Prejle sem malo gledal olje in ne morem verjet, kot je Sirius ?e enkat rekel, da bo olje pri menjavi ?e ?ist svetlo skoraj kot novo (prevo?enih pa imam ?e cca. 9000 od menjave)
In zakaj bi ga menjal na 10.000km????
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
hm..... ja to se ma gotu upra?at ?e mu je poraba padla zaradi bonda.... verjetno je res....
Sirius...povej mi za kaj lahko ?e uporabim uzor?ek ki si mi ga poslal??!!
Za sexat smo ugotovili da ni najbolj kul...
Poraba = (-) ne samo zaradi 007. ?e damo vmes besedo "tudi", potem bo ocena bolj korektna.
Kje uporabiti vzorec? ...Povsod, kjer se uporabljajo neka maziva za laj?anje delovanja drsnih delov, nimajo pa predvideno stalno mazanje: te?aji vrat, ?elezne postelje, klju?avnice, verige prenosov, pri vrtanju metalnih materialov, oro?je in ?e in ?e... Za ta namen uporabljaj osnovno olje (v?asih se je dobilo olje za ?ivalne stroje), ki mu doda? 5% vzorca. Pri PC ventilatorjih pa da? kapljico samaga vzorca na le?aj.
Mimogrede, kontaktiral sem Torstorma in ga povpra?al kako delujejo ventilatorji PC-ja, kjer so bili le?aji ?e po?teno obrabljeni in so"ru?ili". Po uporabi 007 so ?e mesec dni tiho na 2000 o/min (zvok zaradi zraka izklju?en)
Blindek potrudi se na metabond.si (pritisni kontakt in odgovori na vpra?anja)
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Ker se je moj testni voznik usmeril v glavnem na porabo olja, ki se NI ZMANJ?ALA, bom jaz opozoril na stvari, ki so se z 007 spremenile. Do teh podatkov sem pri?el z (AnaLizo) Devilovih izjav na forumu in ugotovil, da se je nekaj le spremenilo.
" " " "
1. No se malo ogla?am, da povem kak?ne so prve ugotovitve, glede olja ?e ne morem ni? povedat, ker sem premalo prevozil (bolje re?eno sem ?el olje merit ?ele ful po dolivanju Bonda in ga predhodno nisem meril, pa po tem dogodku zelo malo prevozil), da bi se kaj dosti lahko poznalo in bom rabil ?e nekaj ?asa za to!
Glede ostalih stvari, pa je res da tudi ko imam avto zunaj na mrazu, precej hitreje kresne kot prej in pa hrupa je nekaj manj, pa tut pred tem mi je obratomer ob?asno malo nihal, pa mi zdaj ne, tko da al je to posledica Bonda, ali pa se je sam bog odlo?il in po?egnal staro Mazdo!
(21. feb.06… Tema : Motor Up)
2. Zgodba z oljem se nadaljuje, kar pomeni da so razmere na boji??u prej k pa ne - nespremenjene! (8.mar.06…. Tema : Motor Up )
Imam sicer letnik 93, mi je pa prov zanimivo vidt da znajo 90 konjske ve? popit kot men s 50 konji ve?!
3. (Ker) zdej ko furam hrano okol po mestu, zna bit poraba ob pametni vo?nji pod 8 l, kar je nooooro!
( 13. mar. 06…..tema: Poraba goriva)" " " "
Pod?rtan rezultat pod to?ko 1. je prav gotovo rezultat uporabe 007 (la?ji zagon, ti?je delovanje, manj vibracij). Najbolj zanimiv je (spregledani) rezultat pod to?ko 3. MANJ?A PORABA GORIVA. Manj?i porabi goriva botruje stil vo?nje in prav gotovo tudi 007. Dostava je bolj podobna mestni vo?nji (pogosta ustavljanja, starti, ?akanje na naslednjo dostavo) in je zelo neobi?ajno, da v takih pogojih ( avtomobil s 136KS, z velikim ?tevilom prevo?enih km, star 13 let) dose?e tako ugodno porabo goriva.
Po?akajmo, mogo?e bo tudi poraba olja padla (MOGO?E?!?!)
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Na pravljico o sivolasi mazdi moram ?e jaz nekaj dodati. Ko smo se (po nepotrebnem) »zagrabili« okoli 007, sem bil prepri?an, da gre za dobro ohranjeno gospodi?no srednjih let, kateri bo dober kozmeti?ni preparat, ki za razliko od klasi?nih deluje na srce, vplival na njeno ?ivahnost in posko?nost ter zmanj?al potrebo po »ostri« pija?i. Izkazalo pa se je , da nima 175 kkm ,marve?, da je prikrila, svojemu dragemu in tudi nam, ve? kot eno tretjino »let«.
Za take slu?aje pa sem ?e v odgovoru Fry-u napisal, za tisto njihovo ?ejno Hondo s 300 kkm, da:
»5. Pri takem ?tevilu prevo?enih km ti ne morem garantirati prevelikega zmanj?anja porabe olja, ker ne vem kak?na je stopnja obrabe, ?e je prevelika, ti razen mehanika ne more pomagati noben aditiv. Prvenstvena vloga teh aditivov je pravo?asna preventiva. ?e obraba ni prevelika pa pomagajo tudi kot kurativa. Varianta, ki si jo omenil bo na zalogi v prvi polovici marca.« ( mislil je na Old special, ki bo prispela v zadnjem tednu marca)
Kar se ti?e testnega voznika, pa lahko izre?em vse pohvale. Izbrali ste pravega.
Nekoliko je sicer na rezultat vplivala tudi njegova trenutna situacija, saj si zaradi te ni mogel privo??iti zamenjave olja po 3000 km od zadnje menjave in smo s testom ?tartali nekje v mes. Tudi nakupa aditiva za gorivo(ki sem ga svetoval), ki bi ugodno deloval na batne obro?ke si ni mogel privo??iti. Zato test ni bil izveden v »idealnih« pogojih.
Devilu sem sicer predlo?il, da bi pove?ali koncentracijo aditiva do cca 9,5% (predpisana je namre? od 5-10%) in ugotovili, ali bi to pomagalo. Za sedaj se ?e ni odlo?il, nagiba se namre? preizkusu speciala.
Zato bomo posku?ali z najmo?nej?im aditivom za take slu?aje iz familije 007, to je specialom, ki ima poleg ?e znanih komponent ?e tretjo, t.i. »honey«, ki naj bi bila odgovor na take slu?aje, ?al pa ta ni bila na razpolago, ko smo s testom ?tartali.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
No ja mislim, da malo pa tudi opazi al se bo vozila v Zastavi ali pa Nissanu. In Micra upam, da je nisi dal le zato ker je ?enskam lu?tna.
Si pa dal odli?en predlog! Kaalman, ?e bi bil jaz na tvojem mestu bi bil zdajle ?e v Celju. 1. lastnik pa tako malo km. ?eprav, ?e je vse res kar pi?e ne vem zakaj jo ?e prodaja.
Pogledati jo pa le pojdi. Za ?enkico bo tole idealno.
Povdarek v mojem pisanju je bil na POMEMBNO JE , DA JI JE V?E? in ZASTAVA Ji prav gotovo ne bo v?e?. Bodi prepri?an. Hotel sem povedati, da pri tovrstnih izbirah mo?ki preve? gledamo skozi svojo prizmo.
Glede mojega odli?nega predloga pa vseeno tole opozorilo:
Zadnje ?ase se na avto. netu, pa tudi drugih netih, pojavljajo razni UGODNI oglasi, ki velikokorat pomenijo PREVARO, zato je potrebno pri ta najbolj ugodnih biti ?e posebej OPREZEN!!!! ..... Preveriti in ?e enkrat PREVERITI!!!!
Vem, da verjetno to ?e veste, vendar pa kljub temu...
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Ko sem dajal predloge sem ves ?as imel na umu, da bo to najverjetneje avto za Kalmanovo boj?o polovico.
Zdaj, ko je to popolnoma jasno, bi pa Kalmanu predlagal, da povpra?a tudi Njo, kaj bi ?elela, namre? gospodi?ne, oziroma gospe imajo ?isto druga?ne poglede na uporabnost avomobila, kot mo?ki. Imajo pa? neke druge prioritete in ve?ini ni toliko pomembno koliko ?asa je potrebno od 0-100km/h, ali kak?na je najve?ja hitrost, ali je na ?tevcu izpisana ?t. 220, oziroma celo ve?, ali ima obratomer, ker tega ne bo niti opazila. Mo?ki si ne moremo predstavljati, koliko je bolj pomembno tisto ogledalce na hrbtni strani sen?nika, kot kaj drugega. In zato niti ni toliko pomembno ali na haubi nosi ime MAZDA, TOYOTA, FIAT, HUNDAY....Veliko bolj pomembno je, da ji je v?e?.
Ni? bati vse to jaz ?e vem. Prvo a sploh. To sem iz heca objavil...
No, tokrat sem ti malo uletel na elastiko ?zmeden?
Ampak, kljub temu, pa naj bo to za druge, ki tega mogo?e ne vedo.
Kalmana smo pa zgleda ?isto zme?ali in bo mogo?e pametno, da malo odnehamo z nasveti.
V taki situaciji, bo pa? treba postaviti neke prioritete (glede izbora), se ne?ega malo odre?i in odlo?iti.
Zanimivo je (po Murphy-ju), da ko ne rabimo avtomobila naletimo, medtem ko pasemo firbce na veliko avtomobilov v cenovnem razredu recimo 1,5M, ko pa bi ga mi potrebovali pa so tisti, ki se nam dopadejo nekako izven dosega trenutnih zmo?nosti. Mislim, da se nekaj podobnega dogaja tudi pri Kalmanu.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
- bezveze bacanje novca... ja sam probal jo? dok sam imal FORD FIESTU ali ...
FORD FIESTA 1.4 (oko 70KS - neznam to?no jer je ma?ina bila od ESCORTA)
rezultat je bil sljedeći: - ma?ina trokira
- ma?ina crkava
- potro?nja sa 9l na 15l ...
- kadil je kot HUDI?!!!!
- snaga mi se drasti?no smanjila....
- umjesto da sam s tim ne?t dobil; izgubil sam i to malo kaj sam imal..
Po simptomih, ki jih navaja?, ja velika verjetnost, da ja slu?ajno v ?asu uporabe aditiva pri?lo, da neke "sinergije" in, da ni aditiv kriv za "crkavanje". Bolj ka?e na napako v dovodu goriva, ali sistemu v?iga, razen, ?e si aditiv uporabil tik preden je "pacient izdahnuo".
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
No ostalo ti ne oporekam, tak?ni stati?ni podatki so pa? stati?ni in se jih da pobrati na netu. Ampak tole je pa kiks. Kolega je imel prijatelja (spet ena huda povezava ) na Toyotinem servisu in so ?li 000 km/h v dolino. Nad 199 ne ka?e ve?.
Ja vem, norci so saj to mu vedno pravim.
?al te moram spet malo pokarati (pa ne vzemi tega preve? zares ). Hitrost avtomobilov se ne meri po hribu navzdol, marve? na ravnini, kjer se lahko tudi razlikuje od avtomobila do avtomobila za kak +/-km/h. Tudi ti te?e? hitreje po hribu navzdol, kot po ravnini (ali morda ne?). Podatke, ki sem jih napisal so podatki iz kataloga (ne na pamet).
?e pa ?e ho?e? obstaja verzja Yarisa ki gre tudi po ravnem 190. To je Yaris 1.5 16V (1497/105 ccm/KS), ki ima po katalogu prav tak?no hitrost, ni pa izklju?eno, da kak?en od teh 1.5 Yarisov ne gre tudi 195km/h.
Symon, lahko ti povem, da avtomobilski ?tevci pri kon?nih hitrostih "sva?ta" ka?ejo, zato so pri max. hitrostih merodajni samo zunanji precizni merilci hitrosti ( to je tisto kolo, ki ga v?asih testni avtomobili vle?ejo za sabo).
David pri sliki ni povdarek na Dr., marve? na epruveti z 007.
Dr. ni te?ko biti s kakim katalogom v rokah, 007 pa je malo te?je.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Toyota Yaris je zanimiva idea. Avtomobil je prakti?no zasnovan. Osnovni model 1.0 ima 65KS, ki ima zaradi Vvti sistema ugodno krivuljo navora in je do 80 km/h prav posko?en. Avtomobil je te?ek 820kg in ima 12,6kg/KS, kar je relativno ugodno razmerje te?a/mo?. Kljub 361 cm dol?ine ima 205 l prtlja?nik, ki se z drsnim pomikom zadnje klopi, ?e nimamo zadaj nobenega potnika, oziroma so tam otroci, pove?a na 305 l, kar je zelo ekonomi?na re?itev.
?e bolj?i je z 1,3 motorjem in 87KS. Kon?ne hitrosti, ki pri namenu za katerega ga kupuje? niso tako pomembne, so za slab?ega 155km/h, mo?nej?ega 175km/h. Povpr?na poraba 1. 5,6, 2. 5.8 l/100km.
?e pa ?eli? nekoliko ve? prostora je pa izbira Yaris verso, vendar pa tudi nekoliko ve? denarja in zelo redki so na prodaj, tudi v tujini, kar govori zadovoljnih lastnikih.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Sirius ti pa presene?a? s temi podatki na dnevni bazi... resni?no me zanima od kje vle?e? ti to.....
LP daVid
David, ?e pa glih ho?e? precizno…. Honde civic letnika 2005 so dolge 414 (3vr.) , 429 cm(5vr) motor 1.4 (1396ccm) 90KS, Punto 384 (3vr.) , 387 cm(5vr) 1.2 (1242 ccm) 60KS. Torej razlika v ccm 154, v dol?ini 30, oziroma 42 cm, v KS pa 30 konjev. Da ne govorimo o razlikah v podvozju….in tudi ostalem (podatki o motorjih za osnovne bencinske verzije)… Pa ?e razlika v ceni Civic 15.750Eur, punto 10.415. V opremi je razlika, v tem, da ima Civic klimo in stranske airbage. Pri nas so lahko cene za nianso druga?ne.
Od kot ?? Berem in tu pa tam shranim kako revijo Automobilismo…
Druga?' pa je mene tud' malo burja prepihala, ko sem bil ?e mali...
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
sirius, nisem hotel nobenega u?alit...vendar moje mnenje je tako:
sem se peljal ?e ve?krat s puntom (2.generacija) in ti moram pariznati, da ga moja 15 let stara honda civic preka?a prav v vsakem detajlu (zavedam se razlike v razredu, vendar 15 let razlike pa tudi je nekaj, ne). ?e samo udobje ter po?utje med vo?njo (materiali v notranjosti, lega na cesti...) govori v ogromen prid civicu. Kolegi pa se tudi ne ravno hvalijo z vzdr?ljivostjo tega punta. Crkovanje zadnjih lu?i (slabi stiki, ki jih ?e od prej?njega rodu Punta niso popravili), te?ave z elektroniko, pokanje v zadnjih amortizerjih,... Pa ?akaj malo, saj to se pri skoraj novem avtomobilu ne bi smelo dogajati...ali pa??!
Saj ti verjamem Peo.
Puntota in Hondo ne gre primerjati, ker Punto, vsaj te osnovne verzije, niso naravnane na ?portno vo?njo tako, kot Honde. Punto je bolj ljudsko vozilo. Strinjam se da je tudi v materialih precej razlike. Civik je okoli 40 cm dalj?i od Punta (kar se pozna pri poskakovanju) in nista isti razred. Gledanje na Fiata skozi japonska o?ala pa? ne gre. Gre za to, da za relativno malo denarja dobi? precej muzike. To, da je ob?asno potrebno zaviti na servis zaradi kakega slabega kontakta, ali kakega pokanja na podvozju, je pa? treba vzeti v zakup. Da se pa lahko marsikam relativno poceni pripelje? z JTD-jem, je pa tudi res.
To, kar sem hotel poudariti je, da se bojim, da bodo morali tudi »Japonci« ob?asno na servis, da tudi oni niso ve? to, kar so bili. ?e na tem forumu lahko dobi? informacije o nekaterih nezadovoljnih uporabnikih najnovej?ih Mazd, je pa verjetno tudi res, da ?e bi imel vpogled v nezadovoljne uporabnike Fiatov, bi njihovo ?tevilo bilo neprimerno ve?je, ?e zaradi razlike v karakterju proizvajalcev.
:mi pijemoo: :mi pijemoo:
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
V ?asu globalizacije je vse ve? sestavnih delov vgrajenih v avtomobile narejenih nekje v tretjem svetu, kjer je delovna sila poceni. Od te najnovej?e »bolezni« niso imuni niti Japonci. Zato se tudi pri njihovih izdelkih pojavljajo neke »otro?ke bolezni«, ki jih v prej?njih letih ni bilo. Sami motorji in menjalniki niso problem in brez te?av zdr?ijo 250.000km. Problem so razne elektronski in elektri?ni sestavni deli, ki jih je v novej?ih avtomobilih vse ve?. Dejstvo je, da Japonska : Evropa vodi z 5:4 (rezultat je poljuben). Zato so evropski proizvajalci avtomobilov pred letom, ali dvema staknili glave, kar sicer ni v navadi (globalizacija jih je v to prisilila), da bi ta problem re?ili. Po ADAK- ovi statistiki, izgleda da niso ?e na?li zadovoljive re?itve.
Zato je v takih odnosih govoriti, da je punto nekak?no jajce, po mojem pretirano. Po tej logiki bi na vsakem km ceste stal en punto in klical na pomo?.
Nisem privr?enec Fiata, vendar mu stopam v bran. Fiat je v avtomobilski industriji ponudil marsikak?no avantgardno re?itev.
Peo,… naj ti navedem samo dve: prvi je naredil motor, ki so ga izdelali roboti (sloviti Fire motor), tehnologija skupnega voda, ki je naredila revolucijo uporabe dizel-motorjev prihaja prav tako iz Fiatov »mo?ganov« in…?e..in ?e….
O slabi kvaliteti Fiatovih izdelkov se je dalo precej re?i v preteklosti, v sedanjosti pa vse manj, oziroma ni? veliko manj, kot pri ostalih avtomobilih, saj so si avtomobili po tem elementu vse bolj podobni.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Poglej tega Puntota http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?ID=651435#. Pri tem bo? vsaj za 100.000 Sit zbil vceno. Popravilo zadnjega del pa ne more stati ve? kot 200.000 Sit. Ostalo pa zgleda kot novo. ?e so ?e km realni, bo? nekaj let vozil ?parav?ek, pa tudi ?tirje lahko komot sko?ijo do Portoro?a.
Edina pomanjkljivost je -2x vrata.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Evo grobe ideje za mazdoljubce. Nekdo, ki se ukvarja z oblikovanjem naj dodela idejo (uskladi posamezne elemente.... ?e jo boste sprejeli...lahko pa se mazzzzda zamenja z ZUUUM s sledjo).
....ali....
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
?e je pa tako, ti ostanejo na izbiro tele Almere, ki presegajo 1.000.000 in Roverji , ki so malo cenej?i od Almer, ampak za dobrega bo? mora nekoliko prese?i limit, ali pa imeti sre?o, da naleti? na kakega lastnika v denarnem ?kripcu.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani