SpEkTr - se ti zdi, da je približno tako hitro kot pri tem možakarju?
Hkrati pa vprašanje - kako za vraga temu človeku deluje zaslon na dotik v Android Auto? Ali ni to pri Mazdah "no go"?
Ja, ko je spair-an, še hitreje.
Drži. AIO Tweaks je za starejše verzije. Nekaj je bilo sicer kasneje še možno, ampak ni bilo več tako enostavno. In res - Android Auto ne omogoča toucha niti v mirovanju. Kar je sicer sitno, ker je natipkati naslov veliko hitreje preko zaslona kot pa preko gumba. Ampak kot sem zgoraj napisal ... tako je.
Nasprotno, veliko hitreje natipkas na telefonu, kot s tistim vrtljivim gumbom.
Potem si lahko hitro na enakem pri uporabi tempomata recimo, tako da....Zato so pač navodila. Če se pa uporabik zmoti, je pa druga zgodba. Tut običajen karambol je lahko pač 'zmota'..nisi pri stvari. Tako pač je.
Če grem na menalnike...nekdo bi speljal in bi se zašaltal, pa ga zbije vlak. Če bi imel avtomatiko v D bi speljal s prve..recimo. Butast primer, ampak čisto realen v praksi, ko nekomu pri speljevanju crkne recimo avto.
Na rednem servisu sta bili obe Mazdi. Zadovoljen, tako s storitvijo in tudi ceno. (poleg tega, da se platišča po dolgem času spet svetijo, so posesali tudi notranje tepihe ... verjetno zato, ker jim pri servisiranju bencinarjev ostane preveč časa ).
Pri Hondi je eno leto cingljalo, kot da bi bil kakšen auspuh, nekaj pri mašini. Tudi v prostem teku, a ko sem dvignil havbo, nič. Potem mi enkrat kapne - plastično ležišče palice za oporo havbe je počilo in je ta palica opletala v okoliški pleh.
Če še nisi poskusil na mestu, eden naj pritiska na gas, da ulovi resonanco (1300-1500 obratov), ti pa glavo notri v havbo in se s kakšno leseno palico dotikaj različnih delov, da morda neha resonirat. Seveda pazi, da palice ne zagrabi kakšen jermen.
Ja, tudi jaz sem pomislil na palico, čeprav je res trdo notri vpeta. Zvok pa ni kovinski, ko se ogreje je zvoka precej manj.. Now go figure
Bl težko med vožnjo. Tisto sem že gledal, itak se ne spomnim točno kako je s temi zračnimi filtri - to je pomoje majhna verjetnost daj e to. Lahko bi ga dal ven, in naredil 20m pa videl če je to to
Zadnje čase ugotavljam oz poslušam neke čudne vibracije v motornem delu tam okoli 1300-1500 obratov - kot da bi nekaj prišlo v resonanco, ko je mrzel motor pa še malce bolj globok ton. Takole na hitro ne najdem nič pametnega, airbox je zaprt , pripet, tista plastika zgoraj na vrhu motorja tudi, cevi tkole od zgoraj tudi izgledajo v redu...
Evo pa sem si pogledal vseh 50 minut... model čist preveč naklada. 😜
Bistvo pa je to, da dejansko je to trenutno najboljša izbira pogona. Nisi obremenjen s porabo elektrike pa ali boš dosegel cilj oziroma a li bo polnilnica prosta, istočasno pa se da vozit zelo ekonomično. Kakor koli pogledam je tole izbira za naslednjih 15 let pol pa upam, da se bo tehnologija baterij in pa predvsem mreža polnilnic in el. infrastruktura tolk izboljšala, da se bo dalo čist na elektriko prešaltat.
Meni bi bilo še boljše kot ima toyota - pač da ni priključni hybrid. To skoz vštekavat in izštekavat in istkat vtičnico ipd ... naj motor nafila baterijo in je mir
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Aja, to pa drži ja.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani