Ja moj zaključek po testni vožnji je bil razočaranje nad lenobnostjo motorja, tko da ne verjamem da se lahko tko ulaufa, da je kar naenkrat raketa.
Boš šel z mojim en krog pa se prepričaj. To je sedaj čisto drugi avto kot, ko je bil nov. Vi ste vsi vozili nove, neulsufane avte. Komot se lahko kosa v vožnji z 150 konjsko dizelco. Ok, v klancih mogoče ne, ostalo je pa hitrejši in bolj uglajen.
Da zaključimo. Ne smemo pozabiti, da je ta kombinacija x 186 motor tudi blagi hibrid. Ko štarataš se pomoč elektrike presneto pozna. Pa tudi pri "jadranju" z 1500 obrati, ko je poraba le kak liter ali dva. Občutek imam, da se z prevoženimi kilometri vedno bolj pozna ta pomoč elektrike.
Boss, ko si ti izprobal ta motor, je imel prevoženih kvečemu par sto kilometrov ali mogoče največ tisoč. Vsaj pri mojemu je razlika kot dan in noč sedaj pri 20000 kilometrih in novemu. Ko je bil motor še nov, neulaufan, je bil res precej anemičen. Sedaj je veliko bolj eksploziven in ne občutim več tako velike razlike napram dizelci.
Aja, da ne pozabim. Pri tem zadnjem vpoklicu naložijo med drugim tudi nov softverski program za drugačno odpiranje ventilov motorja. Posledično naj bi bil po tem motor še bolj živahen z nekaj več moči.
To lahko potrdi Gelipter, ki so mu to že opravili.
V četrtek sem se vrnil iz Italije, nato sem nadaljeval do Postojne. V treh urah vožnje po italijanskih avtocestah sem bil spočit. Nato je sledil Teksas na naši avtocesti. Pred Postojno sem prehiteval šlepar in ravno, ko sem bil na polovici, me je bumar šoferski začel stiskati k ograji. Če ne bi imel tako dobrih premium zavor in močne troblje, bi me zagotovo stisnil v ograjo. Ko grem mimo, vidim da je model z obale, koprska tablica, piranež in on lepo laganica na telefonu. Tudi, ko sem peljal mimo je še vedno, najbrž, tipkal sporočilo. In takih bumbarjev je na cesti ogrno. Ravno danes sem se pogovarjal s kolegom, da je vožnja po naših avtocestah le za tiste z mirnimi živci, in za tiste, ki imajo radi adrenalinske igrice. Jaz ne spadam ne med prve ne med druge.
Če direktno primerjam vožnjo dizelske mazde 6 s CX30, imam vedno občutek, da grem z dizelco hitreje, ker vseeno turbo bolj vleče. Ko pa pogledam na števec, pa vidim, da je cx30 hitrejša.
Je pa res, da moraš bolj vleči v obrate cx30, ker je atmosferc. Ko se navadiš na ta stil vožnje, je vsaj meni, cx30 bolj prijetna za vožnjo.
Jaz vozim na 1500-2000rpm,ko rabim pa moč in hitrost dam prestavo nižje ,obrati gedo na 2500 potem pa gasa in gre kot hudič.....
Po regionaljah vozim z 2000-2500 obrati(100 na uro) Normalno. Pri avtocestni hitrosti 130/uro je pri moji 2500 obratov.
Tudi sam imam mazdo 6 dizel in cx30 moraš voziti popolnoma drugače.
Če hočeš hitro prehiteti, vrzi dve brzini nižje (nikakor ne v šesti), obrati ti poskočijo na 3500-4000 obratov in takrat se, vsaj x186, izstreliš mimo.
Kar se te premium vaše soul red tiče, me čist vsak ličar vpraša, če lahko naroči pobarvan odbijač. Baje, da jim ful cajta vzame, zarad nanosov in še zajebana barva je.
Res je. Zato pa je ne more barvati vsak popoldanski ličar. Zanimivo pri tej barvi je to, da se najprej pobarva oranžen odtenek in nato na še svežo barvo še rdeče-bordo odtenek. Ponavadi se med posameznimi nanosi pusti vsaj pol ure, da se posuši, tukaj pa le par minut.
Ta ličar na avtoplusu v Kp mi je pravil, da so morali že večkrat pobarvane dele, ki niso uspeli barvati še enkrat.
Ampak... a je kdo prebral do konca? Motor menjan pred 13.000km ?!?! Menjaš motor pol pa prodajaš... mislim, da je še kej druzga narobe s tem avtom, da gre v prodajo.
Tako, kot je v muziki konec dobrega ustvarjanja, je tudi v avtomobilski industriji. No, so pa izjeme na srečo. 😉
No sej to me je zanimalo. Vem da je drazja barva, samo sem imel v glavi ko je brat barval svojo hondo crx v perla barvo in je za cel avto placal 1500e... res da so takrat bile druge cene. Bomo pac placali, samo da bo postimano kot mora biti. Sem pa tudi razmisljal da bi mogoce nabavil cela zadnja vrata z ebaya se jih dobi ze od 200e+v barvi samo spet po drugi strani na sliki jih ne mores videti toliko dobro in ce niso tipi topi nisem nic zastopil...
Recimo v Kopru, na mazda servisu je samo en avtoličar, ki zna barvati rdečo mazda barvo. Ko gre na dopust, morajo stranke , če je v igri rdeča barva, čakati, da se vrne. 😊
Zanima me, ce imate kaksna priporocila za kvalitetno in cenovno sprejemljivo licarsko popravilo avtomobila. Namrec gre se za prasko od cca 15cm na zadnjih vratih. Sam sem sel po ponudbo k licarju kjer sem ze pred leti popravljal svoje avtomobile in vem da bi popravilo bilo kvalitetno narejeno, vendar me je malo zmotila cena... 730e tako da bom se malo povprasal preden se kaj odlocim. Majstor je rekel, da bi moral zaradi praske na vratih prebarvati celo stran avta zaradi "posebne" barve ki jo ima (mazdina rdeca). Zdaj nevem ali mi je dal tako ceno, ker ima ze tako prevec dela ali je to res neka realna cena za popravilo. Kaj vi pravite iz vasih izkusenj?
Lp.
To je realna cena. Namreč za pobarvati to rdečo barvo potrebuješ dve rdeči barvi. Ena je bolj oranžna, druga je bolj bordo. Kila te barve ima pa tudi zlatarsko ceno. To ti mora barvari res dober pitor, ker drugače se ti bo poznala razlika v odtenkih.
Alex, ali si morda kdaj primerjal dejansko porabo napram prikazani na armaturi ?
To je dejanska poraba na ta tank. Vsak tank obvezno resetiram. Prikazana poraba je do decilitra točno kot računano na roke. Je pa res, da se z vse več prevoženimi kilometri poraba manjša. Sedaj imam prevoženih 20000 kilometrov.
pred 11 urami je Shrek napisal:
Ko se a sam voziš. Če bi 4 v avtu bili...bi bila poraba večja.
Ja, res je Šrek. Če bi pa nas bilo šest v avtu in bi zadaj vozil češko prikolico pa bi pila še več. Priden Šrek, sedi pet.
Problem je, ker nekdo postavi drugačno mnenje (forum so mnenja, ne zgolj mnenja aleksa) kot tvoje in se ti spraviš na nek osebni otročji nivo. Pač zrelo za 13-letnika.
Če nisi dojel, celotnemu forumu greš na jetra.
To je le tvoje mnenje in tvoje mnenje ni mnenje vseh. Hvala bogu. Zopet streljaš neumnosti. 😉
Drugače pa, vidim da si prezabit, da bi dojel. Jaz sem komentiral zakaj se mi zdi to uporabno nasplošno na avtu. Ne zakaj tega ni na Miati. Kaj sploh pišem, verjetno tudi tega ne boš razumel.
In potem se boš cmeril ko te bom malo prijel za ušesa. Pa kdo je tukaj zabit?
Pravim samo, da nekdo, ki ima osnovno opremo v avtu z cerado, nima kaj za doati pametovati o dodatni premium opremi. 😉
Vedno se nekaj ti in Šrek zraven vpletata tam, kjer vas ne srbi. Pa kdo vam kaj hoče sploh. 😉
Ko spremljam nemske forume, jih veliko vzame CX-60 ravno zaradi vleke prikolice, ker ima najvecjo dovoljeno maso prikolice homoglorirano za 2,5 tone ... CX-5 recimo ima samo 1,5 tone ...
Ali je se vedno Juresova na voljo? Se ni dobil novega avta?
Ta cx 60 je z lahkoto vlekla veliko prikolico v 14% klanec v Dolomitih. Vsaj tako je zgledalo, da nima nobenih problemov. Jaz bi jo vzel takoj, če bi moral teglit prikolico na hrvaško.
Pri CX-60 je koncno tudi moznost preverit stanje napolnjenosti v infotainmentu ali pa preko aplikacije MyMazda… Je vsaj ena dodatna korist od TPMS senzorjev …
Ali je to mozno tudi pri “premium” CX-30 ali novejsih drugih modelih ali samo pri CX-60?
Itak, da je možnost. Drugače, kako bi lahko bila premium? 😉
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Boš šel z mojim en krog pa se prepričaj. To je sedaj čisto drugi avto kot, ko je bil nov. Vi ste vsi vozili nove, neulsufane avte. Komot se lahko kosa v vožnji z 150 konjsko dizelco. Ok, v klancih mogoče ne, ostalo je pa hitrejši in bolj uglajen.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani