Je pa žalostno,da je en mornar moral na tej ladji pustiti življenje🤨...me zanima,če se bo sedaj končno šlo v postavljanje regulativ okoli transporta,in garažiranja EVjev...zna biti velika "cokla" za to tehniko,k se nič ne izgleda,da bi bila "na pohodu" kaka druga tehnika baterij,katere bi bile zares varne🧐
Moram pohvalt, teli EV-ji so odlični za ohranjanje okolja in zniževanje CO2 -ja. Kr tko naprej, ziher zmagamo.
😂...še malo,pa bodo "učinkoviti" kot nemške podmornice med drugo svetovno vojno...🤣
Me zanima,kakšne bodo reakcije,k bodo folku začele bajte in bloki goret...po moje bo vsak k bo navadni avto parkiral zelo pazil,da ne bo kje "električnega" v bližini🙄
En moj prispevek,k ima le postransko veze z elektromobilnostjo.
Nekateri najbrž veste,da smo na dopustu na Kosu...in bom le omenil,kaj opažam v teh krajih-konkretno hotel kjer bivamo.
Vsak večer ko zaide sonce pa do cca. 24-02 ure se vrsti najmanj dva,trije...pa tudi po deset in več izpadov elektrike.
Takoj pogruntamo,ker za trenutek vse ugasne...tri-štiri sekunde,in se vžge agregat hotela...vse razen klime,pa se nazaj prižge...in spet v roke daljinca in klimo vklopiti...
Vsak večer...ni bilo niti enega,da se to nebi dogajalo.
Pa pogled k sosedom v turčijo...ko smo šli z katamaranom v Bodrum na shopping...takoj po tem,ko smo prispeli,je velik del nakupovalnega predela ostal brez elektrike. Le redki lokali,kateri so imeli na strehah stavb agregate,so nemoteno obratovali...npr ena velika sladolednica,ko smo ravno hoteli kupiti sladoled,se nam je prodajalec opravičeval,da mu ves sladoled kopni,in da bo moral vsega zavreči...kakih trideset inox posod sladoleda je moralo v smeti...ko smo se vračali,je imel vse prazno in še vedno brez elektrike.
Vse to sredi belega dne...in zelo zanimivo je bilo,da se nihče ni jezil...je za njih najbrž stvar vsakdana...so se že vsi navadili...vse v temi-prav strašljive temne prodajalne,nič klime,nič reklamnih napisov itd...
Se mi zdi,da to tudi nas čaka-elektriko bodo imeli le bogati za preseravanje,narod se bo pa moral navaditi na izpade.
S še mogoče kdo spomni redukcij v socializmu,ko so za eno uro izklopili vso elektriko,da bi "prišparali"...in smo ždeli pred prižganimi svečami...bo taubi že zrihtal,da bo spet kot v socializmu.
Itak v praksi na cesti nimaš pogojev, da več ur voziš 200+ km/h. Pa naj bo to EV ali ICE.
Sicer pa ne razumem vaše nenaklonjenosti EV-jem. A ko bo pa Mazda enkrat naredila soliden EV, bo pa to najboljša stvar po belem kruhu? Pač za določeno skupino voznikov so EV že danes najboljša možnost prevoza, to je dejstvo.
Kdo od vas pa dela VSAK dan več kot 300 km, da bi lahko stokal, da mu ena Tesla ne pride v poštev?!
Jaz bi pa rekel lih kontra-če ne delaš veliko kilometrov se ti EV že iz ekonomskega vidika ne izplača.
Po moje moraš za EV filati doma...po možnosti imeti še solarno elektrarno...delati skoz nočne šihte,da se lahko avto podnevi fila...in kot omenjeno delati veliko kilometrov,da se razlika v ceni "obrne"
Pol ga pa po enem-dveh letih mal "rukneš" (al se ti pa pač kdo drug)-totalka🥺...in spet od začetka...
Jaz sem dal pr Horvatu Nanolexovo skupaj z dvema setoma felten 850€...in ko bo začelo popuščati,bom dal spet👍...meni je vredno...sam na en star avto,pa res nima smisla-pač čisto stroškovna računica🙄.
Pravkar je Mraušk Mčk napisal:
kako pa kaj ta keramika in toča. Jo je po toči potrebno obnovit?
Jaz bi rekel,da ne-keramika gre dol samo z abrazijo-torej brušenje/poliranje.
In če so popravljaji vdrtine z "masažo" od znotraj z tistimi palicami-vzvodi...pol bi moralo biti vse OK tudi po toči.
Dvomim, da kdo računa kako bo nategnil davkoplačevalce ampak računa kaj se mu bolj izplača. Možnosti za takšen "nateg" imaš tudi ti. Delovati po principu privoščljivosti ni lepa čednost.
Nisem privoščljiv. Vsak izbere,kar hoče....jaz zase že vem...a kaj eni mislijo mi ni jasno...kot da živijo "na luni",kjer je vse zastonj.
Se še spomnite zastonj polnjenje na prvih polnilnicah?
Zmeraj govorim..."če je prelepo,da bi bilo res,po tem je prelepo,da bi bilo res".
In JA-subvencije so "nateg" davkoplačevalcev!!!
Jaz bi vse subvencije ukinil-ko bodo EVji dejansko cenejši in konkurenčni,jih bo folk že kupil-brez skrbi...dokler pa temu ni tako,je pa vso to subvencioniranje "umazana igra" interesov,kateri niso v interesu davkoplačevalcev...pač pokvarjena oblast.
Samo dokaz,da vsi,k kupujejo "električarje" -EVje,PHEVje,HEVje (razen "mild-hibride") računajo na to,kako bi nas-davkoplačevalce,kateri vse te subvencije financiramo..."nategnili"-sami "preračunljivci",katerim pa se račun na koncu ne izide😂🤣
Zelo zanimivo okoli popravljivosti baterijskih paketov,totalke po manjsih trkih,zavarovanju itd....še en veliki minus EVjev.
Po moje se postavlja vprašanje,če imajo EV-ji glede na nepopravljivost v povprečju sploh kakšno možnost skozi "življensko dobo avta" postati kaj bolj "zeleni" od klasičnih avtomobilov....
Moj sodelavec (tidi strojevodja),k je imel Leaf-a se je takoj že prvo leto "počil"...oz. se je en drug z strani vanj zaletel...je moral sam odklopiti baterijo,k se gasilci niso upali....pol pa "bitke" z zavarovalnico za odškodnino,zmanjšano vrednost vozila itd...
Čisto tako...obstaja še ena "japonska" firma pnevmatik,k malokdo ve za njo:. Riken
So od nekje 90ih v lasti Michelin-a in so med poznavalci veljale kot cenejše Michelinke...mi jih je stric,k je imel servis in prodajo avtov v Feuerbachu (blizu Stuttgarta) priporočal...in sem jih vzel...takrat (cca.95ega leta) na Daewoo Racer-ju....boooomba od gume...čez stare rebrnice navzdol dirkal k "sneta sekira"...
In je sin lih kar kupil en set letnih...poceni in "Ultra High Performance"...bomo videli,k dosedaj je imel Dunlop Sport Maxx RT2 (zelooo dobre gume).
Sinko lih včeraj namontiral Riken gume na avto...in se je danes eno daljšo turo prefural...na Gorenjsko z psom v hribe...in tako na hitro pravi,da so gume super😃👍...ni pa "športno po nekih ovinkih vozil...bolj samo AC.
Bom moral enkrat dobiti njegov avto "v roke",in da "foter pelje" ...da orng "sprobam"...kako je ob speljavi,kje je meja v ovinkih,kako sledi komandam volana,kako je obnašanje-mirnost v hitro voženem doooolgem ovinku itd...res tudi mene zanima🙄🧐
Pa to,k piše "Made in Europe"...na gumi piše "Made in Serbija"🧐😲......japonski Sake+čevapi u lepinji😂🤣
Riken Road Performance so tretje najslabše na amzs testu, ali so te Ultra performance kaj boljše?
Kot rečeno...nimam pojma,bomo še videli...sin večinoma sam relacije dela...in je rekel,da ne da velik cvenka...pa se je za te odločil...glej,pač za malo cvenka...saj veš🙄...če bodo pa v redu,pa toliko bolje.
Iskal bom japonske gume. Ali falken ali toyo. Drugo leto. Za letos so še ok na vseh treh mazdah. Na eni japonski falken, na drugi toyo, na tretji pa GY...prišla z avtom.
Čisto tako...obstaja še ena "japonska" firma pnevmatik,k malokdo ve za njo:. Riken
So od nekje 90ih v lasti Michelin-a in so med poznavalci veljale kot cenejše Michelinke...mi jih je stric,k je imel servis in prodajo avtov v Feuerbachu (blizu Stuttgarta) priporočal...in sem jih vzel...takrat (cca.95ega leta) na Daewoo Racer-ju....boooomba od gume...čez stare rebrnice navzdol dirkal k "sneta sekira"...
In je sin lih kar kupil en set letnih...poceni in "Ultra High Performance"...bomo videli,k dosedaj je imel Dunlop Sport Maxx RT2 (zelooo dobre gume).
Ne vem če je edini...a on je šel k Interclassu.On je moj "prvi" prodajalec...njemu se lako samo zahvalim...on je vse znesel na papir,da sem dobil Mazda-brezobrestni leasing kljub več kot enoletnemu čakanju...,je ostal "na žogi" in je vztrajal pri uvozniku,čeprav je tačas že zamenjal delodajalca-se ni otepal odgovornosti-res vsa čast....k to,da danes dobiš tako financiranje,in k folk čaka avte k blesav...
In tudi drugače že po komunikaciji itd...-g.Andrej Brlečič👍
Še enkrat-tudi Aleksander Marinič pri Acosmoss-u...samo pohvale!!!...a kot rečeno prodajalec ni kriv za tisto,kar vodstvo dela...vprašanje kakšni grehi so bili odzadaj že od prej,k pri denarju se hitro neha....🙄
Pomoje v tem primeru tudi nima zveze s tem… Pomoje je Acosmos zafural se to… po fiasku z BMW predlani… ko so izgubili tudi lokacijo na Celovski…
Zadel žebljico na glavico...sem že omenjal,da ko sem jaz v BTCju naročil svojo CX-5...in pol čakal nanjo eno dobro leto...je med čakanjem moj prodajalec,pri katerem sem avto naročil medtem že zamenjal delodajalca.Je šel k Interclass-u....je že vedel zakaj🤫.
Malce je nakazal,a konkretneje ni povedal...si pa dobil en tak "občutek".
Da ne bo pomote-prodajalec,kateri je prevzel moj primer pri Acosmosu-res vsa čast-vsega so se držali in niso "zahinavili",ker moj primer je bil res "poseben"...bi lahko komot rekli:"tukaj imaš svoj polog" in bi avto za par jurjev več prec šel...pa niso-res "kapo dol"👍
In tudi uvoznik-vsa čast k niso zahinavili z leasingom,in so se držali,kar je pisalo v pogodbi,čeprav je minilo več kot leto🤕
Kako pa je z vodstvom Acosmosa,njihovo politiko,financami itd. pa je druga pesem. Mi je "tanov" prodajalec Acosmossa na vprašanje kako so preživeli krizo z Covidom in upadom prometa-dobav izjavil,da so imeli preklemano srečo,da so točno pred korono pokupili vse vse kar je bilo v prihodu...kot da bi vedeli...in,da jih je to rešilo,da so sploh imeli kaj za prodajati...
Sem pa opazil za časa popolnega zaprtja,da so imeli zunaj polno BMWjev (rabljenih seveda)...in teh seveda več kot Mazd...ti da za misliti....🤨
Ko sem pa prevzemal avto (konec Maja lani) in sem spet povprašal,kako gre biznis,je rekel:"to kar tukaj vidite je vse kar imamo" (cca. 10 avtov)...nekdaj pa so imeli baje minimalno 30 kom....in včasih tudi po 70 kom.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Je pa žalostno,da je en mornar moral na tej ladji pustiti življenje🤨...me zanima,če se bo sedaj končno šlo v postavljanje regulativ okoli transporta,in garažiranja EVjev...zna biti velika "cokla" za to tehniko,k se nič ne izgleda,da bi bila "na pohodu" kaka druga tehnika baterij,katere bi bile zares varne🧐
Povezava za deljenje
Deli na druge strani