Po mojem vedenju ne, kombinacija s powerbankom recimo deluje pri nekaterih kamerah. Je pa snemanje energetsko precej potratna zadeva, verjetno noben powerbank ne zdr?i ve? kot nekaj ur snemanja.
Men je recimo v?e? to, da se peljem v 5 prestavi 80 za po?asne?em in samo pritisnem gas pa sem mimo. Nobenih kolobocij z menjalnikom in razmi?ljanjem v kateri prestavi moram biti itd. Atmosferski bencinar je pa pa? tak, dve prestavi dol, obrati in gasa, da ma?ina zatuli. Sej tud to je fun... ko si star 25-35, ampak pri 50-ih pa pa? ni ve? fun.
OK..o?itno sem ?e premlad za TD. Malo heca mora biti, ampak ?e ne drugega, bolj kot ob?utek da ima? pod havbo mrtvega konja dokler se turbo me zbudi, pogre?am zvok visoko vrte?ega se bencinarja, ne pa da je pri 3,5 konec veselja, ?eprav se motor relativno rad zvrti do 5k. Tisti viagra bum pri 2k pa po svoje res zasvoji, edino kaj ko je treba vsaj 10, ?e ne raje 15 km ?akat, da se motor (olje) res dobro ogreje...
Resno vpra?anje: kaj je tako super pri turbo dizlih , ki so do nekje 2k obratov mrtvi, potem ti za?ne lomit vrat, od 3k naprej pa do rde?ega polja pa spet ni?. Zadnje ?ase precej vozim 2.0 150 dizla in me mine veselje do dinami?ne vo?nje, za tak namen bi vedno vzel bencinarja, pa ?eprav NA. Uporabno obmo?je vrtljajev je od dinami?ni vo?nji od 3,5 k do (vsaj) 6,5 k, torej za 200 % ve?ji razpon uporabnih vrtljajev. Ne re?em, za vleko prikolice je TD super, kdor to pa? rabi (kolikokrat letno?). Turbo je pri dizlih kot viagra, instant efekt... ampak danes pa? ?ivimo v takem ?udnem svetu, kjer so instant fake stvari cenjene.
Super, hvala. Kar pa se uradne strani ti?e, bo mazda.si o?itno spet zadnjna v Evropi, ko se bodo ?ez kak mesec kon?no le spomnili nalo?iti cenik in ve? informacij. O?itno smo res pomemben trg, ali pa uvoznik pa? meni, da "hide and seek" bolje deluje, kot pa "tease"
SLO cene bojda to?no + 2.500 EUR napram mazdi 3. Lahko kdo to z gotovostjo potrdi?
Meni je sicer huda, sploh v razredu, kjer so tekmeci Opel Mokka, Captur, T-Rock in podobne grdobe. Druga?e pa ni? novega kar se dizajna ti?e, samo v pravi barvi mora biti. Soul red se je meni ?e malo izpela oz. mi deluje po?en??eno, na slika siva izgleda bolje, oz. polymetal gray ali pa celo ?rna, ker razbije prevelik kontrast med (pre)velikimi ?rnimi obrobami.
17 enako te?ke kot 19? Dvomim, 25 kg imajo 19 col, 17 col kompletno kolo pa nekih 21, dvomim da so tvoje neOEM tako te?ke, saj imajo ?e tovarni?ke 17 col feltne zajetnih 11 kg.
Dobr, to da v nem?ki reviji bere? test japonskega avta....ne rabim nadaljevat Mogo?e samo to, sigurno je zelo objektivno spisano
Stvari ki jih pi?ejo, zvenijo objektivno. ?e je avto v nizkih obratih len, tega dejstvo da gre za nem?ko, slovensko ali pa japonsko revijo, pa? ne spremeni. Mene zadeva ?udi, a o?itno prisilno polnjenje (kompresor) res slu?i namenu v zgorevalni prostor spraviti veliko koli?ino zraka, potrebno za lean delovanje motorja. Kompresor = navor ?al pri X ?al ne dr?i. 213 Nm pove svoje, res pa bi bilo zanimivo videti krivuljo navora in mo?i.
Autobild sicer sam jemljem s prej?njo mero rezerve, saj gre za avtomobilsko verzijo tabloida Bild aka. Lady oz. Nova po slovensko
Der erste Eindruck entt?uscht. Bis 4000 Touren l?uft der Motor zwar angenehm ruhig und vibrationsfrei, gibt sich aber eher durchzugsschwach. Die lineare Kraftentfaltung d?rfte auch daf?r verantwortlich sein, dass sich die objektiv schon nur durchschnittlichen Fahrleistungen (f?r 180 PS!) subjektiv noch schlapper anf?hlen. Mazda selbst betont, dass der Motor eher ein perfekter Partner f?r jeden Tag sein m?chte als ein Performanceableger. Auf einer durchmischten Fahrstrecke verbrauchten die Mazda-Techniker mit dem X 5,2 Liter. Ein Eindruck, den wir im ersten Test nicht teilen k?nnen. Auf unserer Testfahrt (Stadt, Landstra?e, limitierte Autobahn und minimaler Volllastanteil) verbrauchte der Skyactiv-X mit Automatik 10,2 Liter, als Schalter 8,9 Liter. Das ist nicht repr?sentativ, macht aber daf?r neugierig auf die ersten Verbr?uche im AUTO BILD Test.
Torej do 4.000 obratov je tek motorja zelo miren in brez vibracij, ampak hkrati tudi neodziven oz. zaspan (enako bi lahko opisal zdaj?njo G122 oz. G145 v 6). Podajanje mo?i motorja je linearno... pi?ejo tudi o porabi, ki je bila v me?anem profilu vklju?no z avtocesto z omejitvami in malenkost gasa do daske 9 oz 10 litrov (AT). Naj ne bi bilo reprezentativno, a meni se to zdi precej veliko. Z G122 na testni vo?nji v 30 kilometrih nisem pri?el ?ez 7,4, pa je bilo nekaj konkretnih pospe?evanj, AC, mesto in ni? primestne vo?nje. V RL bi bila poraba ca. 1 liter manj.
Pravijo, da se razlika bolj ?uti v vi?jih obratih oziroma pri prehitevanju na avtocesti. Ta drugi recenzent ni neki preve? navdu?en. Pravi da je vpra?anje, ?e se spla?a, glede na to, da v ni?jih obratih ne ?uti preve? razlike. Cena je pa vi?ja.
Zanimivo, bi rekel, da bo imela na ra?un prisilnega polnjenja v ni?jih obratih ve? navora. Torej o?itno krivulja navora le ni taka, kot pri T bencincih (od ca. 1.500 do 3.000 ravna ?rta). ?koda, vrtet v obrate je potrebno ?e 2.0 NA, torej kar se vozni?kih ob?utkov ti?e o?itno ni neko hudo izbolj?anje.
Kako pa je servisiranjem sistema? Osebno ne bi niti pod razno vzel takega avta, tsi motor (?eprav kao neproblemati?na varianta), poleg tega pa ?e CNG. ?e DSG bi bil, pa je tu idealna kombinacija za nekaj tiso?everske ra?une izrednih servisov. Audi se kupi nov, po izteku garancije pa se ga poceni proda.
Sedaj vlagajo milijarde v premium uporabni?ko izku?njo - ob?utek in materiali v notranjost od nove M3 dalje, deloma ?e lanski FL M6 in CX-5. V ?portne vode po mojem ne bodo ?li ve?, ker se jim enostavno ne izpla?a.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Alfa je huda, rabljene so ?e okrog 20k, pa ?e rwd je. Ampak zanesljivost...kaj pa vem...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani