Una s hardtopom je pomoje ta ki je mela engine swap (prej?nji umrl, zakaj - ne vem). Vsaj cena se spu??a na realno raven. Velik plus je hardtop (ravno ta je bil pri tej "poznani" torej zaribani, zato je verjetno ta ta) ?eprav sam bi ga po?trihal na ?rno (nisem pa zih gloss ali mat).
Za drugo pa ja, poglej na netu kateri lastnik je in je problem re?en.
RX-8 je ultra stabilna zadeva. Mislim, da so jo v Top Gear dali med najbolj stabilne RWD-je
V snegu je RWD ?e vedno le RWD, pa naj bo BMW, Mercedez ali pa "stabilna" RX8. ?e se zakoplje? si pri vseh v riti, in ?e se bo? peljal ?ez ovinek malo narobe/prehitro bo? z vsakim oddriftal (?e bo? imel sre?o, ?e ne pa gre? v graben). LSD in elektronika seveda pomagata, ampak kot sem napisal, da bi pri?akoval neke blazne razlike pa ni.
Ne vem v kakem stanju je ampak zdaj je pa res ?e tolk poceni, da so ?e deli toliko vredni. ?e pa ?e kolikor toliko dela pa tudi prav, zgoni? do konca pa da? potem v dele. Ali pa druga varianta, ?e je avto sicer raven (ok ?koljka) je ?e vedno poceni baza za kak nadaljni projekt?
Tole si pa gotovo v ?urnalu videl, v prilogi? Sem se tudi jaz spomnil na uno rumeno, ampak potem 100% ni prvi lastnik. Vsaj cena je zdaj ugodna napram takratni. ?E gre za isti avto seveda.
Saj vem, da sem mal bolj "divjak" ampak ker je moj Civic ?e nedavno imel 75 konjev (in je la?ji) lahko re?em, da je tak avto ovira na cesti. Enostavno ustvarja? kolone za seboj, pri pospe?evanju na AC ali pa izven naselja. Dejansko je muka. Je pa zanimivo, da Fabia 1,4 s toliko konji je pa motor narejen za nizke obrate in je dosti bolje.
Tole bi bil pa vrhunski uspeh. Je pa pomoje pri tako ve?jem avtu prednost da ima lahko ve? baterij, slabost pa ?e ve?ja te?a in aerodinamika (upor zraka - ve?ja poraba). Dr?im pesti za slovensko znanje.
PS: Cilji za skupen projekt s Tu?ekom so pa zelo visoki. Porsche 918 ni le hiter naravnost ampak je tudi na najbolj zahtevni progi, N?rburgringu dosegel ?as pod 7 minut! In govori se, da je McLaren P1 ?e podrl tudi ta rekord. Govorimo o ?asih, ki so blizu dirkalnikom. ?e jim uspe tak preboj so zmagali, saj se trenutno prodajajo tile ?asi kot vro?e ?emljice (GT-R naprimer je spet podrl lastni rekord).
Res vse pohvale za ta komad..ko sm ?e mislu da ve?ja gluparija od gangnam styla ni mo?na..
Tipa nista glasbenika ampak je bila zajebancija za njuno oddajo, saj imata same utrgane komade na youtube. Nekaj takega kot Lado in Jurij. Nista pri?akovala, da bosta postala svetovno znana, komad ima pa? tisto nekaj ve? utrganosti, da je postal hit.
A ve? da sem ravno danes razmi?ljal da bi kaki kuri namontiral gopro na hrbet? Samo med laufanjem sem opazil, da ful migajo z glavo. Ko sem jo ujel in probaval tole iz posnetka pa res obvladajo kot na posnetku.
Verjetno se heca? ane? Za tak denar ne dobi? niti serijskega kaj ?ele kakega, ki ima verjetno kar nekaj kvalitetnih delov na sebi. Ljubiteljski avti pa? imajo svojo ceno, niso to neki obi?ajni "?portni" avti, ki jih imamo/smo imeli eni.
OK saj ima tudi ve? konj, ?e si to mislil. Ampak realno, ?e ra?unamo (neko srednjo vrednost) jurja ojnice, jurja bati, jurja turbina (rabimo dve), pa zarad mene ?e jurja FMIC in kaki injektorji pa smo komaj na 5.000? za glavne dele. Potem ?e ostalo da je motor top shit z delom vredn ni dva jurja, ?e jurja remap z vrhunskim ECUjem, ene dva tiso?aka za vrhunsko vzmetenje, bremze. Ne vem pa koliko zdr?i glavna gred, pa ?e ni strokan motor, tu je potem spotoma ?e jurja ali dva gor. Ampak ?e vedno nismo na 15.000? za tak setup. Sicer se mogo?e motim ampak pribli?no pa ?e vem koliko pridejo deli in kak tak projekt potem.
Mislim da sem tak model modre barve videl predvcerajsnjim v sosednji ulici, ampak v Portchester-u stoji na dvoriscu in dobesedno razpada. Bom ga sel slikat en dan.
Sam gasa in obnoviti ker imajo kot vidi? kar fajne cene.
Kaj naj ti re?em, Renault pa?. Resno, kolikor spremljam Renault forum so tile "presti?ni" Renaulti (pa kak Avantime itd..) bolj kvarljivi kot kaki Twingoti in Clioti (ve? elektronike itd) tako, da me ne presene?a cena. Cena novega odbija?a in lu?i je pa verjetno tudi astronomska, Renault ima glupo cenovno politiko. ?e novi deli za dolo?ene Renaulte znajo biti dragi (Clio RS in xenon prednja lu? naprimer), ampak sme?no je, da z leti ?e podra?ijo. V nekaj letih je ?la cena za komplet delov za veliki servis za Clia 16V naprimer ful gor.
Zavarovalnica je ?rtev ?e izpla?ala, zdaj pa na dra?bi prodajajo avto, ki se je kasneje na?el. Ponavadi gre tako, na teh dra?bah v?asih se dobi kaj fajnega, ali pa, ?e ima? veze...
Da se razumem, popolnoma podpiram slovenske produkte. Bolj je letelo na ?e kar brezglavo dra?enje (iz strani dr?ave) na vseh podro?jih. Sme?no mi je pa to, da po eni strani pi?e? kako je treba podpirati doma?a podjetja:
iz Lj do Logatca sem rabil prepeljat sede?no garnituro... nobenega no?enja samo prevoz vse ostalo bi naredili sami pa so zahtevali prevozniki s kombijem od 51-62? za dobrih 25km vo?nje v eno smer in seveda, da se je prazen vrnil nazaj. Skupaj ti vse to vzame uro do max dve ?asa in ?e vse stro?ke goriva in vzdr?evanja od?tejem je zaslu?ka vsaj 30? do 40?.
...ker po tej logiki se ?udim zakaj ne vozi? Twinga (na Savinih gumah, tu se ?e najdem! ), ima? doma Tomosa, ne nosi? slovenskih obla?il in obutve (tista, ki so ?e obstala), pije? le fruc in cocto... Saj bi omenil ?e kupovanje Tu?evih in Mercatorjevih proizvodov ampak tu je ?e vpra?ljivo koliko zadev je dejansko narejenih v Sloveniji.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Malo slaba konkurenca od Kie torej? ?eprav... ?e da? pa ?portni kolektor pa naredi? generalko pa verjetno prehiti vse na cesti? :ne vem:
Povezava za deljenje
Deli na druge strani