Dejstvo je da je mazda (podlegla) spremenila svojo tradicijo sportno duzinskih modelov v trendi kompaktne modne muhe, kjer uporabnost ni vec na prvem mestu. Se vedno pa gre za avte ki te 'osrecijo' v voznji
Tako kot je Boss rekel bo s tem tudi zamenjala obcinstvo. Mazda je bila avto ki ja vozil oce, ga predal sinu oz si zacel z necem manjsim in z veselejem prehajal na vecje, mogoce ob strani imel se preblisk ali krizo srednjih let ali zelel biti cool mulc in se spogledal s cabrijem, ki je bil neverjetno dostopen.
Danes napadajo ljudi ki kupujejo z ocmi in zelijo biti in, samo take stranke niso zveste stranke
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Saj je enako kontra, ce mas zeleno se ne pomeni da ne more kak pesec ali kolesar cez rdeco letet cez.
Pri mas je se disciplina, Turcija, Azija......forget it. V Indiji je veljal samo en zakon. Vzami prostor ce ne ga bo drug (ni vazna smer voznje, prednost, a je cesta ali plocnik...)
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Sej sem rekel ?e neko?, Citroenu se je spipalo (poglej modelno paleto - pa kaj je to?), hvala bogu, da vsaj Peugeot nekako ?e vztraja pri razli?nih modelih in da ni vse nek SUV/enoprostorc/dostavnik/zmazek .
pa tudi oni so 5008 enoprostorca pretopili v 5008SW, ampak zgleda sprejemljivo, ?eprav je funkcija ok. Imajo pa vse 2008SW, 3008Sw, 5008SW, a obenem P208, 308, 508 kot tudi kombi ki je enak Citroen spacetourerju
Nekako Citroen je soroden, C1 je, ampak se ga ne spla?a prodajati v SLO, samo po naro?ilu...?, C3, C4, C5 ostaja, berlingo ostaja, manjka majo pa dokaj neskladen asortima suvjev C4 je nek kaktus, edino c3 in c5 sta sedaj nekako sorodna.
Po drugi strani pa ima? C4 v navadni izbiri, kupejevski, kot tudi 'kao' enoprostorcu. ?e samo ta model ponuja veliko izbiro.
Se mi ne zdi da se jim je spimpalo - vsaj na osnovni ravni, SUVji so pa itak kr neki, al so pimpani ali pa ne....to je modna muha...ki se sedaj odra?a ?e na ven.
Zame enako novi P508 karavan kot tudi 5008 izjemna stilska avta. Pa ko smo imeli debato o ekranih, notri so novi francozi potem za marsikoga za boj proti vesoljcem.
Tole??
yep
Mazda je ?e vedno zakon glede oblike in kvalitete,upam da ?e nekaj ?asa tako! Lp
Mazda 6 prva generacija karavan. Zakon
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Kolk enoprostorcev pa ?e sploh lahko dobi? danes? ?isti polom, kaj je trendy.
?e pomislim za nazaj, samo mazdo (s ?im mi je ratala v?e?, moja prva je bila Mazda 5 izklju?no zaradi drsnih vrat in kompaktne velikosti z voznimi lastnostmi skorajda 6ke)
Mazda MPV
Mazda 5
Mazda Premacy
in seveda kraljica Mazda 6 karavan I
nenazadnje CX7, pa ga ni ravno za ?teti sem, ?e celo mazda 121 je bila prostorsko ?udo za svoje mere
danes kaj ostane ve?jim dru?inam?
Mazda 2 / CX3 odpade
Mazda 3 / CX30 zelo tesno
Mazda CX5 (primer Amper )
Mazda 6 (stilsko dovr?ena a dale? od prve izvedbe po uporabnosti)
MPV aka Mazda 8 ?e delajo a o?itno so obupali nad Evropo
Enoprostorci na prste, Alhambran oz Sharambra, Ford Galaxy za katerega se sus?lja da se poslavlja (ima? Smax, kugo, sporter, turneo, cmax....) in zadnji Espace ki je katastrofa od dizajna (uporabnost?). Potem pa ?e 'polkombiji/kombiji) Citroen spacetourer/toyota/pezo, Transporter itd....Berlingo...
Kralja enoprostorcev Voyager je poizkusila obuditi Lancia preko GM....v jok pa v drevo.
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Cx7 in 9 sta (novi) predragi za povpre?nega kupca. V ni?jih segmentih se prodajajo koli?ine in slu?i ?.
Se vedno cenejsa kot BMW, Audi itd....
Ma za?etek je bil napa?en samo benz CX7 z 260KM (imel) to je bilo pa res preve? iz segmenta, ?eprav cena pa ne pretirana (moja je bila 31k - Revolution) dobri stari cajti...danes je +10k....
Bolj je problem V6 za EU....bi morali narediti nov koncept
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Mazda 3 da ima skoraj 2 toni? ?e zaokru?ujemo, ima bolj 1 tono.
Sem mislil da ima 1800, mea culpa, vseeno vsaj 150KM v osnovi bi bilo zdravo, medtem ko bo X verjetno predrag glede na konkurenco.
Jaz se strinjam s temle testom
But the manufacturers that use knobs don?t see it that way. They say that if they put the knob in the center console, they can move the infotainment screen higher on the dashboard, away from your reach, which means you have to take your eyes off the road less in order to do things. This is true, of course, but I would like to point out that I would take my eyes off the road even less if I could just touch the damn screen wherever I want.
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Da se malo pridru?im,trojka ima samo 1.200kg in gre bolje id ?kripajo?ega c4 picasoja disel z pribli?no enako konji,ko se pa vozim z njim pa je ta sistem displeja u?as ker nima? skozi na temperaturo ampak na radio in mora? preklapljati za vsako razaneno aplikacijo da jo prekli?e? na displej,to pa vzame malo ve? ?asa ane? Mislimm na 1.6 disel,da nebo pomote.
Zakaj bi pa imel skozi na temperaturo, ki je by the way stalno na vrhu displaya? Lej vsakemu pa?e svoje, jaz si samo upam povedati, ker sem poleg 9 mazd peljal ?e 5 drugih znamk, in sem ratal imun na znamko. Avto gledam nepristransko ?e dolgo, in zdi se mi da je to zdravo, tako tudi rata? 'svoboden' salonskih prodajalcev. In pri vsaki znamki so neke specifike, tako mazdi, citroenu, kot drugih znamka. Jaz sem bentil ravno na tem da je klima tako (so posti tukaj) ampak 2 dni pa spozna? prednosti.
Da ne gre? kupiti avta ker je klima na touch? Prej me moti da je celotno upravljanje brez touch, zame je to varneje ?e se dotaknemo ravno varnosti, kot pa joystick pri prestavah. Koliko ljudi se potem raje vrne na telefon ali komande na volanu za upravljanje klicov in glasbe zaradi joystika? Pa smo spet pri varnosti.
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Ampak pomoje je razlika, ce na slepo primes gumb, ga obrnes in pogledas nastavljeno vrednost... v primerjavi s tem, da moras najprej na zaslonu v menijih najti opcijo za nastavljanje temperature in potem gledat, kam bos pritisnil prst da nastavis zeljeno temperaturo ...
Zakaj ne? Itak Android Auto na MZD Connect sploh ne omogoca upravljanja preko touchscreena... pri CarPlay-u pa deluje le takrat, ko avto stoji oz. se premika pocasneje od nekje 20 km/h ...
Nisem probal, ampak mislim da izgubis vrednost, ravno takrat potem rabis biti se bolj filokusiran na ekran da vidis kam si se postavil z joystickom.
Sicer pa je bistvo glasovno upravljanje, kar je za klicanje in muziko 1A nobenih dotikov.
Glede klime, sedaj ko sem se navadil naredimo test Bi si upal staviti pivo da je hitreje ali enako kot z gumbom, poleg tega ne rabis gledati na ekrat ker takonkot je en premik analognega gumba pol stopinje je en dotik na ekranu enako.
Mah ne vem, neumna debata, ampak meni je to korak nazaj, nekateri boste mazdo zagovarjali ne glede ampak cene gredo gor, mazda pa ocitno ?para, in to ne samo na tem podro?ju. Mojih 5 centov.
?e vedno najbolj zamerim to da ne dajo ene konkretne benz masine ven. 120KM v skorajda dvotonskem avtu....halo?
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
?e dejansko proba? display v novem modelu bo? pogruntal da je itak postavljen tako da ga ne more? udobno ?latat z voznikovega ali sovoznikovega sede?a. Tako da ne vem zakaj bi po vsaki sili moral tla?it touchscreen nekam kjer ga ne dose?e?... niti se ne spomnim kdaj sem nazadnje res nujno ?elel ?latati po zaslonu v svoji Mazdi.
Predvsem sem pa sedaj po uporabi raznih drugih touchscreenov v cenej?ih ?vabskih in franconskih avtih precej zadovoljen da Mazda ostaja pri kontrolerju v centralni konzoli, ker je ?latanje displaya med vo?njo v VAGih in pogodbnih brez alternative grozno nerodno - obenem pa so vedno postavljeni nerodno pod vi?ino o?i ker morajo biti na dosego roke. Ni neko naklju?je da tudi dra?je znamke ostajajo ve?inoma pri kontrolah na centralni konzoli in imajo touchscreen kve?jemu kot backup.
Lepo pose sa so ga zanalasc oddaljili
Zakaj pa ne bi raje "po?latali" koga drugega namesto ekrana? A ne bi bilo lep?e?
Recimo v 6-ki se jaz z gumbom premikam po meniju brez, da bi pogledal na ekran. Se pa? nau?i? tistih par kretenj, ki jih rabi?.
Ja, varnost na prvo mesto. Sem siguren, da je marsikatero nesre?o v sodobnej?em ?asu pripisati tudi"iskanju"prave temperature na ta? skrinu.
A pri analognem gumbu avtomatske klime pa ne pogledas skoraj pol metra nizje koliko stopinj je?
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Pa kaj, ?e ga ni. A je bil pred desetimi leti? A takrat pa niste znali voziti avta brez teh igra?k?Hvala bogu, da Mazda ni padla pod vpliv teh neumnosti.
Res,kmalu bodo ljudje samo ?e bulili v ekran,kjer bodo gledali cesto namesto skozi ?ipo.Eh,?e ?al bo ljudem, da so izumili te igra?ke, ko bodo otroci napol invalidi...in, ko bodo zrasli, bodo totalni invalidi,ki bodo ?iveli v virtualnem svetu. Na ?alost.
Lej logicno je da ce gre razvoj in tehnika naprej (in cena nenazadnje) da si v koraku s casom.
Pise se leto 2019 in ni normalno da se tehnika downgrade-a. Se posebej ce je prejsnji model imel....
Ce je to res mazda dela neumne korake (nazaj deset let kot si sam rekel?)
EDIT
Res je....in rekel bom samo velik HA HA na izgovor.
Ogledal sem si ?e 3jko s polno opremo. Ob?utek je monogo bolj?i kot pri tisti brez "ustnja". Kvaliteta je na nivoju. Je pa me zmotilo nekaj... ?e se dodatken? stropa na zadnjih sede?ih, tam kjer se pri?ge in ugasne lu?, se cel strop miga, kot da nebi bil vredu pritrejn. Poskusil sme pri dveh razli?nih mazdah 3 in pri obeh se mi je zdelo, kot da strop ni vredu pritrjen.
Dodatno, avto deluje temno, mislim, da zaradi tega ker je obloga stropa temna (na ?alost).
lahko pa da je brez izolacije, kar se lahko na glasnosti pozna
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Tudi meni gre na qrac ta pretirana gonja okoli varovanja osebnih podatkov.
Ja,ok,ko govorimo o zdravstvenih te?avah in podobnih stvareh se strinjam...
Ampak, zakaj za vraga bi nekoga lahko (z)motilo a nekdo posname med drugim tudi njegov avto,tablico,fasado hi?e...
Delam v zdravstvu,oba star?a delata v ?oli in tole je (tako kot ?e marsikaj drugega) ?e konkretno u?lo iz vajeti...
Medtem pa ogromno ljudi ,ki so bolj pape?ki od pape?a prebira slovenske novice in ostala rumena sranja,ki se ukvarjajo s tem , kaj ostali ljidje pocno v privat zivljenju...
slovenske novice so drugo....tam slave ?ejni sami obhjavljajo svoje neverjetne zgodbe.......
zanimiva je Hrva?ka, ko pride do prometnih nesre?, umorov, kaznivih dejanj - velikokrat je polno ime v novicah!
Tudi sedaj ob tragediji na Pagu. Brez milosti
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Vpra?anje je na mestu - registrska tablica avtomobila ni splo?en podatek preko katerega bi lahko vsakdo preveril osebne podatke lastnika. Tako, da tudi meni ni jasno od kod ta ideja.
Ker lokacijsko 'izdas' nekoga, pa un bla bla o osebni privatnosti....
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Dejstvo je da je mazda (podlegla) spremenila svojo tradicijo sportno duzinskih modelov v trendi kompaktne modne muhe, kjer uporabnost ni vec na prvem mestu. Se vedno pa gre za avte ki te 'osrecijo' v voznji
Tako kot je Boss rekel bo s tem tudi zamenjala obcinstvo. Mazda je bila avto ki ja vozil oce, ga predal sinu oz si zacel z necem manjsim in z veselejem prehajal na vecje, mogoce ob strani imel se preblisk ali krizo srednjih let ali zelel biti cool mulc in se spogledal s cabrijem, ki je bil neverjetno dostopen.
Danes napadajo ljudi ki kupujejo z ocmi in zelijo biti in, samo take stranke niso zveste stranke
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Povezava za deljenje
Deli na druge strani