V glavnem,nova trojka gre kot po tirnicah. Preverjeno. Mislim, da trenutno nima konkurence v svojem segmentu. Vse drugo je neko nabijanje razvajenih novinar(?kov).
Nova 3-ka ima original vgrajene Ate plo??ice, ki jih nekateri tako priporo?ate.A so sedaj Ate plo??ice tako slabe in od tu tak?ni podatki o zavorni poti?
Testi kot so 100-0 pa? metri so metri, in tu ni subjektivnosti novinarjev.
Pa ?e pogleda? primerjalni test nekaj strani nazaj proti i30 je v dinamiki M3 kr za i30!
...................M3.............. I30
Slalom 18 m......64,1 km/h...... 65,5 km/h
Slalom 18 m......64,2 km/h.......66,4 km/h
Doppel Spurwechsel 132,0 km/h 135,6 km/h
Doppelter Spurwechsel 132,9 km/h 137,5 km/h
Glede Ate plo??ic pa so vredu kvalitete, ampak so za zavorno u?inkovitost pomembne tudi ostale komponente diski, zavorne ?eljusti, zavorni cilinder, servo oja?evalec.
Mogo?e pa je Mazda naro?ila pri Ate tr?e plo??ice in posledi?no je slab?i u?inek,..to sam Mazda ve kje so spet ?paral.
Moja M6 je tudi iz Italije in ima izpolnjen DSK + sprintan italijanski DSK + tega ?e na roke napisan A4 list z kilometri in datumom kdaj se je npr. menjalo gume in dodatna dela na avtu ki jih ni v DSK-ju. Tak da ta italjan ki je prej imel mojo M6 je dobro skrbel za avto.
Podobno delam jst, si bele?im vse stvari okrog avta kaj menjam,....
Pi?ejo, da je bila na 19 col, na slikah in med podatki in v homolagaciji so letne 18. Kljub temu 42,3 m za ustavitev 100-0, kar je precej slabo. 0-100 namerjeno 11 sekund,kar je slab?e, kakor uradni podatek.
Avto si zaslu?i mo?nej?i motor.
Ja pa bolj?e zavore, ker to je prav ?alost!
Mogo?e pa zaradi slabih zavor ni mo?nej?ega motorja.
Hmm mislis, ce bi kupil transporder key k ze ima cip, da bi ga lahko skodiral brez OBDja, da bi vzgal. Za centralno pomoje nebi bil problem, ampak koda vziga.
Saj sem kupil komplet klju? z centralnim in transponderjem, vendar ga ni ?lo skodirat, ker je bil 80bitni transponder ?ip noter, M6 GH pa ima original 40bitni transponder ?ip, zato sem kupil ?e ta 40bitni ?ip.
To si velja zapomniti, ?e bo kdo rabil drug klju?.
Ja za daljinsko centralno je tak da pri odprtih vratih da? 3x kontakt, 3x odpre? zapre? vrat, ko je v u?nem programu sam 1xzaklene in odklene, pol pa samo pritisne? kterokoli tipko na daljincu.
Za kodo v?iga pa sem prek Forscana naredo ima? opcijo kodiranja klu?ev.
Nvm ?e je ?e blo objavljeno, tehni?nih podatki za M3 2019 2.0benz in 1.8dizl.
Aja pa ?e nekaj zanimivosti sem na?el.
Po novem bo te?ko servisirat Mazdo na NEpoobla??enih servisih, ker gre Mazda na nov diagnosti?ni sistem, ki bo baje online.
BE VERY CAREFUL with Wiper Arms or Wiper Blades, DO NOT Place ANYTHING Under them, like pieces of card or paper, or releasing UP to clean.
Why, well like most in this all new car almost EVERYTHING is monitored by ECU/BCM/PCM Including the Wipers and IF they have to be reset, this can ONLY be done by using Mazda Diagnostics MMDS/MDARS to reset and re-train the Wipers.
Also for those technically interested, the Ford/Mazda IDS used by Mazda Dealers for the past 20+ years and some Independent Garages or Shops can NO LONGER be used from all new Generation Mazda's made from the BP Mazda 3 ON-WARDS.
Obstajajo razli?ne 19col dimenzije ja, nevem pa kako dimenzijo 19tk ima?. (255/35/19 pride cca 104?)
Glasne pa niso, so ti?je od Toyo ki sem jih mel prej na M6. Samo pri meni ni referen?na glasnost ker imam izolirane koloteke, prtlja?nik...in je avto ti?ji.
Se pravi, niso glih nek prese?ek te savine gume.Sej tudi na testih so ponavadi bolj v pozadini, najbr? so vljudni, pa dajo drugim prednost ali pa jih sploh ni na testih.
Noja na testih ni glih zadaj, je bolj v sredini, na nekaterih testih je celo pred bolj zvene?imi znamkami.
Jst sem jo letos vzel da sprobam ker cenovno nvm ?e dobi? bolj?o gumo v 225/45/18 dimenziji. Zaenkrat naredil cca 1000km brez pripomb.
Zdaj sem si rekel da vzamem bolj ugodne gume, ker z Continentalkami na M3 sem se kr nategnil, za tako ceno kot stane Conti SportContact 4 in 5 je jajc od gume., dokler je ?e ?ist nova je super, ko je stara 3 leta je pa za v smeti slab oprijem edino ?e jo dobro segreje?, najbolj pa mi je ?lo na k... da se robovi prehitro obrabijo, ?e v ?tartu je na robu manj profila.
Pa sem bil 2x na optiki, vse v mejah, na Michelin PS2 pa te obrabe robov ni bilo. Je pa tudi Michelinka z leti postala trda in zgubila dober oprijem.
Tak da sem se raje odlo?il za cenej?e Sava Uhp2 pa jih po 3letih spet menjam, ker tudi te dra?je ne dr?ijo ve? kot 3 leta.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ja kaka pa je verjetnost da je na ve?ih testih dljsa zavorna pot od konkurence?
Pri vozni dinamiki slalom...pa je ?e manj?a verjetnost za subjektivnost. Pa ?e je primerjalni test na isti podlagi z istim voznikom, nvm no
2008 Mazda 6
2004 Mazda 3
Povezava za deljenje
Deli na druge strani