*u*k off s takimi. pejt dol ?e so ti tako v?e?. Me zanima ?e bi tako govoril ?e bi ?ivel recimo v Osilnici ali tam kjer ?ivi Joras. Ovce prodane in licemeri ste in ni? drugega. Pla?uj ti namesto njih in za njih, da se bodo po na?ih cestah zastonj vozili mi pa pla?eali kot bedaki. Jaz ne bom in dokler bom v lastni dr?avi obravnavan drugorazredno, vsak tujec, ki pa upa na glas nekaj re?i pa prioritetno, bom to tudi jasno in glasno povedal.
nJIM SO CESTE PRIMARNI INTERES saj ?ivijo od turizma, ki mora ?im udobneje priti dol....
Mi smo pa v tej vlogi tranzitni slu?abniki in jim naj udobne ceste delamo al kaj? In povrh vsega zaradi marionetne slo vlade, ki se userje in popusti pred vskaim evro birokratom naj jim sluge ?pilamo ?e zastonj a ne?
Da se potem kravati bunijo ker imamo petkrat cenej?e vinjete kot oni enkraten prevoz?....
jaz bi zadnje nekaj km pred vsakim mejnim prehodom luknjast makdam naredu ?e bi blo po moje - sploh glede na njihov odnos.
kot ste sami ugotovili - imajo nas za mol?o denarja. In res ?koda vseh besed.
Al se pa kar sprijaznimo, da po dveh letih zadevo pa? vr?e? stran, ko ni ve? v garanciji. Kto da - ko boste stran metali dve leti stare Mazde - mi povejte kam, da grem ponje.
?alostno je tole. In ne vem kje imamo mejo oz koliko ?asa se bomo na prav vseh podro?jih ?e pustili jebat. Od dav?ne naprej.
Ne more? kar tako uveljavljati stvarne napake ?e posebej ne po na?i zakonodaji. Stvarna napaka je recimo to, da proizvajalec napi?e in ti proda avto s 140KM, ti pa ugotovi?, da jih ima samo 120KM. Al pa ?e bolj?i primer, da kupi? DIVX player, ki ne predvaja Divxov.
To s feltnami je pa le po?kodba, ki je resni?no lahko nastala zaradi slabih materialov sam feltna ?e vedno opravlja prvotno nalogo samo grda in spraskana je. Se pravi to spada le pod garancijski poseg, ?e bodo fair, ?e pa ne bodo pa ostali pri svojem, da je feltna uni?ena zaradi obrabe pri uporabi na kar pa ni garancije.
Litke kupujemo, da so lepe a ne? Ne da opravljajo funkcijo. Za to zado??a jeklenka.... Sej ?koda se je kregat, mene je zmotl d so obkro?il fizi?na po?kodba, pa da ne govorim o odnosu... Ne vem, povsod se od vsakega reve?a (slehernika) zahteva neka popolnost, obratno, pa slehernika vsak jaha v glavo. To ni kul
Pojdi ?e enkrat tja, popizdi na polno in jim zagrozi z vsemi mogo?imi in?pekcijami ter Uradom za varstvo potro?nikov. ?e ?e to ne nuca, se obrni na AEZ direktno. Pa jim je*aj vse po spisku, prekleta banda zaslu?karska
Ne ne sej se nimam namena kregat sam ne maram pa d se me dela neumnega ?e nisem. Na?eloma se tud ne vme?avam ?e ne vem za kaj se gre. Meni je blo tudi ?udno to ni?anje kompresije saj potem se poraja vpra?anje delovanja enkrat na nafto in drugi? na plin. Edino ?e gre za permanentno predelavo, ki ne omogo?a ve? tankanja nafte, kar pa tud ni ravno kul, akj ?e ne pride? do plina?
Torej me?anica nafta + zrak se v?iga sama zaradi kompresije. Kaj to?no in kako, res ne vem, posredi so verjetno cetansko ?tevilo v nafti in kompresijsko razmerje, ki je verjetno precej poenoteno pri vseh dizlih in prilagojeno pri katerem tlaku nafta pa? po?i. Predvidevam da se s cetanskim ?tevilom v nafti uravnava pri katerem tlaku pride do samov?iga, temu pa so prilagojeni motorji in kompresijskarazmerja. Verjetno so dopustna tudi manj?a odstopanja.
to je blo brez neta
?raufrskih izku?enj pa res nimam in me ni sram priznat.
Na?eloma sem teoretik ampak si stvari kar dobro zapomnim. Ko sem spra?eval za predelavo dizla na plin, so mi pa? rekli da je predrago in da je potrebno zmanj?ati kompresijo ki jo majo dizli preko 18:1 ponavadi, da ne prihaja do samov?iga plina, kar pri takih tlakih bi prihajalo
Sem malo pobrskal:
FAQ na strani plineksa:
Ali se v dieselsko vozilo lahko vgradi plin? (Rajko, Metlika)
Vgraditi plin v avtomobile z dieselskim motorjem je mogo?e, vendar pa je vpra?ljiva ekonomi?nost vgradnje, tako da takih vgradenj v osebna vozila ne delamo.
V katera vozila je mo?no vgraditi plinski pogon? (Simon, Vransko)
Plinski pogon je mo?no vgraditi v skoraj vsa vozila na bencinski pogon, razen v nekatera vozila, pri katerih vgradnja zaenkrat ?e ni mogo?a (npr. nekatera vozila z direktnim vbrizgom goriva v valj motorja ).
Evo na isti strani plineksa pod predelave najdem tale stavek:
Manj pogoste in bolj kompleksne so predelave na dizelskih motorjih, pri katerih je treba poleg v nadaljevanju na?tetih predelav zmanj?ati ?e kompresijsko razmerje in dodati v?igalni sistem s sve?ico. Teh predelav pri nas ne delamo.
Tko d zdej ne vem ,a sem jaz kaj pojedel, al pa tvoja splo?no priznana strokovnost na tem podro?ju nekoliko ?epa.....
jures mogoce ves kok pride predelava na plin dizla?2.0 CD novo mazdo govorim..
dizla predelovat nima smisla, ker je cena ene dva do trikrat vi?ja kot pri benzu. Treba mu je zmanj?at kompresijo pa kaj vem kaj ?e vse Skratka ni to za delat.
No, vsaj vidijo vsi privr?en?ki levice, SD-ja, Milan?ka in Zoran?ka, kam so nas pripeljal - v iste gu?ve pred bencinskimi, kot so bile v "stari dobri jugi" (resda je bla stara, sam kaj je blo pa tolk dobrega na njej mi pa ni jasno).
Kolk sploh stane predelava avta na LPG? Kako to vpliva na mo? ma?ine, pospe?ki, koliko kilometrov naredi? s polnim tankom plina?
Predelava cca 1.000 do 2.500?. Razliko kar dolgo noter prina?a?, s tem da izgubi? na kapaciteti prtlja?nika (dodaten rezervoar) in pa cca 15% mo?i, ter avto kuri cca 10% ve? kot bencina. Dizla ni mo?no predelat oz je predrago.
Pod ?rto se redkim spla?a, ker razlika ni tolik?na, da bi se investicija kar v enem letu povrnila, tko da....ne vem no.
Pobje, a ma sploh smisel o tem debatirat? Itak nas nategujejo po dolgem in po?ez, mi pa dlje od forumskega jokanja in jamranja ne pridemo. Pa naj bo 3 ? liter, ?e vedno se bomo pustili molsti in nategovati. ?koda besed. smo pa? narod ovc in hlapcev, ne glede na temo: bencin, trgovina, meja s hrvati, pa ?e kaj bi se na?lo. Tisti, ki nam krojijo usodo, se jim je*e za povpre?ne?a. Logi?no, ?e ima 5000? na mesec ali ve?.
Dokler raja ne bo popi*dila in koga ?ivega raztrgala (to se pa pri nas na vso ?alost ne bo zgodilo), bo pa? tako.
Zato, u?ivajte in veselo pla?ujte v veliko korito, od koder potem hlastajo na?e politi?ne svinje in zbirajo inspiracijo za novo privijanje ubogega slehernika.
Kolikor sem jaz uspel razumet kako je ta tehnologija narejena, bi bilo najenostavnej?e, da bi cev, ki nezgorelo nafto vodi v karter, speljali drzgam, v neko posodo pod avtom, ki bi jo pa? praznil na servisih, ali pa ?e vmes kdaj.
S tem bi DPF deloval naprej.
Odstranitev pa je hud poseg v elektroniko in softwer (preprogramiranje senzorjev oziroma odstranitev, potem dodajanje gorvia pa vse tak) Po mojem je popolna odstranitev hudimano te?ka.
Tole je tuk hudo (ok pr men zaenkrat ?e ni, trkam) da bi bilo treba ukrepat na nek na?in. Glede na to, da avto s tem DPFjem ni predmet kakr?nekoli subvencije, lastniki nismo zakonsko vezani da ga imamo in vzdr?ujemo ter pla?ujemo.
Pa za?nimo zbirat podpise vsi lastniki Mazd CD po letniku 2006, naj nam Mazda na svoje stro?ke ta kur*ev DPF odstrani kakor vejo in znajo. ?e niso sposobni nardit stvari da dela, pol je naj ne bo noter in konec, ne glede na ekologijo.
?e bi v letalstvu takole novotarije uvajal.... raj? ne pomislim, kaj bi blo.
To mi je znano ja. Me pa zanima, pri mojem na?inu vo?nje kolikokrat se bo lu?ka pri?gala. ?e prav razumem, se preden se pri?ge lu?ka, filter ho?e o?istit.
Narobe razume?. ?al ni tako. Ko se lu?ka pri?ge je ?e pizdarija. Navadno se pri?ge ?e se nivo olja dvigne do oznake X na merilni palici, ki je cca 5 cm nad max nivojem. Bodi previden pri preverjanju nivoja, saj celo merilna palica ka?e narobe (ko jo potegne? ven, je cela mastna ker se ob nekaj podrsa in jo namasti. Prav ka?e le na eni strani. to me zelo jezi, ampak kaj ?mo)
Torej ?e se DPF lu?ka pri?ge, so mi na servisu rekli, da se je treba vozit 15 min nad 2000 vrtljaji... ne vem kolk je res na tem.
Preberi si malo temo vse o DPF, k ije tukaj pod tehniko, se mi zdi.
Zber se malo kolega... Dokler se vozjo okol razn Tami, Dafi, da ne re?em Om i in da se ne spustim v ladijski promet in stare dizelske lokomotive, naj meni ne serjejo z DPF jem. Najla?e je je*ati malega ?loveka - beri kupca osebnega avta.... medtem ko drugi svinjajo okrog
Sem firb?en kaj bi porekel tovornjakarski lobi (verjetno bi zaprli ljubljano)
da ne govorim o ?elezni?arjih...
ne, kolega - ekologija me ne briga dokler ne popucajo pri ta velikih svinjakarjih.
?e en proti je pa ta, da za to je*eno ekologijo mene avto drka, pa pla?ujem ga ve?, pri registraciji me pa obravnavajo enako kot da bi pri?el z mercedesom 300 D letnik 73 ki laufa ?e na mazut ?e je treba
Aha, zanimivo. Samo glede olja. Mehanik mi je zadnji? razlagal, da ko ?e se avto velikrat uga?a, pa? prek batov ste?ejo tudi saje nazaj v olje. Na to pa ne vem koliko ima vpliv DPF filter??
Jaz tega preprosto ne morem verjet da bi nafta tekla med bati in cilindri. Karter je pa? waste dump za nafto ki ne zgori v filtru, ?e avto ugasnemo med procesom gorenja saj. Potencialna re?itev, ki jo jaz vidim, je ta, da se cev, ki pelje nezgorelo nafto v karter preusmeri v neko drugo dodatno posodo, ali pa se preprosto prekine dovod nafte za zgorevanje v DPF filter, kar bi zahtevalo tudi odstranitev le-tega. Vpra?anje je ?e, kaj bi rekel softwer, zato bi blo brez posegov v softwer bolj?a prva re?itev. Teorija ni problem, praksa.... je pa bolj za YavarYae kolkor se mi zdi oz vidm po postih.
Evo spet se jaz malo ogla?am. Jah nima? kej, spoznavam svojo mazdico )
Ventilator mislim da hladilnika. Zakaj hudi?a se je danes zjutraj vklapljal. Pri?gem avto, se odpeljem 20 metrov, ustavim (da peljem kanto za smeti do ceste ) in vmes sli?im ko se vklopi ventilator za ene 2-3 sekunde in nato ugasne.
Se peljem 1km do pekarne (motor pustim pri?gan), pridem nazaj ven, spet sli?im ventilator kako se vklopi za par sekund.
Zdej me pa zanima, a je to res potrebno glede na to, da se motor ?e ni ogrel na delovno temperaturo?
?e ima? pri?gano klimo se vklapla tudi ventilator.
Ja, sej to mi je ?e nekako jasno. Zadnji? sem kontaktiral to?no prodajalca te mazde, ta mi je tudi zatrdil, da ta avto pri njih ni bil nikoli servisiran. ?eprav, je na izpisku od servisa napisana njihova avtohi?a. Izpisek je identi?en izpisku, ki ga dobi? tukaj, samo da spodaj desno ni napisana oseba katera je izpis naredila (logi?no) in datum izpisa. Pa desno zgoraj je prostor za kupca oz. stranko tudi prazen.
Nekaj smrdi. Avto je bil o?itno kupljen na lizing (tako mi je rekel ta ?lovek), ker lastnik ni mogel ve? pla?evati so ga najverjetneje prodali na licitaciji. Zdej kdo je tukaj kaj ponarejal, pa samo bog ve. Ampak po?asi bom pri?el zadevi do dna...
Mo?ne ?ivce in veliko volje ?elim..... ?e ne ti naj da pa garancijo prodajalec.
dobr, da si ostal ziv od takega stresa
To ni za smejat. To je za jokat, da pri dana?nji tehnologiji avti ne delajo kot bi mogli zaradi ene kur*eve ekologije ki jo povrh vsega dr?ava ne subvencionira, je*emoma*er. Mimo se pa vozijo stari tami ki kadijo kot tankerji, pa nikome ni?ta. Mah ?koda besed....
Zakaj se kak pameten ne spravi eliminirat ta DPF? Izziv za YavarYe X6V6 in podobne bi ?e bil tole.... Dam mu tud 500?, ?e mi garantira da bo avto ?pilal kot je treba.
Mja, ?akam na razplet. Te dni enkrat bom izvedel, al bo garancija tukaj priznana ali ne. Je pa dejstvo ja, da avto o?itno ni bil servisiran, vsaj na uradnem servisu ne.
Glej ?e ima? izpise digitalnega servisa je nekdo nekaj ponarejal. Torej je nekdo kriv n to nisi ti. Jaz bi raziskoval v tej smeri. Razdalja naj ti ne bo ovira. V Nem?iji so to hudo kaznive zadeve s katerimi dvomim, da se kar tako upajo ukvarjat.
Mater ste se razpisal v tej temi... Vsekakor upam, da mozaka niso kaj nategnili s servisi. ?e ?e ima? vse ok, bi te najraj? sunili nekam, ker si ga sam uvozil in niso na tebi zaslu?ili tista 2 al 3 k? kolkor koasirajo na novi ko?iji....
Pri moji je to najbolj izrazito v tretji prestavi, ko je tam blizu 1000 vrtljajev, ko dodam plin se ?uti neko tresenje tja do 1500 vrtljajev, potem je ok?
1000 obratov v tretji ???
pa ?e pospe?il bi rad..?
jaz tega res ne razumem , kako lahko pri?akjute da boste vozili v tako nizkih obratih...
in potem motor ?trajka ,trese ,ne vle?e,kadi... res ?udno...
motor se mora vrtet da lahko dela ,pod 2000 nima? kaj matrat ma?ine ...
ne bencinarja niti dizla, ?e mu ?eli? dobrega zdravja..
priporo?am da si omisli? ?ezocenasko ladjo, tanker ,kruzer..
?e ga ?ene dizelska katedrala, potem pa reeees lahko mirno fura? z 120 obrati na minuto
pri polni mo?i..
to bo tapravo, ja...
Mislem da res ne rabis 2.000 vrtljajev. 1.500 ze zadosca, pri 2000 imas takoj na polno turbino odprto in nima smisla, razen ce res rabis takoj vso moc.....
Glede na to, da so smrekice re?itev za par dni, razni Ambi Pur pa ne pa?ejo na na?e prezra?evalne re?etke me zanima, s ?im odi?avljate svoje Mazde. Pa pustimo vonje, zanima me tehni?na re?itev.
Moj namen ni bil, da so avtomobili iz tujine zani? in tako naprej. Ampak, da ko kopuje? vedi, da dober avto v tujini je dra?ji kot pri nas, ker na tiste cene, ki so na internet straneh je treba ?e dajatve pla?at, ki pa niso 50?.
Tukaj se ne morem strinjat. Jaz sem svojo decembra lani pripeljal iz GER. Avto je imel 16.000 (verjamem, ker je bil videti nov nov) in sem jo dobil za 16.300 + 1100 davka in je bila za cca 17.600 skupaj s stro?ki na cesti. Govorim o 2.0 CD active letnik 2007. Tukaj je pod 18.900 ni bilo tisti ?as za dobit.
Recesija pa? dela svoje. V Nem?iji zelo. Zato uvo?ene kripe niso nujno slabe. Je pa razlika ?e gre? sam ponjo al pa jo najde? tukaj od dilerja. Samo izogibaj se Mazde v Novi Gorici, so nateguni da glava boli.
Predvsem pa - ko avto najde?, ga pelji na pregled. Tudi ?e te opalijo je 50? manj kot eventuelni nateg z avtom.
Druga?e pa pri?akuj malo sranja z DPF, malo popeskane pragove in zadnji odbija?, malo ve? pikic v prednji ?ipi (vsak najmanj?i kamen?ek pusti sled) in morda treso?e diske. Vse to porihtajo pod garancijo, ampak najprej se te poskusijo losati na ?imcenej? na?in, sploh ?e ma? uvo?en avto. potem pri?akuj ?e, da vpoklici ne pridejo do tebe, ampak za njih izve? na forumu... Potem sledi ?trajt z servisom ali tvoja kolica spadajo pod vpoklic ali ne. Toliko ti strnem moje izku?nje od decembra do danes. Aja pa da ne govorim o svinjsko dragih servisih, ki presegajo BMW 5 in MB E.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
nism jst za?eu.... tko d prosm lepo.... na k. mi greste vsi k zagovarjatre vse kar ni slovensko in kar je slovencem v breme. enostavno povedano.
Have a nice and productive day!
Your future depends on it.
Your LIFE… depends on it.
A Klokateer...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani