi morali taki avti biti torej skoraj brezmade?ni
Mene osebno grozn moti avto za 29000? pa taki problemi!
ne razumem, kaj si hotel povedati s ceno ?
?e kupi? Mazgu za 29 jurjev, jo kupi? verjetno novo, ali skoraj novo, in ima? 3 (TRI) leta garancijskega roka, v katerem ti morebitne napake odpravijo, tudi display ti zamenjajo ?e crkuje
?al, ?e pa se napaka pojavi pri starej?em avtu... pa si mora? pa? sam pomagat
druga?e pa to pri Mazdah ni nek posplo?en problem, se pa pojavi tu in tam komu.
druga?e pa je izklop tempomata ob uga?anju vozila kar logi?na poteza v smeri varnosti, saj marsikateri uporabnik lahko po pomoti klikne kako tipko, pa ?eprav je celotni sistem zelo dobro zavarovan tako s sklopko kot z zavoro...
Pa sej to je sam en pritisk na gumb, da ga spet aktivira? :ne vem:
to ?e, ampak, ?e je ostal vklju?en, si je zapomnil zadnjo hitrost, in mu da? enostavno s pritiskom na gumb "res accel" vedeti, da se ?eli? spet tak pelat ko prej in on ?ude?no sam pospe?i do ?eljene hitrosti, ki je ni potrebno ponovno nastavit...
Avto ni bil vozen 1 dan in danes je nonstop uga?al. Pri?ge brez problemov, potem pa je ene 10x ugasnil v prostem teku ali pa ko sem probal dodati gas da se ogreje. Ko sem potem po?akal kak?nih 20 minut, je bil sposoben narediti pot dolgo 4km, vendar zelo te?ko.
Namre? ko sem vozil, sem recimo prestavil v 3. prestavo, in ko sem posku?al dodati gas..je malo zagrabil, potem pa popustil, tako da sem dal v drugo, kjer je ve?ino vlekel, pri malo vi?jih vrtljajih pa spet zamrl...
Predvidevam da je zaradi mraza, vendar se mi zdi, da se pri takem avtu to nebi smelo dogajat pr teh temperaturah.
Kdo ve kje je problem, oz. kaj storiti, ker nebi rad vsak dan 20 minut ?epel na mrazu zraven avta.
Hvala vsem za pomo?
PS: ?e to..naftni filter je bil menjan letos spomladi
Jaz zadnje ?ase tankam samo Petrol in v zadnjih dneh so se mi pojavili neki ?udni zvoki v motorju... V nizkih obratih imam za trenutek ob?utek kot da je pod pokrovom motor od golfa 2, traktor. Avto sicer popolnoma normalno vle?e in takoj po malce vi?jih obratih se umiri in uti?a, ampak vseeno...
Bom sedaj nekajkrat poskusil s ?im drugim in bomo videli ali je to Petrol diesel ali kaj drugega...
x 2
pa svinjsko dimi
p/s: naj se jasno razume, da ne govorim o porabi, ampak o delovanju motorja in osebnih ob?utkih pri vo?nji
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
da bo jasno 1x za vselej pri M6 letnika '02 do '05 velja naslednje
pri nadgradnji ?asovne ure je zraven tudi obto?na ?rpalka, ki je prej NI v vozilu !
?e nimate nadgradje, vam Webasto na koncu po uga?anju motorja samo pokuri zadnje kaplje goriva.
na sliki: levo ?asovnik, na sredini obto?na ?rpalka, desno izpu?ni lonec
na sliki ni releja in varovalk, pa kablovja pa v ozadju se vidi cev za izpu?ni lonec
LP KAALman
Povezava za deljenje
Deli na druge strani