Skoči na vsebino
Prigode v prometu
Napisano

O ve?ji hitrosti kolone zaradi motoristov:

Naselje, ravna cesta, na sredni promet zaradi del urejen izmeni?no enosmerno s semaforjem. Motorist seveda prepri?an da ?akanje v koloni pa ni zanj, takoj v vo?njo po nasprotnem pasu. To?no pri semaforju je blokiral nasproti voze?o kolono. Ker ni bilo nobenega prostora za umik, niti ni imel vzvratne prestave, je vse obstalo. Zaje.. je interval nasproti voze?im, zaje.. je interval svoji koloni in se v kon?ni fazi peljal mimo semaforja bistveno pozneje, kot ?e bi lepo ?akal v koloni.

 

 

Sem proti pobudi legalizacije neupo?tevanja prometnih predpisov. Motoristi s tak?nim na?inom med drugim tudi kradejo varnostno razdaljo, zanje naj pa avtomobilisti skrbijo.

 

Sem tudi proti spomladanskim reklamnim akcijam z besedilom: "Vozniki pozor, na cesti so spet motoristi". Take reklamne akcije motoristom vzbujajo prepri?anje, da za njihovo varnost je pa nekdo drug odgovoren in ne oni sami.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prigode v prometu
Napisano

 kako la?je se motorist umakne (v primerjavi z avtom) ko je treba in mu ne zamerim.

Motorista je to?no za pol avta in ko enkrat kolona stoji se nima kam umaknit.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prigode v prometu
Napisano

Sorry ampak ko smo imeli dinamo, smo vsi meli luc, sami smo proizvajali energijo zanj. Kitajci, ledice....to nima veze.

Hotel sem samo povedat, da cena ne more biti izgovor. Danes da? za celo lu?ko toliko, kot si v ?asu dinamov dal za rezervno ?arnico, ki je itak ni noben kupil ko je crknila. Razen nas lu?ka entuziastov ki smo pred skoraj 4 desetletji na biciklu fural lu?i na maj?kene svin?eve akumulatorje (4V, 2Ah). 

Ne vidim posebne razlike v ?tevilu osvetljenih kolesarjev v ?asu dinamov in sedaj ko je vse tako preprosto. Je pa razlika v prometu - ?tevilo avtov na cesti se je pove?alo za faktor 10 ali ve?. 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prigode v prometu
Napisano

Lu?ke za 2 eura pri kitajcih je svetlobno leto bolje kot ?ista tema. Cena lu?i danes ni noben faktor in ne more biti izgovor. 

 

Kako pa kritje stro?kov ko naba?e? kolesarja, a to ga mora? potem s civilno to?bo (?e ostane ?iv)?

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prigode v prometu
Napisano

Pri nas na Balkanu tradicija uporabe kolesarskih lu?i ?e ni za?ivela. Zadnji? se je gospod, ki se ima za profesionalnega reaktivca s specialko na Miklav?u hvalil, da v mraku pa ?e ?isto dobro vidi. 

 

Na po?itnice na Mljet smo vlekli en cev ?akel raznih kolesarskih lu?i, bili smo zve?er sedmo ?udo ker smo bili osvetljeni, tam se tudi turisti iz bolj civiliziranih dr?av vozijo brez. Ampak vseeno edini ki sem jih videl tam ?e uporabljat lu?i so bili tudi Slovenci.

 

Na po?itnicah v necivilizaciji sem ?e posebej zelo previden odkar sem pred dvema letoma videl, kako so v tamkaj?nji turisti?ni ambulanti za?ili ?elo enemu Bosancu (brez ?elade je delal premet preko balance) Vsak ?evljar bi za?il neprimerljivo lep?e.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano

Skupno? Od nekje mora priti prihranek goriva. Razen ?e imajo DSG verzije ?e BC malondruga?e umerjene. ?vabi pa to. :)

Izbira na?ina vo?nje "normal"/"eco"/"sport". Za fizi?en gumb sem moral dopla?ati (v osnovni opremi je samo na dotikalnem panelu). Je pa gumb ki ga zelo velikokrat uporabljam da preklopim iz "eco" na "normal" ko se kak?na po?asnela znajde pred menoj. "Sport mode" v principu ne uporabljam, itak ima? v vsakem trenutku kickdown na voljo, al pa s ?altheblom. 

 

Da ima 150 konjski ro?ni ve?jo porabo od 185 DSG pomoje ti?i v tem, da so testirali v "eco" mode. V tem na?inu gre DSG takoj v ler ?im spusti? gas (kar naprej se vozim v leru). In kakor je ?e Alex nekje omenil, stvar je v znanju uporabe, sicer z "eco" mode prihrani? bolj malo. Meni je v?e?. Je mal ti?ji, ?e vedno ima? nadzor nad zaviranjem z motorjem - samo malenkost za trenutek se dotakne? zavore, pa gre spet takoj v ?altungo in za?ne zavirat z motorjem. 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano

To je skoraj nemogo?e. Pa? ne zna? vozit z ro?nim menjalnikom. Ker ti si prvi, ki mu to uspeva

Sem bil prepri?an da ne?esa ne znam pa se nisem mogel spomnit kaj. Zdaj vem. Thanks, Alex.

 

Saj vem Alex da bo? spet v luftu da to ni relevantno, ampak po tovarni?kih testih ima Scout 185 konjski z DSG ni?jo porabo kot 150 konjski z ro?nim. Ne bom rekel da je to res ampak razlika se meri v deci ali dva. In ni literska, kakr?na je med mazdinim avtomatikom in wagovim DSG-jem primerljivih motorjev. 

 

Tud Jures ma DSG v ogromni kravi pa mu avto nafto skoraj da nazaj daje.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano

Ro?ni menjalniki so res za ma?ote, prave dedce. Avtomatika je za hipsterje  

Pravi ma?oti so v prirodoslovnem muzeju. Na oddelku o neandertalcih jih imajo naga?ene (lahko da so tud plasti?ni, ne vem).

 

Alex a ti res nisi vedel da je Boss hipster?

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano

Za razliko v avtomatiki, ki je 1500-2000 EUR-ov si pa lahko recimo kupim ?e kak?en e-bike, da bom ja ?e bolj ekolo?ki, ker bo ve? na elektriko in manj izdihanega CO2-ja iz plju? :hudicek:

?e misli? za borih 1500 - 2000 ojrov kupovat e-bike, ti lahko zaupam da se bo? nategnu. Bo treba kupit tak avto kjer je razlika med ro?nim in avtomatskim kak?nega jurja ali dva ve?.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano

Jap tole se pa popolnoma strinjam, definitivno je to posledica ni?anja stro?kov + v salonu znajo povedat, da se pa? teh custom opcij ni veliko prodajalo, in so posplo?il = zni?al stro?ke v fabriki.

= zvi?an profit kapitalista na ra?un tega da ima kupec manj izbire. Ampak meni so pa vedno govoril, da kapitalizem je pa tak fajn sistem, kjer je pa kupec kralj.

Ni samo to. Dinamika vo?nje in poraba bencina je + na strani ro?nega menjalnika. Pri Skyactive-X motorjih razlike porabe ne bo samo toliko kot je navedena v tehni?nih podatkih, ampak bo sigurno 1l razlike v ?kodo avtomatskega menjalnika.

Ko ?e omenja? ?kodo, moja ?koda ima z avtomatskim menjalnikom manj?o porabo kot z ro?nim.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Testi ostalih avtomobilov
Napisano

 Pri Hyundaiu je recimo bela ("creamy white") brez doplacila, ostale se doplacajo ...

"Pri Hyundai Avto Tradu so prodali 9,73 odstotka tuc?sonov v brezpla?nem kovinskem modrem odtenku ara blue" (iz ?lanka o nategovanju z barvami v Delu)

 

O?igledno so lahko tudi kovinske barve brez dopla?ila. Tudi mazda 6 je imela leta 2002 biserno belo barvo brez dopla?ila, pa je danes ta barva po besedah trgovcev kao ful drag materjal in u iber zajebano za barvat. 

 

95% folka se ima za znalce ko se gre kupovat pleh, in od teh znalcev se potem 95% vr?e na obliko namesto vsebine. In trgovcem potem ni te?ko natvezit kako je neka barva drag materjal in kao da je neko drugo ?rno barvo zajeban za barvat. Ne me basat ampak ?e je lahko razlika med barvami 500 ojrov, potem mora bit celoten stro?ek barvanja vsaj 2jurja ali ve?.

 

Ker je danes toliko znalcev ki vedo prav vse o obliki, pa zelo malo o vsebini, zato cela avtomobilska industrija pljuje v eno ?udno smer in posledi?no ima Boss rahle te?ave kaj kupit.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

NOVA MAZDA 3 (2019)
Napisano

Ne vem kako je pri mazdah, pri hondah je bila neko? velika razlika med tistimi, ki so bile sestavljene na japonskem in med tistimi ki so jih skup ?raufali alkoholiki preko rokavskega preliva. 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Testi ostalih avtomobilov
Napisano

Ne Gt line, GT moram sprobat, sploh zato ker ima stre?no okno in je nekoliko ni?ji strop zaradi tega. Bom videl, ?e lahko sploh normalno sedim notri, ker ?e ne pa? tudi to odpade.

Zakaj bi bila vi?ina problem, saj ima stre?no okno. Ena motoristi?na o?ala pa bo? kot ?ofer tanka.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prigode v prometu
Napisano

V?eri me je eden z audijem (ne ni res da so audi farerji slabi vozniki, ane) poizku?al zriniti z avtoceste. Pa je bilo sme?no ker ne vem, kako bi mu uspelo, ima Toyota LC kak?no kilo ve? od njegove olimpijske pralce. 

Danes na priklju?ku s S. obvoznice na A/C pa sta se dva ?lepera ?la kdo ima dal?ga, pa ne tovornjaka, pa? pa lul?ka. Ampak saj sta bila, po tablicah sode?, samo dva cjelana. 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Testi ostalih avtomobilov
Napisano

vrtec v nem?iji ni tako poceni kot pri nas, pa da ne na?tevam ?e naprej....

 

 

Aha kapiram, zato tisti ki pri nas pla?ujejo najni?jo ceno vrtca (ga imajo najve? subvencioniranega), vozijo mercedeze.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prigode v prometu
Napisano

V?eraj na Zalo?ki v smeri proti centru tam kjer se zo?a na en pas, en avto ?el kar direktno v napad name z boka. Kolikor refleksov mi je ?e ostalo pri mojih letih sem z veliko sre?e prepre?il odrgnine. Ampak kadar kdo takole v direkten napad name, men najprej pride na misel, ali da se bo treba tepst (ne gre mi najbolje), ali pa be?at (ne zmorem (kolki pa kolena)). ?ele naknadno sem ugotovil da je pa? samo ?enska za volanom. 

 

Mo?ki naj bi po nekaterih raziskavah bili bolj agresivni vozniki od ?ensk. Razlika je, da kadar delajo pi...je na cesti, se mo?ki ve?inoma tega zavedajo, ?enske pa ne, in bodo trdile do konca svojih dni da niso krive. Zato je mene tako strah imeti karambol z vozilom v katerem je za volanom ?enska.    

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.