meni je dosti "brezvezna" ocena, ocena na ledu (wtf, kje pri nas pa to je, itak ti nobena guma ne prime na ledu) in poraba goriva (wtf....na to pa res ne gledam, ker mi je vsseno)....ko sem bil pol leta na Finskem, kjer cest ne plužijo kot pri nas, imajo vsi gume z bodicami in tam se sploh nihče ne obremenjuje ali so dobre v plundri, snegu, mokrem :), imajo svoj nokian z bodicami in vse BP
Na moji stari 6- ki, ki ima tudi dvomasni vztrajnik, je pri prevoženih 245 Kkm na avtu še vedno original sklopka in tudi vse ostalo. in vse deluje še vedno b. p. 😊
Tvoja "stara"6tka je verjetno še klasični dizelaš, brez dpf in ostalih eko bedarij....s temi km je verjetno ravno dobro utečen stroj...
Najbrž tak občutek na menjalniku, ker gre pri 165 vse skupaj bolj počasi, pa imaš več časa, da ročico prav "vtakneš" v brzino. 😉
Tako ja...jaz osebno imam izkusnjo med dizel 2.2.cdti 140km in sedaj bencinar 2.0. 160km in ce to primerjam in sem veliko vozil po primorki, Vrhniški klanec je to kot dan in noč, ampak to nima smisla debatirati, saj vsi vemo kaj in kako....z obema se pripeljes na vrh brez problema, je pa res da z bencinarjem ne morem konkurirati raznim bmw in audi egotom😀😉🤭in se pač lepo umirjeno peljes po desnem pasu....
Včeraj smo se štirje odrasli prav lepo peljali z M6 G165 2 x 30 km, večinoma po avtocesti. Vključevanje na avtocesto se pri nas nekoliko vzpenja (Motel Grosuplje proti Ljubljani), in tam se občuti velik primanjkljaj navora teh navadnih Mazda bencinarjev, medtem ko so prejšnji dizli pospeševali z lahkoto, kot bi šlo navzdol namesto navzgor (M6 CD175, Accord 2.2 140 KM), tudi bencinska Carisma 1.8 GDI je vlekla zelo dobro.
no tam je kar lep klanček :), verjetno nisi vztrajal s 3.prestavo do vsaj 6.5k rpm :), preden si šaltal v 4., potem bi bilo vzpenjanje tudi relativno hitro, seveda pa ni primerjave z dizlom, kjer si se lahko verjetno vključil s 4.brzino brez težave :).....pač ti atmosferci z okoli 160km, moraš veliko šaltati in jih gnati nad 5k rpm, če se ti seveda da oz. enkrat se potem sprijazniš s tem in postaneš bolj umirjen voznik, ker se ti (vsaj meni osebno) ne da vedno goniti in voziti z obrati nad 5k rpm......
Kar se motorja tiče, imam 6ko 2.0 s 147KM, pa sem tudi umirjen voznik in mi čisto zadošča. Pa verjamem, da je ta novejši motor najbrž boljši od mojega. Pojdi na testno, pa se boš najboljš prepričal, če je to - to. Sem imel pa prej isto civica, samo da je bil VTI s 160KM 😎
haha, tole v bold je bila pa raketa, in old school :), z maso okrog 1 tone.....
Podobno zgodbo sem imel sam z ženinim P207,ki je bil kupljen nov iz salona v Peugot prodajalni, letnik 2008, potem je bila tista nora zima žled leta 2014, in avto se je začel dejansko "lupiti", že izven garancije, prerjavenje 10.let pa pomeni, da imaš luknjo čez pleh, torej no go...
Kar sem sam urejal pri ličarju, je rekel verjetno napaka v tovarni pri barvanju in da bom v roku leta/dva moral barvati cel avto! če zelim to urediti, kar bi me takat stalo cca.1.5k eur avto je bil pa mogoce vreden 3.5k....nisem nič delal in avto se je lusčil naprej....smo ga prodali čez 3.leta ličarju, ki ga je saniral, avto ni imel 90k km....vse bp, barva pa adijo...
Nvem men so to bolane cifre. Rajs imam nov avto in nimam "garancije", kot pa da imam take zneske. Seveda je tudi vprasanje, kako je s tem ko enkrat uveljavljas garancijo. Takrat je 1001 izgovor. Tudi ti bini k prineses svoje olje na servis bo to prva stvar k ti jo bojo naprej vrgli, če bo slučajno kaj narobe z motorjem in bos uveljavljal garancijo. Jest grem na uradni servis samo se po hladilno tekocino, saj jo tezko dobis drugje (FL 22). No ravno danes sem se v lj ustavil po 2l hladilne
Točno tako, vem da nekateri servisi že pišejo na DN, račune, da je imela stranka svoje olje...in ko boš v takem primeru prišel kako garancijo uveljavljat, ti bodo lepo nasuli X razlogov zakaj ne....zaradi 5eur razlike na liter🤔😉
in ta uradni servis ima kot kaže zlato urno postavko 100€/h, ker tole ni bilo za več kot max.3h dela :), lahko poveste kje to je, če bom kdaj imel mazdo zagotovo ne bom šel tja 😀😉
Meni se zdi dosti. Odkrito povedano, menjave olja v avtomatskem menjalniku jim jaz nebi zaupal, saj nimajo po servisnih intervalih predvidene menjave tako da tudi nekega pretiranega usposabljanja ni. Menjavo olja v avtomatskem menjalniku (ce si nebi vedel sam naredit) bi prepustil Pogacniku iz Lesc. Cena se mi pa zdi brutalna, material za vse to kar si nastel pride enih 300€ cez palec pa rečmo 400€ z velikim pretiravanjem to pomeni 320€ delo za realne 3ure dela. Bolano
Se strinjam...jaz sem na zadnje malk manj plačal, pa sem menjal še komplet prva dva diska/plošcice (ate), tako da tale cena je za opisano res "na hard"
V 32-tih letih lastništva vozil (večino skrbim za 2 avta), sem bil na pooblaščenihrednih servisih vsega skupaj mislim da 5x. 2x na Hondinem in 3x na Mazdinem. Poleg tega še približno enkrat toliko na izrednih (vpoklici, garancijska popravila). Razlog: vedno sem kupoval rabljena vozila izven garancije in nikoli nisem imel razen menjave filtrov in olja zahtevnejših popravil. Do izpred treh let nazaj, ko sem preklopil na Mazde, sem imel letne stroške rednih servisov in popravil za 2 avtomobila cca 200€ (cca. 100€ po avtomobilu). 😀 Za prvi Hondin redni servis leta 2009 sem samo za olje Castrol 0W30 plačal 168€, skupaj pa 350€. 🙃
Glede na to, da se pri Mazdah rado kaj pokvari že v okviru garancije, se servisiranje na pooblaščenem po mojem izplača, da ni morebitnih kasnejših komplikacij pri uveljavljanju garancije, čeprav mora garancija veljati ne glede na to, ali si servisiral na uradnem servisu ali ne. Moraš pa seveda imeti dokaz o servisu - ustrezen račun. Težava je, ker so pooblaščeni servisi užaljeni, če prideš k njim le v primeru zahtevnejših težav, ne pa na redne servise. Užaljeni so tudi, če kakšen servis narediš na drugem pooblaščenem servisu. S temi navidezno velikimi popusti si zato pridobivajo naklonjenost. Vendar ne pri vseh. Prejšnjega lastnika ene mojih Mazd so na Interclassu vedno na polno ocurili. Pa je pri njih v enem letu kupil kar 2 novi Mazdi in jih pri njih servisiral.
Pri Pelkotu je junija 2021 prišel redni servis za 2.2 CD 120€ (olje, filter olja, kabinski filter). Olje in filter je zamenjal pomočnik. Nato je sam Simon kakšnih 10 minut prižganega testiral na računalniku. Po pregledu in testni vožnji je dejal, da je avto dober, brez napak, da pa se pri dizlih začnejo pojavljati večji stroški okoli 200.000 km. Ravno po tem servisu se je interval regeneracije skoraj prepolovil. Zakaj? Nikoli rešena uganka. Pelko je dejal, da bo naslednjič sčistil EGR in kolektor ter zamenjal podložke (200€). Na pooblaščenem servisu sem dobil namig, da gre za injektorje. Ampak dokazano ni bilo, ker bi jih bilo potrebno odviti in stestirati na posebni mašini na Hrvaškem - samo delo 400€.
Veliko se pri uradnih servisih vidi, če ti pustijo biti zraven, ko delajo...v Kranju/Ljubljani te izkušnje nimam, tako da me tam ne vidijo....če imaš popoldanca ki ti uredi zadeve kot se zagre, seveda pooblaščenec nima nobene dodane vrednosti, razen višjega računa....
To delate na novih oz na. koliko rabljenih? Cena pa? Trajanje zaščite?
Kot je napisal @scania, task tja vozi ze zadnjih 5.let Hyndaia, cena okrog 100eur,ker je redna stranka, mislim da vozi na dve leti, tako da ni kaj veliko za delati, on se bolje počuti🤭🤗🤔, jaz tega se v življenju nisem delal in mi se noben avto ni prerjavel🤭🤗🤔???
Če koga morda vleče,da bi imel v lasti malo drugačen in poceni avto je tule priložnost.
Tašča se bo poslovila od Suzuki Maruti 800 starega ko svet ,toda vozen in do jutri še registriran.
Cena je po dogovoru,ostale informacije pa samo za resne na z.forumu.....😊
Ps; čez vikend gre v prodajo na AvtoNet.....
To moraš kupcu še doplačati da odpelje to...🤭😉😁, če bi bila vsaj fiat panda 4x4 bi rekel, da kupiš za kako visokogorsko kmetijo in se tam voziš neregistriran, sicer pa tole ni več za na cesto...kako to naredi tehničnega?🤔
V resnici me manjša moč moti veliko manj, kot so me motile morebitne težave z dizel motorji. Če rabim moč na avtocesti, ga ruknem v četrto in gre čisto spodobno.
Občutek, da mi ni treba skrbeti za dpf filter, nakopičene saje v raznih kanalih, EGR ventil, turbino, injektorje, dvomasni vztrajnik, neštete senzorje, ketnico oljne črpalke, zamašeno sito zaradi obrabe odmične gredi, itd, na izogibanje kratkih voženj, na hud mraz, ko zmrzne nafta ali voda v filtru goriva, itd, je super. Poleg tega je še poraba nizka in cena bencina nižja od cene dizla.
Pravi dolgčas pri M6 G165, tako pri pospeških, ki so slabi, kot tudi nobenih skrbi okrog motorja. Nič se ne dogaja. 😁
Ja, M6 je ob M3 celo edina izbira- zaradi prostora.👍
Alex, a trojko si že vozil, imel?
To si vedel ali bi moral vedeti še preden si cd175 zamenjal za b165.....to je kot dan in noč😀😉😄👍...zdaj da to pojasnjuješ je brez veze, to vsi vemo....žal, če pri bencinarju nimaš turbaka, je vse bolj žalost...vsedi se v eno 3valjno turbo gajbico z 1000ccm in 100km, pa boš še bolj razočaran nad g165😉😀🤭
Bolj po naklučju, če bi kupoval novo, bi izbral grafitno črno, tako kot Bini. Ampak res.
@Janez007 ,če te lahko malo popravim je moja barva mchine grey 👍
Ta barva ki jo ima @Binije za CX30 res najboljša/najlepša👍, ker lepo pokrije "grdo" plasitiko nad koloteki, ki jo je za moje pojme preveč, kot da bi bila CX30 nek super terenc ala M.Pajero ali N.Terrano :)....zadnjič sem videl CX30 rdečo in ta črna plastika res ven seka :), ni lepo, za moje pojme....
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
meni je dosti "brezvezna" ocena, ocena na ledu (wtf, kje pri nas pa to je, itak ti nobena guma ne prime na ledu) in poraba goriva (wtf....na to pa res ne gledam, ker mi je vsseno)....ko sem bil pol leta na Finskem, kjer cest ne plužijo kot pri nas, imajo vsi gume z bodicami in tam se sploh nihče ne obremenjuje ali so dobre v plundri, snegu, mokrem :), imajo svoj nokian z bodicami in vse BP
Povezava za deljenje
Deli na druge strani